Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

R25 Zincir bu şekilde normal mi

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kırşehir
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R25
    Herkese Merhaba
    Herzaman zincirimi motor çalışmazken yağlarım fakat bugün çalıştırıp yağlayım dedim fakat zincirin dönüşü biraz garip geldi üst taraf rolantideyken maşanın ordaki yere çarpıyor ve biraz dengesiz dönüyor gibi geldi. Videosu burda. Bu normal mi? Gerginliğindemi sıkıntı var ?



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    halisakal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Grom


    11:10 dan sonra izle
    semamca bunu beğendi.

  3. #3
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    RS200de de orada bir kauçuk parça var ona sürtüyor. Özellikle bu şekilde tasarlandığını düşünüyorum 8000 km oldu zincirde bir sorun çıkmadı. Fakat sendeki çelik parça olduğu için bir sorun olabilir belki. Zincirin temas eden bölgesine bakıp aşınmayı kontrol etmek lazım. Zincirin gevşek ise gererek sorunu çözebilirsin.

    Ekleme: Üstteki videoyu izledim. Zincirin sürttüğü parça bendeki gibi kauçuk büyük ihtimalle. Zincir çelik olduğu için kauçuğa sürtmesi sorun olmaz.

  4. #4
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    biraz gerdirilmesi gerekiyor dostum.

    kolay gelsin.

  5. #5
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    motorun üzerine birini oturt öyle bak hala değiyosa zincir biraz gerdir.

  6. #6
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı halisakal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    naaptı la bu manyak? o kadar yağ sıkılır mı lan?
    larnon ve kuzan14 bunu beğendiler.

  7. #7
    Aspava38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2017
    Motosikleti
    kawasaki Z250SL
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    naaptı la bu manyak? o kadar yağ sıkılır mı lan?
    11:10 da başladı ileri aldım 14:10 da hala yağlıyodu :D

    zincire 300lira deyip masraf çıkarmasın diyoda. bence hiç yağlamasın 2 ayda bir zincir alsın ayna paraya denk gelir.
    computeus bunu beğendi.

  8. #8
    esetabu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2014
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    2014 honda cbr 650f
    Alıntı Aspava38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    11:10 da başladı ileri aldım 14:10 da hala yağlıyodu :D

    zincire 300lira deyip masraf çıkarmasın diyoda. bence hiç yağlamasın 2 ayda bir zincir alsın ayna paraya denk gelir.


    bunlar eski badanaci galiba.
    mombohunter ve KTMADDICTED bunu beğendiler.

  9. #9

    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kırşehir
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R25
    kendim gerebilir miyim elim bu tip şeylere yatkın ama daha önce hiç yapmadım yoksa hiç uğraşmayıp ustaya mı sormalıyım.?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------

    özellikle baktım aşınma var mı diye herhangi bir aşınma falan göremedim. Kauçuk mu dikkat etmedim birazdan bakarım.

  10. #10
    cbr1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2012
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Motoran XF-250
    Biri de dememiş ki kardes napiyon,aman diyim viteste zincir yaglamayin anlamazsınız nasi parmağınızı kaptırdığınızı ,ONCE GÜVENLİK
    GT250rAlanya bunu beğendi.

  11. #11
    xterkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    suzuki 1000 gt
    motorun zincirinin alt orta yerinden yukarı ittir, 2 cm kadar esnemesi normal ayarda dır demektir ,sıkı olursa zararlı, gevşek olursa zararlı, ayrıca zincir ayarı yapmayı bilmiyorsan, elleme, öğren öyle ayarla, zincir en önemli aktarma elemanlarındandır, başına iş alma ,diğer videoda arkadaş fazla yağ sıktı, gerek yok o kadar yağlamaya, yağlarken zincir 1.2 tur dönsün yeter, o kadar wd 40 sıkmaya da gerek yok, zor çalışan parçalara sıkarsın yeter, arkadaşın yaptığı kaş yaparken göz çıkarmaya benziyor, birde güvenli ve düzgün zincir yağlama için, arka dişlinin üzerinden yağı sıkmak lazım, o zaman videodaki arkadaş gibi uğraşmaya gerek kalmaz, zincir komple yağlanmış olur ,fazla kullanılan bakım malzemeleri parası ile zaten bakım yapılan parçalar satın alınır, gereksiz masraflar bunlar ,her 1000.2000 km yağ değiştirenler içinde geçerli ülkemiz şartlarında tecrübelerime göre 3500.4000 arası yağ değişimi ideal olandır, eksiltme hariç ,kolay gelsin


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)