sahibindeki ilanların hepsi mi yalancı
Reklamlar
-
16 Haziran 2017, 21:46
#21
Tundzhay adlı üyeden alıntı
yıllık en kötü 5 bin km yapar bir motor. o da işinden gücünde fazla yoğun çalışan hafta sonunda hafta sonuna binen bi motorcuysa.
normal kullanım yıllık 10 bin. motorun üzerinden durmuyor ulaşım aracı olarak kullanıyorsa 15-20 bin km yıllık.
otur hesabını yap.
Mantık aslında doğru ama illa ki istisnalar vardır. Şimdi kurunun yanından benim gibi yaşlar da yanmasın şöyle ki okulum evime 2 km. İş yerim yürüyerek 1 dakika. Haftada 2 defa gittiğim halısaha 3 km mesafede. Benden başka motorlu arkadaşım olmadığı için boş zamanlarda sağa sola gezi organizasyonu da yapmıyorum. Sonuç olarak keyfi olarak motosiklet kullanıyorum ve 2016 ekimde 12250 kmde aldığım motor şu an 13560 kmde.
Reklamlar
-
16 Haziran 2017, 21:51
#22
ben dürüst satıcı bulmaya çalışıyorum genellikle. telefonda konuşmasından kenar mahalle tırreğimi yoksa efendi birisimi nasıl birisi olduğu hemen anlaşılıyor
-
16 Haziran 2017, 21:57
#23
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Malları çok değerli sadece hafta sonu biniyolar bunlar motorada binmez sabahdan akşama motor parlatırlar
5 binde çok as olmuş standardı 30-40 bin olmalı
Desene boya silinmekten aşındı diye
-
16 Haziran 2017, 22:37
#24
Buradaki arkadaşların %90ı 125 cc kullandığı için, bakkala pazara 1100 lük dragstarla ile r1 ile gidiyoruz sanıyor. Şahsen ben yıllık 3 bin km anca yapıyorum. Gayet tabi hepsi böyle demiyorum ama 2005 model motor gayet tabi 30k kmlerde olabilir.
-
16 Haziran 2017, 22:42
#25
kişi ye göre değişir sahibinide araştırmak lazım...bir yıldır yaptığım km 1000 km yi bulmadı bile...can sıkıntısından yağ değiştiriyorum
-
16 Haziran 2017, 22:56
#26
Büyük cc motorları kurye motorlarıyla karıştırmassak iyi olur beyler. Genelde zaten büyük cc motoru olan birinin TERLİK niyetine kullandığı bi 100 / 150 cc katagorisinde motoru daha vardır sağa sola gitmelik o yüzden büyük motora km yaptırtmaya bilir. şahsen ben öyle yapıyorum iyide oluor valla :D
-
16 Haziran 2017, 23:06
#27
2006 Model,11 yaşında km 29500. Ne yapalım şimdi
-
16 Haziran 2017, 23:14
#28
leone_510 adlı üyeden alıntı
Hocam çok teşekür ederim ya 1 aydır bizim sokağa birisi park ediyor geceleri ne marka ne model var kuştepe diye yaklaşamıyordumda ne bu diye baya merak etmişdim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------
voljjn adlı üyeden alıntı
Buradaki arkadaşların %90ı 125 cc kullandığı için, bakkala pazara 1100 lük dragstarla ile r1 ile gidiyoruz sanıyor. Şahsen ben yıllık 3 bin km anca yapıyorum. Gayet tabi hepsi böyle demiyorum ama 2005 model motor gayet tabi 30k kmlerde olabilir.
Farklı bir yaklaşım gayet mantıklı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------
Eski_kasa adlı üyeden alıntı
Büyük cc motorları kurye motorlarıyla karıştırmassak iyi olur beyler. Genelde zaten büyük cc motoru olan birinin TERLİK niyetine kullandığı bi 100 / 150 cc katagorisinde motoru daha vardır sağa sola gitmelik o yüzden büyük motora km yaptırtmaya bilir. şahsen ben öyle yapıyorum iyide oluor valla :D
Buyrun buda mantıklı.150cc çinlimle 2 ayda bilmediğim şehirde 3000 yaptım.(Tamirden sonra bayadır binmiyordum bununda etkisi var tabi.)
-
16 Haziran 2017, 23:21
#29
leone_510 adlı üyeden alıntı
Çok niyetlendim şu motorada rüzgar davası bizi bitirdi ya, hastasıyız maşallah.
-
16 Haziran 2017, 23:42
#30
Aranızda 50 bini geçmiş racing motosiklet gören var mı?
-
16 Haziran 2017, 23:43
#31
2015 model motorum da 6200 km de .son 1400km si de yeni egeye tatile giderken yolarda yaptım.Yani hergün ki gibi ev iş arası sürsem senede 3000 km olacak.Hususi bakım kağıtlarını saklıyorumki cins cins ergenler çıkıp km orjinalmi diye sorduğunda suratına atıcam .
Yaw 10 senede 30000 km yalan dır be diyenlere.Yukarıdaki ustadımız gibi ben gibi binici ve ikinci motoru olan çok insan var.Önce mantıklı şekilde servis bakım kayıtı vs araştırılarak motor alınabilir.
-
16 Haziran 2017, 23:50
#32
-
17 Haziran 2017, 00:08
#33
Macit250 adlı üyeden alıntı
2015 model motorum da 6200 km de .son 1400km si de yeni egeye tatile giderken yolarda yaptım.Yani hergün ki gibi ev iş arası sürsem senede 3000 km olacak.Hususi bakım kağıtlarını saklıyorumki cins cins ergenler çıkıp km orjinalmi diye sorduğunda suratına atıcam .
Yaw 10 senede 30000 km yalan dır be diyenlere.Yukarıdaki ustadımız gibi ben gibi binici ve ikinci motoru olan çok insan var.Önce mantıklı şekilde servis bakım kayıtı vs araştırılarak motor alınabilir.
Hem araştırıp almaktan bahsedip hem de km yi soran alıcının yüzüne suratina " atıcaksın"?
-
17 Haziran 2017, 01:05
#34
Enis Yıldız adlı üyeden alıntı
......okulum evime 2 km. İş yerim yürüyerek 1 dakika. Haftada 2 defa gittiğim halısaha 3 km mesafede........gezi organizasyonu da yapmıyorum........
kilometresi 150.000 den 30.000 e düşürülmüş motoru alırım da senin motoru almam
Zavallı motor sürekli kısa mesafe soğuk kullanımdan km artmasa bile helak oluyor..
-
17 Haziran 2017, 01:05
#35
2008 model V-stromumum şuan yeni sahibinde ve 105.000 kmde .
Ama şu varki üniverseyi kazanmadan önce cbr 250 almıştım ve anca hastasonları dershaneden sonra zaman bulabiliyorsum sürmeye ve senede 3bin km anca yapabiliyordum.
-
17 Haziran 2017, 01:14
#36
artemis99 adlı üyeden alıntı
Sahibinden de ilan verecek kişi o gün bakıyor aynı marka modellerin ilanlarına, kendi motoru onlardan aşağı mı yaz gitsin yapıyor. Çoğunun satmaya niyeti dahi yok. Her malın enayi bir alıcısı vardır diye bakınıyorlar. Zaten satış fiyatı 3 aşağı 5 yukarı belli oluyor. O fiyata inenin motoru satılır bu kadar net.
Aynen hocam, ben piyasasına göre yazdım 4-5 günde satıldı.İsteyen istediği fiyatı yazar tabi ama satılmasını isteyen piyasası neyse onu yazar ve satılır.Milletin ne fiyat yazdığını sorun edip, gelip buraya konu açanları gördük
-
17 Haziran 2017, 01:31
#37
beko12345 adlı üyeden alıntı
......2008 model V-stromumum şuan yeni sahibinde ve 105.000 kmde.....
Fotoğrafları dün çektim, 2013 sonunda sıfır satın aldığım motordur, kompresyonu ölçülürde sıfır km 2017 modelinden farklı çıkarsa benzin döker yakarım bu motoru : )
bu motorları ss ler le bir sanıyorlar, 105 degil 205bin olsa binilir bu makinalara..
-
17 Haziran 2017, 01:34
#38
Çözüm belli aslında arabadaki gibi odb2 zorunlu olacak km yi bir beyinde tutacak birde gosterge de ozaman sıkıntı yok. Beyin ile saat deki km tutmuyor ise o zaman satan kendi dusunsun birdaha nasıl satılır diye. Yanlisim olmasın eruo 4 ile bu dediğim zorunlu olarak her motorda olacak.
-
17 Haziran 2017, 01:58
#39
Merhaba arkadaşlar;
Km olayi hakkinda gerçek bilgiye ulaşilmasi açisindan asagidaki teknolojinin faydasi kaçinilmazdir.
Japonyada tüm motorlu araçlarda etc sistemi bulunuyor,bu sistem araç alirken yasal olarak uzerinde geliyor,ve bu sistem olmadan otobanlardan gecilemiyor,ve araçtan sökulmesi yasak,gps tabanli bu sistem ayni zamanda araç ecu´su ile eş zamanli koordineli çalişiyor,aracin km´si,yakit tuketimi,motor çalisma suresi,surekli sistemin veri tabaninda kaydediliyor.
Bu sistem otobanlarda kullaniliyor,ve yapilan km´ler yol denetim kurumunda kaydediliyor,yani illegal bir iş çevrilemiyor.
Yukarida bahsettigim sistemin bir benzeri ulkemizde geliştirilebilir ve aracin kontagi acildiktan itibaren,kat edilen mesafe,gps,yardimiyla karayollarinin kayitlarinda tutulabilir..tabi uygulama ve altyapi ne derece saglikli calisir,bu kisim tartisilir..
Bu sistemin ulkemizde kullanilmasi bu tarz magduriyetlerin önüne geçecegini dusunuyorum.
-
17 Haziran 2017, 01:59
#40
Fazeri haftada bir çıkarıyorum.100 150 km kadar.yani senede kışın pek kullanmadığım da varsayılırsa 5000-6000 km yaparım.forumda çişe bile motorla giden küçük cc kullanıcısı arkadaşlar tarafından(enduroları hariç tutuyorum)4 silindirli naked,racing makinaların 15 20 bin km yaptığı düşünülüyor.yok öyle birşey.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)