2013 model Honda CBR 250 krank sorunu
Reklamlar
-
13 Haziran 2017, 22:41
#1
Arkadaşlar merhabalar. Bugün sıkıntılı bir olay yaşadım. 2013 model 36 binde ki motorumla işe giderken 120 km/h civarında motorum bir anda gaz kesti hemen çektim kenara ne olduğunu az buz tahmin edebildim çünkü daha öncede arkadaşlarımın başına gelmişti ustamı aradım çektik motoru dükkana sökmeye başladık sadece krank diye düşünürken buda çıktı..
Daha önce bu sıkıntıyı yaşayan geçiren oldumu ne kadar masraf açar birde eskisi gibi tat verirmi motor..
Şimdiden teşekkür ederim tekeriniz düz bassın..
City Bike Racing 250r -- AFYONKARAHİSAR / MERKEZ
Reklamlar
-
14 Haziran 2017, 15:53
#2
Hocam geçmiş olsun.
Canını sıkmamanı tavsiye ederim. Evet biraz masrafın olacak ama motorunu yaptırıp uzun yıllar güzel güzel bineceksin.
Motorun paramparça olsa yapılır ya da başka motor takılır gene binersin.
Motorunu yaptırdıktan sonra neredeyse 0km gibi olacak, gayet güzel bineceksin. İş kim otoru yaptırdığın adam işinin ehli olsun. (Mümkünse fiyatta anlaşabilirsen Honda yetkili servisine yaptır, en azından yaptıkları işe garanti veriyorlar)
https://www.youtube.com/watch?v=k0hp8bJkoEs
Bu video serisinde ne yapılması gerektiği detaylıca anlatılıyor.
Yataklar, sekmanlar, kapak contası, egzantrik zinciri, yağ pompası vs hep değişecek.
-
14 Haziran 2017, 15:58
#3
afyonlu003 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhabalar. Bugün sıkıntılı bir olay yaşadım. 2013 model 36 binde ki motorumla işe giderken 120 km/h civarında motorum bir anda gaz kesti hemen çektim kenara ne olduğunu az buz tahmin edebildim çünkü daha öncede arkadaşlarımın başına gelmişti ustamı aradım çektik motoru dükkana sökmeye başladık sadece krank diye düşünürken buda çıktı..
https://i.hizliresim.com/BAZkAM.jpg
Daha önce bu sıkıntıyı yaşayan geçiren oldumu ne kadar masraf açar birde eskisi gibi tat verirmi motor..
Şimdiden teşekkür ederim tekeriniz düz bassın..
Garanti hala devam ediyorsa direk gönder cbr 250 lerde arazi motoru olan crf 250 bloğu olduğu için ikide bir 160 170 gitmek maalesef krank kırmaya sebep oluyor garanti yoksa uğraşma bence yeni motor al ama bütçem yok dersen yaptırmaya bak.
-
14 Haziran 2017, 16:02
#4
Crf te cbr bloğu var, crf daha sonra çıkan bi motosiklet.
Krank kırılmasının sebebinin de 160-170 gitmek olduğunu sanmıyorum, mesajda da 120 civarı giderken yaşanıldığından bahsedilmiş zaten
-
14 Haziran 2017, 16:07
#5
afyonlu003 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhabalar. Bugün sıkıntılı bir olay yaşadım. 2013 model 36 binde ki motorumla işe giderken 120 km/h civarında motorum bir anda gaz kesti hemen çektim kenara ne olduğunu az buz tahmin edebildim çünkü daha öncede arkadaşlarımın başına gelmişti ustamı aradım çektik motoru dükkana sökmeye başladık sadece krank diye düşünürken buda çıktı..
https://i.hizliresim.com/BAZkAM.jpg
Daha önce bu sıkıntıyı yaşayan geçiren oldumu ne kadar masraf açar birde eskisi gibi tat verirmi motor..
Şimdiden teşekkür ederim tekeriniz düz bassın..
bu motor yağsız binilmiş.
yağ filtresi veya yağ pompası tıkanmış olabilir. Sorun krankta değil. Krankıda yağsızlıktan bozmuştur.
Blokları açıp blokların durumlarına bakmak lazım.
Bloklar çok hasarlıysa pek tat vermez.
Üst kapakta ve egzantiriğin resmini atar mısın ?
-
14 Haziran 2017, 23:41
#6
Motorunuz YAĞSIZ binilmiş,
Veya YETERSİZ YAĞ oldugundan yüksek hızda Yeterince yağlayamadıgından olmustur,
Yedek Parça Konusunda Yardımcı Olabılırm,,,
Eger İSTERSENİZ kendi CROSS'umdaki Motoru (cbr motorlu crf 250)' Verebilirim,,,
Veya Parçaları Konusunda Yardımcı Olabılırım,
İst,,GOP,
0 535 939 20 86
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)