Herkese merhaba.
Royal Enfield Classic 500 almayı planlıyorum.
Bu motosikleti kullanan var mı? Yedek parça konusunda sıkıntı yaşar mıyım?
Bilenler görüş ve önerilerini paylaşırsa sevinirim.
İyi günler.
Herkese merhaba.
Royal Enfield Classic 500 almayı planlıyorum.
Bu motosikleti kullanan var mı? Yedek parça konusunda sıkıntı yaşar mıyım?
Bilenler görüş ve önerilerini paylaşırsa sevinirim.
İyi günler.
Geçen sene test sürüşünü yaptım.
Bir kaç yüz metre kullandım geri gelip üstünden inmek için can attım.
Bu kadar kalitesiz malzeme ve özensiz işçilik nasıl bir araya getirilir hala merak ediyorum.
Belki şu anki fiyatının 3'te 1'ine verseler sırf Retro görüntülü oyuncak niyetine alınır derim ama o bile belki.
Görüntüye tav olup almayın derim, zaten pek alan satan da olmadı.
İlla ki retro istiyorum diyorsanız eski model motosikletlere bakın bu motora o paralari vermek... yazık yani değmez
türkiyenin en çok bilinen ve yıllardır en çok satışı yapılan bir marka royal enfield.
yedek parça konusunda hiç sıkıntı yaşamazsın. 1 milyoncularda bile var krankı olsun debriyajı olsun şanzımanı olsun, farı sinyali, dişlisi, dişsizi. o konuyu hiç kafanıza takmayın.
bim gibi her semtte bir yetkili servisi var daha ne olsun.
oluşacak titreşimden dolayı ter temiz böbrekleriniz de olur. mis gibi hiç uğraşmazsınız.
bence durduğun kabahat dostum. hemen al.
hatta 2 tane al. elbisenin rengine göre değiştirir sürersin.
kolay gelsin.
Sahibinde.com'daki ilanlardan birinin açıklamasını vereyim :
ÇOK ÖZEL FİYATLARLA BİR KLASİK MOTOSİKLETE SAHİP OLMAK İSTERMİSİNİZ ?
EĞER İSTERSENİZ İŞTE SİZE EN GÜZELİ , TÜM DÜNYAYI SARAN CAFE RACER AKIMININ STANDART ÜRETİLEN EN GÜZEL ÖRNEĞİ,YENİLENMİŞ ve GELİŞTİRİLMİŞ MOTORU 535 cc. ; 4 ZAMANLI ,ENJEKSİYONLU , HAVA İLE SOĞUTULAN ŞAHANE BİR KALBİ VAR , ÇOK UZUN ÖMÜRLÜ BU MOTORUN YEDEK PARÇA SIKINTISI YOK ,NEDEN DERSENİZ ? HEM ÇOK DAYANIKLI , HEM DE SENEDE 700.000 adet SATAN BİR MODELİN PARÇA PROBLEMİ OLMAMASI DA SON DERECE DOĞAL .... 5 VİTESLİ BU MOTOR İNANILMAZ BİR TORK ve 29.1 beygir ÜRETİYOR Kİ BU DA SİZİ HER YERE KONFORLU ULAŞTIRABİLECEK BİR GÜÇ .... DÜNYANIN EN İYİ FRENLERİNİ YAPAN BREMBO TARAFINDAN ÜRETİLEN ÖN ve ARKA FRENLERİ , ÇELİK FREN HORTUMLARI MÜKEMMEL BİR GÜVENLİK ; YİNE DÜNYANIN EN İYİ SÜSPANSİYON ÜRETİCİLERİNDEN BİRİ OLAN PAİOLİ TARAFINDAN ÜRETİLEN GAZLI ARKA SÜSPANSİYONLARI İSE MÜKEMMEL BİR YOL TUTUŞ ve KONFOR SAĞLIYOR
Konuyu fiyatına getirirsem :
Hindistan'da Royal Enfield (2016) : 1.33 lakh --> 7280 TL
Hinistan'da KTM RC390 (2016) : 2.25 lakh --> 12316 TL
Hindistan'da Dominar 400 : 1.39 lakh --> 7608 TL
Türkiye'de Royal Enfield (2016): 27900 TL
Türkiye'de KTM RC390 (2016) : 24500 TL (en pahalısı)
Türkiye'de Dominar 400 : 18000 TL
KTM ile aynı oran korunsa bizdeki fiyatın 15000 TL olması gerekirdi (eder mi tartışılır). Bilmem anlatabildim mi ? Ya KTM distribütörü çok saf ya da Royal Enfield'ınki çok akıllı. Bu kafadaki bir distribütörün sattığı hiç bir ürünü hiçbir fiyata almayınız.
Amaç macera ve ''parayı nereye harcasam'' ise, neden olmasın?
Bir de merak ettim, yılda 700.000 adeti nereye satıyormuş Royal Enfield, paralel evrene mi?
motor için iyi konuşan yazan duymadım ama boya işçiliği bir harika
27900 tl ise fiyat bu paraya 2. El duzgun bir harley alirsin
Royal Enfieldin bana göre bir ruhu var. İmkanım olsa hiç düşünmeden alırdım.
Yetişin millet; çöpe atılacak para varmış; desem sanırım düşüncem dile gelir ama zevk, beğeni sizin. Eğer Tr'de satıldığı liste fiyatlarını verecekseniz bilinki fiyatlar ülkemizde hem fahiş hem de o paraya 1930'ların teknolojisi alacaksınız... haa, hindistanda olsanız her tarafta onlardan var çünki UCUZLAR...
TR'de harley misali kıymete bindikleri sanılıyor ya da öyle oldukları düşünülsün isteniliyor. Ama yazdığım gibi siz kimsede olmayan bir şey istiyor olabilirsiniz, para da, zevk de, beğeni de sizin
Gecen sene ben de bir test surusu etkinliklerine katilmistim. Ben de bu paralari etmeyecegini dusunuyorum. Gercekten rahatsiz edici bir titresimi var ve cesitli videolarini izlediginizde kisa zamanda paslanma vb. sorunlari gorunuyor. Altin elbiseli adam incelemesi var, titresimden civata dusurme gibi seylerden bahsediyor ayni çin motorlari gibi. Bakmayin oyle Ingiliz asilzadesi gibi durduguna, ozunde gercek bir Hintli barindiriyor. Ural cok hosumuza gitmisti yalniz.
Çok teşekkürler herkese cevaplar için.
Böyle bir motor alacak isen görüntünün yanında ses de olmalı ses için ise 2 zamanlı olmalı 4 zamanlı motordan o sesi alamazsın.
Eskiler bilir nedemek istediğimi yaşın tutmuyor ise bilmezsin,
Gazı verdin sonra kapadıktdan sonra Tinnnn tin tinnn tintin diye ses gelir .
4 Zamanlı motorda gazı açarısın egsoz var ise gök gürlemiş gibi sesi olur o da çok güzeldir ama gazı kapadıgında o ses biter ama iki zamanlıda gazı kapasan bile belli bir süre gelir...
Eski kırmızı toprak rengi jawalar da o ses çok güzel gelirdi mesela..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)