1. Köprüde Bakım-Onarım (Süper başladık Hamdolsun - Muhalif gözü ile )
Reklamlar
-
26 Haziran 2017, 23:00
#41
Ne televizyon,ne gazete ne de gazetelerin internet sitelerinde takılıyorum.Ülkeye savaş açıp her yerini bombalasalar umrumda olmaz.Eskiler der ya ''ülkeyi sen mi kurtaracaksın?'' çok doğru diyorlarmış aslında.Ülkeyi ben mi kurtaracağım ki ben uğraşayım.Dün kimlere tapanlar bugün aynı kişilere küfür ediyor.Daha geçen sene büyük arab kralı Abdullah Efendi'nin ölümüne ağlayanlar bugün ülkesine küfrediyor adamın.
Bu ülkede mutlu bir şekilde yaşamanın tek şekli her şeye gözlerini kapatmak,zamanı gelince de tüymek
Reklamlar
-
27 Haziran 2017, 01:03
#42
ooo bu kadar takılmayın arkadaşlar altı üstü bir köprü trafiği.bunu hergün zaten çekiyoruz.bu ülkede artık şehir haberleri bile haber değeri taşıyamıyor malesef:(
-
06 Temmuz 2017, 09:08
#43
Bu hafta itibari ile diğer şeride geçildi , birleşim noktaları açılınca o kısımlarada dubalar konulmuş açık olan şeritler o kısımlarda ekstra daraldığından trafikte yavaşlıyor (bu eleştiri değil daha iyi elbette olurda , durum bildirimi , hiç birşeyi takdir etmiyorsun diyen arkadaşlara) Dün bu kısımlar açıktı bugün demir engeller konulmuştu -dün kimse düşmüyordu sanırım.
Bugüne özel durum ise bu daralmalardan birisinde zincirleme kaza vardı , yaralı yoktu iyi haber olarak ama arabalar haşattı , 3 araba birbirine girmişti.Takdir ediyorum.
-
06 Temmuz 2017, 10:03
#44
Bu işlerin duyurusu herkesin takip edebileceği şekilde çok önceden karayolları üzrindeki uyarı levhalarından duyurulması lazım.Gece yapılması lazım ayrıca gündüz yapın diyenler olmuş.Mantıklı olan o yolun en çok kullanıldığı saatte yapılmaması gece kızıp köpürenleri çok da sallamamak lazım.Servisde çalışan bir arkadaş anlatmıştı aynı araba ile aynı gün kaza yapan iki vatandaş gelmiş hasarlar benzer biri lan benim hava yastığı niye açıldı diyor diğeri lan benimki niye açılmadı.Hee 10 yıl önce istanbuldan ayrılan biri olarak yaşanmaz bir şehir istanbul fırsatınız varsa kaçın...
-
06 Temmuz 2017, 10:09
#45
Ya Arkadaşlar O değilde düşünsenize ya motosiklet kullanmasaydınız da o araçların içinde olsaydınız Allah korusun...
-
06 Temmuz 2017, 10:17
#46
Köprü trafiğinden minimum etkilenen araç kullanırken, bu denli şikayet etme hassasiyetine saygı duymakla beraber, yıllardır çekilen işkence bu. Perpa'da şirketten arabayla çıkıp, Mecidiyeköye 2 saatte ulaştığım zamanları da bilirim.
Ha şu anda ofis ile ev arası 6 sokak gerçi, ama Avrupa yakasında işim varsa, köprü yerine Harem'den feribotu tercih ediyorum. Hem deniz havası, çay keyfi iyi geliyor, hem de trafik yoğunluğuna (Sirkeci - Karaköy - Beşiktaş arasında alternatif yolları kullanınca) pek takılmıyorum.
Analogue at birth, digital by design. The fat on my body is the designer and the brain is trying to be the coder.
-
06 Temmuz 2017, 10:36
#47
hknzrdm adlı üyeden alıntı
Köprü trafiğinden minimum etkilenen araç kullanırken, bu denli şikayet etme hassasiyetine saygı duymakla beraber, yıllardır çekilen işkence bu. Perpa'da şirketten arabayla çıkıp, Mecidiyeköye 2 saatte ulaştığım zamanları da bilirim.
Ha şu anda ofis ile ev arası 6 sokak gerçi, ama Avrupa yakasında işim varsa, köprü yerine Harem'den feribotu tercih ediyorum. Hem deniz havası, çay keyfi iyi geliyor, hem de trafik yoğunluğuna (Sirkeci - Karaköy - Beşiktaş arasında alternatif yolları kullanınca) pek takılmıyorum.
Hocam ben Başakşehir'e taşındıktan sonra otobüste oturarak yolculu yapmama rağmen (otobüsler Başakşehir çıkışlı) Esenler Kazımkarabekir Otobüs Durağında ki insanların çilesini görüp , yolda geçen zamanın yanı sıra birazda bu sebepten motosiklet kullanmaya başladım.Ramazanda bu tadilatın ilk günü 4 saat köprüde kalan insanlar oldu.Bunları görüp neden daha iyi yapılmıyor diyorum bu tek olay değil ki çoğu çalışma bu şekilde , kimse sesini çıkarmadığı hamdettiği sürecede böyle daha kötüye giderek devam edecek.
-
26 Temmuz 2017, 12:51
#48
Bu bakım sırasında ben bir tane 3 arabanın birbirine girdiği kaza gördüm , önlemler yetersiz , mesela birleşim noktaları ilk günler sadece duba konularak işaretlenmişti sonradan düzeltildi bu kadar yoğun kullanımı olan bir köprüde ciddi risk bunlar.
Muhakkak başka kazalarda vardır , trafikten (bahane olmasa da insanların sinir katsayıları da yükseliyor) , işte son Barkın'ın kazasınında bu kötü bakımın dolaylı sebep olduğu bir kaza bence.Normal şartlarda köprü de akan trafikte durma imkanı olmaz.
sonuç : Bir gün daha insan odaklı inşaat işi yapar hale gelmemizi beklemeye devam edeceğiz.
-
04 Ağustos 2017, 09:38
#49
Sabahları Asya'dan Avrupa'ya geçiyorum , Bugün sabah Avrupa'dan Asya'ya geçişte verilen ek şerit bağlantısını gördüm , o tarafta olmadığım halde ben rahatsız oldum.Tam bir keşmekeş çatır çatır para ödenen köprüde böyle rezillik , böyle başıboşluk olmamalı.
O kadar insan geçiyor şikayet olmadığına göre sorun bende.
-
11 Ağustos 2017, 00:18
#50
Bugün Anadolu yakasından Avrupa'ya geçerken tam diğer tarafın ek şeridi hizasında iki araç birbirine girmişti (muhtemel ek şerite girişte 3 sıra oluyor birisi burnunu çıkardı diğer arabada panikleytip fren yaptı.
Bu bakım sırasında 3 arabanın karıştığı bir zincirleme kaza , bu iki arabanın karıştığı zincirleme kaza , Barkın Bayoğlu'nun ölümü , Diğer bir motosiklet kazası sadece benim gördüğüm veya okuduklarım.Arada gördüğüm cam kırıklarına bakılırsa dahada çok kaza var.
Maalesef uygulama kötü ve bu kadar trafiği yoğun bir köprü için yetersiz.
-
24 Haziran 2019, 17:12
#51
Yeni konu açmak istemedim , daha önceki konuyu güncelliyorum.Bu sefer iki köprüde (1. ve 2. Köprü)eş zamanlı bakım çalışması başlıyor.
Bakalım bu sefer ne kadar sıkıntı çekeceğiz , kimler ölecek.
https://www.ntv.com.tr/turkiye/15-te...zUWSNklgBtdzyQ
İstanbul'da 15 Temmuz Şehitler Köprüsü ve Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde 27 Haziran -17 Ağustos tarihleri arasında yapılacak çalışmalar kapsamında bazı şeritler trafiğe kapalı olacak.
-
24 Haziran 2019, 17:18
#52
yayınlamışlar zaten vapur kullanın 2. köprüyü kullanın çöksün mü ulan köprü bakımsızlıktan
-
24 Haziran 2019, 17:22
#53
ozan1991 adlı üyeden alıntı
yayınlamışlar zaten vapur kullanın 2. köprüyü kullanın çöksün mü ulan köprü bakımsızlıktan
O dediğin 2 sene önce geçerliymiştir.
Hani Barkın Bayoğlu'nun(Allah Rahmet eylesin) öldüğü zaman çarptığı adamın diğer tarafa geçebildiği zaman ki bakım.
Bu sefer zorluk derecesi arttırılmış aynı anda 2 köprü bakıma giriyor.
3 köprüyü kullanın daha pahlı (hem açıklara destek olsun) veya vapur kullanın demen gerekiyor.
-
27 Haziran 2019, 11:05
#54
Bugün itibari ile köprüde rehin kalanlara kolaylıklar diliyorum.
-
27 Haziran 2019, 11:09
#55
Bugün iş yerinde geç kağıtları havalar da uçuşuyordu. Kız sabah 6:30'dan beri yoldaymış ve saat 10:40 gibi anca gelebilmiş işe.
-
27 Haziran 2019, 11:22
#56
15 temmuz ve FSM köprülerinde bakım ve onarım çalışmaları aynı anda başlamış.
birini yap sonra diğerine geç niye ikisine aynı anda başlanırki.
-
27 Haziran 2019, 11:22
#57
Hiç ders alan , halk için çözüm üreten yok.
Ama olacak.
-
27 Haziran 2019, 11:27
#58
mavzer-i adlı üyeden alıntı
15 temmuz ve FSM köprülerinde bakım ve onarım çalışmaları aynı anda başlamış.
birini yap sonra diğerine geç niye ikisine aynı anda başlanırki.
Akıllarınca okullar açılmadan bi kerede bitirmek.
-
27 Haziran 2019, 11:35
#59
Tabiki çözüm üreten olacak ama tekere çomak sokanlar olmasa...Yetkileri sınırlandırılmak istenen bir belediye var şu an da...Merkezi yönetimler, yerel yönetimlerin işine burnunu sokarsa; İstanbul kaybeder, ülke kaybeder. Belediyeler, çalışma arkadaşlarını kendi atayamıyorsa; kamuda hantallaşma olur ve bu da tüm ülke ekonomisine ZARAR verir.
-
01 Temmuz 2019, 20:23
#60
İBB'den trafik yoğunluğu önlemi
İstanbul Büyükşehir Belediyesi trafik yoğunluğu için önlem aldı. Buna göre, metrobüs sefer aralıkları yeniden düzenlendi. Metrobüs sefer saatleri kış tarifesine çevrildi
İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Fatih Sultan Mehmet köprüsündeki çalışma nedeniyle oluşan trafiğin azaltılması için alınan tebdirleri açıkladı.
İBB'den yapılan açıklama şu şekilde:
"İstanbul'da karayolu ulaşımının can damarlarından olan Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen bakım çalışmaları 27 Haziran'da başladı. Köprüdeki bakım çalışmaları kapsamında, mevcut asfalt ve yalıtım tabakaları sökülecek, çelik tabliyenin izolasyonu yapılacak ve yeni asfalt tabakaları serilecektir. Önümüzdeki yıllarda üstyapıyı onarmak gerektiğinde, sadece en üst tabaka yenileneceği için trafik fazla etkilenmeyecektir. 2016'da Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nün trafiğe açılıp Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne ağır taşıtların girişinin yasaklanması ile bundan sonraki asfalt yenileme çalışmalarının en az 10 yılda bir yapılması beklenmektedir"
"KULLANIM ÜCRETLERİNİN DÜŞÜRÜLMESİNİ TALEP EDECEK"
"İstanbul Büyükşehir Belediyesi, bakım çalışmaları süresince Fatih Sultan Mehmet Köprüsü ile 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nü kullanan İstanbullulara farklı alternatifler sunmak adına Ulaştırma Bakanlığı'ndan, Yavuz Sultan Selim Köprüsü ile Avrasya Tüneli'nin kullanım ücretlerinin düşürülmesini talep edecektir. İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Daire Başkanlığı, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ndeki çalışmalar sürerken, araçların sıklıkla yöneleceği 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nü rahatlatmak için, Karayolları 1. Bölge Müdürlüğü'ne resmi yazı yazdı ve çözüm konusunda mutabık kalındı"
"EK ŞERİT UYGULAMASINA 02.07.2019 TARİHİ İTİBARIYLA BAŞLANACAK"
"15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde, trafiğin en yoğun olduğu sabah saatlerinde Asya-Avrupa istikametinde, akşam saatlerinde ise Avrupa-Asya istikametinde ek şerit açılacaktır. Ek şerit uygulamasına 02.07.2019 tarihi itibarıyla başlanacaktır.
Avrasya Tüneli girişinde de bazı tedbirler almak üzere, İstanbul Emniyet Müdürlüğü ile görüşüldü. Sabah ve akşam, trafiğin en yoğun olduğu saatlerde, tünel girişlerinde trafik kontrolü için şerit daraltma uygulaması yapılmaması yönünde mutabık kalındı.
Şu anda, köprüde Avrupa-Asya istikametindeki 4 şerit ulaşıma kapatılarak, trafik akışı karşı platformdaki ikişer şeritten gidiş-geliş olarak sağlanmaktadır. Buradaki çalışmalar tamamlandığında, bu kez Asya-Avrupa istikametindeki 4 şerit trafiğe kapatılacak ve ulaşım bu platformdan sağlanacaktır"
"METROBÜS SEFER SAATLERİ KIŞ TARİFESİNE ÇEVRİLDİ"
"Günde 200 bin aracın geçtiği Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ndeki çalışmalar süresince, İstanbulluların trafik yoğunluğundan mümkün olduğunca az etkilenmesi için İstanbul Büyükşehir Belediyesi çeşitli önlemler aldı. Metrobüs sefer aralıkları yeniden düzenlendi. Metrobüs sefer saatleri kış tarifesine çevrildi. Hat boyunca günde 300 ek sefer yapılacaktır.
Yoğun trafikten etkilenen Söğütlüçeşme-Zincirlikuyu bölgesinde günde 38 bin, hat genelinde ise 48 bin ek kapasite planlanmıştır.
Altunizade istasyonuna yönelik ise sabah saat 07:00-09:00 arasında 2,5 dakikada bir, gün boyunca ise 5 dakikada bir, toplam 170 sefer boş depar planlanmıştır. Metrobüs sefer sayısını artırmanın yanı sıra, deniz ulaşımı daha aktif hale getirildi.
"VAPUR SEFERLERİ ARTIRILACAK"
"Köprüdeki bakım çalışmaları öncesinde, İstinye-Çubuklu Arabalı Vapur Hattında 2 gemi ile 15 dakika arayla günde 106 sefer yapılırken, bu sefer aralığı 12 dakikaya çekilerek, günlük sefer sayısı 114'e çıkarıldı. Normal zamanda bu hat sabah 06:45'de açılıp akşam 9'da kapanırken, şu anda seferler, araç stoğu bitene kadar sürmektedir. Örneğin, cuma günü son sefer gece saat 23.30'da yapılmıştır. İstanbul Büyükşehir Belediyesi, arabalı vapur kullanım talebini de takip etmektedir. Önümüzdeki günlerde, trafik yoğunluğu nedeniyle ihtiyaç doğması halinde, vapur ilavesi yapılacaktır. Boğaz hattında, Eminönü-Sarıyer ve Üsküdar-Beykoz arası Avrupa yakasında günde 24 vapur seferi, Asya yakasında ise günde 16 vapur seferi yapılmaktadır. Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ndeki çalışmayla beraber, bu hatların doluluk oranında belirgin bir artış olmadığı tespit edildi. İhtiyaç halinde, düzenlemeye gidilecektir. İstanbul Büyükşehir Belediyesi, köprüdeki bakım çalışmalarının sona ereceği 17 Ağustos tarihine kadar, İstanbulluların trafik yoğunluğundan etkilenmemesi adına, kurumlarla işbirliği içerisinde çalışmalarını sürdürecektir"
Habertürk
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)