https://tr.bosch-automotive.com/tr/p...ant_superfit_1
kırmızı gres olmaz , olur ama bir kaç saat yada gün olur yani biraz ısındımı erir gider , söküp takmana değmez , yukarıdaki üründen kullanacaksın..
daha seçeneği bol bir katagorimiz yok mu? yanii bu kadar özel mi olması gerekiyor? bunu yaptıktan sonra peki yağ gibi kayıcak mı frenim, normalde de baskı yapıyor ya çünkü
şu linkleri buldum hepsinde ısıya dayanıklı yazıyor;
https://urun.gittigidiyor.com/otomob...-145818-2357-0
https://www.enbahce.com/Secho-Gres-Y...RoCHJ8QAvD_BwE
http://www.turkoilmarket.com/Genaxoi...RoCYFgQAvD_BwE
https://urun.n11.com/motor-temizleyi...E&gclsrc=aw.ds
birde hidrolik önerisi alabilir miyim fark eder mi
verdiğin linkteki gres yağlarının hiç biri fren sisteminde işe yaramaz , sanayide otomobil fren tamir takımı satılır , içerisinden bir kullanımlık 50 - 100 gr lık tüp yağlar çıkar , rica edersen sana o tüplerden bir tane verirler işini görür , hidrolik için üzerinde DOT4 yazan bir ürün yeterlidir, 5 i de kullanabilirsin..
http://www.turkoilmarket.net/yaglar....c&fiyati=bosch
bahsettiğim fren tamir takımı, içindeki beyaz tüp özel yağıdır , bazı ustalarda bir kaç tane kenarda köşede bulunur..
ilk verdiğiniz linktekinden buldum;
https://urun.n11.com/gres-yagi/bosch...agi-P141826382
mineral gres
kauçuklu gres
balata gresi
metal içermeyen balata gresi
falan diye geçiyor sanırım
yağı bulduydan gerisi çok basit , kaliperi sök içindeki piston tamamen çıkana kadar freni pompala , kaliperin içindeki lastiği ince uçlu keskin olmayan bir cisimle çıkar , yönüne dikkat et , kaliperin içini sıvı sabun ve su ile iyice yıka , içine zımpara veya tel fırça asla sokma , dışını tel fırça ile temizle , içinde yabancı madde kalmayacak şekilde kurula , lastiği güzelce yağla kanalına yerleştir , pistonuda yağla ve kanıttırmadan yerine tak , kaliperi diske bağla , yukardan yeni hidrolik doldur havasını al , işlem bitti..
bazı yorumlarda pistonu yaylar geri iter yazmışlar ama yaylar balataları merkezler , freni bırakınca pistonu geri çeken içerideki lastiktir , aynı zamanda sızdırmazlıkta sağlar , yağ kaçağı varsa kesinlikle yenilenmelidir , ama freni bırakınca motoru tutacak kadar sıkma varsa yağsızlıktandır..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)