Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Bajaj Dominar 400 alınır mı?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    daghas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2012
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    Mondial 150 MCX
    [QUOTE=caddeadami1;4168639]Cbr 250, ktm duke 250, yamaha r25, pulsar 200rs , pulsar 200ns , dominar 400 arasında kaldım. 500 kilometreyi geçmeyecek uzunluktaki yollara gezmeye gidilecek keyif verecek şehir içinde de üzmeyecek dikkat çekici bir motor almak istiyorum bütçe 18bin₺ ye kadar siz olsanız hangisini alırdınız neden



    Kardeşim birinci sorun şuki bu kadar çok model sayıpta bunların arasında kaldım denmez zira zaten bu katogoride başka motor bırakmamışsın. Elemeler yapıp kendince zevkince bu iki model arasında kaldım demen lazım ki istediğin sonuca ulaşabilesin , zira saydığın modellerin ayrı ayrı hastaları var. Herkes ayrı telden çalar.
    İkincisi bu sorunun cevabı birazda yaşında gizli gençsen kıpır kıpırsan motorunun görüntüsünün biraz agresif olması sürüş esnasında sana ayrı bi hava katar ki inan bana beğenilmek sana çok keyif verecektir.
    Diyorsun ki 500 km lik gezi yapacağım bu saydığın motorların hiç biri seni özünde yarı yolda bırakmaz. Rahat gider gelirsin ama bu saydıklarının dışındada bi kasa varki oda 400 lük olan dominar. Burada dananın kuyruğu kopuyor nasıl mı ? Anlatayım .
    Şimdi senin saydığın bu 200 lük ve 250 lik makinaların tamamı 150 - 160 km hızı zaten görür mü görür hatta içlerinde çift silindir olanda var mı var. Ama nasıl görür son devirlerinde tepe gaz gittiğinde görür. Sürekli tepe gaz gitmek demekte Allah (a.c.) hazretleri ne verdiyse sonuna kadar kullanmak demektir. Ama dominar öyle değil. Çok eleştiri alan devir kesici 9500 dolaylarında devreye girip ortalama 160 km de motoru yaylana yaylana götürmektedir. Birileri bağırıp böğürürken öteki var olan kapasitesine daha ulaşmamış oluyor. Bunu neden bu şekilde sınırladınız sorusuna ise motor yıpranmadan uzun yıllar dayansın diyor yetkililer.(Aslında rodaj bitince yazılıma müdahele ettirip devir kesiciyle oynamak sorun değil oda başka mesele) Ama dominarda kasa bakımından çok genç kesime hitap etmiyor bence 25 yaşa kadar bi R25 in verdiği havayı nasıl verebilir özünde veremez.
    Sonuç olarak benim gibi 40 yaş gurubundaysan yada 30 yaş ve sonrasındaysan dominar en rahat yol aldığın seyahat motorun olur . Tek silindir olması sebebiyle az yakıyor ama onunda dikeni titreşim şikayeti var. Ama genede saydıkların arasından sıyrılabilir güçte bence. Bide yedek parça ve servis ücretlerini araştır bajaj şu anda deli para modunda değil , aslında bajaj kalitesiz çinlilerle bu işin piiri olmuş japonlar arasında bi tampon görevi görüyor. Araya yerleşti ve artık bende varım diyor o kesin.
    Seko bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    caddeadami1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2017
    Şehir
    Hatay/Gaziantep
    Motosikleti
    ???
    [QUOTE=daghas;4169246]
    Alıntı caddeadami1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbr 250, ktm duke 250, yamaha r25, pulsar 200rs , pulsar 200ns , dominar 400 arasında kaldım. 500 kilometreyi geçmeyecek uzunluktaki yollara gezmeye gidilecek keyif verecek şehir içinde de üzmeyecek dikkat çekici bir motor almak istiyorum bütçe 18bin₺ ye kadar siz olsanız hangisini alırdınız neden



    Kardeşim birinci sorun şuki bu kadar çok model sayıpta bunların arasında kaldım denmez zira zaten bu katogoride başka motor bırakmamışsın. Elemeler yapıp kendince zevkince bu iki model arasında kaldım demen lazım ki istediğin sonuca ulaşabilesin , zira saydığın modellerin ayrı ayrı hastaları var. Herkes ayrı telden çalar.
    İkincisi bu sorunun cevabı birazda yaşında gizli gençsen kıpır kıpırsan motorunun görüntüsünün biraz agresif olması sürüş esnasında sana ayrı bi hava katar ki inan bana beğenilmek sana çok keyif verecektir.
    Diyorsun ki 500 km lik gezi yapacağım bu saydığın motorların hiç biri seni özünde yarı yolda bırakmaz. Rahat gider gelirsin ama bu saydıklarının dışındada bi kasa varki oda 400 lük olan dominar. Burada dananın kuyruğu kopuyor nasıl mı ? Anlatayım .
    Şimdi senin saydığın bu 200 lük ve 250 lik makinaların tamamı 150 - 160 km hızı zaten görür mü görür hatta içlerinde çift silindir olanda var mı var. Ama nasıl görür son devirlerinde tepe gaz gittiğinde görür. Sürekli tepe gaz gitmek demekte Allah (a.c.) hazretleri ne verdiyse sonuna kadar kullanmak demektir. Ama dominar öyle değil. Çok eleştiri alan devir kesici 9500 dolaylarında devreye girip ortalama 160 km de motoru yaylana yaylana götürmektedir. Birileri bağırıp böğürürken öteki var olan kapasitesine daha ulaşmamış oluyor. Bunu neden bu şekilde sınırladınız sorusuna ise motor yıpranmadan uzun yıllar dayansın diyor yetkililer.(Aslında rodaj bitince yazılıma müdahele ettirip devir kesiciyle oynamak sorun değil oda başka mesele) Ama dominarda kasa bakımından çok genç kesime hitap etmiyor bence 25 yaşa kadar bi R25 in verdiği havayı nasıl verebilir özünde veremez.
    Sonuç olarak benim gibi 40 yaş gurubundaysan yada 30 yaş ve sonrasındaysan dominar en rahat yol aldığın seyahat motorun olur . Tek silindir olması sebebiyle az yakıyor ama onunda dikeni titreşim şikayeti var. Ama genede saydıkların arasından sıyrılabilir güçte bence. Bide yedek parça ve servis ücretlerini araştır bajaj şu anda deli para modunda değil , aslında bajaj kalitesiz çinlilerle bu işin piiri olmuş japonlar arasında bi tampon görevi görüyor. Araya yerleşti ve artık bende varım diyor o kesin.
    Abi dominar ile yeni kasa ns200 abs arasında kaldım son olarak aradaki fiyat farkı 7 bin₺ yi geçiyor sence bu farkı vermeye değer mi yoksa o kadar da fark yok mu?

  3. #43
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski çöplere para verme, al Dominar'ı geç. Saydığın motorlardan üstün olmadığı hiçbir noktası yok. Sırf ABS'li olması bile tek başına tercih sebebidir. Alacağın ne idüğü belirsiz 2008 model F650'ler, Pegaso'lar satarken elinde patlayacaktır.

    Biz ne desek boş, test edince hemen karar vereceksin.
    Ben hiç elde patlayan bmw aprilla görmedim
    Bajaj ns 200 de olan sıkıntılar bunda da çıkarsa ne olur ışte o zaman elde kaldı demektir
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  4. #44
    daghas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2012
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    Mondial 150 MCX
    [QUOTE=caddeadami1;4169309]
    Alıntı daghas adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Abi dominar ile yeni kasa ns200 abs arasında kaldım son olarak aradaki fiyat farkı 7 bin₺ yi geçiyor sence bu farkı vermeye değer mi yoksa o kadar da fark yok mu?
    Ns çok sattı satmayada devam edecek ama sadece ön tekerinde abs var , yeni renkleride daha canlı . Ama eski kasadan ne farkı var dersen özünde sadece abs diyebiliriz. Ön abs ama arkada kombine gibi konuşsalarda testlerde ön abs çok beğeniliyor arka ise kayıyor. Lastik farkıda olabilir. Ben ikisininde üstüne oturdum dominar ben abiyim diyor , ns benim bebemdir diyor mu diyor. Dominarda Ön arkada kombine abs buda çok önemli. Ns 200 de tepegaz 150 yapacaksın ama dominar kasmayacak oda net. AmA genede dominara tam yol tutuş vede iyi frenleme için lastik lazım . Mesela mitanın seti ön arka 680 tl civarında. Bu paraya değer mi mevzu bahis sürüş keyfi vede en önemlisi bizim canımız sa değer . Sadece sana yakın bayileri arayarak nakit alacagım canlı para şeklinde pazarlık yaparak indirtebildiğin kadar indirt fiyatı. Nakit alacaksanda kesinlikle 17.000 ni zorla rahat alırsın . Zaten dominar 200 lüklerle değil genellikle akrabası olan duke 390 la karşılaştırılır muadili olan başka model yok çünkü , kolay gelsin saygılarımla.

  5. #45

    Üyelik
    06 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul Fatih
    Motosikleti
    Pulsar 150NS>CBR125R>PULSAR RS200>CBF150>CB125F
    Alırsan alınır. Bajaj fanatiği biriyim. Ama 18.000 tl param varsa dominar almam şahsen. Naked alacaksam mt25 alırım. Ss alacaksam r25 falan. Veya cbr250. Dominar çok kaliteli tamam ona laf yok. Hatta bahsettiğim japonların düzeyinde bence. Ama satarken isme çok takılan oluyor.
    caddeadami1 bunu beğendi.

  6. #46

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben hiç elde patlayan bmw aprilla görmedim
    Bajaj ns 200 de olan sıkıntılar bunda da çıkarsa ne olur ışte o zaman elde kaldı demektir
    Ben 2004 model F650GS alıp problemden binemeyen adam biliyorum. Sıfır alırsan sorun yok ama 10 yıllık, nasıl kullanıldığı belli olmayan motorda sorun yaşama olasılığı Dominar'dan kat kat fazladır. Tercih meselesi tabi ama o motorları ben hiçbir fiyata almam.
    caddeadami1 ve bursalıali bunu beğendiler.

  7. #47
    caddeadami1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2017
    Şehir
    Hatay/Gaziantep
    Motosikleti
    ???
    Ben de eski motor alma konusunda olumsuzum. Ns200 mü dominar mı bilemedim

  8. #48
    Hubalahubhub - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2016
    Şehir
    istanbul/bingol
    Motosikleti
    Caponord 1200 adv
    Ben hic ikinci el motosiklet almadım almam da isterse bir gunluk motosiklet olsun. İki teker hata kabul etmez.
    sheriff87 bunu beğendi.

  9. #49

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 >> Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 2004 model F650GS alıp problemden binemeyen adam biliyorum. Sıfır alırsan sorun yok ama 10 yıllık, nasıl kullanıldığı belli olmayan motorda sorun yaşama olasılığı Dominar'dan kat kat fazladır. Tercih meselesi tabi ama o motorları ben hiçbir fiyata almam.
    Yılların motosiklet ustası olan Ustama soruyorum Bwm G650Gs alsam bakarmısın diyorum , oda sakın yanlış bir motora gelirsen motordan soğursun diyor.
    F650 Gs almak isteyen birisi olarak G310GS çıkmayacak olsa gözüm kapalı Bajaj Dominar alırdım.

  10. #50

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Alıntı caddeadami1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de eski motor alma konusunda olumsuzum. Ns200 mü dominar mı bilemedim
    Durumun varsa ki var gibi görünüyor Dominar al, çünkü NS bir müddet sonra zayıf kalacaktır diğer saydığın modellerde öyle, ama Dominar uzun bir süre götürecek güçte bir motor. Bende Pulsardan Dominara geçtim, iş olsun spor olsun para harciyim diye geçmedim haliyle, gittim test ettim ve o güç farkına para verdim. Öte yandan Dominar donanım açısından daha önde. Şekli filanda güzel hoşuna gittiyse kimsenin sözüne takılmayacan çünkü güzellik kişiden kişiye göre değişir.
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  11. #51

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Domianar 400 tek silindir olduğundan dolayı çok can yakar diye düşünüyorum özellikle uzun yol yapmaya kalkarsan tahminim 20 dkka sonra titreşimden seni oynatır Bütçeye ekipman dahilse işin zor Yamaha Honda kalitesini kanıtlamış ama o paraya değmez diye düşünenlerdenim. TNT 25 NS 200 modelleri üstüne yoğunlaş

  12. #52
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    şu motoru çift silindir yapacaklardı...

  13. #53

    Üyelik
    17 Mayıs 2016
    Motosikleti
    Yamaha Mt - 25
    Aynı sorunun cevabını bende aradım bir süre, ardından gittim mt 25 aldım. Canavar gibi makine. Pulsar 200 ns vardı onu sattım mt 25 aldım gerçekten çok isabetli bir karar vermişim diyorum. Tavsiye ederim

  14. #54
    caddeadami1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2017
    Şehir
    Hatay/Gaziantep
    Motosikleti
    ???
    Dominar ı kullandım bugün ns200 yeni kasayı da kullandım ve aralarında 6bin₺ değecek bir fark yok maalesef �� Evet tabi ki aynı değiller ama 6bin lik te fark yok.. ve dominar bana şehir içinde beni yoracakmış gibi geldi biraz zayıf biriyim ve dominar bana biraz büyük geldi kabiliyet açısından 200ns i daha çok beğendim ve daha kontrollü sürdüm tabi bu benim cüssemle alakalı motorla alakalı değil bugün 3 ünü de (dominar , yeni ns200 ve yeni rs200) denedim hatta 2 şer defa sürdüm 3 ünü de hem arkama artçı alarak hem de tek başıma.. 3 ü de fiyatını hak eden alanı üzmeyecek motorlar.. abs hepsinde muazzam çalışıyor.. sadece rs200 de artçı bana rahat etmediğini söyledi o da racing o kadar olur.. ama dediğim gibi 3 ü de efsane ve parasını sonuna kadar hak ediyor..

  15. #55

    Üyelik
    30 Haziran 2018
    Şehir
    İzmit-Kocaeli
    Motosikleti
    bajaj pulsar 200 ns
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o paraya 5 6 yaşında çok daha kaliteli motorlar var
    bence hint malına o paralar verilmez başına birşey gelse kim bakar servisi kim yedek parça var mı?
    bunlar hep handikap hadi 5000 tl lik bi motor sorsan alınr pişman olsan bile çöpe atsan bile için acımaz..
    arkadaşım zenginsin herhalde,hesap numaramı vereyim de bir 5.000 TL bana yollasana,pardon çöpe atsana

    5-6 yaşında çok kaliteli motorlar var evet ama onlarında masrafları olacaktır
    Örneğin 2016 yılında 0 km aldığım pulsar'ı geçen hafta sattım ,beni bilen bilir çok temiz kullandığım,yıpratmadığım halde (halk diliyle apaçilik yapmadığım halde) yapılan ekspertizde 500 TL masrafı çıktı. Pulsar olduğu halde rakam böyle Allah korusun japon filan olsa bu rakamı herhalde 2 ile çarpabilirdin.

    Hint malı dediğin alet öyle yabana atılacak bir alette değil,zaten bunu da anlamış değilim adı KTM olunca oooooo süperrr,Bajaj olunca vur yerden yere.
    Bu biraz şeye benziyor hani zenginin gayri meşru çocuğuna yasak aşkın meyvesi derler,garibanın gayrimeşru çocuğuna piç diye laf ederler
    Bajaj japon ve çin malı arasında bir yerde,yani kendi sınıfında bir yerde,bir kulvarı var ve bu kulvarı şu an tutabilecek başka marka yok gibi duruyor.
    Yani ara kalite ne çok iyi,ne çok kötü ama parasının hakkını veren bir marka
    Ayrıca 3 yıldır pulsar kullandım,yedek parça sıkıntısı yaşayanı hiç duymadım.Servislerine gelince iyisi var,kötüsü var evet bazı servislerinin vasat olduğunu duyuyorum ama bazı servisleri de çok iyi örneğin Kadıköy'deki Baymoto en az bir japon servisi kalitesinde hizmet veriyor.

    Tüm bunlar dışında handikap kelimesine de bir açıklama getireyim;handikap olacak bir şey yok çünkü Ekrem Ata gibi bir yetkili var yaşadığın sorunu yaz anında dönüş alıyorsun
    Ben bazen kafama takılan bir şey olunca kendisine facebooktan mesaj atarım anında yanıtı gelir
    bu hizmette kusura bakmayın ama hiç bir japonda yok

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------

    Alıntı caddeadami1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dominar ı kullandım bugün ns200 yeni kasayı da kullandım ve aralarında 6bin₺ değecek bir fark yok maalesef �� Evet tabi ki aynı değiller ama 6bin lik te fark yok.. ve dominar bana şehir içinde beni yoracakmış gibi geldi biraz zayıf biriyim ve dominar bana biraz büyük geldi kabiliyet açısından 200ns i daha çok beğendim ve daha kontrollü sürdüm tabi bu benim cüssemle alakalı motorla alakalı değil bugün 3 ünü de (dominar , yeni ns200 ve yeni rs200) denedim hatta 2 şer defa sürdüm 3 ünü de hem arkama artçı alarak hem de tek başıma.. 3 ü de fiyatını hak eden alanı üzmeyecek motorlar.. abs hepsinde muazzam çalışıyor.. sadece rs200 de artçı bana rahat etmediğini söyledi o da racing o kadar olur.. ama dediğim gibi 3 ü de efsane ve parasını sonuna kadar hak ediyor..
    Üstad bende senin gibi düşünüyordum,ta ki 25/05/2019 tarihine kadar.

    3 yıldır Pulsar 200 NS kullanıyorum,yeni sattım ve maddi durum Dominar'a el verdiği için 24/05/2019 tarihinde,Kocaeli Ustalar bayinin elinde 1 adet kalmış olan 2017 model 0 km Dominar'ı aldım.

    İzmit'i bilen bilir,meşhur bir santral yokuşu vardır. Dimdik bir rampa,arabalar zor çıkar,ağır vasıtalar çıkamadığı için bu yola girmesi yasaktır. Bazıları macera arayıp altındaki kamyon ile inmeye kalkar ve yokuşun sonunda kendini devrilmiş bulur.Öyle dik,öyle bela,balata düşmanı bir yerdir. bilenlere sorun anlatsınlar.Zaten orası balata kokusundan geçilmez.

    İşte bu yokuşu 3 senedir,ara ara Pulsar ile çıkıyordum.
    Pulsar 3.vitesi kaldırmıyordu.Bu yüzden genellikle 2.viteste çıkıyordum,motor bazen 3.vites istiyor,3.vitese alınca da bayılıyordu.Sonra hop yeniden 2 ye al tırmanmaya devam et filan.Böyle çıkana kadar vitesi 2-3 arası gezdirip duruyordum.
    25/05/2019 tarihinde birde Dominar ile test ettim bu yokuşu.
    Hocam 1,2,3 bana mısın demiyor,verdikçe gazı alıyor,tırmanıyor.İşte o zaman ne aldığımı anladım
    çok fark var hocam aralarında çok fark var inan ki
    abs si,led farları,kaydırmalı debriyajına filan hiç girmedim bile daha bunları da koyunca inan çok fark var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------

    Alıntı deep_breathe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı sorunun cevabını bende aradım bir süre, ardından gittim mt 25 aldım. Canavar gibi makine. Pulsar 200 ns vardı onu sattım mt 25 aldım gerçekten çok isabetli bir karar vermişim diyorum. Tavsiye ederim
    Bende açıkçası dominar ile mt 25 arasında gidip geldim.Ya 0 km dominar alacaktım,yada 2.el az kullanılmış mt 25
    işletme maliyetleri,bakım masrafları,birde standart donanım (abs,kaydırmalı debriyaj,led farlar filan) hesap edince
    bütçeme uygun olması ve 0 km olması dolayısıyla Dominar da karar kıldım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:57 ----------

    Alıntı TIGERSHARK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şu motoru çift silindir yapacaklardı...
    Aynen
    Buda benim Dominar'a yönelttiğim eleştirilerden,hatta vites göstergesinin olmayışı da öyle 2 tane gösterge ekranı var biri depo üstünde,biri gidonda ama bir vites göstergesi yok,birde 4'lü sinyal düğmesinin olmayışı bunları neden koymazlar anlamıyorum.

    Dominar'ı şu açıdan eleştirmekte de fayda var.

    Şimdi Dominar 400 Bajaj markasının amiral gemisi fakat böyle bir motorda orta sehpa yok,arka çamur sıyırıcı yok
    Yani bir markanın en üst,en iyi modelini alıyorsun ama bunlar yok bu açıdan ciddi hayal kırıklığı yarattı bende
    Pulsar'da bunlar varken Dominar'da neden yok? bunu anlamış değilim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------

    Alıntı Balc10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Domianar 400 tek silindir olduğundan dolayı çok can yakar diye düşünüyorum özellikle uzun yol yapmaya kalkarsan tahminim 20 dkka sonra titreşimden seni oynatır Bütçeye ekipman dahilse işin zor Yamaha Honda kalitesini kanıtlamış ama o paraya değmez diye düşünenlerdenim. TNT 25 NS 200 modelleri üstüne yoğunlaş
    TNT güzel motosiklet ama 2.eli zarar hocam aldığın fiyata satarsan ne ala öpte başına koy

    2016 yılında 7.850 TL ye 0 KM Pulsar 200 NS aldım,üzerine 800 TL ye yakın aksesuar masrafı yaptım,3 sene sonunda zinciri değiştirdim,muayeneye soktum tüm bunları hesaplarsan 7.850 TL motor+300 TL zincir+800 TL aksesuar+150 TL muayene=9.100 TL eder 3 yılda bindiğimi saymıyorum bile
    Tüm bunların sonucunda geçen hafta motoru 10.500 TL ye sattım,hemde anında gitti hiç beklemedi bile.
    TNT filan alsaydım aksesuarsız filan muhtemelen zarar edecektim Pulsar'a bu kadar masraf ettim 3 sene bindim yinede satarken kar ettim

  16. #56

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Alıntı taşkın pekca adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    2016 yılında 7.850 TL ye 0 KM Pulsar 200 NS aldım,üzerine 800 TL ye yakın aksesuar masrafı yaptım,3 sene sonunda zinciri değiştirdim,muayeneye soktum tüm bunları hesaplarsan 7.850 TL motor+300 TL zincir+800 TL aksesuar+150 TL muayene=9.100 TL eder 3 yılda bindiğimi saymıyorum bile
    Tüm bunların sonucunda geçen hafta motoru 10.500 TL ye sattım,hemde anında gitti hiç beklemedi bile.
    TNT filan alsaydım aksesuarsız filan muhtemelen zarar edecektim Pulsar'a bu kadar masraf ettim 3 sene bindim yinede satarken kar ettim

    Enflasyon denilen bir şey var.
    2016 yılındaki 7.850 TL'nin bugünkü değeri yıllık ortalama %20 enflasyon (tüik verisi) ile kabaca 13.500 TL yapıyor.
    Gerçek enflasyona baktığımızda (en az %30) 2016 yılındaki 7.850 TL'nin bugünkü değeri 17.250 TL oluyor.

    İyi günler.

  17. #57

    Üyelik
    30 Haziran 2018
    Şehir
    İzmit-Kocaeli
    Motosikleti
    bajaj pulsar 200 ns
    Alıntı yokon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Enflasyon denilen bir şey var.
    2016 yılındaki 7.850 TL'nin bugünkü değeri yıllık ortalama %20 enflasyon (tüik verisi) ile kabaca 13.500 TL yapıyor.
    Gerçek enflasyona baktığımızda (en az %30) 2016 yılındaki 7.850 TL'nin bugünkü değeri 17.250 TL oluyor.

    İyi günler.
    Hesap güzel hocam fakat ben cebimden çıkan ve giren para olarak hesap yapıyorum.
    Senin hesabın gibi hesap yapsam 7.850 TL'yi gram altına yatırır şu an çil,çil altın sayardım
    motosiklet hayalimde bir köşede durur,altına zam geldikçe kendimi avuturdum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:01 ----------

    Alıntı Capitao_3 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alınır alınmasına ama biraz oturması beklenebilir. mesela arka frendeki abs açıp kapatılabiliyor mu duke 390 daki gibi. bazıları motorda çok titreşim var diyor bazıları yok diyor. insanların uzun yollar yapmasını yeni ve tarafsız yorumları bekleyebilirsiniz. bence motor beygir gücü olarak düşük kalıyor. ama kalıbı şekli yerinde. özellikle benim gibi hayvani kalıplarda olan ve duke 390 alamayanlar düşünebilir.
    Hocam oturmasını bekledikçe fiyat artıyor.
    2 sene önce 17.000 TL ye,0 KM Dominar alabiliyorken,aynı model,aynı motosikleti şu an kampanya fiyatıyla 23.000 TL ye alıyorsunuz.
    2019 modellerinin fiyatına hiç girmiyorum bile.

    Bir çok arkadaşım 200 veya 250 cc den,yüksek cc ye geçmek istiyor ama fiyatlar el yakıyor.
    Bu arkadaşlarımın motosikletlerinin ekonomik ömürleri doldu.Zincir değişiyor,keçe patlıyor vb arızalar çıkarıyorlar.
    Arkadaşlarım para verip yeni motosiklet alamadıkları için 100-200 yerine göre 500 TL verip mevcut motosikletlerini yaptırıp biniyorlar.

    Çünkü yeni motor alacak durumları yok
    imkanı olan varsa şu an motosiklet alsın çünkü bu gidişle motosiklet almak bizim gibi orta tabaka için imkansız hale gelecek

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------

    [QUOTE=caddeadami1;4169309]
    Alıntı daghas adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Abi dominar ile yeni kasa ns200 abs arasında kaldım son olarak aradaki fiyat farkı 7 bin₺ yi geçiyor sence bu farkı vermeye değer mi yoksa o kadar da fark yok mu?
    BUYUR KARDEŞİM İZLE ARADAKİ FARKLARI İÇEREN BİR VİDEO ATIYORUM NACİZHANE KENDİ İNCELEMEM






3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler