Aynı fiyata 2017 Ktm 390 mı2016 kawasaki z300 mü ?
Reklamlar
-
Güzel motor cb500f ama 26 bin e bırakan bayi varken 22 bin bence o kadarda uygun değil bu arada yüksek tork bg hakkımı çift silindirde kullanmak üzere bir kaç yıl 2017 ktm duke 250 alacağım çok büyük ihtimalle bana kendi şartlarımda daha cazip bir seçenek görünmüyor.
Reklamlar
-
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Kullanıcı profili dediğin o arkadaş benim hayatımda gördüğüm en düzgün ve en titiz motor kullanan adamlardan birisi.
beni kastettin dimi kenkem?
-
brooklynnn adlı üyeden alıntı
Arkadaş herkesi kendi gibi yeni sanıyor sanırsam
Km göstergesini nasıl bozmuş olabilirim açıklar misin ?
Vitesi 110la giderken nasıl düşürdüm ?
Amortisör beden 3 kere keçe patlattı ve hepsi garantimden değişti ?
Depo neden benzin kaçırdı ? Tornavida mi soktum da öyle oldu yoksa tasarımsal problem mi ?
Açıklarsanız sevinirim.
Sizle alakalı değil ise bu söyledikleriniz sanırım tüm KTM'lerde oluyor, söylediklerinizden bu anlaşılıyor. Yanlış mı anlamışım?
-
Z300 deki asalete duruşa bir bak
Birde duke ye
O ne iğrenç tasarımdır yırtık don gibi
shruikan adlı üyeden alıntı
-
Pistonlar adlı üyeden alıntı
Z300 deki asalete duruşa bir bak
Birde duke ye
O ne iğrenç tasarımdır yırtık don gibi
öldü mü acaba dedim; hah burdaymışın.
-
Dogrudur
kece patlatmayan duke sahıbı arkadasım yoktu
gosterge problemi burada konusuldu
tıtresım malum zaten
depo konusunu benden baskasından duymadım
-
25.000 tl gibi bir bütçeden bahsediliyor ve iki seçenek belirtilmiş ben olsam hangisini alırım, cevap hiç birini, bütçe 17-18 olsaydı yada daha azı o zaman seçenek az olurdu ama bence 25 bin az degil.
-
Çare MT 25
-
Z300 ün daha kalıplı olması dışında bir esprisi yok.KTM daha kalıpsız ama yeni kasanın tasarım çok güzel,yakıt tüketimi Z300 e göre çok çok düşük ve yanlış bilmiyorsam belli hızlara kadar KTM nin hızlanması çok daha iyi.Z300 ün galiba son hız daha yüksekti.
-
brooklynnn adlı üyeden alıntı
Dogrudur
kece patlatmayan duke sahıbı arkadasım yoktu
gosterge problemi burada konusuldu
tıtresım malum zaten
depo konusunu benden baskasından duymadım
Keçe patlatma konusu malum. Dürüst olduğunuzu varsayarak tanıdığınız "bütün" Duke sahiplerinin keçelerinin patladığını varsayıyorum ve patlamayan diğer tüm Dukeları da göz önünde bulundurduğumda cevap kendiliğinden beliriyor. Kullanıcı profili (siz ve arkadaşlarınız). Veya başka bir seçenek de "Bu nasıl olsa KTM yea ben bunla off-road da takılırım." kafasıyla oraya buraya girdiyseniz veya başka bir deyişle street tarzda bir motosikleti on-road kullanmadıysanız, langır lungur çukurlara girdiyseniz tabii ki keçe patlatacaktır da başka bir seçenek. Bir de bu işin şans boyutu var her seri üretim malda olduğu gibi KTM'de de ayıplı mal tabii ki vardır, size denk gelmiştir. Durum bu ise marka kötülemek kimseye yakışmaz.
Gösterge problemini bilmiyorum yorum yapmam doğru olmaz.
Titreşim konusu ise malum, tek silindir motosikletlerin titrediğini, hatta çift, üç, dört silindirlilerin de titrediğini, ama tek silindir kadar tabii ki olmadığını ben bile (yeni başlayan biri) biliyorken sizin bilmemeniz de bir garip. He derseniz ki "Kardeşim tek silindir titrer de bu kadar da titremez!", o zaman daha az titreyen tek silindirlerin ne kadar beygir ve tork ürettiğini karşılaştırmanızı önerir konuyu vicdanınıza bırakırım.
Depo konusunu zaten başka duymamışsınız.
Dipnot: Yeni başlamak demek, daha az bilgili demek değildir, sadece yol tecrübesi az demektir.
-
kece patlatma konusu forumunda konusuldu vaktı zamanında
duke ıle off road yapılmayacagını bılecek kadar aklım yerınde sukur
gene de soyleyeyım nerede kullandıgımı
20k km canakkale kocaelı ıstanbul ucgenınde kullandım otobanda anlayacagın
bu arada arkadaslarım da ıstanbulda e5 ve temde kullanıyor hanı su herkesın otoban ya da sehırlerarası yol olarak bıldıgı gordugu yer
yol kalıtesıyle alakalı fıkır sahıbısınızdır
cbr 250de tek sılındır ama yolda gıderken sagı solu dokulmuyor
ılk defa dukede gordum ve duydum
yenı baslayınca kısı sanar kı en guzel motor benım motorum
olur oyle bana da olmustu
ılerıde cıft sılındır ya da 4 sılındıre gecersenız bu dedıgımı hatırlarsınız
hayırlı forumlar
-
Ktm 390 duke ilk test videoları başladı;
https://youtu.be/r-uxWCMmaD8
-
brooklynnn adlı üyeden alıntı
kece patlatma konusu forumunda konusuldu vaktı zamanında
duke ıle off road yapılmayacagını bılecek kadar aklım yerınde sukur
gene de soyleyeyım nerede kullandıgımı
20k km canakkale kocaelı ıstanbul ucgenınde kullandım otobanda anlayacagın
bu arada arkadaslarım da ıstanbulda e5 ve temde kullanıyor hanı su herkesın otoban ya da sehırlerarası yol olarak bıldıgı gordugu yer
yol kalıtesıyle alakalı fıkır sahıbısınızdır
cbr 250de tek sılındır ama yolda gıderken sagı solu dokulmuyor
ılk defa dukede gordum ve duydum
yenı baslayınca kısı sanar kı en guzel motor benım motorum
olur oyle bana da olmustu
ılerıde cıft sılındır ya da 4 sılındıre gecersenız bu dedıgımı hatırlarsınız
hayırlı forumlar
İlk motosikletim ama ilk motosiklete binişim de değil. Duke'lar torklu ve yüksek beygirli motorlara (muadillerine nazaran) sahip olduğu için titreşim nispeten biraz daha fazla ama bu titreşim ne popoda ne de elde hissedilir cinsten değil, en azından yeni kasalarda öyle. Lakin ayaklarda belli bir devirden sonra titreşim hissedilir cinsten, bunu da güce bağlamak gerekiyor sonuçta bir yerden alıp bir yerden vermek gerekiyor. CBR 125/250lerin de elciklerde titreşimin hissedilir olduğunu herkes bilir ben dahil. CBR'dan örnek verdiğiniz için oradan gidiyorum, CBR 250: (27.5 bg 23.3 Nm) Duke 250: (~31 bg 24 Nm) arada ciddi farklar olmasa da torktan kısınca beygir, beygirden kısınca tork kazanılır, KTM her ikisinde de gücü yakalamış. Şimdi titreşim kıyaslarken tekrar düşünebilirsiniz neden daha fazla titrediğini ve CBR'ların da elciklerde titreşim olduğunu dürüst olup belirtirsiniz. KTM babamın firması değil ama "Japon fanatiklerinin" de sürekli yermesine göz yumamam. Her motorun iyi yanları kötü yanları olur, KTM'nin kötü yanlarını yazıp diğer markalara elmas muamelesi yapmak da takdir edersiniz ki fanatizmdir. Ben ilk yazımda donanım farkından bahsettim Duke'ların donanımları Z300'lerinkinden epey fazla, Kawasaki'yi de hiç yermedim, yermem. En güzel benim motorum demedim, siz dediniz, lakin evet sınıfında en donanımlı benim motorumun serisi (özellikle 2017 Duke 390). Titreşimi çift silindire geçince çift silindir motosikletlerle kıyaslarım ilk motorum olan tek silindir motosiklet ile değil. 4 silindire geçmeyeceğimi biliyorum herkesin motosikletten beklentileri farklı ben düşük devirde yüksek tork isterim bu yüzden hayatımın hiçbir bölümünde 4 silindir bir motosiklete bineceğimi sanmıyorum. İyi forumlar.
-
On road kullanmadıysanız olmuştur, bu sorınlar kullanıcı profili belli kişilerde oluyordur diyerek abartılı varsayımlarla markayı savunmaya çalışmak gerçekçi değil.
Aldığımız mal en iyisi olmak zoru da değil.
Titriyor, son hızı düşük, bahsedilen problemler yaşanıyor ancak şu şu gibi özellikleri var denirse duruma gerçekçi yaklaşılmış olur. Ama markayı savunmak adına; kullanıcısının paylaştığı sorunlar hakkında "onlar yaşanmıyor", arızalar şans işi (sanki çekiliş yapıyoruz) denildiği zaman o iş olmuyor.
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
On road kullanmadıysanız olmuştur, bu sorınlar kullanıcı profili belli kişilerde oluyordur diyerek abartılı varsayımlarla markayı savunmaya çalışmak gerçekçi değil.
Aldığımız mal en iyisi olmak zoru da değil.
Titriyor, son hızı düşük, bahsedilen problemler yaşanıyor ancak şu şu gibi özellikleri var denirse duruma gerçekçi yaklaşılmış olur. Ama markayı savunmak adına; kullanıcısının paylaştığı sorunlar hakkında "onlar yaşanmıyor", arızalar şans işi (sanki çekiliş yapıyoruz) denildiği zaman o iş olmuyor.
Peki bu sıkıntıları yaşamayanlar için yapacağınız bir yorum var mı?
-
-
zabuzaretta adlı üyeden alıntı
Peki bu sıkıntıları yaşamayanlar için yapacağınız bir yorum var mı?
Bir zamanlar hyosungum vardı , sıfır almıştım. 7-8 bin kmye gelene kadar bin tane problem yaşadım. Bu problemden bahsettiğim zaman kullanıcıları önceki sahibi hor kullanmıştır, bakımını yapmamıştır? odur budur diyorlardı.
E ben bu motoru sıfır aldım, her bakımını yaptım ki mevzu bahis arızalar bakımla alakalı değildi, yıkadığımda bile hortum ve süngerle yıkadım... Nasıl olcak? Şöyle oluyor , kimisi bu problemle o anda karşılaşmıyor. Sattığı kişi karşılaşıyor.
Kimisi daha sonraki kmlerde yaşıyor bu durumları. Kimi motosiklet de şans ya, bahsedilen problemlerden birini yaşayıp başka sorun çıkartmıyor.
Şimdi bu durumda arıza vermeyen hyosung sahibi çıkıp ya siz motosiklete bakmayıp hor kullandığınız için böyle oldu diyebilir mi?
Böyle bir problem var. Olmayabilir, başa gelmeyebilir ama var.
Crf 250 l cayır cayır amortisör keçesi patlatır. Düz yolda dahi. Kuyruk şasesi yamulur. eski ER6 lar yağ eksiltir. Motosikletler böyledir, görmezden gelsek de
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------
ahe adlı üyeden alıntı
Dukeler şürüş dinamiği olarak bence çoğu motosikletten daha üst bir tarafta duruyor ama kimin için... Ben alt devirlerdeki torku seven adamım hızlanmak için 3 vites aşağıya çekip hızlanmak istemiyorum(r25)şehir içi kullanıyorum zaten bana üst devirlerdeki ne tork lazım ne beygir alt ve orta devirler canlı olsun yeterli oluyor.
Z300,ninja300 ile aynı blog olduğunu varsayıyorum nasıl bir naked anlayışı acaba sorulur düşündürür veya mt25 ile arasında ne kadar bir fark olabilir yani
duke ise tam tersi bir motor alt devirler orta devirler torku güçlü hafif şehir içi için ideal kaldırımdan çık ordan zıpla seri seri gez git hafif olması avantaj...
Eğer ben uzun uzun yola giderim (200km üstü) genelde şehir içiyle pek alakam yok diyorsanız bence z300 almalısınız... z300 şehir içi kullanılmaz mı kullanılır ama işte beklentiler önemli benim beklentilerim dahilinde değil en azından.Durum tam tersi ise yani şehir içi bol,uzun yol azsa duke tercih edebilirsiniz 2017 390lar özellikle gırtlak donanımla geliyor bu özellikleri kendiniz araştırıp bulabilirsiniz ona göre bir karar verebilirsiniz.
Blok patlatıyor ayaklık kopuyor bilmem ne oluyor vs diyorsanız sorunsuz bir makina arıyorsanız
ybr alacaksınız
Sevgili dostum ahe, duke alınır alınmaz konusunda bir yorumum yok. Nitekim hyosungu da risklerini bilerek almıştım.
Ancak sorunları görmezden gelmek onları çözmez, bahsedilen modelleri baş tacı yapmaz. Sorunsuzluğu ile meşhur bahsettiğin ybr nin dahi kronik sorunları var. Yeni kasalarında devam ediyor mu bilmiyorum
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Bir zamanlar hyosungum vardı , sıfır almıştım. 7-8 bin kmye gelene kadar bin tane problem yaşadım. Bu problemden bahsettiğim zaman kullanıcıları önceki sahibi hor kullanmıştır, bakımını yapmamıştır? odur budur diyorlardı.
E ben bu motoru sıfır aldım, her bakımını yaptım ki mevzu bahis arızalar bakımla alakalı değildi, yıkadığımda bile hortum ve süngerle yıkadım... Nasıl olcak? Şöyle oluyor , kimisi bu problemle o anda karşılaşmıyor. Sattığı kişi karşılaşıyor.
Kimisi daha sonraki kmlerde yaşıyor bu durumları. Kimi motosiklet de şans ya, bahsedilen problemlerden birini yaşayıp başka sorun çıkartmıyor.
Şimdi bu durumda arıza vermeyen hyosung sahibi çıkıp ya siz motosiklete bakmayıp hor kullandığınız için böyle oldu diyebilir mi?
Böyle bir problem var. Olmayabilir, başa gelmeyebilir ama var.
Crf 250 l cayır cayır amortisör keçesi patlatır. Düz yolda dahi. Kuyruk şasesi yamulur. eski ER6 lar yağ eksiltir. Motosikletler böyledir, görmezden gelsek de
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------
Sevgili dostum ahe, duke alınır alınmaz konusunda bir yorumum yok. Nitekim hyosungu da risklerini bilerek almıştım.
Ancak sorunları görmezden gelmek onları çözmez, bahsedilen modelleri baş tacı yapmaz.
Hyosung motosikletler hakkında hiç bilgim yok o yüzden yorum yapamam ama benim sorduğum bu sayılan sıkıntıları yaşamayan KTM Duke sahipleri hakkındaki yorumunuz idi. Belli bir kmden sonra sorunlar yaşadığımız gezegendeki tüm motosiklet ve geriye kalan diğer tüm ürünlerde çıkar. Bu zaten markaların özellikle yaptığı bir şeydir. Ürünler belli bir kullanımdan sonra sorun çıkarması için tasarlanır, böylelikle yeni ürünlerini ve yedek parçalarını satabilirler. Eskidendi o Alman malı al ömür boyu kullan. Şuan her ürünün bir kullanım ömrü mevcut. Mesela ampullerin patlama süresi bellidir, daha uzun dayanabilenleri yapılabilir ama yapılmaz. Bu yüzden arkadaş sanırım 20bin kmlerden bahsetmişti. El insaf 20 küsür bin kmdeki motorda bırakında sorun çıksın. Özellikle performanslı ürünlerin ömürleri kısa olur. bkz: Lamborghini, Ferrari,... vs. Şimdi maximum 50 bin km dayanabilen Ferrari motorları için sorunlu ürün demek ne derece doğru olur? Ya Redline a sokup yakılan Lamborghini motorları? Ferrari ile Duke'u bir tuttuğumdan veya kıyasladığımdan vermedim bu örneği yanış anlaşılmasın. Ama KTM performanslı ürün ürettiğinden bu örneği verdim.
-
zabuzaretta adlı üyeden alıntı
Hyosung motosikletler hakkında hiç bilgim yok o yüzden yorum yapamam ama benim sorduğum bu sayılan sıkıntıları yaşamayan KTM Duke sahipleri hakkındaki yorumunuz idi. Belli bir kmden sonra sorunlar yaşadığımız gezegendeki tüm motosiklet ve geriye kalan diğer tüm ürünlerde çıkar. Bu zaten markaların özellikle yaptığı bir şeydir. Ürünler belli bir kullanımdan sonra sorun çıkarması için tasarlanır, böylelikle yeni ürünlerini ve yedek parçalarını satabilirler. Eskidendi o Alman malı al ömür boyu kullan. Şuan her ürünün bir kullanım ömrü mevcut. Mesela ampullerin patlama süresi bellidir, daha uzun dayanabilenleri yapılabilir ama yapılmaz.
Bu yüzden arkadaş sanırım 20bin kmlerden bahsetmişti. El insaf 20 küsür bin kmdeki motorda bırakında sorun çıksın. Özellikle performanslı ürünlerin ömürleri kısa olur. bkz: Lamborghini, Ferrari,... vs. Şimdi maximum 50 bin km dayanabilen Ferrari motorları için sorunlu ürün demek ne derece doğru olur? Ya Redline a sokup yakılan Lamborghini motorları? Ferrari ile Duke'u bir tuttuğumdan veya kıyasladığımdan vermedim bu örneği yanış anlaşılmasın. Ama KTM performanslı ürün ürettiğinden bu örneği verdim.
Aslında tam da o konuya cevaben yazmıştım
Bu durumda duke ların yüksek performanslı olduğunu ifade ederek, 20 bin kmlerde sorun çıkartmasını (duke sahibi olmadı bir yorumum yok) normal karşılıyorsunuz. Ki kullanıcısının bahsettiği problemler arasında motorla-motorun performansıyla ilgili bir durum da yok.
Sizin normaliniz bu olsun hocam, iyi sürüşler
Az silindir, çok iş
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)