Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

10 Yıllık Hyosung

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    26 Kasım 2015
    Şehir
    Muğla
    Herkese iyi forumlar
    Cruiser/chopper sevdama dayanamadığımdan kısa zaman içinde bu tarzlara geçmeyi düşünüyorum.Araştırmalarım sonucu isteklerime uyan motorların başında hyosung gv 650 var araştırdığım kadarıyla kimisi karbüratörden yada kimi enjeksiyondan ama bütçem anca 2006-2008 arasına yetiyor ve sanırım karbüratörlü model bunlar da.Bu motorları alırken dikkat etmem gerekenler nelerdir sonuçta 10 yıllık motorlar ne gibi sorunlarına dikkat etmeliyim almadan önce ne sormalıyım, aldıktan sonra ne gibi masrafı olur bu konularda tavsiyelerinizi bekliyorum.Bu bütçeye malesef dragstar/shadow yetmiyor anca 0km gv250 gibi 250 cc motorlar yetiyor diğer çinli alternatiflerde de 1,88 boy 90 kilo olduğumdan bence çok ufak kalıyor, arada uzun yol da yaptığımdan cc büyütmek istiyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    bu forumdaki gv 650 başlığının tamamını oku, bir kaç kronik problemi var bu problemlerin idareten değil kökten çözülmüş olması lazım. yaşanan sorunları ve nasıl çözüldüğünü sor problemlerden sonra sorunsuz biniyormuymuş onu sor, 2006 model motorun zaten bu tür sorunları çözüleli yıllar olmuştur. alırken bir ustaya götür şarj sistemini kontrol etsin.

    mesela örnek olsun diye sana bir tanesini söyleyeyim orijinal statörü yanıyor ve yurtdışından kawasaki en500 statörü takmak gerekiyor.
    WideSea ve DarkWheel bunu beğendiler.

  3. #3
    altora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2012
    Hyosung un elektirik aksamı çok kötüdür. O yüzden karbürötörlüsünü al temiz olsun yok sa o da seni üzer.
    WideSea ve DarkWheel bunu beğendiler.

  4. #4

    Üyelik
    26 Kasım 2015
    Şehir
    Muğla
    Cevabın için teşekkür ederim,dediğin gibi en çok sıkıntı yaşatan yeri statör,akü ve şarj imiş.Oradan da yazdım ama sanırım pek aktif değil sayfa okuduğum mesajlarda 2011-2012 senelerine ait güncel ne gibi sıkıntılarla karşılaşabilirim bu zamanda alınır mı alırken neye dikkat etmek lazım gibi sorularım var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------

    Altora teşekkürler

    Anladım elektrikle alakalı herşeyini didik didik incelemek lazım.Karbüratörlü düşünüyorum ben de zaten bütçem anca ona yetiyor efi lar biraz daha pahalı

  5. #5
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı altora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyosung un elektirik aksamı çok kötüdür. O yüzden karbürötörlüsünü al temiz olsun yok sa o da seni üzer.
    statör problemi karbratörlü modellerde aslında biliyormuydun sen şu anda gv 250 için konuştun

  6. #6
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Bence sen o bütçe ile tertemiz bir gv250 al kendine. Hyosung'un 250lük bloğu dahil çekiş ve gidiş sorunu yaşatmayan bloklar. Temiz alet al, hem daha sorunsuz olur hemde sorunların çözümü daha az maliyetli.

  7. #7
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    hocam ne hyosungu ya? koskoca istanbulda hyosungtan anlayan 2 kişi var onların da biri 250 den anlıyor... hadi diyelim aldın enjeksiyonludan kaç, karbiratörlü al... mugladasın anladığım kadarıyla servis araştır, usta araştır önce... muhtemelelen yoktur... yaklaşma hyosunga... motor on numara ancak servis sıfır makinadan anlayan yok...14-15 bin var galiba yapıştır temiz bi dragstar at kendin yollara daha ne olsun...
    DarkWheel bunu beğendi.

  8. #8
    leone_510 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    yamaha MT-01
    Elektrik aksamdan sonra..Bir takım karbüratör manifolt körüğü bulundur yada yeni değişmiş olsun. Geçen sene koreli satıcı ön manifolt yok ve uzunca bir sürede üretilmeyeceğini söylemişti.Şimdi durum nedir bilmiyorum. Güzel motor, sağlam ancak olmayan servis ve distribütör ile zor dostum.

  9. #9
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Paranız Dragstar ve Shadow'a yetmiyorsa Marauder bakın. 10 yıllık GV650 almaktansa 20 yıllık Marauder almak yeğdir. Eski bir Hyosung sahibi de olarak, adamakıllı distribütör ve servis olmadan bir daha Hyosung kullanılmaz bu ülkede diyorum. Bu arada GV650 80 beygirlik ayarsız bir motor. Pek cruiser karakteri taşımıyor. Oturma pozisyonu ve V şeklinde konumlandırılmış çift silindir dışında motosikletin cruiser ile alakası yok denebilir.
    DarkWheel ve Green Arrow bunu beğendiler.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  10. #10
    DarkWheel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XVS 1300 Midnightstar
    Alıntı natila adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam ne hyosungu ya? koskoca istanbulda hyosungtan anlayan 2 kişi var onların da biri 250 den anlıyor... hadi diyelim aldın enjeksiyonludan kaç, karbiratörlü al... mugladasın anladığım kadarıyla servis araştır, usta araştır önce... muhtemelelen yoktur... yaklaşma hyosunga... motor on numara ancak servis sıfır makinadan anlayan yok...14-15 bin var galiba yapıştır temiz bi dragstar at kendin yollara daha ne olsun...
    Arkadaşa hak veriyorum. Malesef kenar mahalle servislerinde yaptıracaksın bi sorun olursa ve sorun illa ki çıkacak. Kaç sene oldu hala düzeltemediler şu motorun elektrik aksamını. Bu da canını biraz sıkabilir. Ama ufak tefek can sıkan problemlerdir genelde yani motorun yürümesini etkileyecek şeyler yaşamamıştım ben pek. Hyosungsource sitesi motorun en küçük parçasından en büyüğüne kadar herşeyini satıyor orjinal ama kargo falan felan fiyat 2 katı oluyor.

    Elektrik aksamlarının artık sorun çıkarmıyacağını bilsem yemin ediyorum ilk gider hyosung gv250 ye hiç düşünmeden bi sıfır parası yatırırdım. Hem piyasası canlı, hemde dolu duran bi motor.

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Mayıs 2017
    Merhaba,

    Öncelikle 7 yıllık motosiklet hayatım boyunca 3 tane Hyosung'um oldu ayrı ayrı. Hyosung'un kendisi ile ilgili hiç bir sorun yok on numara bir makine fakat motordan anlayan usta sıkıntısı var. Eğer yaşadığınız yerde Hyosung'tan anlayan biri varsa gönül rahatlığı ile alın. Benim ustam Hyosung hastasıydı inciğini cinciğini bilirdi. Bir sıkıntı olursa ki 7 yılda toplasan 4 kere sorun yaşamışımdır nokta atışı sorunları buluyordu. Buna göre düşünün karar verin. Bir arkadaşın dediği gibi GV650 bir chopper'a göre fazla güçlü. 80 beygir gaz açtığınızda chopperdan çok bir racing kullanıyormuş gibi ivmelendiren bir motosiklet. GV250 hem yakıt hem kullanış olarak sizi daha mutlu edecektir.
    Green Arrow bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)