Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Xmax 400 abs mi Honda Forza 300 abs mi ?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    gadd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Skuter
    400 cc 250 cc ye göre 1 / 1.5 litre fark eder yakıtı.. 250 cc üstü olması sebep 300 cc ile 400 cc aynı vergi dilimine giriyor karar senin.
    Ha birde şunu söylemeliyim kendi kullandığım motoru övme gibi bi durumum yok herkes kendi motorunu sever beğenir, beğenmez olay zevk meselesi..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    19 Haziran 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    honda pcx
    Bence sizin aradığınız tam olarak bu


    SAZMAN ve Mamba09 bunu beğendiler.

  3. #23
    Pcxbear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Pcx 125
    Alıntı BigLion adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Normalde uzun vadeli motoru değiştirmeden kullanırım dersen Piaggio xevo al derim, atiktir trafikte,az yakar,geniş bagajı vardır ve diğer maxi scooterlara göre farklı bir tasarımı vardır, dikkat çeker. Alacaksan maxiscooter da italyanlara yoğunlaş, çin, japon vb. yerine.
    O motorun arkadan görüntüsüne bir türlü ısınamadım. Kafamda oturtamıyorum. Trafikte bazen karşılaşıyorum Xevo ile bi tuhafıma gidiyor. Ulan motorun arkasıyla ne işin olacak dersen yemin ediyorum cevaplayamam takıntı işte

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------

    Alıntı josepth_o6 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence sizin aradığınız tam olarak bu


    https://i.hizliresim.com/7N2Z3N.jpg

    Dostum ben bu fotoğrafı açamadım belki de iş yerinde olduğum içindir eve gidince tekrar bakıcam

  4. #24

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    Alıntı Pcxbear adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar

    Ben çok yoğun bir işte çalışıyorum, eğer bu başlık daha önceden açıldıysa lütfen kusuruma bakmayın.

    Gelelim yaşadığım ikileme;

    Ben pcx kullanıcısıyım. Bu benim ilk motorum yaklaşık 1.5 yıl geçti pcx alalı ama artık bu alet bana çok küçük gelmeye başladı. Gidonu çok aşağıda kalıyor bükülmek zorunda kalıyorum belimi ağrıtıyor (Boyum 1.82)

    Başlıktan da anlaşılacağı üzere iki motor arasında feci gidip geliyorum.

    Ayırdığım bütçe: Pcx'i satmak + 14.000 tl kredi çekmek yani totalde 20.000 tl civarı bütçe ayırıyorum bu işe..

    Forza'yı istememin sebepleri: Honda'nın Ataşehirde'ki servisi muazzam. Sırf servis için Honda'dan devam etmek istiyorum. Bir de Forza aşırı komforlu bir araç. Sürücünün sırtını dayaması için yaptıkları şeyi çok beğendim. Bu arada iki aracı da hiç kullanmadım.

    Xmax 400'ü istememin sebepleri: Benim için motorun dış görünüşü de çok önemli. Baktığım aletin gözüme hitap etmesi beni tatmin ediyor arkadaşlar. Adamlar gerçekten bana hitap eden bir tasarım yapmışlar. Dışarda motorumla giderken kuryeci scooterı gibi görünmek istemiyorum. Xmax kesinlikle fark yaratmış bir de tabi 400 cc olduğu için daha kuvvetli bi araç. Ben genelde artçılı kullanıyorum. Eğer motoru haftada 100 kez çalıştırıyorsam bunun 60-70 tanesi artçılı oluyor. Bence yüksek bir istatistik.

    Bu iki motoru kullanan ve yukarıdaki yazdığım dinamikleri okuyan arkadaşların görüşleri benim için çok kıymetli. Lütfen markacılık yapmadan objektif değerlendirmelerinizi benimle paylaşın arkadaşlar.

    Şimdiden teşekkürler.

    NOT: vergi olayı benim için çok önemli değil
    Pcxbear kardeşim


    önce sana xmax 250 ile xmax 400 den bahsedeyim,,forzaya en son geleceğim



    ben önce xmax 250 aldım,genelde artçılı olarak hanımla beraber kullanıyorduk,, 1 yıl kullandım satıp xmax 400 aldım

    250 ile 400 ayrı dünyalar,,hızlanma ,ara hızlanma ve sollamalarda 250 trafikte yetersiz kalıyordu ki sizde artçılı kullanacagınız için aynı sorunu yaşayacaksınız
    trafikte ilerlerken bir aracı sollamaya kalktığınızda araç biraz gaza yüklense kalakalıyorsunuz ,,yani trafikte sizi geçmeyen araba yok gibi bişey
    0-100 ü 13-14 saniye

    ama xmax 400 öyle değil orijinal hali 0-100 hızlanması 8 saniye ,eğer j-costa varyatör takarsanız bu 6 saniyeye iniyor,buda son model spor arabalara eşit bir hızlanma
    ben j-costa varyatör taktım çok memnunum,artçılı artçısız hiç farketmiyor,gazı kapadığımda istediğim arabayı sorunsuz korkmadan sollayabiliyorum

    250 şehir içi zar zor idare eder ama uzun yolda kesinlikle yetersiz,,xmax 250 ile uzun yol yaptığımız için tecrübeyle sabittir,yolda bayılıyorsunuz

    bence genelde artçılı kullanacaksanız 250cc scooterleri silin kafanızdan,sonra keşke 400 alsaydım diye kafanıza vurursunuz benim gibi

    xmax 400 ün egzosu 15 kg dan fazla geliyor ve dışarı doğru geniş duruyor,,buda aralardan geçerken egzosu sağa sola sürtme olasılığını artırıyor

    bunun çareside akrapoviç egzos

    ben akrapoviç aldım taktım motoruma,,akrapoviç 4-5 kg arası geliyor,yani motor 10 kg fazla hafiflemiş oldu bu sayede,ayrıca akrapoviç dar olduğundan,aralardan geçerken sürtme olayıda tarihe karışıyor

    alabiliyorsanız kesinlikle xmax 400 alın,,öyle efendim 400 agır olduğundan kıvraklığı 250 gibi değil diyenlere aldırma sen bilmeden boş konuşuyorlar,,ben her ikisinide 1 er yıl kullandım,aralarında hiç bir fark yok,,sadece 400 ün orijinal egzosu biraz büyük ve dışarı taşık okadar,,onunda çaresini yazdım zaten yukarda

    gelelim forzaya

    birdefa tip sıfır
    ikincisi 300cc olduğundan xmax 400 ile aynı vergi dilimine giriyor,,yani 251-650 cc aynı vergiyi ödüyor

    üçüncüsü,,forzanın 2 ci eli yok gibi bişey,,yani alırken alırsın ama satarken çok zorlanırsın,bunu aklından çıkarma
    piyasaya etrafın çevrene dön bak bakalım,,kaç tane forza göreceksin,,sabahtan akşama kadar baksan 1 yada 2 tane ya görürsün yada hiç göremezsin

    birde xmax e bak,,heryerde xmax dolu,,piyasası en popüler scooter xmax tir bunu kimse inkar edemez, hiç bir scooter in piyasası xmax ile mukayese edilemez

    bikeresinde boğaz köprüsü çıkışı altunizadeye doğru artçımla 2 kişi gidiyoruz, bir forza benle yarışmaya kalktı,ama forza tek kişi ben 2 kişi

    sonuç forza hüsrana uğradı arkamda kayboldu gitti ,herhalde tek olduğu için geçeceğini sanmıştı
    böylede bir anım oldu
    gadd bunu beğendi.

  5. #25
    Pcxbear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Pcx 125
    Alıntı YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pcxbear kardeşim


    önce sana xmax 250 ile xmax 400 den bahsedeyim,,forzaya en son geleceğim



    ben önce xmax 250 aldım,genelde artçılı olarak hanımla beraber kullanıyorduk,, 1 yıl kullandım satıp xmax 400 aldım

    250 ile 400 ayrı dünyalar,,hızlanma ,ara hızlanma ve sollamalarda 250 trafikte yetersiz kalıyordu ki sizde artçılı kullanacagınız için aynı sorunu yaşayacaksınız
    trafikte ilerlerken bir aracı sollamaya kalktığınızda araç biraz gaza yüklense kalakalıyorsunuz ,,yani trafikte sizi geçmeyen araba yok gibi bişey
    0-100 ü 13-14 saniye

    ama xmax 400 öyle değil orijinal hali 0-100 hızlanması 8 saniye ,eğer j-costa varyatör takarsanız bu 6 saniyeye iniyor,buda son model spor arabalara eşit bir hızlanma
    ben j-costa varyatör taktım çok memnunum,artçılı artçısız hiç farketmiyor,gazı kapadığımda istediğim arabayı sorunsuz korkmadan sollayabiliyorum

    250 şehir içi zar zor idare eder ama uzun yolda kesinlikle yetersiz,,xmax 250 ile uzun yol yaptığımız için tecrübeyle sabittir,yolda bayılıyorsunuz

    bence genelde artçılı kullanacaksanız 250cc scooterleri silin kafanızdan,sonra keşke 400 alsaydım diye kafanıza vurursunuz benim gibi

    xmax 400 ün egzosu 15 kg dan fazla geliyor ve dışarı doğru geniş duruyor,,buda aralardan geçerken egzosu sağa sola sürtme olasılığını artırıyor

    bunun çareside akrapoviç egzos

    ben akrapoviç aldım taktım motoruma,,akrapoviç 4-5 kg arası geliyor,yani motor 10 kg fazla hafiflemiş oldu bu sayede,ayrıca akrapoviç dar olduğundan,aralardan geçerken sürtme olayıda tarihe karışıyor

    alabiliyorsanız kesinlikle xmax 400 alın,,öyle efendim 400 agır olduğundan kıvraklığı 250 gibi değil diyenlere aldırma sen bilmeden boş konuşuyorlar,,ben her ikisinide 1 er yıl kullandım,aralarında hiç bir fark yok,,sadece 400 ün orijinal egzosu biraz büyük ve dışarı taşık okadar,,onunda çaresini yazdım zaten yukarda

    gelelim forzaya

    birdefa tip sıfır
    ikincisi 300cc olduğundan xmax 400 ile aynı vergi dilimine giriyor,,yani 251-650 cc aynı vergiyi ödüyor

    üçüncüsü,,forzanın 2 ci eli yok gibi bişey,,yani alırken alırsın ama satarken çok zorlanırsın,bunu aklından çıkarma
    piyasaya etrafın çevrene dön bak bakalım,,kaç tane forza göreceksin,,sabahtan akşama kadar baksan 1 yada 2 tane ya görürsün yada hiç göremezsin

    birde xmax e bak,,heryerde xmax dolu,,piyasası en popüler scooter xmax tir bunu kimse inkar edemez, hiç bir scooter in piyasası xmax ile mukayese edilemez
    Dostum yazdıklarını kitap okur gibi okudum. Aslınde senin bu başlığa eninde sonunda geleceğini biliyordum =) Şu an beni iki üç tık xmax'e 400'e çektin. Evet yüzde 70 artçılı kullanan bir tipim ve evet artık altımdaki makinede güç istiyorum. Akrapoviç ve jcosta bana baya pahalıya mal olur ama en azından arasında en acil akrep görünüyor. Belki ilk aşamada onu alırım ama jcostayı ertelerim gibime geliyor.

  6. #26

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax 2019
    İyice uçtunuz jcostalar akrolar bunlar yakıt tüketimini direkt artıran şeyler. Makineyi %80 şehiriçi kullanacaksınız, öyle gazlamalı 130-140km&h hızlara ihtiyacınız yok ki. 250cc yi aşmayın derim idealdir. Hem vergisi hem sigortası 400cc ye göre ucuz. Şekle şemale değil cebinizden çıkacak paraya bakın siz. Yoksa bunun sonu yok 3-4bin TL daha koyar 2. el NC750 Integra alırsın

  7. #27

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    Alıntı Pcxbear adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum yazdıklarını kitap okur gibi okudum. Aslınde senin bu başlığa eninde sonunda geleceğini biliyordum =) Şu an beni iki üç tık xmax'e 400'e çektin. Evet yüzde 70 artçılı kullanan bir tipim ve evet artık altımdaki makinede güç istiyorum. Akrapoviç ve jcosta bana baya pahalıya mal olur ama en azından arasında en acil akrep görünüyor. Belki ilk aşamada onu alırım ama jcostayı ertelerim gibime geliyor.
    evet bende motoru aldıktan sonra ilk akrapoviç aldım ve dünya varmış dedim,,bu arada akrapoviç 2 hp güç ,2.3 tork artısı sağlıyor,,kendi sitesinde verileri var
    https://www.akrapovic.com/#!/motorcy...16&yearId=4138

    ama j-costa ayrı bir dünya onuda belirtiyim,,titreşim sıfır hızlanma mükemmel ara hızlanma müthiş,kesinlikle tavsiye ederim
    xmax 400 orijinal varyatörle 0-100 hızlanması 8 saniye
    j-costa ile 0-100 hızlanması 6 saniye ,son model spor arabalardaki performansa eşdeğer

  8. #28

    Üyelik
    28 Aralık 2016
    xmax 250 kullanıp daha sonra forza 300 alan 2 arkadaşım var. 2'si de forza'yı çok beğendi ve memnunlar. özellikle şehiriçinde forza'nın performansının gayet yeterliği geldiğini sürekli dile getiriyorlar. fakat bence de forza'nın görüntüsü hiç çekici değil.

    xmax 400 ile ilgili duyduğum yorumlar hep olumsuzdu (aktarım problemi, yüksek yakıt sarfiyatı, egzos büyüklüğü vb.) imkanınız varsa ikisiyle de deneme sürüşü yapmalısınız. önemli olan sizin nasıl hissedeceğiniz.

  9. #29
    Bthndmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    PCX150
    Pcx kullanıcısı olarak scooterden devam etsem xmax400 alırım. Xmaxden sonrada burgman650 işin sonu bu
    SAZMAN bunu beğendi.

  10. #30
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Alıntı YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet bende motoru aldıktan sonra ilk akrapoviç aldım ve dünya varmış dedim,,bu arada akrapoviç 2 hp güç ,2.3 tork artısı sağlıyor,,kendi sitesinde verileri var
    https://www.akrapovic.com/#!/motorcy...16&yearId=4138

    ama j-costa ayrı bir dünya onuda belirtiyim,,titreşim sıfır hızlanma mükemmel ara hızlanma müthiş,kesinlikle tavsiye ederim
    xmax 400 orijinal varyatörle 0-100 hızlanması 8 saniye
    j-costa ile 0-100 hızlanması 6 saniye ,son model spor arabalardaki performansa eşdeğer
    Benim motorda jcosta debriyaj seti vardı alırken. Sürekli patinaj halinde gidiyordu makine arka lastiği de yemiş zaten bu yüzden. Söktüm ben. Lastikleri sıfırladım orijinal varytörü takıp debriyaj balatalatını kendim tamir ettim. Şu an da yüklenince yine patinaj yapıyor ama jcosta varken 120 ile giderken tam gaz açınca yine yanlamaya başlıyordu. Jcosta takımı kaldırdım atölyeye yedekte DURSUN. Ben de ekim ayında 0 km Maxi alacağım ama bir türlü karat veremedim ???? Kawa j300 kymco ile aynı diyorlar. Piaggio da motor yok Honda forza şişman pcx gibi sevmedim. İntegra deli pahalı. Suzuki Burgman 400 getirmemiş. Yakıt ortalaması 4,5 lt geçmezse Yamaha xmax400 e yöneleceğim galiba ya da bu canavar motorla devam edeceğim

  11. #31

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    Alıntı SAZMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorda jcosta debriyaj seti vardı alırken. Sürekli patinaj halinde gidiyordu makine arka lastiği de yemiş zaten bu yüzden. Söktüm ben. Lastikleri sıfırladım orijinal varytörü takıp debriyaj balatalatını kendim tamir ettim. Şu an da yüklenince yine patinaj yapıyor ama jcosta varken 120 ile giderken tam gaz açınca yine yanlamaya başlıyordu. Jcosta takımı kaldırdım atölyeye yedekte DURSUN. Ben de ekim ayında 0 km Maxi alacağım ama bir türlü karat veremedim ???? Kawa j300 kymco ile aynı diyorlar. Piaggio da motor yok Honda forza şişman pcx gibi sevmedim. İntegra deli pahalı. Suzuki Burgman 400 getirmemiş. Yakıt ortalaması 4,5 lt geçmezse Yamaha xmax400 e yöneleceğim galiba ya da bu canavar motorla devam edeceğim
    j-costa varyatörde 16 adet baga var,orjinal varyatörde 8 adet baga var,jcostadaki çalışma sistemi orijinal varyatörden çok farklı,direk mil sistemi gibi olduğundan gaz verdiğinizde anında tepki veriyor,yani orji,nalindeki gibi gaz verdikten sonra gaz tepkime boşluğu yok,,buda şehir içi kullanırken çok önemli bir artı ve keyif haline dönüyor

    j-costanın 150-160-170-180-190-200 diye 270 grama kadar bagaları yamaha servislerinde mevcut ,orjinalide içinde 150 gram bağalarla geliyor,bu bağalar genel olarak hafif olduğundan tork ve hızlanma amaçlı olarak takılıyor,,eger tork ve hızlanma istiyorsanız hafif baga takacaksınız,,yok son hız fazla olsun tork önemli değil derseniz ağır baga takacaksınız

    ben 150-ve 200 gram bagaları denedim

    150 gramda tork hızlanma mükemmeldi son hız olarakta 170 görmüştüm,,ama genelde yüksek devirde çalıştığı için yüzde 5-10 arası fazla yakıt tüketiyordu ama motor kalkışta ara hızlanmada kudurmuş gibi oluyordu

    geçende bağaların değişim zamanı geldi ve ben 150 gram bagaları çıkarıp 200 gram baga taktım,,ama o motoru delirten tork gitti ,motor yüksek devirde çalışmıyordu yakıtı düşmüştü,son hızıda artmıştı ancak şehiriçi kullanırken ve ara hızlanmalardaki koltuğa yapıştıran tork gittiği için keyfim kaçtı

    ertesi gün gidip 160 gram baga alıp taktım

    eski tork geri geldi devirli çalışması 150gram bağaya nazaran biraz azaldı ve keyfim yerine geldi

    şuan bu şekilde kullanıyorum ve bu halinden memnunum
    Potenza bunu beğendi.

  12. #32
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    Tabii ki xmax 400. Kağıt üzerinde de , kullanımda da.(400 km kadar kullandım)
    Honda nın Ataşehir deki servisi ne yönden muhteşem? Görüntü mü? Çoluk çocuğu doldurmuşlar, daha goldwing leri sökemiyorlar, ne şikayetler var bir bilseniz..
    Konuya dönersek, bütçe sorununuz yoksa xmax 400. Servis olarakta Tuna ya gidin, görün..
    YERUÇAĞI ve SAZMAN bunu beğendiler.

  13. #33

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    Alıntı Potenza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabii ki xmax 400. Kağıt üzerinde de , kullanımda da.(400 km kadar kullandım)
    Honda nın Ataşehir deki servisi ne yönden muhteşem? Görüntü mü? Çoluk çocuğu doldurmuşlar, daha goldwing leri sökemiyorlar, ne şikayetler var bir bilseniz..
    Konuya dönersek, bütçe sorununuz yoksa xmax 400. Servis olarakta Tuna ya gidin, görün..
    evet potenzaya katılıyorum,,tuna servis bencede en iyisi

    çünkü motorunuzun onarımını ,bakımını yaparlarken başında durabiliyor yapılanları bizzat yakından görebiliyorsunuz,soru sorup bilgide alabiliyorsunuz,yani gözünüz arkada kalmıyor

    ama diğer yamaha servislerine gittiğinizde motorunuzu bir teslim ediyorsunuz,birde teslim alırken görüyorsunuz,okadar,sizi bekleme salonuna postalıyorlar,gerçi bu honda servislerindede aynı motorun yanında duramıyorsunuz,,işte ben bu olaya sinir oluyorum
    Potenza bunu beğendi.

  14. #34
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz


    Benim motorun Torku 42 nm olduğundan sanırım bu jcosta ile delirdi resmen. Aldığım gün sakin olmaya çalıştım ertesi gün ben de delirdim ve varyatör pervanesinin frezesi dağıldı ve tüm jcosta baga ve misketleri dağıldı. Sürekli patinaj ile gezmekten lastik bitmek üzere idi 3. Gün değiştirdim Pirelli lastiği. Yakıt da etkileniyor deliriyor alet. TEM otoyolunda falan 200 km hızlara kadar dans ediyor ama yakıyordu. Şimdi son hız 180 civarı ve lastiği yemiyoruz artık.
    Bunu satsam sadece model yenilemek için satarım ama yerine alabilecek bir motor bulamıyorum ve Önerilen bir şey de yok. Scooter olarak İtalyan sonra Japon tercih ederim xmax 400 yorumlarını okudukça uzaklaşıyorum belki seneye yeni tasarımlar gelebilir.
    Potenza ve snappy x bunu beğendiler.

  15. #35
    astrofizik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio beverly 350
    Bende "piaggio beverly 350" tavsiye edicem,oldukça memnunum,
    Biraz daha Maxi düşünürseniz yukarda arkadaş resmini eklemiş "piaggio x10 350" oda oldukça güzel ve konforludur.
    Piaggio'nun yeni nesil motor bloğunu kullanıyor bu modeller.
    Öne çıkan özellikleri; ABS,ASR,kombine fren,yağ içinde çalışan,ıslak tip diskli debriyaj ve tabiki İtalyan tasarımı.
    Tabi, sıfır almak için çıldırmak lazım,temiz ikinci elleri var, muhakkak bakın.

  16. #36
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Sıfır km Yamaha kullansam Tuna ya giderim. Geniş ferah yaşlı ustalar var. Ataşehir den uzak dururum, xenter fren maneti ararken telefonda elimde var diyen Ataşehir servisine gittim, o delik gibi yerden aşağı rampadan iniyorsunuz acemiler dikkat etsin motoru üstünüze devirmeyin. Yarım saat ⌚️ bekledim. Olmadığı ortaya çıktı. O arada bir tencere geldi adamdan motoru aldıkları gibi motoru ortadan kaybettiler. Sonra Tuna ya iki defa parça almaya 3 defa da mağaza ve servise izlemeye gittim. Çok daha düzenli ve keyifli bir yer.
    Bu kötü servisler beni sıfır motordan soğuttu vallahi bak. Hepsinde aynı kültürün insanları çalışıyor motoru görebildiğim servisi tercih ediyorum güvenemiyorum kimseye

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------

    Alıntı astrofizik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende "piaggio beverly 350" tavsiye edicem,oldukça memnunum,
    Biraz daha Maxi düşünürseniz yukarda arkadaş resmini eklemiş "piaggio x10 350" oda oldukça güzel ve konforludur.
    Piaggio'nun yeni nesil motor bloğunu kullanıyor bu modeller.
    Öne çıkan özellikleri; ABS,ASR,kombine fren,yağ içinde çalışan,ıslak tip diskli debriyaj ve tabiki İtalyan tasarımı.
    Tabi, sıfır almak için çıldırmak lazım,temiz ikinci elleri var, muhakkak bakın.
    Sıfırı yok ki sadece beverly var. Onu da beğenmiyorum benim motorundan güçsüz ve bagaj hacmi daha küçük ben yapacağım bakalım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------

    Potenza bunu beğendi.

  17. #37

    Üyelik
    30 Ocak 2017
    Alıntı josepth_o6 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence sizin aradığınız tam olarak bu


    https://i.hizliresim.com/7N2Z3N.jpg
    Yaw böyle şeyler göstermeyin arkadaş, insanın canı çekiyor. Piyasadaki açık ara en güzel tasarım scoter. ABS, ASR . karşısına otur seyret o derece güzel bir makina.
    Tasarımda İtalyan larin üstüne yok ağa.
    SAZMAN bunu beğendi.

  18. #38

    Üyelik
    31 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ybr esd 125-x max 250
    Hocam para önemliyse satarken zarar etmeyeyim diyorsan xmax al rahatlık düşünüyorsan Honda al ekonomi düşünüyorsan pcx te kal
    Ben xmax i alalı bir ayı geçti çok sert ama viraj vs hakimiyeti baya iyi ama şehir içinde hala ybr ye biniyorum ..
    Xmax yüksek olduğu için belki biraz da alisamadigimdan sol emniyet şeridinde motor giderken rüzgarda sallanıyor baya orijinal cam var üzerinde
    Ybr okadar stabil değil ama emniyet şeridi ve aralarda muhteşem kaldırıma çık in hiç umrunda olmuyor
    Tip vs diyorsan xmax tabiki ve altın değerinde yarın satıyorum de makul fiyata al bence sıfır alma düşük kilometre hergun ilan düşüyor ben bakıyorum bence 250 lik al makul rakama bulursun binersin birkaç ay beğenmedin aynı paraya satarsin hondayi alsan satılmaz

  19. #39

    Üyelik
    18 Mart 2017
    Scooter'cular toplanmışken bi soru sorayım. Bu bagaları değiştirirken, yeni bagalara gres yağı sürecek miyiz?

  20. #40
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Alıntı sarpgray adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaw böyle şeyler göstermeyin arkadaş, insanın canı çekiyor. Piyasadaki açık ara en güzel tasarım scoter. ABS, ASR . karşısına otur seyret o derece güzel bir makina.
    Tasarımda İtalyan larin üstüne yok ağa.
    Sıfırı olsa alırım ama yok.
    Potenza bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)