Müzik koymayaydın eyiydi
1000rr şaşırtmadı yine don lastiği gibi ayrılmış.Hızınızı birde gpsle ölçün kim tam doğru sonuç çıksın sizin göstergelerin sapması %0 heralde.Ama gps de 280km'yi görünce üzülmeyin.Gırtlak dolu rsv rf 320-330 km'yi anca görüyor kendinizi kandırmayın.
Koskoca ekrana gps koydum zaten 1000RR ım modifiyeli benimde çok olmasada. 313km/h
GSXR olayına gelirsek her 4 silindir alan gp pilotu değil öyle nickine iki RR koymakla olmuyor PW5 nedir araştır tekrar gel. Gözünle görmek istersende RSV falan getir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:33 ----------
Ek ses kayıt cihazını açmayı unutmuşum. Yoksa böyle dandik ses olmazdı. Rüzgar sesi var diye koydum. Gopro mikrafonu açık kalmış interkom varken
Siz biliyorsunuz bu işleri ama yinede söyleyeyim tekrar, canınız herşeyden daha önemli, bu tür limitteki gazlamalari çok sık yapmayın, yaparsanız da her türlü kontrolü( motosiklet, lastik, yol vs ) iyice yapın öyle gazlayin. Kazasız belasız surusler.
Beceremiyorsun dostumsat rr'ı 250cc al
Beceremediğimiz yer neresi? 1000RR ı ben üretmedim. 313 yapan başka 1000RR gördün mü bilmiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------
Eyvallah. Zaten yol baya boştu bekledik 2 3 dakika araba gelmeyince gaz açtık bizde.
Sürat iyi, makineler iyi ama kullanıcı egoist. Olmadı.
Hayır Ek olarak Bu videodaki 2009 model, benim yürüdüğüm 2015.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------
Egoyu nerede gördün
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:02 ----------
Teşekkürler
1000rr ayrı bir özgüven veriyor(aslında en yavaş olduğu için komplekse sebep oluyor) senin gibi bir tanede de kocaeli'nde var, o da benim binrr 360 yapıyor diyor.Seni çılgın apaçi.
Diğer isimler alınmış bende mecburiyetten hemde motosikleti çağrıştırdığı için sonuna bir tane daha "r" ekledim çünkü adım mazha değil mazhar.
Şimdi standart gixer tekerde 180-185 beygir olsa filtre-egzoz,commander ile kaç beygir oldu da 350 yapacak? 350 yapıyor olsa herkes egzoz-pw ile yapmaz mı o zaman? 320 yapıyorsa öpünde başınıza koyun.Gazlarken de dikkat edin.
Birde acilen türkçe dersi almalısın, yazı yazmayı öğrenmen şart, lazım olur.
Trafiğe açık alanın amacı nedir?
Haa birede mezar yeri seçtinizse söyleyin.
arkadaş ne trafiğe kapalı alanı yahu? siz trafiğe kapalı alan mı görmediniz? go kart pisti falan örneğin trafiğe kapalıdır. resmen arabalar var solladığınız. trafiğe kapalı mı oluyor bu?
25000 TL'ye Power Commander aldıysanız eğer ya çok zenginsiniz 20000 TL kadar bahşiş bıraktınız ya da 5-10 tane PC taktırdınız haberiniz yok.
ECU, PC5, Egzoz, Dyno, Map 25000 TL yapmaz. :D
Yaklaşık 3000$ + Egzoz ile GSXR'ı en sağlıklı ve performanslı hale getirebilirken, 25000 TL neye para verilmiş merak etmiyor değilim.
Merak ettiğim tek bir şey var bu aletler artçılı sürüşte de 300 üstüne çıkıyor mu? Yoksa her araç gibi küçük de olsa baygınlık olur mu
Andrea Iannone boşuna uğraşıyor GSX-RR ile 340'ı geçemedi
Çok fena adamlarsınız vesselam
Haklısın sırf malzemeler 3.516$ Tuttu. Egzoz 1500 dolar civarı. Tabi bunlar vergi dahil. Ancak Commanderi tak bitti olmuyor. Motorlar git gide elektronikleştiği için commanderi taktığında motor sağlıklı çalışmıyor. Bunların birde yazılım olayları var ki çok lanet bir şey. Daha bok hale getirmek çok kolay. En iyi ayarı bulmak para istiyor açıkçası.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:38 ----------
Onlar iste çok şey yapar. MOTOGP hızdan ziyade seri üretim motosikletlere uygulayacakaları teknolojilerin denendiği yerdir. Her motor piste göre ayalanır ki 2016 da Qatar'da 378km/h yapan Ducati vardı misal. GP de top speedi viraja bir kaç saniye kala görüyorlar haliyle kimse top speede pek fazla oynamıyor. Bu mantıkta düşünürsek H2R alan tüm Motogp yi eritiyor Rossi, Marquez boşa uğraşıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:41 ----------
Bana mı bu sözünüz? Trafiğe kapalı alan demedim. Yolun kalabalık olmamasından bahsettim. Zira o GSX-R a İstanbul Park düzlüğü yetmiyor. Hıza ulaştığın anda fren mesafesine yer kalmıyor. Ya daha çabuk hızlanması lazım ya da top speede oynamaması lazım motorun. Sırf daha çabuk hızlansın diye GP, SBK, WSBK, WSS dekiler gibi far, peg, akü, metal vida mı sökelim Bizler pist yarışçısı değiliz ki. Bindiğimiz zaman 300 350KM yol giden insanlarız haliyle çoğu düzlükte geçiyor. 300-310KM/H bir yerden sonra çok sıkıcı gelmeye başlıyor. İnanın bana 330 da 3 kat zevk alıyorsanız 350KM/H civarı insana tanımlayamacağı bir lezzet veriyor. Buna marjinal fayda denir. Bunun farkını GSXR dan inip standart yada az dolu CBR1000RR a binince anlıyorsunuz.
H2 derken Soma'da motosiklet sürücüsü Erbil kamba var onun h2 ile de deneyin bir isterseniz
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:57 ----------
Bence h2 her türlü alır
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)