Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Büyük hacimden küçük hacime geçince...

    REKLAM ALANI
  1. #1
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Çok olmuyor, Duke 690 aldım geçenlerde. Birkaç yüz km bindim. Halihazırda da Duke 390 vardı, hala duruyor. Yenisini alalı beri 390'a hiç binmemiştim hatta otoparkta üzerindeki brandayı bile kaldırmamıştım.

    "Bayağıdır binmiyorum, az bineyim, durduğu yerde çürümeye durmasın." dedim; demez olaydım!

    Motora bir bindim, ben şok, ben iptal

    Daha ilk 200-300 metre içerisinde kafamda yankılanan düşünceler:

    - "Gitmiyo lan bu motor!"
    - "Minicik lan bu motor!"
    - "Sesi çıkmıyo lan bu motorun!"
    - "Nasıl binmişim lan bu motora!"

    Neden böyle oldu?

    İlk gözağrımdı Duke 390. Turuncusuna aşık olmuştum. İlk bindiğim günü hatırlıyorum; o gaz tepkisi beni benden almıştı.

    Oysa bugün... Karmaşık duygular içerisindeyim.

    Neden böyle oldu, neden?!!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Ates seni cagiriyor.

  3. #3
    korkmazunal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CBF150
    Büyüğe şartlanıp küçüğü küçümseme gibi bişey. Yeni alıştığın bişeyi hemen kabullenip eskiyi sevmemeye başlamak.

    Samsung telefon kullanırsın yıllarca. Apple alırsın ve hemen adapte olursun. Eline bi gün Samsıng alırsın ve ulan ben bunu nasıl kullandım dersin.

  4. #4
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    Sat kurtul
    Remzidemir41 ve sarpgray bunu beğendiler.

  5. #5
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4 ve İmola 125
    Bu iş çok nankördür. Asla yetinmessin, ama aklın yolu birdir. CC yükseldiği gibi, yaşla beraber düşecektir. En sonunda 250cc e kadar razı olacaksınız. Bknz : imzam.
    hyanax100 bunu beğendi.

  6. #6
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı sailor33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sat kurtul
    lan!

  7. #7
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lan!
    Hiç affetmem aga. Her zaman sen mi diyeceksin

  8. #8
    yusufkalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul/Kağıthane
    Motosikleti
    YAMAHA MT 07
    Duke 390 "Sen artık eski sen değilsin sen dağa güçlüsünü dağa kalın tekerlisini dağa çok bağıranı dağa heybetlisini istiyorsun ben sana yetemiyorum 😢😢"

  9. #9
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Alıntı yusufkalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke 390 "Sen artık eski sen değilsin sen dağa güçlüsünü dağa kalın tekerlisini dağa çok bağıranı dağa heybetlisini istiyorsun ben sana yetemiyorum ����"
    dağa mı guclu tepe mi ?
    zekeriyaimam bunu beğendi.
    https://www.instagram.com/besafes1kr/

  10. #10
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Bende motosiklet hayatımı 150-250-650-250-250-125 diye sonlandırdım. Daha doğrusu tekrar maddi gücü bulana kadar ara vermek zorunda kaldım diyeyim.

    150-250-650 diye giderken herşey çok güzel oluyor ama 650-250-250-150 yapınca insan ozaman kıymetini anlıyor işte.

    Kısacası hazır yüksek cc deyken kıymetini bilin düşüşe geçince ah motorum vah motorum diyor insan

    Ki ben şımarmaya başlamıştım Dl650 uzun yolda az gelmeye başladı dl1000 e mi geçsem vs diye.

    Dl1000 e geçeyim derken rtr150 ye geçtim

    Şimdi bırak dl 650 yi cbr 250 im olsa tekrar ne güzel uzun yol yaparım onla diyorum.
    bpak bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    10 Ocak 2016
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Ybr 125 Esd-Pulsar 200 NS(<3)
    390 küçük mü? Sana bir Ybr verelim intihar et

  12. #12

    Üyelik
    24 Eylül 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    WR125R
    Alıntı bilirkişi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    390 küçük mü? Sana bir Ybr verelim intihar et
    Ybr kullananların gururu inciniyor , lütfen

  13. #13
    yusufkalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul/Kağıthane
    Motosikleti
    YAMAHA MT 07
    Alıntı caglar48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dağa mı guclu tepe mi ?
    Hocam cağiliğime ver anlayamadım.

  14. #14
    Eski_kasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-03 660 / tvs apache 150
    takas vs düşünürsen özelden mesaj atmuıştım 1 kontrol et. büyük cc ile.

  15. #15
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    el alışkanlığıyla alakalı. 2 senedir bindiğim 1000cc motorumu bırakıp 6 ay 600cc kullandım. Sonra tekrar 1000cc motora geçince bana ilk etapta çok agresif gelmişti.

    1 hafta kullansan alışkanlığın tekrar değişir.

  16. #16
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı Eski_kasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    takas vs düşünürsen özelden mesaj atmuıştım 1 kontrol et. büyük cc ile.
    mesaj yok. 690 var zaten, daha ne kadar büyük?

  17. #17
    Eski_kasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-03 660 / tvs apache 150
    690 ı sattın sandım. pardon

  18. #18
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Büyük cc gidişi hızlanması konforu çok fark ediyor. Düşündüğünüzü yapıyor motor. Dengesi,frenleri,hızlanması. Küçük cc in de kendine göre anatajlari var,yakıt tuketimi elde var 1 , hafif olması ve buna bağlı manevra yeteneği.

    St 675 ile 600 km yol yaptım,yeni motorum. 108 beygir 69 nm tork 3 silindir,0-100 3.5 saniye ve islak ağırlık 182 kg (birçok benzer güçteki motora göre inanilmaz hafif) , şimdi r25'ten sonra bir kere müthiş rahat gidiyor makina, hiç zorlanmadan hızlanıyor ve duruyor. Gaz tepkisi r25 e gore epey hırçın, üstünden atar veya kopartir ama r25 affederdi.

    Büyük cc küçük cc de ciddi farklar var. Gerçekten çok fark ediyor. Şimdi litrelik ss makinada teknik ozellikler nasil 110 nm tork 200 beygir 195 kg eminim 1000 e gecersem 675 de bisiklet gibi gelmesede bir scooter hissi verebilir hehehe

    Yine bu vesileyle yazalım ( cok istisna adamlar hariç ) adım adım cc büyütun genc arkadaslar. Sindire sindire. Gerçekten hata affetme tolerans seviyesi kavramı çok doğru. Tadını çıkartarak binin motorlara.

  19. #19
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Alıntı yusufkalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam cağiliğime ver anlayamadım.
    daha olcak dostum dağa değil , cağillik değiş cahillik
    https://www.instagram.com/besafes1kr/

  20. #20
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı caglar48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daha olcak dostum dağa değil , cağillik değiş cahillik
    klavyede h tuşu yerine ğ tuşu basıyor sanırım.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)