Günlük kullanım için rosso 2 taktırmalı mıyım yoksa ırc yeter mi?
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar olaya sadece güvenlik açısından bakıyorum yoksa ayı gibi viraj yapayım diye değil zaten yapamam daha acemiyim. Ama viraja girerken insan ister istemez tedirgin oluyor bu lastik bırakır mı saçma sapan kayar mı diye. Eski motorum Ninja 250 sl di onda dunlop vardı ve bana sıkıntı yaşatmadı çok fazla kayma ve tutunma konusunda virajları zaten yavaş dönüyodum tırstığım için. (Mt 25 almayı planlıyorum)Şimdi ırc lastiklerle aynı günlük kullanım koşullarında sıkıntı yaşar mıyım sizce? Ayı gibi hızlı sürmüyorum ama hepimiz gibi bazen gaza geliyorum bende ve hızlı kullanabiliyorum bu nedenle ırc ler beni tedirgin eder mi?.
Sizce ne yapayım ? (Maddi açıdan rosso 2 yi çok kolay alamayacağım hanımla papaz olabilirim ama güvenlik söz konusu olunca ikna ederim eşimi yada öyle olacağını düşünüyorum)
a) Rodaja kadar zaten efendi kullanman gerek onun için IRC ler kalsın bi bak tutunmasına vesaire rodaj bitiminde memnun kalmazsan değiştir
b) Hiç düşünme direk değiştir motoru alır almaz. Rosso 2 ler güven verecek günlük kullanımda
c) Boşver zaten sınırları zorlamayacaksın ırc ler senin için o kadar da çok sıkıntı yaşatmayacak
d) Saçma bi soru olmuş. Gah git
Hepinize teşekkür ederim yorumlarınız için.
Reklamlar
-
Aklın varsa motoru almadan lastik alırsın. IRC demek, allahım sana yaklaşıyorum demek.
-
IRC nin virajda limitleri kötü değil, frende çok kötü kayıyor.Rosso 2 bütçen varsa tak, olmadı Mitas'ın lastiklerini de öneriyorlar.
-
Merhaba,
İlk 5000km irc kullandım. Sonrasında Rosso II'ye geçtim. Sürüşten aldığım zevki ve güven hissini bu denli arttıracağını bilseydim ilk günden değiştirirdim. IRC ile kaya kaya viraj alıyordum. Zevkli ama bir yandan da riskli. IRC ısınınca iyi, şöyle yatıranlar var muhabbetlerine hiç girmemek lazım. Fren mesafesi ne olacak? Altınızda güvendiğiniz ekipman olsun. Ne zaman ihtiyaç duyacağınız belli olmaz.
-
ırc sadece eğlence lastiği. ben yolda giderken kasis görünce devamlı kitliyorum arka tekeri o kaydırma sesi hoşuma gidiyor. bide kıçı sola sağa falan kayıyor motorun hoş oluyor. tabi bu demek oluyorki ani frendede aynı şey olucak ve kaza kaçınılmaz...
ani frenlerde önü sıkınca devamlı kayıyor motor çok düştüm bu yüzden. bide ön teker kayınca dengeyi sağlamak çok daha zor...
-
-
Motosikletler 2 ye ayrılır. Irc ve benzeri lastikliler, lastikliler.
1. seçenekte korkarak çekinerek motosiklet kullanırız, motosikletin yeteneklerini göremeyiz bilemeyiz.
2. seçenekte artık motosiklete binmeye başladık, keyfini çıkarabiliriz
-
b şıkkı.
IRC kullandım çok pişmanım. Yolda azıcık su olsa korkarak geçerdim. Rosso 2 al rahat et.
-
ev alma lastik al demişler
-
Acemiysen güzel lastik almanı tavsiye ederim. En azından yapacağın hataları, lastik telafi edebilir.
IRC ve diğer nylon lastikler kuru zeminlerde benim hoşuma gidiyor. Ama yağışta, ıslakta sıkıntılı.
-
Lastiğe vereceğiniz paraya acımayın. Motosiklette lastik demek herşey demek. Sizi asfaltta tutan 2 lastik var onlarda en iyi şekilde tutmuyorken motosikletin size vereceği his güven vermez.
-
Cbr250de ircden rosso2 ye geçmiştim. Büyük fark etti. Viraj filan bende zorlamam kendimi ama fren performansı çok fark ediyor. Çok net olarak durma mesafeni azaltıyor.
-
Az sakin az atraksiyonlu kullanırsan 10 bin civarı olunca rossolarıda değiştirmen gerekecek.
-
Ben motorlarımda fabrikadan gelen 2 takım IRC den sonra kaliteli lastik takan birisiyim. IRC yetmez o kesin; benim canım da malımda kıymetli; Rosso 2 gerçekten yüksek tutuş sunan bir lastik. Günlük kullanımdan senin motorundan ne beklediğine, kullandığın yolların durumuna göre değişir. Ben memnunum... Benim için iyi oldu.
-
Forumda lastik önerisi diye konu açıp ve buradaki bazı arkadaşların bana irc lastik aldırdığı günden beri , lastik konusu açmıyorum
-
IRC sırf üzerinde lastik bulunsun diye fabrika cıkısında takılan bir lastik ha var ha yok o kadar berbat. Al rosso 2 bak keyfine
-
Rosso II taktıralı 500 km oldu. Fren mesafesinde bu denli fark edebileceğine ihtimal vermiyordum. Virajlarda verdiği güven hissi yeter. Arkadaşın dediği gibi motosikletin zevkine yeni varmaya başladım
-
Bütçe olarak pek iyi durumda değilseniz 5.000 km IRC ler iş görür merak etmeyin.
5.000 sonrası düz giderken bile ufak bi gazlamada kıç atar, yan verir. Ama temkinli kullanırsan bi 5.000 km kullanırsın.
2 motorumda da 13.000 er km ırc kullandım. Mitas sport force, michelin, rosso da kullandım bana en mantıklısı mitas force geldi...
-
bence irc'yle 1000km yap sonra değiştir
-
Kardeş anlaş bak günlük kullanımda gayet yeterli fiyatıda çok uygun.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)