Yamaha grubunda sürülüyor "abartmamak kaydı ile" fabrikada dahil ön varyatör içi gres yağlı geliyor"
Cevaplar için teşekkürler. Peki ön varyatör, arka varyatör ve kayışı çıkarttıktan sonra,oradaki pisliği akıtmak için balata spreyi kullanabilir miyiz? Bi zararı olur mu?
Elbette ön varyatör çanağı ve misketleri için balata spreyi kullanmak gerekiyor sonra her misketin yatağına parmak ucu kadar gres yağ. Arka debriyaj tası içinde balata spreyi kullanılır ancak sadece spreyi yetmez hava tabancasıyla da debriyajın üstünü temizlemek gerekiyor.
Ben bir kutu Balata spreyi boşalttım simsiyah pislik aktı. Varyatör misketlerine mercimeğin yarısı kadar gress yağı dokundurmak lazım bu gress kauçuktan olursa tadından yenmez.
En önemlisi varyatör ün bağlandığı krank milinin somununu tork anahtarı ile düzgün bir şekilde sıkmaktır. Evde yapıyorsanız benim gibi yapın, lokmayla sıkabildiğiniz kadar sıkıp dış kapağı kapatmadan bir lastikçiye gidip onun tork anahtarı ile düzgünce sıktırın. Gevşek kalırsa varyatör pervanesi genişler kayış iyice arayı açar ve frezesi yalama olur. Sonra misket baga ne varsa paramparça olur.
O değil de bana motor önerecek yok mu kardeşlerim ?
Sanırım görsellik ve motorun üzerinde kendinizi iyi hissetmek de önemli sizin İçin.
O halde aşırı performans kaygınız yoksa en İdeal seçim Vespa GTS300 olabilir. ABS ASR ve kült tasarım, pürüzsüz sürüş, konforlu süspansiyon ve japonlardan farklı olarak plastik olmayan bir scooter.
Benim motorumdan üstün olmalı. Bunların bir üstünlüğü yok ki var mı? Kawa çok güzel ama gücü 10 hp Torku da nerede ise aynı oranda az benim motorumdan öyle değil mi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------
Vespa kalitesine bir şey diyemez kimse ama 22 hp bir motora 30 binin üzerinde para vermek benim için gereksiz. 25 bin maksimum fiyatı olsa düşünmeden alır gezerdim. Benim motorum ondan neredeyse iki kat daha güçlü. Veriler ortada. Onu da eledim. Maksimum 27 bin çıkarabiliyorum önerileri bekliyorum
Sevgiler
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:35 ----------
Suzuki Burgman 400 ABS gelmeyecek mi bilen var mı? Sitesinde fiyat bilgisi yok ama model bilgisi var. 32 hp ama tork Ne bulamadım. Sizce fiyatı Ne olur? Bu model hakkındaki görüşleriniz nelerdir?
xmax 400, mümkün olduğunda güçlü olsun
Dowtown 350 abs güzel gözüktü gözüme. Gökhan Eren hocam var kendisi ahbabım olur. Aea ekibinden. Test motoru vermiş kymco ekibe. Geçen yanıma geldi. Kendisinin dowtown 300 (nam-ı diğer Ali) motoru var. 96600 km'deydi en son.
Atmayı becerebildimse şunları izlemenizi tavsiye ederim.
https://youtu.be/ReGt-D5jc_k
https://youtu.be/563CQC3GTm0
Dowtown 350 abs işçilik on numara makina. Arada 50 cc fark var. Ama Gökhan abi çok beğenmiş. Yapıştırıyor dedi. Kütahya-Afyon falan gezmiş 160 km/h gördüm diyor. Çekimlerini yapmışlar. İnceleme videosu gelir yakında. Seçenekler arasına girebilir.
Galiba ilk aşamada pcx i satıp üzerine para ekleyip 250 xmax almak mantıklı duruyor. 250 XMAX kesmezse 6-7 ay sonra satıp 400'e geçiş yapabilirim
Piaggio grubunda misketlerde yag bulunmuyor,
Bir kez gilera runner'da yaglamıştım, motor yüksek devir çevirmeye başladı,güç kaybı oluştu.
Ayrıca zamanla gres yağı tozu pisligi toplar,
Modele göre değişebilir tabi,illa birşey yapıcam denilirse çok az sürülebilir ama bana kalırsa bir faydası yok,
(Piaggio grubu için)
Ne o , ne bu , ne her ikisi , nede hiçbiri...
zaten standart kullanıcıların sıralaması bu şekilde
pcx kullananlar xmax 250 ye geçmeyi hayal eder ve xmax 250 yi alır,bir müddet kullandıktan sonra her insanda olduğu gibi kaşıntı tutar,performans zayıf gelir,biraz daha güçlü olsa arabaları rahatça sollayıp tokatlasam der ve benimde yaptığım gibi 250 yi satıp xmax 400 e geçiş yapar
xmax 400 ilk etapta uçak gibi gelir,hızlanması sollamalardaki atikliği torku mest eder,,zamanla bu güce ve torkada alışır pek tat almamaya başlar,,bigün yolda honda integradan tokat yer ve gözünü integraya diker
bence sen 250cc yi pas geç sana yaşayacağın süreci yazdım,hiç olmazssa direk 400 alırsan level atlamış olursun
bu sözümü unutma zamanı gelince hatırlar bana yazarsın haklıymışsın diye
bugün itibariyle xmax 400 momo desing motorumu nakit sıkıntısı yüzünden satmış bulunuyorum,
motorsuzluk çok kötü beya
Haydaaa neyse sağlık olsun,ilerde düşünürsen benim xmax250'yi satarım sana tabi değerini malum siteye göre değil,mütevazilik,erdemlilik
ölçütünde,değerlendirip,bindiğimide düşerek veririm,zaten ben motoru alırken emekli bir abiden aldım,abinin zamanında kalça kemiği kırılmış ağrısı iyice
nuksedince,satmak istemiş,abi motoru şu rakama aldım dedi şu kadarda bindim,dedim şu malum siteye bakalım istersen ortalama fiyat çıkar,abi sağlam
laf etti ''ben bilmem kardeşim site mite bağlamaz beni şu anki sifir fiyatı,2014'te aldığım rakam buyducebimden bu kadar
çıktı16bin km'de bindim,gönlün kalmasın al buda faturası fiyatı yazıyor,gidelim servise baksınlar motora,baktırdık oradan'da
notere halettik işleri,sonra abi gel yemek ısmarlayım dedim ısrar edince kıramadı,neyse yedik yemeği hesap ödeyeceğim verdirmedi
ısrar ettim yok,sağolsun arada görüşürüz,2 aydır motorsuzluk moralını bozmuş,kendimi iyi hissediyorum dedi,şu sıralar kawasaki
j300 abs'ye takmış bayramdan sonra almaya gidelim diyor...velhasıl kelam böyle insanlar çok az denk gelir..
Not:Koyu yazılan kısım bir kenarda dursun ilerde lazım olacak....
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)