Hayırlı olsun.
Öncelikle hayırlı olsun.
"Uzayıp gitmek", konfor, hissiyat, aynalar vs aynı şeyleri yaşadım.
Arablara yukardan bakmak çok farklı bir his.
Güzel özetlemişsin.
Boyum ve bütçem elvermediği için NC750X aldım ama Africa'da gözüm kaldı.
Boy 175, NC'de ayaklar yere tam basmıyor.
Africa biraz daha yüksek gibi.
Ama fıstık bir gün benim olacak, vuracam kırbacı.
Bu arada Africa Twin'i çitaya benzeten tek kişi ben değişim değil mi?
Hamdım, piştim, hala hamım.
Bana da öyle geliyor. İnşallah batmam bu işin sonunda
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------
Katılıyorum. Yüksekten bakmak çok farklı. Buna biraz daha alışmam gerekecek sanırım . İnşallah sahip olursunuz bir gün.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------
Teşekkür ederim
Merhaba değerli forum üyeleri,
Şu an motorum 400 km'ye ulaştı. Rodaj evresi devam ediyor. İş yoğunluğundan dolayı pek kullanamadım maalesef. Yarın bir iş yolculuğum var. Büyük ihtimal yarın rodaj bitmiş olur.
Şu ana kadar genel olarak memnunum motordan. Tek sıkıntı biraz 4 silindiri özlemek açıkçası. İnsan onu bir arıyor. Bunun dışında düşük devirlerde motorun titreşimi bir acayip. Ama düşükten kastım iyice düşük devirde. Yani yüksek viteste 2 bin devir civarında motor masaj koltuğuna dönüşüyor. Ama normal seyahat devrinde süper. Titreşim cidden çok az. Kullandıkça konfora alışıyorum. Bir daha SS kullansam baya zor alışacağımı farkettim.
Bugün biraz yükseklere çıktım. Dar ve sık virajlı yollarda denedim. Motorun virajı gerçekten iyi. Çizgisini bozmadan girdiği yerden çıkmasını beceriyor.
Şimdilik bu kadar.
Altta motorun iki adet resmini ekliyorum. Bugünkü yükseklerde geçen geziden.
Saygılar
http://imageshack.com/a/img924/7863/6akrTm.jpg
http://imageshack.com/a/img922/3240/rmRjJs.jpg
Hayırlı olsun, Allah kaza bela göstermesin.
Hayırlı olsun motorunuz. Bende Afyon'da yaşıyorum. Bu motoru siz almadan bir süre önce bayide görüp incelemiş ve çok beğenmiştim. Ardına motoru forumda görmek hoş bir tesadüf oldu benim için Kazasız keyifle binmenizi dilerim..
paralel-twin ve V-twin deneyimi farkli olsa gerek. Gerci benim ilk motosikletim V-twin bir cruiser'di, o yuzden eskiden beri severim V-twin sesini ve torkunu. 4 silindir gucluydu ama ayni hisse sahip degildi. 8 sene 4-silindirden sonra tekrar V2'ye donunce ilk once garipsedim, ama sonra ne kadar ozledigimi hatirladim. Rolantisi bile zevkli. Gucu devirden degil de torktan almasi da farkli bir his. Ikisinin de kendinde gore avantajlari var. Paralel-twin motosikletim olmadi hic.
Merhaba değerli forum üyeleri,
Bugün itibariyle 700 km oldu motorun kilometresi. Bayram sonrası rodaj tamamlanıp rodaj bakımı yapılacak.
Şu ana kadar yaptığım paylaşımlar baştan da dediğim gibi daha çok enduro ve ss kıyaslama şeklinde oldu. Halen öyle gidiyor.
Bunların belki tarz seçimi konusunda yeni başlayan arkadaşlara faydalı olacağını düşünüyorum.
Bugün şehir içi trafiğine girdim. Malum bayram öncesi olmasından dolayı heryer kilit durumda.
Ama hiç zorlanmadım. Birçok insan bu kadar büyük motorun şehir trafiğinde zor olacağını söyler ama ss'den sonra bana çok rahat geldi.
Gidon turu muazzam. Motorun boyu kadar bir alan U dönüşü yapmaya yetiyor. Bu öyle büyük nimetmiş ki kullanınca anladım.
Ya bu motor burdan girmez, dönmez dediğim yerlerden öyle rahat geçip gidiyor ki hayret ettim.
Daracık alanlarda manevra yapmak, U dönüşü yapmak süper konfor.
Saygılar
Maşallah diyelim, renkler harika özellikle sele rengi çok uyumlu olmuş. Kazasız belasız kullanın.
Nakedtan enduroya gectigimde bende dunya varmis dediydim. Bundan sonra hep enduro insallah. Para isini cozebilirsem ilerde bi yanci belki teker yapmalik
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)