Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

KTM Test Günleri ( ktm orange days)

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Beyler selam, uzun zamandır merak ettiğim bir marka olan KTM'yi sonunda deneme fırsatı buldum.

    Bugün sabah Kartepe Ktm bayisinde gerçekleşen test gününe katıldım.

    Koyu fanatikleri olan, sevilen bir marka Ktm,neden bu kadar çok seviliyormus bizzat öğrenmek istedim.

    Kullandığım modeller sırasıyla, 1290 S Adventure, 1090 Adventure, Rc 390. 20 dkk-30 dkk lik sürüşler şeklinde oldu.

    1290 s ,25.000 euro fiyatı ile çok iddalı. 160 beygir ve 140 nm tork,gerçekten kuvvetli makina. Fakat 1090 i daha çok sevdim,daha rahat ve konforlu geldi. Rc390 kullandıktan sonra tabi ki kıyaslamam r25'le oldu ve benim görüşürüm r25 açık ara önde. Sadece frenleri müthiş rc'nin, o frenler r25'te olmalıydı.

    Sonuç Ktm'ye bir türlü ısınamamıştım,sürüşler sonrası fikrim değişmedi.



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------

    levend84 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Adam hangi motora binse yakişiyor be


    Helal salur hocam,bu arada moto uzerine dükkan işleri ne aşamada,varmi bir gelişme?..yattinmi ruyasina?
    Salurbey bunu beğendi.

  3. #3
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Levent sağol, eksik olma. Çok ciddi iş,karar vermek zor. Yürek istiyor,hele hele benim gibi kılı kırk yaran yapın varsa iyice zor.

    Ne demişler,akıllı düşünene kadar deli dereyi geçermiş.
    levend84 bunu beğendi.

  4. #4
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı Salurbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Levent sağol, eksik olma. Çok ciddi iş,karar vermek zor. Yürek istiyor,hele hele benim gibi kılı kırk yaran yapın varsa iyice zor.

    Ne demişler,akıllı düşünene kadar deli dereyi geçermiş.
    yani sen bu durumdaaa

  5. #5

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Salurbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Levent sağol, eksik olma. Çok ciddi iş,karar vermek zor. Yürek istiyor,hele hele benim gibi kılı kırk yaran yapın varsa iyice zor.

    Ne demişler,akıllı düşünene kadar deli dereyi geçermiş.
    Rica ederim hocam,fikir ve girişim adina öneri ve farkli alternatiflerde

    faydam dokunabilir..kili kirk yarmak iyidir sonuçta bu ticarette

    yükselmenin en önemli anahtari Mukemmelliyetçi yaklaşim ve inovasyon...

    Riziko,riziko..fizibilite..sen bilirsin işini

    Delinin öngörüsü olmadigi icin bogulma ihtimali kaçinilmazdir
    Salurbey bunu beğendi.

  6. #6
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Eyw. Şu an elle tutulur birşey yok. Hep lafta. Öyle bir durum olursa foruma kesin yazarım.
    levend84 bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Salurbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyw. Şu an elle tutulur birşey yok. Hep lafta. Öyle bir durum olursa foruma kesin yazarım.
    1290 ile 1090 arasindaki gaz tepkileri nasil idi?

    200cc lik fark özelikle ara hizlanmalardaki ivmelenmede ciddi anlamda 200cc lik farki hissetiriyormu?
    arka suspansiyon durumu nasil? sönümleme vs.kullanilan malzeme kalitesi,birbirine oturan parcalardaki işcilik ne durumda?

  8. #8
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    1090 ve 1290 s arasında güç ve gücün gelisi açısından ciddi fark var.

    1090 çok daha yumuşak bir sürüş sağlıyor. Gariptir titreşimi nerdeyse hissetmedim. Buna karşılık 1290s tersi,titreşimi bolca hissettim,peglerden başlıyor sonra depodan devam ediyor. Hırçın bir motor. Yani aralarında sürüş karakteri olarak ciddi fark var ve bu 200cc ile açıklanamaz.

    Her 2 motoruda Road versiyonunda sürdüm. Yani orta agresiflikteki mod. Hava biraz yağışlı olduğu için motorları viraj anlamında istediğim gibi deneyemedim. Her iki motorda elektronik ayarlanabilir suspansiyonlar var ve bunu ana kumanda ekranından seçiyorsunuz. Orta sertlik ayarında kullandim,tatlı sertti. Hissiyat var ama yol geri dönüşlerini çok net vermiyor,sertliği ona göre. Eğer sport mod a alınırsa tüm ayarlar ona göre sertlesiyor,ayrıca 1290s de traction kapanıyor.

    1090 daha konforlu ve kontrol edilebilir kesinlikle. 1290s ise racinglerle bile kapışır neredeyse yolun kuru olduğu birkaç düzlükte 230 240 lara çıktım otoyolda 1290s le, Motor bana mısın demeden geliyor bu suratlere. 1090 la 185 lere kadar geldim fakat enduro motorlarda kendimi güvende hissetmiyorum. Cok havada ve yerden yüksekte, sürüş pozisyonu sanki motor havalanacakmis hissi veriyor bana.

    Gs1200 merak ediyorum,rakip olarak. Bu arada Africatween'de gerçekten bence fiyatına göre şahane motormus

    Keske duke 1290 gt olsaydı onu kullansaydım, cok isterdim.

    Şunu anladım,enduro ve yol motorları ,yol motorlarindan kasıt mt09 tracer,xs1000r vb , benim tarzım değil, eğlence ve mutluluk istediğim seviyede değil.

    Rc390 binince bile çok mutlu oldum,benim olayım SS veya supernaked ,mt10 , z1000 fln.

    Triumph ayrı bir yerde,o çok başka bir motor. Sanırım aynı hissi ducati ve agusta'da yakalama ihtimalim var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------

    Bu arada rc390 frenler harika. R25 bence sürüş,gidiş,viraj kabiliyeti,manevra anlamında rc390'dan kesinlikle üstün bir motor ama rc'nin Frenler efsane,böyle güzel frenleme ve zank diye durma olamaz.
    levend84 bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)