Bir bayiden her iki motor için aynı fiyatları aldım sizce hangisini seçmeliyim ? ktm250 de olabilir ancak 390 da hatrı sayılır güç tork farkından başka çelik fren hortumu led far vb extralar olduğunu belirttiler değerli görüşlerinizi bekliyorum.
Bir bayiden her iki motor için aynı fiyatları aldım sizce hangisini seçmeliyim ? ktm250 de olabilir ancak 390 da hatrı sayılır güç tork farkından başka çelik fren hortumu led far vb extralar olduğunu belirttiler değerli görüşlerinizi bekliyorum.
Seçim çok kolay. Gideceksin bayiye, üzerlerine oturunca hemen seçeceksin. 2016 modelleri için tartışmasız Z300 derdim ama 2017 Duke 390'ı görmediğim için şu anda bir şey diyemiyorum. Bana göre 2016 Duke'ün titreşimi ve rahatsızlığı diğer avantajlarını örtüyor. Buna karşılık en Z300'den en az 1 litre daha az yakacaktır. Yakıt tüketimi önemliyse Duke 390'ı al. Aynı zamanda şehir içinde Duke 390'ın performansı da çok daha fazla olacaktır (kilo ve tork farkı).
CB 500 F
Yukarıdaki fotoğraflarda z300 bağırıyor al beni diye. Duke bisikletimsi kalmış.
Parçaya Param var diyorsan düşünmeden z300.
Net olarak Duke 390. Geçen bir abimiz almış, özelliklerini duyunca şaşırdım.
RC 390 alırsan satmakta zorlanırsın ve baya zarar edersin, 20 bine sıfır alıp 16 bine zor sattıgımı bilirim
Sürmek test etmek lazım. 10 kişiden 9 u a seçeneği dese, ben yine de gider b seçeneğine bakardım.
Cevaplar da kafamdaki gitgeller kadar çeşitli duke son tasarımı çok cool ve benzersiz geliyor tamam z300 de çok güzel ama hepsi biraz birbirine benziyor benim kafama takılan tek şey 200-400 km yolculukta duke ne kadar rahatsız eder titreşimi soruyorum bayiye balansörlü motorlar bunlar dandik çinlilerle karşılaştırma uzun yolda da belli bir konfor sunar dedi çok fark olur mu tek çift silindir ? Bu arada uzun yolda 120 nin üstüne pek çıkmadan gideceğimi varsayarak soruyorum.
2017 öncesi Duke'ler, 6. vites 6k devirde 100-105km/h gibi bi hızda gidiyor. o devirde rahatsızlık veren bi titreşim yok, bence. ama 7k devirden itibaren "abi ben burdayım, çalışıyorum" diyor motor sağ ayağına, daha önce de yazdım.
2017 modelde ön arka dişli sayısını değiştirdiler, 6k devirlerde hangi hızla gider yeni model bilemem, ki 110-120 gibi hızlarda titreşim kesin hissedilir.
Kilo tork oranından mütevellit 390 çok ağır basar bende. 8bin km 2015 modelini sürdüm titresim beni hic rahatsız etmedi. Z300 sürmedim ama kilo tork oranı cift silindirdende şekildende önce gelir.
eşsiz japon kalitesi varken ktmye gerek yok. yukarıda fotoğraflar da 390 oyuncak gibi kalmış.
Tercihim Z300'den yana olurdu.
abi yapmayın ya! z300 ne öyle? çıplak desen değil, karenajlı desen değil; ne bu? la zaten 300cc ufacık motor, ne b.k yemeye bu kadar giydiriyorlar barbie bebek gibi? giyisileri kaldır, cılız bi motor. seyahat motoru mu bu? madem öyle, ee öne de bi tur camı tak?
z300, kimlik karmaşası yaşayan ergenden farksız: "yav öyle mi yapsam? yok yok, şöyle yapayım bari? ulan neden ikisinden de yapmıyorum ki?"...
bu benim estetik açıdan düşüncem; motoruna bilmem malzeme kalitesine girmiyorum çünkü binip kullanmadım hiç.
tipi, ruhuna aykırı motorun!
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)