Hiç lafı uzatmadan video'ya geçelim. Hepsini izlemek istemeyen motosiklet videosu için 3.10 dk'ya atlayabilir.
Hiç lafı uzatmadan video'ya geçelim. Hepsini izlemek istemeyen motosiklet videosu için 3.10 dk'ya atlayabilir.
golfün üzerindeki motor gerçekten apgıreytli golf motoru olsaydı dikkate alırdım.
Neden konu açıyorsun kardeş, anlatsana biraz.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
16Vampir diye geçiyo bu golf youtubeda.
HONDA
#BZ3082
farkettiniz mi bilmiyorum. araç saniye sürmeden 100 km/h a çıkıyor. bakın saniye diyorum. 1 sn. nasıl bir kainatta yaşıyor, nasıl bir lastik, nasıl bir asfalt nasıl bir hızlanma. standart bir merminin yarı hızı nerdeyse. ipe sapa gelmez saçma kadraj göstergeleri. tamamen saçmalık.
hadi herşeyi geçtik, 30 sn o hıza çıktı tamam.
5 dk gidebiliyor mu o motor biri onu anlatsın.
gereksiz karşılaştırmalar. bugattiden daha iyi yaw he he taam golf 2 h2 den daha hızlı. taam ya hızlı abi königsegg felan yanında yavaş kalıyor.
Burda birkaç noktaya değinelim.
limitin çok çok üzerinde turbo basınçı ile geliştirilmiş motorların ömrü 200-300 km dir yanlış duymadınız chiron veya keonigsegg ,La ferrari, Mclaren P1 gibi canavarlarsa gazlaya gazlaya track day yapa yapa 50-100 bin km giderler.
Ayrıca bu aracın Chiron veya La Ferriye göre 300-320 km de ki stabilitesi arasında birkaç galaksi fark var. Bugattiyle Alman otobanında 350 km ye çıkıp çıkıp inersin ama bu golfle 1 keresini bile istemessin.
Seri üretim Hyper car la ömrü kelebek kadar kısa, canı burnunda, hiçbir şekil o hızda kullanmak için yaratılmamış bu dengesiz aracı kıyaslamak biraz cahil işi. H2R nin yüksek hız satabilitesi bile bu golf un yanında F16 gibi kalır.
daha açık yazarsak bu araç 300 km hızda 1000 kg kendi ağırlı varken altına giren hava ile 500 kg gibi lastiklere basınç verir. Keonigsegg ise 1450 kg kendi ağırlığı ve en az 500 kg basma kuvveti ile 2 ton yere basınç uygular. yani bir super arabanın lastikleri bunun 4 katı yola yapışır. düşük ağırlık merkezi çarpanı ile bu tutuş 6 katına falan çıkar.
Yani bu golf te rollcage bile olsa allaha emanet gidiyosunuz Çok şeyapmamak modifiye etmemek lazım...
0-100 ü anlamadım ben. Nasıl 100 ile başlıyor?
Bir arabanın hızlı olduğuna düzdeki hızlanmasından karar veriyorsanız bu şekilde devam ediniz. Düz mantık iyidir. Kafa yormaz insan düşünmez. Bu lafım sana değil bu şekilde düşünenlere.
Şu araç girsin piste, m4 hatta m3 çıksın karşısına görelim bakalım virajlardaki hız sabitliğini. Bakalım kaçıncı virajda şikanı kaçıracak.
Drag aracı dersiniz ona da derim ki neden ön kaldıran mustangla kapışmamış?
Peki bu aracı nereye koyalım yarışa uymuyor,piste uymuyor,bu turbolamayla rally de olmaz , drag da yapamaz,sokakda pek tutmaz gibi peki bu nedir hocam ??
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:15 ----------
Benim için yani düz kafa bir insan için kağit da yazan Hp belirleyici sebeb. Neyse ya 8Hp lik Scooter süren insanım ben yine ucuşdayım
Ama GTR, Bugatti, Lambo sahipleri olaraktan ezikliyonuz Golf'u. Olmaz ki. Hemen yan taraftaki "Motosikletim 100cc'lik diye eziklediler" basligini okumaya davet ediyorum sizi.
Arkadaşlar her zamanki gibi taşlayanlar olmuş fakat ben bu videoyu paylaşma sebebim; istenildiğinde eski kasa bir aracın 400 km/h dünya rekoru kıran motosikletle kafa kafaya gidecek kadar hazırlanabileceğini anlatmaktı.
Hepimiz burada motosiklet sevdalısıyız. 4 tekerlekli araçlarda da benim beklentim minik ama güçlü. Bu TR standartlarında Peu 106 gti gibi araçlar.
Fakat bu golf gerçekten bir başkaymış hayalimde ki araç minik hızlı ve motosiklet kadar güçlü (hatta bazılarına göre daha da güçlü)
Herkes yeni bir bilgi öğreniyor fakat aşağıdaki bilgiler önemli bende yeni öğrenmiş oldum bu yüzden @GP500-1st teşekkür ederim
videoda ki golf kesinlikle normal benzinli bir motor değil.
yüksek oktanlı yakıt ve turbo modifikasyonu ile sokakta ki şahinlerden bile 600hp alabilirsiniz ama motor bloğumu erir, patlarmı ne olur orası meçhul
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)