Vespa GTS250 görsel ve mekanik modifikasyonları.
Reklamlar
-
09 Haziran 2017, 10:24
#1
Reklamlar
-
09 Haziran 2017, 10:35
#2
herşey iyi güzelde akrapoviç susturucu takılı halde sorun yaratır ilerde.
madem susturucu takıcaktınız o kadar para neden verdiniz o paraya polini performans seti alınırdı.
-
09 Haziran 2017, 10:38
#3
IRau adlı üyeden alıntı
herşey iyi güzelde akrapoviç susturucu takılı halde sorun yaratır ilerde.
madem susturucu takıcaktınız o kadar para neden verdiniz o paraya polini performans seti alınırdı.
akrapovic zaten içinde susturucu ile geliyor, sıkıştıran zarar veren bir yönü olsa üretimde düşünürlerdi diye tahmin ediyorum. susturucu sonradan bizim uydurduğumuz bişey değil yani.
bir de susturucuyu söküp kullanmayı denedim inanın utandım, öyle bir ses çıkıyor ki gaz açmaya utanıyorsunuz kaldırımdaki yayadan yanınızdaki otomobilin içindeki herkes, geçtiğiniz ara sokaktaki evlerde oturanlar rahatsız oluyor
sadece bir gün dayanabildim hemen geri taktım susturucuyu.
bu şekilde de tok hoş bir ses veriyor, stock egzosa göre çok farklı.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
09 Haziran 2017, 10:51
#4
Uzuldum Valkyrie ye :(
Hayirlisi olsun, yapilabilecek herseyi yaptiniz heralde.
Walkyrieden sonra kus gibi gelmistir Vespa
-
09 Haziran 2017, 10:55
#5
acgh1907 adlı üyeden alıntı
Uzuldum Valkyrie ye :(
Hayirlisi olsun, yapilabilecek herseyi yaptiniz heralde.
Walkyrieden sonra kus gibi gelmistir Vespa
Valkyire bambaşka bir dünyaydı tabi, ondan sonra 250cc 140 kg civarı bir motora binince yadırgıyor insan haliyle
Ama iki tekerin hepsi güzel hepsi keyifli, Vespa'nın da yeri ayrı, sevimli geliyor kereta
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
09 Haziran 2017, 10:56
#6
chopperrider adlı üyeden alıntı
akrapovic zaten içinde susturucu ile geliyor, sıkıştıran zarar veren bir yönü olsa üretimde düşünürlerdi diye tahmin ediyorum. susturucu sonradan bizim uydurduğumuz bişey değil yani.
bir de susturucuyu söküp kullanmayı denedim inanın utandım, öyle bir ses çıkıyor ki gaz açmaya utanıyorsunuz kaldırımdaki yayadan yanınızdaki otomobilin içindeki herkes, geçtiğiniz ara sokaktaki evlerde oturanlar rahatsız oluyor
sadece bir gün dayanabildim hemen geri taktım susturucuyu.
bu şekilde de tok hoş bir ses veriyor, stock egzosa göre çok farklı.
bende var xmax da akrep ben utanmıyorum
-
09 Haziran 2017, 11:10
#7
Yeni teknoloji,uzun kısa led lamblardan alabilirsiniz,
Dr.pulley çift kavramalı debriyaj da fena olmaz.
-
09 Haziran 2017, 11:32
#8
chopperrider adlı üyeden alıntı
Valkyire bambaşka bir dünyaydı tabi, ondan sonra 250cc 140 kg civarı bir motora binince yadırgıyor insan haliyle
Ama iki tekerin hepsi güzel hepsi keyifli, Vespa'nın da yeri ayrı, sevimli geliyor kereta
Bir ara baktim Vespalara da, tekerlek caplari yuzunden geri adim attim az.
Tmax bakiniyorum ben de simdi
Hayirlisi olsun tekrardan.
-
09 Haziran 2017, 11:32
#9
koltuk çok güzel plakadaki isim gereksiz.
sorularım
akrapoviç ile stock arasında fark nedir bu makine için ?
daha önce polini ya da pulley in varyatörlerini kullandın mı ?
niyetim var ama farklar konusunda tereddütlerim var.
o fiyatlara değip değmeyeceği konusu kafamı kurcalıyor.
-
09 Haziran 2017, 11:38
#10
astrofizik adlı üyeden alıntı
Yeni teknoloji,uzun kısa led lamblardan alabilirsiniz,
Dr.pulley çift kavramalı debriyaj da fena olmaz.
aslında o led ampülleri duydum baya da popüler oldu, geçenlerde osram beyaz far ampulü ve led plaklık ampulü taktım şimdilik aydınlatma ve beyaz renk hoş, ilerleyen zamanlarda onu da inceleyeceğim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------
The Dude adlı üyeden alıntı
koltuk çok güzel plakadaki isim gereksiz.
sorularım
akrapoviç ile stock arasında fark nedir bu makine için ?
daha önce polini ya da pulley in varyatörlerini kullandın mı ?
niyetim var ama farklar konusunda tereddütlerim var.
o fiyatlara değip değmeyeceği konusu kafamı kurcalıyor.
valla scooter tecrübem kısa bir pcx (700km), xmax250(7000km) vespa gts(10.000km) olmak üzere çok sınırlı.
daha önce hiç varyatör kitlleri, bağalar kayışlar vs. uğraşım olmadı.
bilgim de yok.
polininin hazır kitleri var vespa için. diğer markalar da durum nedir bilmiyorum.
sanırım senin bilgin daha çok.
fiyatlar ne civarda ? sahibindende baktım poliniler 1000 küsür TL. içinde neler var,
çift kavramalı debriyaj falan nedir ?
araştırmam lazım benim de, fikir verirsen sevinirim.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
09 Haziran 2017, 12:08
#11
Hocam çok masraf yapmışsınız ama güzel olmuş. Tomtom ve plakalık hariç beğendim.
-
09 Haziran 2017, 13:30
#12
scooter içeren konulara baktığında en büyük sorunlardan birisi debriyaj yani kavramdan kaynaklanan titreşim ve ses.
balatalar temizlendiğinde hafiflese de zaman içerisinde kullanıma bağlı olarak artıyor.
uzun zamandır jcosta varyatör kullanıyorum, (zamanında 180 avroya almıştım)
kullanılan bağalara göre ara hızlanmalar ya da son hız hissedilir derece artıyor,
benim için en büyük artısı kalkışta herhangi bir titreme yapmaması.
dr. pulley, pollini ben de kullanmadım,
çift kavramalı debriyaj denilen şey normal debriyaj balatasından biraz farklı ve daha atik bir tasarım anladığım kadarı ile.
onların fiyatları biraz daha iyi.
bir çok marka var.
bir kaç sitede dr. pulley ile jcosta varyatör takımını ayrı ayrı kullanan kişiler jcosta yı beğendiklerini iletiyorlardı.
performans olarak çok büyük değişiklikler olmayacağından işitsel ve görsel zevke göre devam etmek mantıklı.
konuyu takibe alacağım,
ilk mesajın altında yazılanları da merakla bekliyorum.
-
09 Haziran 2017, 13:38
#13
Çok şık olmuş, elinize sağlık
-
09 Haziran 2017, 13:39
#14
Katılıyorum. benim için de scooterda önemli olan son sürat değil kalkışın hantal olmaması ve kalkışta titreme yapmaması.
Eğer j-costa bu titreme olayını azaltıyorsa başka hiçbir getirisi olmasa bile alır takar kullanırım.
Servisimle görüşüp marka konusunda önerilerini alıp bu işi de aradan çıkaralım hayırlısıyla )
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
09 Haziran 2017, 14:19
#15
hocam süper.plakalık detayını ayrıca beğendim
-
09 Haziran 2017, 14:48
#16
Modifikasyonlar çok güzel olmuş, motor kendine gelmiş resmen.
Bu arada Tomtom vio'yu biraz daha detaylı olarak anlatabilir misiniz?
Çalışma prensibi nasıl?
Ayrıca "uzun yollar ve yabancı şehirler için" diye vurgulamışsınız, şehir içi kullanımı verimli değil mi?
-
09 Haziran 2017, 14:58
#17
chetaq adlı üyeden alıntı
Modifikasyonlar çok güzel olmuş, motor kendine gelmiş resmen.
Bu arada Tomtom vio'yu biraz daha detaylı olarak anlatabilir misiniz?
Çalışma prensibi nasıl?
Ayrıca "uzun yollar ve yabancı şehirler için" diye vurgulamışsınız, şehir içi kullanımı verimli değil mi?
Tomtom VIO aslında bağımsız bir navi cihazı değil, bluetooth üzerinden cep tel ile eşleşiyor, harita vio da değil telefonda yüklü. ama internet harcamıyor.
esasen cep telefonunda çalışan tomtom navigasyon app'i bluetooth ile vioya yansıtıyorsunuz ikinci bir cep telefonu ekranı yaratıyor.
Böyle olunca insan düşünüyor ki madem cep telefonu ile entegre çalışıyor telefonu aynaya sabitlerim açarım yandexi devam ederim.
O da bir çözüm ama malum telefonda navi uygulaması şarjı sömürdüğü gibi ekranın devamlı açık olması da sömürüyor. Bir de 3-4 bin TL'lik telefonu gidonda ya da aynada taşıma riskli olabilir.
Velhasıl cihaz kompakt, bağlantı mekanizması güvenilir ve takıp çıkarmak 1 saniye.
Küçük bir de taşıma çantası var, gittiğim yerde çıkarıp çantasına koyuyorum sele altına atıyorum tamam.
şehir içinde de gayet işlevsel, ben Ankara'da olduğum için bilmediğim adrese gitme durumum pek yok o yüzden benim için uzun yolda ve istanbula gittiğimde işe yarıyor o açıdan öyle yazdım.
Yoksa yönlendirmesi, haritası falan gayet iyi,
ekran eldivenle kullanılabiliyor, gerçi ekranda pek yapacağınız bişey yok, rotayı telefondan giriyosunuz, ekrandan ise son gidilen yerleri ya da favori yerlerinizi seçip hızlıca rota oluşturabilirsiniz.
Tomtom Ridera göre fiyatı da makul 150Euro.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
09 Haziran 2017, 15:14
#18
tatlı çipetpet olmuş :D özellikle sele nefis durmuş
-
09 Haziran 2017, 16:38
#19
J.costa yı 40.000km kadar kullanmış biri olarak tavsiye etmem,
1-orjinal misketler hafiftir, motor kalkışta gitmez,5000+ devirde motor kalkar,trafikte motoru ve kullanıcıyı bitirir tüketir.
2-Olsun ben otobana çıkıp basıcam diyenler;
Orjinal kayışı 3-5.000km de koparmakla kalmaz,kayışı yakar.
Ben kayış kopmasından ötürü yolda kaldım ve ertesi gün varyatörü açtığımda içinden yarısı yandıktan sonra kopan bir kayışla karşılaştım.(yeni bir kayış vardı içinde)
3-Ben o zaman 2-3gr ağır misket takarım,daha düşük devir çeviririm diyorsanız o zaman başınıza ne gelir şöyle açıklayım;
Ağır miskletler bir silgi kıvamında 2-3.000km de erir gider,siz ne olduğunu bile anlamadan kayış tekrar kopar,
Yeter mi ? Yetmez.. birde 700-800tl verdiğiniz j.costa'nın altın renkli göbeği eriyerek kullanılmaz hale gelir,
Bu yeterli mi? tabiki değil, siz daha fazlasını hak ediyorsunuz,
J.costa yı taktığınız bölümde yani motor bloğundan bahsediyorum metal erimesine sebeb olur,
J.costa yüksek devirde kendini anca soğutur,düşük devirde o kadar çok ısınır ki etrafındaki herşeyi yok eder.
Bir paket misket 100tl den aşağıda değildir,
Tüketeceginiz kayışlarıda hesab edin muhakkak,
Bolca varyatör açma işçiliği ve çekici masrafları da leblebi fıstık niyetine gider arada.
J.costa kelimesini duyduğunuzda o an kaçın,bir an bile düşünmeyin,"üzerimde birşey yok giyinip kaçayım" bile demeyin çıplak kaçın.
"Hahu tuvaletteyim bitsin kaçarım" olmaz...altınıza bırakın gitsin, sonra temizlersiniz,
Sadece kaçın ve sakın arkanıza bakmayın.
-
09 Haziran 2017, 18:04
#20
Hadi ya j costanın böyle olumsuz hikayeleri de var demek ki dikkatli seçim yapmak lazım.
Peki şimdi bu performans varyatörler universal mi yoksa modele göre mi üretiliyor. Misket ağırlığı falan isteğe göre değiştirilebiliyor mu?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler