180 imkansız olsa da uzun yolda sürekli 130 bandında giderse çok iyi. Benim gözümde son hızdan önce sürekli olarak gidebildigi sürat daha önemli
180 imkansız olsa da uzun yolda sürekli 130 bandında giderse çok iyi. Benim gözümde son hızdan önce sürekli olarak gidebildigi sürat daha önemli
Motordan mt150 miydi motor? Cg tipi mi
130 la tabikide gider zaten o hızdaki rüzgar motoru soğutuyo ayretten yağ soğutmasıda olduğu için üzerinde o yüzden sıkıntı olmaz
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------
MTR 150 cg tipi 120km/h ibre koymuşlardı ben bastığım zaman hep orayı geçerdim 2 kademe
Siz yinede rodaj bitince dediğim programlardan bir ölçün. %100 doğru ölçen gösterge yok. Sapma payı her araçta mevcuttur
https://youtu.be/aaxlEdXyeRM
Son hızı bu işte
dynoda 180 basması hiç bişey değiştirmez. isterse 200 bassın. yolda yapacağı taş çatlasa 125-130. 15 beygir motor. onu da böyle üstüne filan yatacan anca.
bi de dijital gösterge gps var demek DEĞİLDİR. bilgin olsun.
RS200 24.5 beygir o bile 152 de kesiciye giriyor.15 beygirle 150 150 görmek hayal.
Anlaşıldığı kadarıyla arkadaş biraz toy üyelik tarihide bugün zaten. motoru aldığı gibi bir hevesle bu konuyu açmış. Bak dostum öncelikle hoş geldin. 15hp bir makine ile düz yolda 180 yapamazsın taş çatlasın (hava filtresi + performans egzos bujiler vs vs gibi extralar ile) 145. şuan elimde custom 24.12hp naked motor var arkadaşların dediği program ile 165-174 bandında kalıyor herhalde dyno ya soktuğumuzda benimki de 250 vurur değil mi ? birazda böyle düşün ve dijital göstergelerde Gps yoktur anlıyorum heyecanını sıfır motor almışsın ama kendi motorunu da bu kadar övme. senin motorun 20,000km ye geldiği zaman 20,000 km deki 125cc Ybr-Cbf veya başka bir modele geçildiğin zaman anlarsın demek istediğimi tekrardan hoş geldin aramıza.
o motor karbüratörlü yalnız
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------
iyide ben düz yolda 180 yapar demedim ki hafif meyilde 150 160 basar dedim ayrıca üyeliğim bugün oldu ama 2 senedir bu siteyi takip ediyorum ayrıcada eski motorumu komple söküp tekrar toplamışlığım var heycan derkende 5 senedir motor kullanıyorum ilk günkü gibi heycan yoktur belki ama yinede nabız atıyo
hayırlı olsun umarim 10bin km sonra biyerlerinden sorun cıkarmaz bizde laflarimizi yeriz
Hor kullanılmaz ise çinliler problem çıkartmazlar insanların sandığı gibi. 27bin yaklaşık çinli kullanıyoruz 2012de aldık çok memnunuz ve hiçbir sorun çıkartmadı. Daha önce 2006da da çinli sıfır cub almıştık oda 17bin km kullandık hiç problem açmadı. Daha sık kullansak motosiklet sorunsuz 50bin yapacağımıza eminim
Ya ona birşey diyemem Yamahanın istediği kalitede üretiyorlar ama her çinli kötü değildir. Kötü çinli olduğu gibi iyi çinlidr vardır. Bundan sonraki motoruda sırf macera olsun diye çinli almayı düşünüyorum.
Hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız surusler. Bir kaç fotoğraf eklerseniz iyi olur görmüş oluruz motoru.
3 bin tl ye 2017 cup ve sıkuterı var motoranın hemde enjeksiyonlu
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:08 ----------
Çok saolun foto ekleme nasıL yapıyoruz
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:10 ----------
eşek derken kendini kasdettin galiba çünkü yazdıklarımı ya tersten okuyon yada hiç okuyamıyon
Motoran'ın iki senedir Anton hariç Spada modellerinde enjeksiyon var. Aslında 100 cc cup'ı alıp kenara koymak lazım. Enjeksiyonla artık benzinsiz gidiyordur o...
Anton 200 modelini de fiyatından dolayı kimse almadı ama şu anda 6000 TL'ye alınabiliyorsa çok güzel motor. Derbi ETX 150'nin 200 cc versiyonu...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)