Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Rs200 arka dişli büyütme işlemi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    06 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul Fatih
    Motosikleti
    Pulsar 150NS>CBR125R>PULSAR RS200>CBF150>CB125F
    Arkadaşlar Merhaba,

    Motosikletin arka dişliyi arttırdığımız vakit ortalama +15 km hız kazanabiliyor diye okudum. Bu gerçek midir? Ve motoru yorar mı?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı Süleymantnz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Merhaba,

    Motosikletin arka dişliyi arttırdığımız vakit ortalama +15 km hız kazanabiliyor diye okudum. Bu gerçek midir? Ve motoru yorar mı?
    hayır arka dişliyi küçültürsen hız artar. ön dişliyi büyütürsende hız artar.

    arka dişliyi büyütürsen çekiş artar hız düşer. ön dişliyi küçültürsende çekiş artar hız düşer.

  3. #3
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Neden böyle birşeye ihtiyacin var?o kadar muhendis kafa yormuş,bu şekilde üretmiş,hiç bulaşma dostum madem güç ve hiz istiyorsun yuksek cc ye yönel..zaten motorun eti ne butu ne,kapasitesi belli.
    Süleymantnz bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    06 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul Fatih
    Motosikleti
    Pulsar 150NS>CBR125R>PULSAR RS200>CBF150>CB125F
    Alıntı matrax33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayır arka dişliyi küçültürsen hız artar. ön dişliyi büyütürsende hız artar.

    arka dişliyi büyütürsen çekiş artar hız düşer. ön dişliyi küçültürsende çekiş artar hız düşer.
    ımm bisiklet mantığı anladım. İlla bir zararı vardır di mi? Var mıdır?

  5. #5
    Kido - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Düldül Davidson
    Aa konu çok güzel denk geldi. Peki iki disliyi de arttirsak hem çekis hem hiz kazansak? Yukarida arkadasimizin da dedigi gibi tasarimi kendince en iyisidir fakat fazladan cekis ve birazcik hiz fena degildir hani... :D

  6. #6
    nuwanda324 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj PULSAR 200 RS
    Bende RS200 var. Bu motorun dişlileriyle oynamak çok gereksiz olur bence. Ara hızlanmaları zayıflar. Bir şeye benzemez motor. Ayrıca motora da zarar verirsin. Son hızı 150'den 160'a çıkarmaya değer mi? Whatsapp grubundakiler de böyle düşünüyor dişli konusunda. Bence hiç girme bu işe.

    Alıntı Kido adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aa konu çok güzel denk geldi. Peki iki disliyi de arttirsak hem çekis hem hiz kazansak? Yukarida arkadasimizin da dedigi gibi tasarimi kendince en iyisidir fakat fazladan cekis ve birazcik hiz fena degildir hani... :D
    Hem çekiş hem hız kazanamazsın. Öyle bir şey mümkün olsa zaten fabrikadan öyle gelirdi. Son hız kazanmak için çekişden fedakarlık yaparsın ya da tam tersi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)