Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Yamaha R6 Hakkında

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    02 Mart 2017
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Yanlis bilgi degil dostum benimkisi arkadas gidip 0 almiyicak sonucta ve racing makinalarida asiri hirpaliyorlar tekerrdi tapa gazdi vs vs rodajinin nasil olduguda muamma ben alma derken kupon motor alma ihtimalin yuksek olur diye alma diyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Toyota Prius daha az yakıyor yahu. Koca araba. Hem de benzinli. Turbo da yok.

  3. #23
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Toyota Prius daha az yakıyor yahu. Koca araba. Hem de benzinli. Turbo da yok.
    0-100 3sn de çıkmıyor ama

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    0-100 3sn de çıkmıyor ama
    On kat daha agir oldugu icindir ona ragmen etkileyici.

    Gerci 600cc'den 120 beygir sokmek de etkileyici. Prius daha gucsuz.

    Bu arada, 600cc SS "devirsiz kullaninca az yakar" malesef cok dogru bir cikarim degil. Dusuk devirlerde acaip verimsizler. Hatta dogru duzgun duzenli calisamiyorlar bile, o yuzden rolantileri cok yuksek. Rolantiyi az indirseniz oksurup tiksirip stop ediyorlar.

    600cc'den 120 beygir cikarmak buyuyle olmuyor. Hem yakit subabinin, hem de eksoz subabinin ayni anda acik olmasi sayesinde oluyor; o da her turlu verim degerinin yok olmasi demek oluyor...

  5. #25
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı Mamba09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende Suzuki Bandit 600s var. Geçen bi ağır bakım yapayım dedim buyur liste;

    Ön fren balataları: 240 TL (ebc h+)
    Arka fren balatası: 120 t (ebc h+)
    EBC CK Debriyaj Balatası: 280 TL
    Did Zincir, Esjot dişli takımı: 620 TL
    3.6 LT Motul 5100 yağ: 160 TL
    Yağ filtresi: 40 TL
    Ön arka lastik takımı: 700 tl
    Ön amörtisör keçesi: 90 tl

    Fren hidrolikleri, sübap ayarı, karbüratör temizliği ve senkronu da var. İşçilikle beraber yüksek bi para çıkıyor.

    Ayrıca yakıt olarak 90'a sabitlersen 4 litre görüyorum yoksa 9-10 litre görmek zor olmuyor.

    R6'da durum daha pahalı olabilir. Sadece 600lük bi motosiklet için örnek verdim sana.
    ne diyosun sen yaa

  6. #26
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Türkiye'yi bilemiyorum ama burada Superduke'un bakımının, değil Mercedes BMW, tipik bir Porsche'tan bile pahalı olduğunu birinci elden tecrübe etmiş durumdayım. Japonlar yine kısmen ihmale geliyor ama Avrupa malları sıkıntılı...


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler