Pulsar 200 rs vs cbr 250 r tercih ve sorular
Reklamlar
-
17 Haziran 2017, 02:28
#1
Arkadaşlar yardımınız gerekiyor, lütfen kullanıcı üstadlar yorumlasın, kulaktan dolma bilgiler vermezseniz sevinirim. Tvs Apache kullanıyorum ve Cc yükseltme zamanı geldi diye düşünüyorum toplamda 35 bin km tecrübem var. R25 almak istiyorum fakat yakıtı fiyatı ve malum motoru 600 lük gibi kullananlar olduğu için temiz bişey 14 bin tl ye bulmam zor görünüyor.
Sorularıma gelecek olursak 200 rs 2016 model 11750 tl sarı rengi var bi bayide 0 alabilirim kredi kartı ile taksit yaparak, pulsarın cbr a göre hızlanması nasıldır, uzun yolda 120 ile motoru yormadan sürekli gidebilirmiyim, bakım aralığı kaç km bir yapılıyor ve fiyatları ne kadar, pulsarın eksi yönleri nelerdir...
Cbr almak istersem ikinci el 2014 model 10 bin km yi geçmemiş temiz bi motor bulup kredi çekeceğim. Pulsarda abs var ama benim için önemli değil çünkü gönül cbr dan yana. Cbr bakım aralığı kaç bin km de ve bakım ücreti ne kadar. Yakıt olarak hangisi beni üzmez biraz sert kullanmayı seviyorum. Yardımarınızı bekliyorum..
Reklamlar
-
17 Haziran 2017, 03:44
#2
Şimdi iki motosikleti kullanmış biri olarak şunu söylüyeyim.
Cbr daha az yakar ama aralarında güç olarak fark yok.
İkiside stabil 150de zor giderler.
Bana kalsa 2.el alacağıma sıfır abslı pulsar alırım. Kronik sorunu yok ve daha kalıplı ayrıca absde leziz.
Tabi zevkkler ve renkler meselesi.
-
17 Haziran 2017, 11:07
#3
webingo adlı üyeden alıntı
Şimdi iki motosikleti kullanmış biri olarak şunu söylüyeyim.
Cbr daha az yakar ama aralarında güç olarak fark yok.
İkiside stabil 150de zor giderler.
Bana kalsa 2.el alacağıma sıfır abslı pulsar alırım. Kronik sorunu yok ve daha kalıplı ayrıca absde leziz.
Tabi zevkkler ve renkler meselesi.
O zaman az yakar çünkü 3 bujili sistem dedikleri hikaye oluyor pulsarda, masraftan baska bişe değil
-
17 Haziran 2017, 11:30
#4
Ben olsam pulsar200rs yi tercih ederdim. Bi kere abs büyük bi tercih sebebi ama siz önemli değil diyorsunuz orasına bişey diyemem. İkinci elin riskleri vardır. Motorumdan bu yüzden soğudum satıp 0 başka motor alıyorum. 2014 motorda garanti yok muayenesi geliyor. 0 motorda garanti var. Yakıt olarak birbirlerinden çok farkı olacağını düşünmüyorum. Servis maliyetleri de yine yakın olacaktır bi bakımda öyle aralarda 100 200 fark olmaz. İkisi de güzel motor. Benim düşüncelerim bunlar karar sizin. Şimdiden hayırlı olsun
Ekleme. Pulsarın bakım aralığı 5000 km. Fiyat 150-200. Ns200 ile 110-120 arası hızlarda uzun yola çıkmışlığım vardı. Hızlanma olarak cbr 50cc ve +1 hp avantajıyla bi tık önde olacaktır
-
17 Haziran 2017, 11:33
#5
Sorunsuz motosiklete binmek, sürüşten keyif alarak binmek istiyorsanız cbr daha mantıklı olacaktır. Bugüne kadar absli motosikletim olmadı, fren kaynaklı hiç düşmedim.
Fren yapmayı öğrenerek, bajaj yerine honda sahibi olmak bence daha keyifli bir durum.
Düz çizgide hızlanmaları belli bir hıza kadar aynı iki motosikletin. 140-145 den sonra cbr ufak ufak arayı açıyor. Eğimli yerlerde cbr yürüyüp gidiyor.
Aralarındaki farkı sadece hızlanma olarak görürsek büyüük farklar olmayacaktır fakat geriye kalan her şey için sonuç belli
-
17 Haziran 2017, 12:08
#6
pulsar kullandım cbr kullanmadım ama kesinlikle cbr diyorum, pulsardan kötü olamaz.
-
17 Haziran 2017, 12:38
#7
pulsar kullandım , cbr kullanmadım ama kesinlikle Pulsar diyorum.
İkinci el her zaman risk ve anti-pulsarcılar bir avuç insan.
-
17 Haziran 2017, 12:54
#8
mgora adlı üyeden alıntı
pulsar kullandım , cbr kullanmadım ama kesinlikle Pulsar diyorum.
İkinci el her zaman risk ve anti-pulsarcılar bir avuç insan.
Cbr hakkında fikriniz olmadan nasıl kesinlikle pulsar diyebiliyorsunuz?
-
17 Haziran 2017, 12:55
#9
Birazda bakımlar hakkında bilgi verseniz sevinirim ..
-
17 Haziran 2017, 13:00
#10
TVS al sen
-
17 Haziran 2017, 13:10
#11
-
17 Haziran 2017, 13:55
#12
pulsarın cbr250r ile kıyaslanmasının tek mantıklı yanı fiyat geri türlü cbr her türlü pulsardan öndedir bütçe meselesi bütçem az iyi kaçan bir motosiklet istiyosan pulsar200 ns gider arkadaşımda pulsar var beraber gezilere çıktığımız 2 motosikleti de bayağı bir kullandım
-
17 Haziran 2017, 16:03
#13
Dün kaldırımda yürürken dikkatimi çekti. Bir Bajaj Pulsar 200 NS parketmişti kaldırım üzerine. Motor bloğundan yağ akmıştı kaldırıma. Yine de şaşırdım. Bir marka bu kadar işi becerip de adam gibi conta takmayı nasıl beceremez?
-
17 Haziran 2017, 16:19
#14
Bazı arkadaşlar pulsar NS ile RS i birbirine karıştırıyorlar. NS'deki kronik sorunların hiçbiri RS'de yok. Bunu en başa bir yazalım.
Hızlanma konusunda iki motor birbiriyle neredeyse aynı. CBR bir tık önde. Yokuş yukarı cbr daha iyi. Son hız olarak pulsar RS 150 de kesiciye giriyor. Dişli oranını öyle ayarlamışlar. CBR son hızını bilmiyorum o kadar yarışmadım kimseyle.
Pulsar ile otoyolda 120-140 arası devamlı gidebilirsiniz sorun olmaz. Cbr için de aynısı geçerlidir.
Fren konusunda pulsar daha iyi. ABS var gönül rahatlığıyla freni sıkabiliyorsunuz.
Teker yapmak istiyorsan Cbr almalısın. Pulsarın ağırlığı önde ve aşağıda. Teker yapmak imkansız ama iyi patinaj yapıyor. Cbr ile teker yapılabiliyor.
Yakıt konusunda ikisi birbirine yakındır. Sürdüğün devire göre çok farkeder ikisindede.
Parça kalitesi olarak Cbr pulsardan daha iyidir tabii. Fakat pulsar da çinli gibi çöp değil. 12.000 km oldu motorda sorun yaşamadım.
Görüntü ve ses olarak bence pulsar RS cbrdan çok daha iyi. Cbr cılız bir görüntüsü varken pulsar rs daha geniş gövdeli ve hoş çizgileri var. Özellikle sarı rs müthiş. Tabii bu düşünce kişiden kişiye değişir.
Bakım konusunda cbr hakkında bir bilgim yok. Ben 2500 kmde bir yağ değiştiriyorum. 5000 kmde bir yağ ve yağ filtresi değiştiriyorum. 10.000 bakımında hava filtesi değişti ve subaplar kontrol edildi. Bakım masrafı kafaya takılacak bir rakam değil. 100 küsür lira. Diğer masrafların yanında bakım devede kulak kalıyor. Zaten bu bakım fiyatları genelde motosikletin fiyatıyla orantılı oluyor. Cbr ile pulsar arasında ciddi bir fark olacağını sanmıyorum.
Sonuç olarak ikisinin de avantajları dezavantajları var. Zaten bir motor diğerine göre bariz üstün olsaydı herkes onu alırdı. Tercih senin hangisi hoşuna gidiyorsa onu al.
-
17 Haziran 2017, 16:49
#15
acemi60 adlı üyeden alıntı
Dün kaldırımda yürürken dikkatimi çekti. Bir Bajaj Pulsar 200 NS parketmişti kaldırım üzerine. Motor bloğundan yağ akmıştı kaldırıma. Yine de şaşırdım. Bir marka bu kadar işi becerip de adam gibi conta takmayı nasıl beceremez?
Markaya beceriksiz damgası vurmaktan önce , motor bloğunun açılmış olma ihtimalini ve toplayan ustanın beceriksizliğini düşünmek sanki biraz daha mantıklı.
-
17 Haziran 2017, 17:48
#16
Tvs01 adlı üyeden alıntı
O zaman az yakar çünkü 3 bujili sistem dedikleri hikaye oluyor pulsarda, masraftan baska bişe değil
Belkide aynı yakıyorlar ama dediğim gibi zaten ikiside 250 sınıfında en az yakan motosiklet hani pulsar yakıyor ama cbrden ahım şahım fazla değil. en son 20tlye ne zaman benzın aldıgımı unuttum ve hala geziyorum :D
-
17 Haziran 2017, 20:50
#17
Yorumların %99 ü cbr önermiş, hepinize teşekkür ederim arkadaşlar, zaten kafamda hep cbr a gidiyordu Japon olsun sağlam olsun, şimdi ya cbr alacam temiz bulursam yada krediyi fazla çekip 16000 civarı, 1000-3000 km arası r25 alacağım..
-
17 Haziran 2017, 20:53
#18
Tvs01 adlı üyeden alıntı
Yorumların %99 ü cbr önermiş, hepinize teşekkür ederim arkadaşlar, zaten kafamda hep cbr a gidiyordu Japon olsun sağlam olsun, şimdi ya cbr alacam temiz bulursam yada krediyi fazla çekip 16000 civarı, 1000-3000 km arası r25 alacağım..
R25'i çok övmüyorlar dostum.Bence onun yerine sıfır CBR almaya bak derim.
-
17 Haziran 2017, 20:57
#19
1 ay once 2015 repsol 5500 kmde cbr 250 sattim 13600 e tiger egzoz rosso 2 ve takoz da vardi. Arastirirsan temiz bulabilirsin. Pulsar kullanmadim cbr beni hic uzmedi. Alan arkadas da duaci.
-
17 Haziran 2017, 21:58
#20
Usta ben de pulsar var. Fren olarak 200-250 lik sınıfda en iyi fren 200rs'de (ktm bilmiyorum) . Bunu tek tek test edin isterseniz anlarsınız tecrübeli insanların da fikri bu.
Motosikletin parça kalitesi olaraksa cbr250 bir tık yukarda.
Parça kalitesi bir tık yüksek olsun diyorsan Honda alıyorsun. Frenler daha önemli diyorsan 200rs alıyorsun. Yakıt performans vs. aşağı yukarı aynı. R25 çift silindir farklı bir olay. Onu 200rs ile değil dominar400 ktm 390 vs. ile karşılaştırmak hem fiyat hem de performansları olarak daha mantıklı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)