sekromenç ve vites hilali sorunu
Reklamlar
-
arkadaşlar kanuni tiger'ı parçaladım ve sorunlu parçaları sıfırlayıp topluyorum fakat resimde de gördüğünüz gibi vites hilalini ve sekromençi doğru taktıktan sonra sekromenç üstündeki sekromençi hareket ettriren parça hangi konumda olmalı bilmiyorum.acaba hangi konumda olursa olsun vites geçişleri doğru mu olacak yoksa bunun bi konumu varmıdır bilgili arkadaşlardan yardım bekliyorum umarım çözebiliriz.
bu sekromençin göründüğü resim.
bu da sekromenç üstündeki sekromençi hareket ettiren parça.birden fazla konuma alabiliyoruz parçayı ama hangisinde olmalı bilmiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------
güncel....
Reklamlar
-
üstunde veya yaninda çentik çizgi veya oturdugu yerde kama kanali gibi birsey yokmu?veya karşligi gelen dişliye bak..taktigin pozisyon dogru gibi..
-
levend84 adlı üyeden alıntı
üstunde veya yaninda çentik çizgi veya oturdugu yerde kama kanali gibi birsey yokmu?veya karşligi gelen dişliye bak..taktigin pozisyon dogru gibi..
üstad ikinci resimde gördüğünüz gibi bireden fazla konuma alınabiliyor sekromenç üstünde ki parça.bu beni kuşkulandırıyor
4 teker hastası,2 teker aşığı,tek teker hayali
-
ByYlmzZz adlı üyeden alıntı
üstad ikinci resimde gördüğünüz gibi bireden fazla konuma alınabiliyor sekromenç üstünde ki parça.bu beni kuşkulandırıyor
Başkan google yaz motorun modeli vs.´´servis manuel´´ pdf vs. tarzda bilgilere ulasabilirsin
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Başkan google yaz motorun modeli vs.´´servis manuel´´ pdf vs. tarzda bilgilere ulasabilirsin
üstad ulaştım fakat manuel de böyle bi bilgi yok
4 teker hastası,2 teker aşığı,tek teker hayali
-
Şanzuman sıkıntılı iştir her ustayım diyen adam bile yeri gelir güzel toparlayamaz bu yğzden yeterli bilgiye sahip değilsen gidip işinin ehli bir ustaya toparlatman en doğrusu olacaktır zaten motpru yarma toplama gibi işleri sen yaptığından aman aman fiyat çekeceklerini sanmıyorum
-
ayzek adlı üyeden alıntı
Şanzuman sıkıntılı iştir her ustayım diyen adam bile yeri gelir güzel toparlayamaz bu yğzden yeterli bilgiye sahip değilsen gidip işinin ehli bir ustaya toparlatman en doğrusu olacaktır zaten motpru yarma toplama gibi işleri sen yaptığından aman aman fiyat çekeceklerini sanmıyorum
üstad hiçbir motorcuya güvenmiyorum.eli anahtar tutan herkes bu işin altından kalkacağını düşünüyorum.tek sorun yaşadığım nokta burası.geri kalan herşeyi rahatlıkla yapabilirim
4 teker hastası,2 teker aşığı,tek teker hayali
-
ayzek adlı üyeden alıntı
Şanzuman sıkıntılı iştir her ustayım diyen adam bile yeri gelir güzel toparlayamaz bu yğzden yeterli bilgiye sahip değilsen gidip işinin ehli bir ustaya toparlatman en doğrusu olacaktır
Veya sökmeden önce adım adım fotoğraf çekilir, topluyorken problem olmaz
-
ByYlmzZz adlı üyeden alıntı
üstad hiçbir motorcuya güvenmiyorum.eli anahtar tutan herkes bu işin altından kalkacağını düşünüyorum.tek sorun yaşadığım nokta burası.geri kalan herşeyi rahatlıkla yapabilirim
sen genede söylediğimi dikkate al sonra yolda hareket halindeyken şanzuman dağılır falan en iyi ihtinalle sorunsuz durursun faha kötü ihtimalle dsğılan parçalar krankın hareketini engeller ise bloktan dışarıya çıkan kolu görebilirsin en kötüsü diğer kısımları bilmem ama şanzuman ciddi iştir pek hataya gelecek bir iş teğil gğzel toplanması ayarlanması lazım benimki sadece tavsiye
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
biraz bakındımda anladığım kadarıyla dişlilerin bir sırası varmış mile takılırken ve her dişli arasında sekromenç var. hatta sekromençin ne olduğunu anladığım videoyu paylaşayım; sekromenç, 2.15 saniyede gösteriyor kahverengi şey.
pek işime yaramadı ama bu kaynağada göz attım, motor yarma ce şanzumanda kırılan dişliler(yarma işlemi var ama toplaması yok
buda benim motorun vites millerinin dişlileri
-
ByYlmzZz adlı üyeden alıntı
üstad ulaştım fakat manuel de böyle bi bilgi yok
taktigin şu pozisyonda döndür,dişlerin konumu nasil 45° turu olacak,veya diger bahsettigin opsiyondaki kanala oturt tekrar döndur,az evvel bahsettm karşiligi gelen dişliye bak..bu 5hatve..karsi hatve ve calisma açisi nasil??resimdeki parcayi sök ve oturdugu yerin fotosunu çek bakayim...ama tekrar söyluyorum taktigin konum dogru..illaki saglam olsun dersen komple topla,kapagi kapatmadan,disli grubunu çevir bak calismasina,geçişlere..
-
fatih.met adlı üyeden alıntı
Synchromesh motosiklet sanzimanlarinda yok bildigim kadariyla.
-
Dostum şimdi bir usta abimiz ile iyice inceledik konum doğru. Yalnız vites Topuz'u yani işaretli parçanın altındaki aşınmanın sebebi ne onu merak ettik.
-
sailor33 adlı üyeden alıntı
Dostum şimdi bir usta abimiz ile iyice inceledik konum doğru. Yalnız vites Topuz'u yani işaretli parçanın altındaki aşınmanın sebebi ne onu merak ettik.
ustteki yorumda pozisyonun dogru oldugunu belirttm,arkadaş tam emin olamadi anlasilan,neyse saglik olsun olur boyle şeyler.. toplarken bir iki civata arttirmazsa sikinti yok aşinma,debriyaj ayarsizligi,sert kullanimdan kaynaklanabilir yinede detayli incelemek lazim..
-
levend84 adlı üyeden alıntı
ustteki yorumda pozisyonun dogru oldugunu belirttm,arkadaş tam emin olamadi anlasilan,neyse saglik olsun olur boyle şeyler.. toplarken bir iki civata arttirmazsa sikinti yok
aşinma,debriyaj ayarsizligi,sert kullanimdan kaynaklanabilir yinede detayli incelemek lazim..
Yalnız o aşınmaya bağlı vites geçişinde sıkıntı olabilir. Yani ustanın görüşü de bu şekilde. Tabi biz yanında olup tam detaylı bakamıyoruz.
-
sailor33 adlı üyeden alıntı
Yalnız o aşınmaya bağlı vites geçişinde sıkıntı olabilir. Yani ustanın görüşü de bu şekilde. Tabi biz yanında olup tam detaylı bakamıyoruz.
gözle görülür aşınma yok ustad.nedense resimde aşınma var gibi çıkmış.hatta şöyle söyleyeyim motor beni şaşırttı.dişliler gıır gıcır aşınma yok kırık yok ezik yok.
4 teker hastası,2 teker aşığı,tek teker hayali
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)