Merhaba 3 yıldır kullandığım Sym Wolf de bi süredir yüksek hızlarda sert girdiğim virajlarda bazen yalpalama,dalgalanma oluyor nedenini anlayamadım sorun neden kaynaklanıyo yardımcı olur musunuz?
Merhaba 3 yıldır kullandığım Sym Wolf de bi süredir yüksek hızlarda sert girdiğim virajlarda bazen yalpalama,dalgalanma oluyor nedenini anlayamadım sorun neden kaynaklanıyo yardımcı olur musunuz?
özgürlük ve bağımsızlık benim karakterimdir.
Lastiklerden veya balanstan kaynaklı olabilir tahminim.
Yürüyen aksamın tamamından, lastik ve balanstan, amortisörlerden vb olabilir. Komple kontrol gerekli.
Arka amortisörün ön yükleme ayarı varsa sertleştirin
lastik tabanının düzleşmesi sebep olabilir, balans ile alakası olamaz, balans bozuk olsa dümdüz giderken ve sert virajlara girebildigin hızlardan çok daha fazlasında titreme hissedersin..ön yükleme ayarı amortisoru sertlestirmez motorun geometrisini değiştirir, amortisor yag kaçırıyorsa cok yumuşar yine virajda tedirgin eder, tumseklerdende aşırı sekilde yaylanarak geçer..
Eski sym wolf sahibi olarak bir süre benimde virajlarda sıkıntım oldu. Özellikle arka taraf olması gerekenden yumuşak davranmaya başlamıştı. Sonuç olarak arka amortisörte sıkıntı vardı ve garantiden değişmişti. Düzeldikten bir süre sonra tekrar aynı sıkıntıyı yaşadım. Sonrasında sattım zaten wolf u. Mutlaka bir baktırın derim
Her şey olabilir; lastik havası, diş derinliği, kalitesi, süspansiyon sistemi vs. vs.
Eskiyen asfalt ve/veya lastiğin ufak ufak kaçırma yapmasıyla (sertleşen hamur nedeniyle) o dalgalanma hissi oluşabilir. Ben bu olasılığın oranını yüksek görüyorum. Gidon rulmanında problem olabilir ikinci seçenek olarak.
Amortisörlerde sorun olsa anlayacağınızı düşünerek hiç söylemiyoruö bile.
Fakat merak ettim, motosiklet kaç model? Ön amortisör yağları değişti mi?
***2014 modelmiş. Değişmediyse, yağ değişimiyle biraz fark edebilir
oturuş pozisyonu ve teknik bile fark ettirir
Beşik burçlarından da kaynaklanabilir
lastiklerim takılalı henüz 2 ay oldu, amortisör lerin yağını hiç değiştirdiğini bilmiyodum ilk sizden duydum, düz yolda 100 km civarı hızda gıderken gidonu hafif salladığımda kontrolden cıkıcakmış gibi oluyo, gidon sıkıydı zor dönüyodu hafif gevşettim ama gidonda boşluk yok bi arkadaşım arka tekerleğin bağlı olduğu mafsalda boşluk olabılır dedi sizce mafsalda buna sebep olabılırmı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------
beşik burcu tam olarak neresi oluyo?
özgürlük ve bağımsızlık benim karakterimdir.
Genelde konuya bir abs yazmak lazim ince detay bisi takilma ticari devam et
Cikiktir o cikik.kirik olsa duramazdin.
(abs ye ithafen)
Merhaba;
Direksiyon kule boşlugu ne durumda ?
Ön teker Rulmani ne durumda ?(Direksiyon yalpa yapiyor hissi verir ama sorun genelde rulmandadir)
Jantinda yamukluk atiklik varmi?veya kaldirima sert çikma önden sert darbe aldinmi ?
Ön teker göbek somunlari sikilik durumu nasil??
Zincir gergi seviyesi nasil? arka salincaktaki cizgiler sagli sollu esit olacak
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)