Pulsar 200 rs vs cbr 250 r tercih ve sorular
Reklamlar
-
17 Haziran 2017, 22:11
#21
200 rs i test ettim. Torku iyi ama makinada bir zırıltı var. Ayrıca arka fren yok gibi. Amortisörleri sert. Motorun şekli yerinde ama ben olsam cbr250 alırım
Reklamlar
-
17 Haziran 2017, 23:45
#22
linkinpark20 adlı üyeden alıntı
1 ay once 2015 repsol 5500 kmde cbr 250 sattim 13600 e tiger egzoz rosso 2 ve takoz da vardi. Arastirirsan temiz bulabilirsin. Pulsar kullanmadim cbr beni hic uzmedi. Alan arkadas da duaci.
Abi çok pinpirikliyim 2. El konusunda forumdan bilinçli bi kullanıcıdan düşerse almayı düşünüyorum, yoksa ciğerini söküp, tertemiz diye ilan koyuyorlar..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------
tenereci adlı üyeden alıntı
Usta ben de pulsar var. Fren olarak 200-250 lik sınıfda en iyi fren 200rs'de (ktm bilmiyorum) . Bunu tek tek test edin isterseniz anlarsınız tecrübeli insanların da fikri bu.
Motosikletin parça kalitesi olaraksa cbr250 bir tık yukarda.
Parça kalitesi bir tık yüksek olsun diyorsan Honda alıyorsun. Frenler daha önemli diyorsan 200rs alıyorsun. Yakıt performans vs. aşağı yukarı aynı. R25 çift silindir farklı bir olay. Onu 200rs ile değil dominar400 ktm 390 vs. ile karşılaştırmak hem fiyat hem de performansları olarak daha mantıklı.
R25 şekil olarak ve hız olarak bi tık önde olduğu için aklımda ama yakıt olarak düşünürsem gönlüm cbr da
-
18 Haziran 2017, 00:08
#23
Tvs01 adlı üyeden alıntı
Birazda bakımlar hakkında bilgi verseniz sevinirim ..
Konu Cbr değil ikinci el Cbr , daha önce benzer durumda ikinci el Sym , Sıfır km Pulsar 200Ns seçeneği varken ben 200Ns'i tercih ettim.
-
18 Haziran 2017, 00:14
#24
Tvs01 adlı üyeden alıntı
Abi çok pinpirikliyim 2. El konusunda forumdan bilinçli bi kullanıcıdan düşerse almayı düşünüyorum, yoksa ciğerini söküp, tertemiz diye ilan koyuyorlar..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------
R25 şekil olarak ve hız olarak bi tık önde olduğu için aklımda ama yakıt olarak düşünürsem gönlüm cbr da
İlk motor olarak R25 tehlikeli olabilir. Yakıtı ve fiyatına göre CBR al bencede. Hem otoruşu hem de yakıt ve bakımı çok daha uygun olacaktır.
-
18 Haziran 2017, 00:49
#25
Ya o değilde ns deki kronik sorunlar rs de yok demek nasıl bir cahalet de nirvana yapmaktır.
Ns ile rs aynı motor sahiptir.
Ns 2014 beri satılmaktadır rs ise çok daha sonra geldi.
Net rakamı bilmiyorum ama konuştuğum üç bayiden bana şunu dedi 12 ns satarken 1 rs satıyoruz.
Cahil arkadaşlarim sonuç şu çıkıyor ns nin önce gelmesi rs az satılması ayrıca ns alanlar günlük ihtiyaçlar i için kullanması , kurye olarak kullanması ilk seri(2014) Pulsar 200 tasarım hataları olması dolayısı ile istakitsel olarak Pulsar ns de burda şikayet yazılma oranı 100 kat fazla olacaktır. Bu rs nin hatasız olmasından değil az satılmasından ve sonra üretilmiş olmasından kaynaklı.
Yoksa cahil arkadaşlarim ns ile rs açısından motor farkı yoktur.
-
18 Haziran 2017, 01:29
#26
İnsanlara cahil diyen ama kendi cahil olan arkadaş. Motorları farklı demedi o sözleri söyleyen arkadaş. 2014 serisine hatalı diyorsun 2014 pulsarı 30.000 km ben değil sen kullanmış gibi sıkıyorsun burda. Varsa bilgin konuş ama o şöyle dedi bu böyle dedi ile burda caka satma millete. Çok sonra dediğin 1 sene sonra geldi rs. Sonra gelmesiydi falan o veya bu sebeple rs daha az sorunlu diyen arkadaşla aynı şeyi söylüyorsun farkında değilsin. Bi de bunu söyleyene cahil diyorsun aslında ben cahilim demiş oluyorsun
-
18 Haziran 2017, 02:12
#27
serif abi adlı üyeden alıntı
Ya o değilde ns deki kronik sorunlar rs de yok demek nasıl bir cahalet de nirvana yapmaktır.
Ns ile rs aynı motor sahiptir.
Ns 2014 beri satılmaktadır rs ise çok daha sonra geldi.
Net rakamı bilmiyorum ama konuştuğum üç bayiden bana şunu dedi 12 ns satarken 1 rs satıyoruz.
Cahil arkadaşlarim sonuç şu çıkıyor ns nin önce gelmesi rs az satılması ayrıca ns alanlar günlük ihtiyaçlar i için kullanması , kurye olarak kullanması ilk seri(2014) Pulsar 200 tasarım hataları olması dolayısı ile istakitsel olarak Pulsar ns de burda şikayet yazılma oranı 100 kat fazla olacaktır. Bu rs nin hatasız olmasından değil az satılmasından ve sonra üretilmiş olmasından kaynaklı.
Yoksa cahil arkadaşlarim ns ile rs açısından motor farkı yoktur.
Motorları aynı diye aynı sorunlar var diyemeyiz. KTM de aynı motoru kullanıyor mesela. 12.000 kilometredir RS kullanıyorum hiç stop etmedi. Diğer RS kullananlardan da böyle bir şikayet yok. Sadece NS kullananlarda stop etme sorunu çıkıyor. Hepsi mi tesadüf? Eğer aynı sorun RSlerde de varsa bir tane örnek gösterin bize. Eğer gösterirseniz bende hata yaptığımı kabul eder özür dilerim zaten.
Netice itibariyle ben elimdeki verilerle konuşuyorum. Eğer farklı bir bilgi verirseniz fikrimi değiştirebilirsiniz. Aksi halde bana kuru kuru cahil diyerek hiçbir yere varamazsınız.
-
18 Haziran 2017, 02:39
#28
mustafa_325 adlı üyeden alıntı
Motorları aynı diye aynı sorunlar var diyemeyiz. KTM de aynı motoru kullanıyor mesela. 12.000 kilometredir RS kullanıyorum hiç stop etmedi. Diğer RS kullananlardan da böyle bir şikayet yok. Sadece NS kullananlarda stop etme sorunu çıkıyor. Hepsi mi tesadüf? Eğer aynı sorun RSlerde de varsa bir tane örnek gösterin bize. Eğer gösterirseniz bende hata yaptığımı kabul eder özür dilerim zaten.
Netice itibariyle ben elimdeki verilerle konuşuyorum. Eğer farklı bir bilgi verirseniz fikrimi değiştirebilirsiniz. Aksi halde bana kuru kuru cahil diyerek hiçbir yere varamazsınız.
Dostum elinde ne verisi var bilmiyorum ama pek bir işe yaramıyor sanırım.Ktm ile aynı motor yok içinde.Zaten bajajın büyük kısmı ktm nin kontrolü altında herif aynı motoru ona takıp gidip kendi ana ürünün satışını mı düşürecek ???? Aynı üretim bandı aynı motor demek değil. Ayrıca arkadaşın dediği dogru dışarıda 10 ns varsa 1 tane rs anca var.Ha mesela örnek istiyorsan al kendi anavatanında video https://www.youtube.com/watch?v=KveZyWlUap0 Yan taraftan bunun gibi başka videolarada bakabilirsin.
Ben cbr ımı seviyorum sağlam motor tavsiye ediyorum cidden taş gibi motor ama hiç sorunsuz demek yanlış olur.Ama şu son zamanlarda görüyorum bajajcılar ölesiye savunuyor motorlarını.Bedavayamı verildi yoksa övmeyen olursa garantiden mi çıkarıyorlar anlamadım ben bu durumu.
-
18 Haziran 2017, 03:15
#29
Sercan_07 adlı üyeden alıntı
Dostum elinde ne verisi var bilmiyorum ama pek bir işe yaramıyor sanırım.Ktm ile aynı motor yok içinde.Zaten bajajın büyük kısmı ktm nin kontrolü altında herif aynı motoru ona takıp gidip kendi ana ürünün satışını mı düşürecek ???? Aynı üretim bandı aynı motor demek değil. Ayrıca arkadaşın dediği dogru dışarıda 10 ns varsa 1 tane rs anca var.Ha mesela örnek istiyorsan al kendi anavatanında video https://www.youtube.com/watch?v=KveZyWlUap0 Yan taraftan bunun gibi başka videolarada bakabilirsin.
Ben cbr ımı seviyorum sağlam motor tavsiye ediyorum cidden taş gibi motor ama hiç sorunsuz demek yanlış olur.Ama şu son zamanlarda görüyorum bajajcılar ölesiye savunuyor motorlarını.Bedavayamı verildi yoksa övmeyen olursa garantiden mi çıkarıyorlar anlamadım ben bu durumu.
Bir bilgi düzeltmesi yapayım. Bajajın büyük bir kısmı ktm nin kontrolü altında değil. Tam tersi bajaj ktm nin %31 lik hissesine sahip
-
18 Haziran 2017, 03:19
#30
Sercan_07 adlı üyeden alıntı
Dostum elinde ne verisi var bilmiyorum ama pek bir işe yaramıyor sanırım.Ktm ile aynı motor yok içinde.Zaten bajajın büyük kısmı ktm nin kontrolü altında herif aynı motoru ona takıp gidip kendi ana ürünün satışını mı düşürecek ???? Aynı üretim bandı aynı motor demek değil. Ayrıca arkadaşın dediği dogru dışarıda 10 ns varsa 1 tane rs anca var.Ha mesela örnek istiyorsan al kendi anavatanında video https://www.youtube.com/watch?v=KveZyWlUap0 Yan taraftan bunun gibi başka videolarada bakabilirsin.
Ben cbr ımı seviyorum sağlam motor tavsiye ediyorum cidden taş gibi motor ama hiç sorunsuz demek yanlış olur.Ama şu son zamanlarda görüyorum bajajcılar ölesiye savunuyor motorlarını.Bedavayamı verildi yoksa övmeyen olursa garantiden mi çıkarıyorlar anlamadım ben bu durumu.
O videoda bozulmuş olan bir RS var. Ben zaten bajaj bozulmaz demiyorum ki neden bu videonun linkini verdin anlamadım. Yan tarafta da alakasız videolar var. Belki youtube ikimize aynı videoları göstermiyordur. Aşağıda yanda çıkan videoların ekran görüntüsünü koyuyorum.
Ben zaten bajaj müthiş motordur demiyorum ki nereden çıkartıyorsunuz bunu? Dediğim şey sadece NS200 lerdeki kronik sorunların RS200 lerde olmadığı. Debriyajı çekince stop eden bir RS gösterin ben zaten hatalı olduğumu kabul edeceğim.
-
18 Haziran 2017, 03:40
#31
Rs kullanmadım.1yıl 200ns kullandım 10bin km yol yaptım geçen hafta satıp cbr250 aldım 2014 model.Keşke daha önceden cbr alsaymışım dedim kendime.Pulsarda hiçbir kronik sorun yaşamadım.
-
18 Haziran 2017, 05:54
#32
reclusive adlı üyeden alıntı
Rs kullanmadım.1yıl 200ns kullandım 10bin km yol yaptım geçen hafta satıp cbr250 aldım 2014 model.Keşke daha önceden cbr alsaymışım dedim kendime.Pulsarda hiçbir kronik sorun yaşamadım.
Nedeninide yazsaydınız, neden cbr ?
-
18 Haziran 2017, 09:30
#33
enescanatar adlı üyeden alıntı
İnsanlara cahil diyen ama kendi cahil olan arkadaş. Motorları farklı demedi o sözleri söyleyen arkadaş. 2014 serisine hatalı diyorsun 2014 pulsarı 30.000 km ben değil sen kullanmış gibi sıkıyorsun burda. Varsa bilgin konuş ama o şöyle dedi bu böyle dedi ile burda caka satma millete. Çok sonra dediğin 1 sene sonra geldi rs. Sonra gelmesiydi falan o veya bu sebeple rs daha az sorunlu diyen arkadaşla aynı şeyi söylüyorsun farkında değilsin. Bi de bunu söyleyene cahil diyorsun aslında ben cahilim demiş oluyorsun
He he he bozacı)
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------
mustafa_325 adlı üyeden alıntı
Motorları aynı diye aynı sorunlar var diyemeyiz. KTM de aynı motoru kullanıyor mesela. 12.000 kilometredir RS kullanıyorum hiç stop etmedi. Diğer RS kullananlardan da böyle bir şikayet yok. Sadece NS kullananlarda stop etme sorunu çıkıyor. Hepsi mi tesadüf? Eğer aynı sorun RSlerde de varsa bir tane örnek gösterin bize. Eğer gösterirseniz bende hata yaptığımı kabul eder özür dilerim zaten.
Netice itibariyle ben elimdeki verilerle konuşuyorum. Eğer farklı bir bilgi verirseniz fikrimi değiştirebilirsiniz. Aksi halde bana kuru kuru cahil diyerek hiçbir yere varamazsınız.
Ktm ile aynı motor kullanılmıyor , motor dediğin şey temelde iki kısımdır alt ve üst , motorun karakteristiği , üst kısımda bellirler , ust kısım ne belirlenir ,( sıkıştırma oranı , subap zamanlamasi ) mesela aprila pegaso da BMW GS 650 jawa nin da bir tane rotax motor kullanan aracı var hepsinin altgrubu aynı iken üst grup farklıdır ve hepsinin motor karakteri bir birinden farklıdır kimisi alt devri canlı kimisinin üst devri kimisi daha stabil hiç veriyor.
Piyasa 1 km rs yol yapmasına karşın piyasadaki ns ler 100 km bin üzerinde yol yapmıştır.
Kendi motorun ile ns motoru aynı olmasına rağmen ns motor olanların malına kronik sorunlu diyerek bohh atıyorsun aslında sana iyilik olsun diye cahil demiştim yoksa yaptığın şey mufteriliktir (kötü niyetli iftira atıcı demek Türkçesi) onu denemek için dedim .
Çoğu Pulsar da bu saydigin sorunların hiç biri çıkmıyor ama rs nin 100 katından fazla km yaptığı için toplam ns.lerde çıkan sorunlar kronik gibi algılanıyor eğer rs lerde o km lere geldiğinde aynı ns sorunlar bire bir çıkacaktır . Çünkü tamamı ile ayni
-
18 Haziran 2017, 09:58
#34
serif abi adlı üyeden alıntı
He he he bozacı
)
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------
Ktm ile aynı motor kullanılmıyor , motor dediğin şey temelde iki kısımdır alt ve üst , motorun karakteristiği , üst kısımda bellirler , ust kısım ne belirlenir ,( sıkıştırma oranı , subap zamanlamasi ) mesela aprila pegaso da BMW GS 650 jawa nin da bir tane rotax motor kullanan aracı var hepsinin altgrubu aynı iken üst grup farklıdır ve hepsinin motor karakteri bir birinden farklıdır kimisi alt devri canlı kimisinin üst devri kimisi daha stabil hiç veriyor.
Piyasa 1 km rs yol yapmasına karşın piyasadaki ns ler 100 km bin üzerinde yol yapmıştır.
Kendi motorun ile ns motoru aynı olmasına rağmen ns motor olanların malına kronik sorunlu diyerek bohh atıyorsun aslında sana iyilik olsun diye cahil demiştim yoksa yaptığın şey mufteriliktir (kötü niyetli iftira atıcı demek Türkçesi) onu denemek için dedim .
Çoğu Pulsar da bu saydigin sorunların hiç biri çıkmıyor ama rs nin 100 katından fazla km yaptığı için toplam ns.lerde çıkan sorunlar kronik gibi algılanıyor eğer rs lerde o km lere geldiğinde aynı ns sorunlar bire bir çıkacaktır . Çünkü tamamı ile ayni
Galiba ne yazdığımı okumuyorsun. 12.000 km yaptım diyorum. Benim gibi bir sürü insan var diyorum. Hiçbirinde stop etme sorunu yok diyorum. Sen hala NS RSin 100 katı yol yapmış diyorsun. Stop etme sorunu motorun yazılımında olan bir sorun. Motor eskiyince ortaya çıkmıyorki en baştan beri var.
RSlerde aynı sorun olsa illaki birisi internete yazardı.
Kuralkanın satış temsilcisi değilim ya banane amk ister alın motoru ister almayın. Konuyu açan arkadaş cbr ile pulsar rs karşılaştırması yapmak istemiş ona bildiklerimi anlattım. Benim bildiklerim yanlışsa doğrusunu gösterin yeter. Ama siz hiçbir bilgi vermeden bir tarafınızdan sallayarak bana iftira atıyorsunuz.
-
18 Haziran 2017, 11:43
#35
Ben 1990 yılından bu yana bajaj kullanıyorum ki hala sorun yaşamadım. Bajaj200 rs i de sırf bajaj kalitesini bildiğim için alıyorum.benim bajajı aldığımda aynı klasmanda honda yoktu 1996 da titanı çıkardıki herkes kalitesini çok iyi bilir, genede 2 zamanlınbir kawasaki bajaj rtz 100 gibi asla olamaz. Sonuç itibariyle diyorumki bajaj pulsar hafife alınacak bir motor değil ve çok kaliteli olduğunu düşünüyorum.
-
18 Haziran 2017, 13:02
#36
Motor alma arefesinde iki motoru da inceledim. Bajaj'ın sevmediğim tarafları; Gidonun racing havası vermemesi ( NS200 ile aynı gidona sahip) Amortisörlerin sert olması,aynaları ve arka freni. Ön frende abs var diye sanırım arkayı koymamışlar Ve dikkat ettim malum sitede ilana konan rs200 lerin hepsi çok düşük kilometrede ve nispeten uygun fiyatlı. Bu bana bi Allah Allah dedirtti ve güven vermedi açıkçası.Kendini henüz kanıtlamadığını düşündüğüm için ve kafamın rahat olması için cbr aldım çok ta memnunum
-
18 Haziran 2017, 16:59
#37
Güç yakın olabilir ama tork birinde 18 diğerinde 23 nm. Çok ciddi bir fark bu.
-
18 Haziran 2017, 21:42
#38
bberksan adlı üyeden alıntı
Güç yakın olabilir ama tork birinde 18 diğerinde 23 nm. Çok ciddi bir fark bu.
Tork olayı tam olarak nedir abi örnek iki araç arasına gireceğim makas atar gibi, yavaş kalırsam ezilirim aniden hızlanarak çıkmam lazım, tork bumudur ?
-
18 Haziran 2017, 23:19
#39
Doçkinderi adlı üyeden alıntı
Markaya beceriksiz damgası vurmaktan önce , motor bloğunun açılmış olma ihtimalini ve toplayan ustanın beceriksizliğini düşünmek sanki biraz daha mantıklı.
Başka şeyleri de düşünmek gerekiyor galiba. Bugün yanımdan sırf hava atmak uğruna bir Pulsar sürücüsü 2. viteste öyle bir gazladı ki ben acıdım motora. "Bunlar motora hiç mi acımıyor" diye düşündüm.
-
18 Haziran 2017, 23:20
#40
Tvs01 adlı üyeden alıntı
Tork olayı tam olarak nedir abi örnek iki araç arasına gireceğim makas atar gibi, yavaş kalırsam ezilirim aniden hızlanarak çıkmam lazım, tork bumudur ?
Hızlanmayı beygirgücü sağlar. Torkun yüksek olması kullanımın daha rahat olduğu anlamına gelir.
Uzun uzun açıklamaya üşendim kusura bakma. Google'a yazarsan tonla bilgi bulabilirsin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)