bunlar hep israilin oyunu
ilave olarak Türkiyenin yollarıda havasıda çok daha kötüdür, bu sebeble arabada bile kitapta yazan bakım sürelerine uymam, bunu servis değil ben yapıyorum üstelik...
ayrıca motorun bakımında ne var Allah aşkına, gayet basit, eliniz anahtar tutyorsa kolayca yaparsınız...
kesinlikle hep bunu söyledik..
ayrıca, 30bin+ km olan her motora tü kaka muamlesi yapmak
2 seneden yaşlı motorlara ön yargılı yaklaşmak..
150 cc motorlara 6-7 bin, 250 cc yakışıklı(!) motorlara 15bin vermek..
neden?
ustaların oyuncağı olmaktan korkmak.
çünkü bilgi yok, çoğu mobylette ustası, bisikletçiden bozma!
daha konuşurdum ama..
haa, bir tek usta tanırım, o da sağolsun kendi ustam...
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Master of puppets i gorupte girdim konuya ne yalan soyliyim
Yazdiklarina harfi harfine katiliyorum.Alenen bütün tüketiciler olarak bu usta,servis, yedek parça olaylarindan dolayi söğüşleniyoruz.
Parca pahali olur vergisi yuksek olur cart olur curt olur bize pahaliya patlar onu bir nebze anlarim.Ancak toplamda 30 dakika surmeyecek bakima 2 saat iscilik yazip musteriye gecirmeyi kesinlikle kabul etmiyorum ve her defasinda lanet olsun diyerek bakim ucretimi ödüyorum.
Konuyu honda odakli yazmişsin ama diger markalarinda geri kalir yani yok.En cok bana dokunan kısmı ise bayilerdeki usta diye calisan afedersiniz dangalaklar.Şundan da eminim ki gozbebeginiz gibi baktiginiz motorlar hakkinda belki sizin kadar bilgi sahibi olmayan yada arastirma yapmamis adamlar serviste tulumu giyip motorunuza haldir huldur girisiyorlar.Aklimiza takilan sorulara kucumseyerek verilen cevaplar hatta duzgun iletisime bile kapali olan insanlar...(isini hakkiyla yapanlar elbette var onlari ayiriyorum.)
Hal boyle iken birde alakasiz sebeplerden garantiye sokmama cabalari oluyor.Motosikletteki elektrik arizasini a marka yag koymadigin icin garantiden cikarip sana gecirmek istemeleri gibi.
Ben kimsenin verdigi hizmetin karsiligini almasini sıkıntı etmiyorum ancak birazcık insaf yahu.
Kullanici profili falan diyen arkadasta kusura bakmasin ama gece gece beynimde bir anlik damar attirdin.Kimsenin eli yatkin olmak zorunda degil ugrasmakta zorunda degil.Ekmegimi teknisyenlikten kazanan biri olarak soyluyorum bunu.Olay motosikleti garantiden cikarmamak.Garantisi olmayan mondialimin cok spesifik olmayan herturlu isini kendim goruyorum zaten.
Hocam mesele zaten anahtar tutabilmek değil. Neticede garanti süresi içindeki bir motor s s servise gidecek. Durum böyleyken bunun makul ve mantık çerçevesinde olması lazım. Sırf bu yüzden bajaj pulsar 200 ns aldım. Bir şey olursa üzülmem diye. Üstelik Antalya servisi çok iyi ve ilgili.
Gittiğim bi servis var, evime sıfır yakın.
Alet edevat merdivenin altında.
Istersen bahçeden hortumla su çekip motoru yikayabiliyosun.
Banyoda dolapta araç şampuanında var.
Yağ degiseceksek 17 anahtar takım çantasında.
Kahvaltı için Allah ne verdiyse dolapta ne varsa yiyip şükür ediyosun.
Kimsenin ağız kokusu yok, sen ne yaparsan o.
Malesef hocam ülke şartları.
Ülke şartlarının aynı Dingilterede de bakım açısından var, hatta abd de bile, adamlar bırak motoru arabalarının ağır bakımını bile garajlarında yapıyor, işçilik pahalı ve saat üzerinden hesaplanıyor....
Yanılıyorsun. Honda servislerinin bir çoğu motul kullanıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:33 ----------
Hep diyoruz ya, işte şu ülkede yesyeni araçları hurdaya atıyorlar diye, aynen söylediğin gibi, öyle fahiş fiyatlandırmaları var ki, bozulanı ya kendi garajlarında yapıyorlar, ya da yenisini alıyorlar. Ama araçlar ucuz olduğu için, bozmaktan korkmuyorlar, her yerini söküp takıyorlar özellikle ABD'de.
Şu bir program vardı tamirat tadilat diye, iyi bir bakım isteyen araçları alıp toparlayıp satıyordu eleman İngiltere'de. İşlemler bitince de fiyatlandırmayı anlatıyordu, ve işlemleri bir tamirciye yaptırdığında ödenecek tutarı da söylüyordu. Hatırladığım, araçların koltuk döşemelerinin yenilenmesi için eleman 500-600 $ ödüyordu en ucuz durumda. Bizim ülkede o paraya motor rektefe ediyorlar
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Devlet, servis aralıklarının tüm dünyada olduğu gibi olmasını ve bizim garantiden çıkmamamızı sağlayabilir. Yani 6.000 km de bir değil de 12.000 de bir servis aralıklarının olmasını sağlayabilir. Bunu motor Türkiye de tescil ettirilerken Ticaret ve Sanayi Bakanlığı onaylıyor. onaylıyor. Fakat neden? biri rüşvet mi aldı? Sebep nedir? Bakanlık da bunun böyle olması gerektiğini biliyor. Fakat Honda servislerini zengin etmeye bizi zorluyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)