GSX-R 1000 (350KM/H) VS HONDA CBR 1000RR
Reklamlar
-
Kara45 adlı üyeden alıntı
Siz kafayı kırmışsınız acil gidin tedavi olun,çoluğunuz çocuğunuz yok kabul ediyorum hadi de , hiç demi seveninniz yok, bu ne sorumsuzluktur, ananız babanız bunu görse ne der? Şu hayatta güzel ve tehlikesiz yaşamak varken bu niye? Profosyonel olursun, yarışırsın bu işten para kazanırsın, mesleğindir o zaman tamam, çıkarsın piste, kuralına göre oynarsın, ama sizin bu yaptığınızın zerre anlamı yok.
Hiç birimizin yarın ne olacağı belli değil fakat göz göre görede bu şekilde yapılmaz, alelen bu kadar büyük risk alınmaz.
benim hiçkimsem yok, ben de 300 basabilir miyim?
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
Reklamlar
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Standart disli takimiyla motosiklet 300 civari rev limiter'a takiliyor. 350 icin onu 2 disli arttirmaniz bile yetmiyor, arkayi da 2 disli dusmeniz gerekiyor. Normal kullanimda, ozellikle dusuk hizda yokus yukari falan sorun olmuyor mu?
Açıkçası mühendisler bunu standart olarak en uygun ayarlar ile fabrikadan çıkarmış. Doğrusu orjinal şekilde kalmasıdır. GSXR-1000 Videoda gördüğünüz üzere 275KM ye kadar geride kalıyor. Bunun sebebi aktarım organları, yazılımların top speed kavramına optimize edilmiş olmasındandır. Ama 250-300 nasıl çıkıyor ise 300-350 de öyle devam ediyor kesilmiyor. Soluksuz gidiyor.
Benim 1000RR 11.XXX Kilo daha hafif standartlara göre. Bu durum plastik parçaları Karbon fiber parçalar ile değiştirmemden kaynaklı.. Arka pegler bile yok bende.
-
PWT adlı üyeden alıntı
Açıkçası mühendisler bunu standart olarak en uygun ayarlar ile fabrikadan çıkarmış. Doğrusu orjinal şekilde kalmasıdır. GSXR-1000 Videoda gördüğünüz üzere 275KM ye kadar geride kalıyor. Bunun sebebi aktarım organları, yazılımların top speed kavramına optimize edilmiş olmasındandır. Ama 250-300 nasıl çıkıyor ise 300-350 de öyle devam ediyor kesilmiyor. Soluksuz gidiyor.
Benim 1000RR 11.XXX Kilo daha hafif standartlara göre. Bu durum plastik parçaları Karbon fiber parçalar ile değiştirmemden kaynaklı.. Arka pegler bile yok bende.
Cevap için teşekkürler, de sorumu anlamadınız galiba. Motosikletin 350 km/s'i görebilmesi için ön dişliyi kaç arttırdınız, arkayı kaç düştünüz? Tahminim ön +2 ve arkada - 2 yaptınız. Bu çok büyük bir fark. Normal kullanımda, özellikle düşük hızda yokuş yukarı birinci viteste bile çekmeyebiliyor motosiklet, çünkü yüksek devir için dizayn edilmiş "cam" profilinin düşük devir performansı rezalet (aşırı güçsüz ve düzensiz). Bindiğiniz motosikletlerdeki dişli konfigürasyonu nasıl? Ve normal kullanıma etkisi ne?
Bir de yazdığınız başka bir şey dikkatimi çekti. Plastik parçaları karbon fiber ile değiştirince hafifledi mi? Aradaki fark kaç gram sorması ayıp? Karbon fiber metal aksama alternatif olduğu için hafiflik sağlar, plastiğe değil. Hatta epoxy bazlı malzeme muhtemelen plastikten ağır bile olabilir.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Cevap için teşekkürler, de sorumu anlamadınız galiba. Motosikletin 350 km/s'i görebilmesi için ön dişliyi kaç arttırdınız, arkayı kaç düştünüz? Tahminim ön +2 ve arkada - 2 yaptınız. Bu çok büyük bir fark. Normal kullanımda, özellikle düşük hızda yokuş yukarı birinci viteste bile çekmeyebiliyor motosiklet, çünkü yüksek devir için dizayn edilmiş "cam" profilinin düşük devir performansı rezalet (aşırı güçsüz ve düzensiz). Bindiğiniz motosikletlerdeki dişli konfigürasyonu nasıl? Ve normal kullanıma etkisi ne?
Bir de yazdığınız başka bir şey dikkatimi çekti. Plastik parçaları karbon fiber ile değiştirince hafifledi mi? Aradaki fark kaç gram sorması ayıp? Karbon fiber metal aksama alternatif olduğu için hafiflik sağlar, plastiğe değil. Hatta epoxy bazlı malzeme muhtemelen plastikten ağır bile olabilir.
Dişlilerde ne kadar oynama var bilmiyorum. Motor full özel yazılım. Donanımsal eklemeler dışında, dişli vs gibi şeylerde oynama yapılmadı diye biliyorum. Yoksa bana şunu şunu yaptık derken onuda böyle yaptık derdi. Gene sorarım ben öyle gittiğini gördükten sonra çok bir şey sormadım zaten. Belli başlı şeyleri sordum. Onları da videoya ekledim.
Ben artçı ayaklığı söktüm. 2.8 kg sırf oradan fark etti. Arka sele, grenajları ve çamurlukları + Motor dış kapaklarını değiştirdim. 5.4KG civarında ise 1.1KG civarındaki kapaklar takıldı.
-
Arkadaş,motor full özel yazilim var diyor yani Girtlaga kadar dolu motor...tekerin düz bassin gardaş..Allaha emanet ol...
-
PWT adlı üyeden alıntı
Dişlilerde ne kadar oynama var bilmiyorum. Motor full özel yazılım. Donanımsal eklemeler dışında, dişli vs gibi şeylerde oynama yapılmadı diye biliyorum. Yoksa bana şunu şunu yaptık derken onuda böyle yaptık derdi. Gene sorarım ben öyle gittiğini gördükten sonra çok bir şey sormadım zaten. Belli başlı şeyleri sordum. Onları da videoya ekledim.
Ben artçı ayaklığı söktüm. 2.8 kg sırf oradan fark etti. Arka sele, grenajları ve çamurlukları + Motor dış kapaklarını değiştirdim. 5.4KG civarında ise 1.1KG civarındaki kapaklar takıldı.
6 kilo hafifleyip + 5 +10 kmh ekstra sürat sayesinde hangi yarışı kazandınız ?
yani ne gerek var böyle gereksiz ego masturbasyonlarına ? trafiğe açık otobanda kullanıyosun motoru 10 fazla 10 eksik yapsa nolur yapmasa nolur ?
drag mı yapıyosun motorla amacın nedir ?
-
PWT adlı üyeden alıntı
Dişlilerde ne kadar oynama var bilmiyorum. Motor full özel yazılım. Donanımsal eklemeler dışında, dişli vs gibi şeylerde oynama yapılmadı diye biliyorum. Yoksa bana şunu şunu yaptık derken onuda böyle yaptık derdi. Gene sorarım ben öyle gittiğini gördükten sonra çok bir şey sormadım zaten. Belli başlı şeyleri sordum. Onları da videoya ekledim.
Ben artçı ayaklığı söktüm. 2.8 kg sırf oradan fark etti. Arka sele, grenajları ve çamurlukları + Motor dış kapaklarını değiştirdim. 5.4KG civarında ise 1.1KG civarındaki kapaklar takıldı.
Dişliler ile oynamadan motosikletin 350 km/s yapması mekanik olarak mümkün değil, üzerinde hangi yazılım olursa olsun.
-
matrax33 adlı üyeden alıntı
6 kilo hafifleyip + 5 +10 kmh ekstra sürat sayesinde hangi yarışı kazandınız ?
yani ne gerek var böyle gereksiz ego masturbasyonlarına ? trafiğe açık otobanda kullanıyosun motoru 10 fazla 10 eksik yapsa nolur yapmasa nolur ?
drag mı yapıyosun motorla amacın nedir ?
bunu sen anlayamazsin yorma o guzel ve dingin beynini sen kus sesleri esliginde masajini yaptir, kumsalda guneslen. kusadasi guzel camli tam emekli yuvasi en buyuk risk girdigin denizin beklediginden bi kac derece sicak ve soguk olusu, en buyuk heycaninda aksam isiklari kapadiginda odanda sivri sinegin fisiktisini duymak olsun. eger ist gideceksen hic arac trafiginde risk alma araba otobus felan tercih etme, ucaga ise katiyen binme, bir deve al otoyolun 100 metre uzagindan yolu takip ederek git. sakin otoyola yaklasma bi kazs olur ustune arac parcalari firlarsa yaralanabilir ve hatta olebilirsin. bu yorumum yalnizca size degil sizin gibi aceleye ne gerek var, hiz kurallarina uyalim diyenlere. zaten 100km ile gidelim diyenler neden motor kullanir anlamiyorum. otobanda en dandik arac 140-150 gidiyorki sen motorla 100km yapacaksan sag seritten gudeceksin. sonra dangalagin biri cikisi son anda farkedip orta seritten sapaga dalmaya calisip onune kirip sana carpacak ve sapaktan kacip gidicek.
trde yilda ortalama 9-10 bin kisi trafik kazalarinda oluyor. Lutfen arkadaslar imza kampanyasi baslatalim motorlu arac kullanimi yassklansin yalnizca ucaklar, demir yolu ve bsikletler serbest olsun.
-
TlntS adlı üyeden alıntı
bunu sen anlayamazsin yorma o guzel ve dingin beynini sen kus sesleri esliginde masajini yaptir, kumsalda guneslen. kusadasi guzel camli tam emekli yuvasi en buyuk risk girdigin denizin beklediginden bi kac derece sicak ve soguk olusu, en buyuk heycaninda aksam isiklari kapadiginda odanda sivri sinegin fisiktisini duymak olsun. eger ist gideceksen hic arac trafiginde risk alma araba otobus felan tercih etme, ucaga ise katiyen binme, bir deve al otoyolun 100 metre uzagindan yolu takip ederek git. sakin otoyola yaklasma bi kazs olur ustune arac parcalari firlarsa yaralanabilir ve hatta olebilirsin. bu yorumum yalnizca size degil sizin gibi aceleye ne gerek var, hiz kurallarina uyalim diyenlere. zaten 100km ile gidelim diyenler neden motor kullanir anlamiyorum. otobanda en dandik arac 140-150 gidiyorki sen motorla 100km yapacaksan sag seritten gudeceksin. sonra dangalagin biri cikisi son anda farkedip orta seritten sapaga dalmaya calisip onune kirip sana carpacak ve sapaktan kacip gidicek.
trde yilda ortalama 9-10 bin kisi trafik kazalarinda oluyor. Lutfen arkadaslar imza kampanyasi baslatalim motorlu arac kullanimi yassklansin yalnizca ucaklar, demir yolu ve bsikletler serbest olsun.
aa çok ardinalsiz. hadi hepimiz el ele tutuşup boğaz köprüsünden atlayalım çok heyecanlı !!
-
Trafiğe açık yolda bariz risk alanları anlamıyorum. Gidin piste, motorunuz, kabiliyetiniz ve cesaretiniz nereye kadar yetiyorsa kullanın. Zaten öyle yapsanız trafikte heyecan aramak yerine adam gibi kullanır, normal vatandaşın hayatını riske atmamış olursunuz.
-
TlntS adlı üyeden alıntı
bunu sen anlayamazsin yorma o guzel ve dingin beynini sen kus sesleri esliginde masajini yaptir, kumsalda guneslen. kusadasi guzel camli tam emekli yuvasi en buyuk risk girdigin denizin beklediginden bi kac derece sicak ve soguk olusu, en buyuk heycaninda aksam isiklari kapadiginda odanda sivri sinegin fisiktisini duymak olsun. eger ist gideceksen hic arac trafiginde risk alma araba otobus felan tercih etme, ucaga ise katiyen binme, bir deve al otoyolun 100 metre uzagindan yolu takip ederek git. sakin otoyola yaklasma bi kazs olur ustune arac parcalari firlarsa yaralanabilir ve hatta olebilirsin. bu yorumum yalnizca size degil sizin gibi aceleye ne gerek var, hiz kurallarina uyalim diyenlere. zaten 100km ile gidelim diyenler neden motor kullanir anlamiyorum. otobanda en dandik arac 140-150 gidiyorki sen motorla 100km yapacaksan sag seritten gudeceksin. sonra dangalagin biri cikisi son anda farkedip orta seritten sapaga dalmaya calisip onune kirip sana carpacak ve sapaktan kacip gidicek.
trde yilda ortalama 9-10 bin kisi trafik kazalarinda oluyor. Lutfen arkadaslar imza kampanyasi baslatalim motorlu arac kullanimi yassklansin yalnizca ucaklar, demir yolu ve bsikletler serbest olsun.
birader sen okuma yazma özürlü müsün ? ben nerde çok hızlı gidiyosun trafik kurallarına uymuyosun gibi bi mesaj yazmışım ? 10 km fazla hız için motorun orasını burasını sökmeye ne lüzüm var dedim.
Sizin ananız götünüze lastikli don bağlarken ben trafikte sizin yapmaya çalıştıklarınızı yapmıştım zaten.
Okuma yazma becerini geliştir ona göre mesaj yaz bundan sonra.
-
02 Haziran 2017, 12:32
#72
levend84 adlı üyeden alıntı
Arkadaş,motor full özel yazilim var diyor yani Girtlaga kadar dolu motor...tekerin düz bassin gardaş..Allaha emanet ol...
Eyvallah. GSXR Doldurunca fena oluyor cidden.
-
02 Haziran 2017, 13:12
#73
Biraz konu ile alakasız olacak.En baştan yanlış anlamayın öyle çok hıza merakı olan bir insan değilim zaten kullandığım motosikletten de belli bu.Her neyse konumuza gelirsek belki bazılarınız bilir Almanya'da otobanlarda hız limiti yok.Evet bildiğiniz hız limiti yok araç kaçla gidiyorsa o kadar yapabiliyorsunuz.İzlediğim birkaç videoda bildiğiniz içinde aile olan Polo lar 180 sabit gidiyor vb...Ve ilginç bir şekilde bizim Türkiye'deki kadar kazalar olmuyor.Yavaş gidenler sağdan,onları sollayacaklar bir sol şeritten,son gaz gidenlerde diğer sol şeritleri kullanıyor.Bizim Türkiye'deki gibi bir birini sollamaya çalışıp şeritleri tıkayan tırlar,otobüsler,kamyonlar sol şeritten 80-90 ile gitmeye çalışan,makas ata ata giden,sağlama yapan acayip tipler yok.Bu yüzden en azından otobanlardaki dikkat edin sadece "otobanlardaki" kazaların yüksek hızdan daha çok sürücülerin kural tanımasından kaynaklandığını düşünmeye başladım.Ama siz yine de Türkiye gibi herkesin kuralları kendi kafasına göre uyguladığı ülkelerde çok daha dikkatli olun derim.
-
02 Haziran 2017, 14:49
#74
Sürat hiç iyi bir şey değil
-
02 Haziran 2017, 15:01
#75
Dünyadaki yasal motosiklet yarışlarının hepsi defalarca pistin,çevrenin,olabilecek kazaların analizi yapıldıktan sonra,sağlık ekiplerinin bulundurulduğu pistlerde yapılıyor.Hatta helikopter eşliğinde.
Motosikletin,ekipmanınız o yarışçılar gibi olabilir ama o yol,yarış pisti değil.
Sizin kazanız belki zincirleme kazaya bile sebep verebilir.
Başka bir ihtimal yola atılan bir çöp,motorun dengesini bozup sizi uçurabilir.
Sabahtır motosiklet kazalarının videoları izliyorum,fazla doz iyi gelmiyor bana
-
02 Haziran 2017, 15:58
#76
-
02 Haziran 2017, 17:01
#77
Hıza karşı değilim.
Fark şu
Eskişehir-bursa yolu tt isle of man pisti değil.Orada yarışanlar da hayatını feci şekilde kaybediyor,uçurumdan uçuyor,sakat kalıyor.
Otobandaki diğer araçların ne yapacağı şüpheli olduğu birde zincirleme kaza riski var diye öyle dedim.
Mesela Guy martin 300 km hız ile hayatını kaybetse cesur,gözü kara derler videodaki arkadaş kaybetse trafik canavarı,dinsiz imansız,psikopat,oh oldu işte derler.
Videodaki üyeye normal değil diyorsanız TT racerları da normal değil..Oda uç noktalarda,diğeride.
Videodaki üyenin kaybettiği nokta TT racerlarda sonuç aracı meşru kılıyor..
(Haftanın son günü motosiklet felsefesi yaptırdınız )
-
03 Haziran 2017, 07:03
#78
Kübra006 adlı üyeden alıntı
Dünyadaki yasal motosiklet yarışlarının hepsi defalarca pistin,çevrenin,olabilecek kazaların analizi yapıldıktan sonra,sağlık ekiplerinin bulundurulduğu pistlerde yapılıyor.Hatta helikopter eşliğinde.
Motosikletin,ekipmanınız o yarışçılar gibi olabilir ama o yol,yarış pisti değil.
Sizin kazanız belki zincirleme kazaya bile sebep verebilir.
Başka bir ihtimal yola atılan bir çöp,motorun dengesini bozup sizi uçurabilir.
Sabahtır motosiklet kazalarının videoları izliyorum,fazla doz iyi gelmiyor bana
Olay şu. Ben o pistte ki adamlar kadar sağlam donanmış ve o kadar iyi lastiklerle yola çıkıyorsam devlette bana imkan sağlayacak o zaman.
Bana bugün pist göster desem 1 - İntercity ( Motorlar giremiyor) 2 - Kolpa asfaltlı Tarla Ülkü Pisti diyeceksin.
Bide piste girmek için 700KM yol gideceğim. Yok öyle bir dünya. Açıkçası umurumda değil, gittiği yere kadar. Ben böyle zevk alıyorum. Bu ülkede her şeyin ayağına ben mi gideceğim? Yok artık öyle şeyler.
Radarlar görünce 200+ Hızlarda tekere alıyorsam sırf bu yüzdendir. Yada resmi araçları sıkıştırıyorsam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------
brooklynnn adlı üyeden alıntı
Helvacilar gelmiş gene
Biz 2, 3 post önce yedik bile
-
03 Haziran 2017, 10:39
#79
Thracian adlı üyeden alıntı
Biraz konu ile alakasız olacak.En baştan yanlış anlamayın öyle çok hıza merakı olan bir insan değilim zaten kullandığım motosikletten de belli bu.Her neyse konumuza gelirsek belki bazılarınız bilir Almanya'da otobanlarda hız limiti yok.Evet bildiğiniz hız limiti yok araç kaçla gidiyorsa o kadar yapabiliyorsunuz.İzlediğim birkaç videoda bildiğiniz içinde aile olan Polo lar 180 sabit gidiyor vb...Ve ilginç bir şekilde bizim Türkiye'deki kadar kazalar olmuyor.Yavaş gidenler sağdan,onları sollayacaklar bir sol şeritten,son gaz gidenlerde diğer sol şeritleri kullanıyor.Bizim Türkiye'deki gibi bir birini sollamaya çalışıp şeritleri tıkayan tırlar,otobüsler,kamyonlar sol şeritten 80-90 ile gitmeye çalışan,makas ata ata giden,sağlama yapan acayip tipler yok.Bu yüzden en azından otobanlardaki dikkat edin sadece "otobanlardaki" kazaların yüksek hızdan daha çok sürücülerin kural tanımasından kaynaklandığını düşünmeye başladım.Ama siz yine de Türkiye gibi herkesin kuralları kendi kafasına göre uyguladığı ülkelerde çok daha dikkatli olun derim.
Almanyadaki otobanlarda olan az sayidaki kazayi da kesin ordaki Turkler yapiyodur... Olsun. Deger bence. Yollarin krali kimmis butun dunya duymali gormeli...
-
05 Haziran 2017, 01:01
#80
Aslında iyi birşeyler söylemiştim ama neyse..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)