Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Aynı fiyata 2017 Ktm 390 mı2016 kawasaki z300 mü ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    15 Mayıs 2017
    Duke 390 alırdım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    astrofizik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio beverly 350
    Ktm 390'nın sorunu;
    Duke 125-200cc serisi ile aynı şaseyi kullanması,
    125cc ile 390cc bir motorun şasesinin aynı olması açıkçası pek olumlu bir durum degil,yeni bir şase dahi yapılmıyor,maliyetten o kadar kısıtlıyor yani.
    İllaki oradaki extra gücü ve torku yani titreşimi absorbe etmede kayıplar olacaktır.
    Yine bu seriyi çok sevmeme rağmen belki yanlıştır bilemiyorum ama,
    Hindistan üretimi olmalarından dolayı üretim kalitesinde düşüş olduğunu hissediyorum,
    Hani Mercedes c180 için fukara mercedes'i diyorlar ya,serviste bile adam yerine koymuyorlar.
    Bu 125-390cc arası modeller biraz..üvey evlat gibi,
    Haa verseler bi duke 390, bayıla bayıla binerim,
    Ama elimdeki para ile tek motor alacak olsam bu ara modeller içinde,
    CB 500f alır geçerim,
    Ne Duke nede z300 e bakarım.
    pea ve sarpgray bunu beğendiler.

  3. #43

    Üyelik
    11 Mayıs 2017
    Alıntı astrofizik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ktm 390'nın sorunu;
    Duke 125-200cc serisi ile aynı şaseyi kullanması,
    125cc ile 390cc bir motorun şasesinin aynı olması açıkçası pek olumlu bir durum degil,yeni bir şase dahi yapılmıyor,maliyetten o kadar kısıtlıyor yani.
    İllaki oradaki extra gücü ve torku yani titreşimi absorbe etmede kayıplar olacaktır.
    Yine bu seriyi çok sevmeme rağmen belki yanlıştır bilemiyorum ama,
    Hindistan üretimi olmalarından dolayı üretim kalitesinde düşüş olduğunu hissediyorum,
    Hani Mercedes c180 için fukara mercedes'i diyorlar ya,serviste bile adam yerine koymuyorlar.
    Bu 125-390cc arası modeller biraz..üvey evlat gibi,
    Haa verseler bi duke 390, bayıla bayıla binerim,
    Ama elimdeki para ile tek motor alacak olsam bu ara modeller içinde,
    CB 500f alır geçerim,
    Ne Duke nede z300 e bakarım.
    Çok mantığıma dokunur şeyler yazmışsınız bende benzer şeyler düşünüyordum ancak şaşi konusu biraz kötümser olmuş bugün tek bir bir şasi ile b sınıfı c sınıfı ve suv yapmayan marka kalmadı (bknz vw ford vb ) bu çok normal bir şey.

  4. #44
    astrofizik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio beverly 350
    Alıntı miracle1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok mantığıma dokunur şeyler yazmışsınız bende benzer şeyler düşünüyordum ancak şaşi konusu biraz kötümser olmuş bugün tek bir bir şasi ile b sınıfı c sınıfı ve suv yapmayan marka kalmadı (bknz vw ford vb ) bu çok normal bir şey.
    Evet haklısınız, arabalarda da bu durum var ama aşağı yukarı bu araçlar benzer güçte oluyor,
    125cc 15hp,390cc 45hp aralarında tam 3 kat fark var,
    Ayrıca motosikletler,en az 1200kg olan arabalara göre çok daha hassasiyete sahiptir,yoldaki taşı dahi hissedersiniz,
    Motor kullanıcısı nerdeyse motor bloğuna sarılır öyle gider, düşünün motor sizin baktığınız yere gider, mesafe o kadar az hassasiyet ise o kadar fazladır.
    Dolayısıyla motorun durumu sizin durumunuzu oldukça etkiler.
    Motorun bir sorunu varsa,sizin de bir sorununuz var demektir.

  5. #45
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Abi bu adamlar o kadarda mal değil.Sizin bu düşüncenizi onlarda paylaşıyor.Yalnız herkes küçük makinadaki şasiyi büyük makinayada takıyor sanıyor ya büyüktekini küçüktekine uyarladılarsa diye kimse düşünmüyor.
    Benim önerim 390dan yana dostum.

  6. #46
    astrofizik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio beverly 350
    Alıntı whitedeamon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi bu adamlar o kadarda mal değil.Sizin bu düşüncenizi onlarda paylaşıyor.Yalnız herkes küçük makinadaki şasiyi büyük makinayada takıyor sanıyor ya büyüktekini küçüktekine uyarladılarsa diye kimse düşünmüyor.
    Benim önerim 390dan yana dostum.
    Duke 125, 2011 yılında çıktı,
    Duke 390 ise 2013 yılında çıktı.
    Seri tutunca daha güçlü modelini ürettiler,
    Yine duke 250,aslında duke 390'ın motor bloğunu kullanıyor,sadece silindir hacmini düşürmüşler.
    Bu seride amaç; aşırı pahalı ve özel kullanım alanına sahip modeller üreten, sadece kaymak tabakaya hitap eden ktm firmasını,
    Oldukça dar olan o pazardan, daha geniş pazarlara da üretim yapan bir firma haline getirmektir.
    Bajaj ile ortaklığın sebebi budur.
    sarpgray bunu beğendi.

  7. #47

    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Bajaj Avenger 150 Street
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aşağıdaki Hintli üreticinin sitesinden "vehicles" kısmına baktım da; aynı fabrikadanlar nasıl olsa. Tercih görüntü ve rahatlıkta biter herhalde:

    http://www.bajajauto.com
    Bir gün herkes bir Bajaj'a binecek

  8. #48
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    görünen köyler klavuz istiyormu

    Duke 390 = dersler...ÖTV ye giriş, spormotoya giriş

    Z300 = dersler...ÖTV ye giriş, Z motoya giriş

    Bonus

    cb500f = dersler...ÖTV ye giriş, ikinci ele giriş

  9. #49
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    bu yeni serinin kaliteli olduğuna gönülden inanıyorum.tabi daha deneyen yok yol tecrübesi yok vs.bence sıkıntı şu bu motora 25.000 tl verilirmi verilmezmi.benim beklentime göre - yönleri son hızı tek silindirli olması ve görmedim ama boyut olarak ufak kalması rüzgara da baya bi dayanıksız gibi geliyor bana.yüksek hızda adamı dövecek gibi duruyor.valla usta mağdem 25bin biriktirmişin git 5 daha koy bari mt07 al.olmadı honda cb500 al yada cbr500r al pazarlık et vs.cbr500 de çok iyi olur race istemezsin belki ama zaten bu tarz motorlar tam öyle race tarzı oturuşa sahip değil spor turing desek daha yeri.tabi bu senin benim saydığım hiç bir motordan keşke almasaydım diyebiliceğin bir seçenek pişman olma durumu yaşıcağanı düşünmüyorum.

  10. #50
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dukeden kawaya geçen biri olarak kawa diyorum

    Yolda giderken titresimden vites yere düşebilir, gösterge bozulabilir, on amortisör durup dururken 3 kere ardı ardına keçe patlatabilir, deposundaki vida yerleri bombe yapıp sarilsaril benzin akıtabilir.

    Tamamı tarafimdan yaşanmış olup son donemdeki kol çıkarma motor blogu kırma konularına da göz atmanizi önerebilirim.
    s.a kawasakici tayfa burda mı
    Green Arrow bunu beğendi.

  11. #51
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı astrofizik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke 125, 2011 yılında çıktı,
    Duke 390 ise 2013 yılında çıktı.
    Seri tutunca daha güçlü modelini ürettiler,
    Yine duke 250,aslında duke 390'ın motor bloğunu kullanıyor,sadece silindir hacmini düşürmüşler.
    Bu seride amaç; aşırı pahalı ve özel kullanım alanına sahip modeller üreten, sadece kaymak tabakaya hitap eden ktm firmasını,
    Oldukça dar olan o pazardan, daha geniş pazarlara da üretim yapan bir firma haline getirmektir.
    Bajaj ile ortaklığın sebebi budur.
    Öncelikle şöyle bir durum var.Önce 125 çıktı sonra 390 çıktı diye 125in şasesini 390a taktılar diyemeyiz.Hepsinin argesi aynı anda başlamış belkide piyasaya giriş için önce 125i piyasaya sokmuş yada 390ın çalışmaları bitmediği için piyasaya sonra sokulmuş olabilir.Duke ve rc 250de 390 bloğu olduğu zaten bilinen birşey ama burada hile yaptılar diyemeyiz.Çünkü ortada bunu yapamayacaklarını söyleyen bir kural,kanun yok.Birde ktm kaymak tabakasına hitap ediyor demeniz güldürdü doğrusu.Tabikide bir fabrika bir firma kuruyorsanız yegane amaç para kazanmaktır.Ama ktm kaymak tabakaya motor üretiyor mantığı çok saçma.Sadece türkiyenin durumuna bakarak söylediğinizi sanıyorum.Ki yurt dışında da tutulan bir marka.Ve sanıyor musunuz ki yurt dışında sadece zengin veletler biniyorlar bu makinaya.Yani o mantıkla bakarsak bmw türkiyede aşırı pahalı ve lüx sınıf bir marka.En kötü e90 kasayı 55 binden 60 binden aşağı alamazsınız lakin almanyada hollandada 4-5 bin euro.Yani türkiyede bu makinalar pahalı demekki amaçları zenginlere satmak demek aşırı saçma bir düşünce.Almanyada 2.el bir 1290r 13 bin euro civarı.Orada burada migros gibi bir markette kasiyerlik yapan bir eleman aylık 1000 euro ve fazlası maaş alıyor.Sadece bu parayı motora ayırsa ortalama 1-1,5 senede 1290r alır.Burada 1,5 senede mt07 alamazsınız.

  12. #52
    astrofizik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio beverly 350
    Alıntı whitedeamon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle şöyle bir durum var.Önce 125 çıktı sonra 390 çıktı diye 125in şasesini 390a taktılar diyemeyiz.Hepsinin argesi aynı anda başlamış belkide piyasaya giriş için önce 125i piyasaya sokmuş yada 390ın çalışmaları bitmediği için piyasaya sonra sokulmuş olabilir.Duke ve rc 250de 390 bloğu olduğu zaten bilinen birşey ama burada hile yaptılar diyemeyiz.Çünkü ortada bunu yapamayacaklarını söyleyen bir kural,kanun yok.Birde ktm kaymak tabakasına hitap ediyor demeniz güldürdü doğrusu.Tabikide bir fabrika bir firma kuruyorsanız yegane amaç para kazanmaktır.Ama ktm kaymak tabakaya motor üretiyor mantığı çok saçma.Sadece türkiyenin durumuna bakarak söylediğinizi sanıyorum.Ki yurt dışında da tutulan bir marka.Ve sanıyor musunuz ki yurt dışında sadece zengin veletler biniyorlar bu makinaya.Yani o mantıkla bakarsak bmw türkiyede aşırı pahalı ve lüx sınıf bir marka.En kötü e90 kasayı 55 binden 60 binden aşağı alamazsınız lakin almanyada hollandada 4-5 bin euro.Yani türkiyede bu makinalar pahalı demekki amaçları zenginlere satmak demek aşırı saçma bir düşünce.Almanyada 2.el bir 1290r 13 bin euro civarı.Orada burada migros gibi bir markette kasiyerlik yapan bir eleman aylık 1000 euro ve fazlası maaş alıyor.Sadece bu parayı motora ayırsa ortalama 1-1,5 senede 1290r alır.Burada 1,5 senede mt07 alamazsınız.
    Türkiye söz konusu değil 2008-2012 yıllarında tüm Dünya'da ekonomik kriz patlak vermiştir.
    Ekonomik daralma olmuştur,bunun sonucunda insanlar tasarrufa yönelmiş, ya hayalindeki motoru almayı ertelemiş yada büyük hacim yerine daha ufak hacimli motorlara yönelmiştir,
    Sonuç olarak mtosiklet satışları düşerek,
    Bu piyasada da daralmaya sebeb olmuştur.
    Firmalarda bu yıllarda insanların ihtiyaçları doğrultusunda ürünler piyasaya sürerek krize bu şekilde cevap vermiştir,
    Ve işe yaramıştır,
    BMW bile 310cc lik çıplak motor üretmiştir.
    Honda NC 700 serisi örneğin bunun bir sonucudur,scooter kadar yakıt tüketir ve çok satmıştır..
    Yine r25,mt25 gibi motorlar çok fazla satmaktadır,
    KTM cevap vermek zorunda idi,
    Sadece motor yapmak önemli değildir,servis ayağıda,satış sonrası da çok önemlidir,
    KTM, Honda veya BMW kadar büyük bir firma değildir.
    Servislerin ayakta kalması için taze kana ihtiyaç vardır,en ucuz modeli 15.000€ olan bir markanın servisi olmak çok zordur,özellikle de ekonomik kriz varsa.
    Şu an bile KTM servisini heryere bulamasınız.
    Bu seriler servisler için çok önemlidir.
    Bundan 6-7 sene önce ktm'i bilen yoktu buralarda,konusu bile ufak bir azınlık tarafından açılırdı,
    Şimdi adam cbf 150 mi alayım,yoksa üzerine biraz daha ekleyip Duke 125 mi alayım diye konu açıyor.
    İşte aradaki fark budur.

  13. #53
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı astrofizik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türkiye söz konusu değil 2008-2012 yıllarında tüm Dünya'da ekonomik kriz patlak vermiştir.
    Ekonomik daralma olmuştur,bunun sonucunda insanlar tasarrufa yönelmiş, ya hayalindeki motoru almayı ertelemiş yada büyük hacim yerine daha ufak hacimli motorlara yönelmiştir,
    Sonuç olarak mtosiklet satışları düşerek,
    Bu piyasada da daralmaya sebeb olmuştur.
    Firmalarda bu yıllarda insanların ihtiyaçları doğrultusunda ürünler piyasaya sürerek krize bu şekilde cevap vermiştir,
    Ve işe yaramıştır,
    BMW bile 310cc lik çıplak motor üretmiştir.
    Honda NC 700 serisi örneğin bunun bir sonucudur,scooter kadar yakıt tüketir ve çok satmıştır..
    Yine r25,mt25 gibi motorlar çok fazla satmaktadır,
    KTM cevap vermek zorunda idi,
    Sadece motor yapmak önemli değildir,servis ayağıda,satış sonrası da çok önemlidir,
    KTM, Honda veya BMW kadar büyük bir firma değildir.
    Servislerin ayakta kalması için taze kana ihtiyaç vardır,en ucuz modeli 15.000€ olan bir markanın servisi olmak çok zordur,özellikle de ekonomik kriz varsa.
    Şu an bile KTM servisini heryere bulamasınız.
    Bu seriler servisler için çok önemlidir.
    Bundan 6-7 sene önce ktm'i bilen yoktu buralarda,konusu bile ufak bir azınlık tarafından açılırdı,
    Şimdi adam cbf 150 mi alayım,yoksa üzerine biraz daha ekleyip Duke 125 mi alayım diye konu açıyor.
    İşte aradaki fark budur.
    Burda kendi tezinizi kendiniz yıkmışsınız Eğer adam cbf mi yoksa duke mü diye soruyorsa bence ktm kaymak tabakaya hitap etmiyordur yani.Kaldı ki "2008-2012 yıllarında tüm Dünya'da ekonomik kriz patlak vermiştir.
    Ekonomik daralma olmuştur,bunun sonucunda insanlar tasarrufa yönelmiş, ya hayalindeki motoru almayı ertelemiş yada büyük hacim yerine daha ufak hacimli motorlara yönelmiştir,
    Sonuç olarak mtosiklet satışları düşerek,
    Bu piyasada da daralmaya sebeb olmuştur.
    Firmalarda bu yıllarda insanların ihtiyaçları doğrultusunda ürünler piyasaya sürerek krize bu şekilde cevap vermiştir,
    Ve işe yaramıştır" demişsiniz.Ktm'de gayet yerinde fiyatlarla ürün soktu piyasaya ve sokmaya devam ediyor.Servislerse hiçte aman aman pahalı değil.Ktm çok büyük bir firma demekte çok doğru değil hadi dedik diyelim firmanın ayakta kalmasını servis fiyatlatını şişirerek sağlayabilecekleri düşüncesine nereden kapıldınız."aşırı pahalı ve özel kullanım alanına sahip modeller üreten, sadece kaymak tabakaya hitap eden ktm firmasını,
    Oldukça dar olan o pazardan, daha geniş pazarlara da üretim yapan bir firma haline getirmektir.
    Bajaj ile ortaklığın sebebi budur."
    Adam zaten 390 ve altı modelleri bajaja yaptırıyor.Yani maliyeti zaten indiriyor.
    Neyse ana fikre gelirsek bence ktm kaymak tabakaya falan hitap etmiyor.Yani eğer vatandaş cbf mi duke mü diye sorabiliyorsa hiç değil.
    İkincisi servisler o kadar pahalı değil.Yani kawasakinin ismi çıkmış ama araştırıp bakınca kawasaki gibi bir japonun servis fiyatlarının ktm'yi nasıl solda sıfır bıraktığını göreceksiniz.
    Üçüncüsü ktm hiçte küçük bir firma değildir.Ne kadar fazla motor sattığına bakarak bu marka küçük bu marka büyük diyenezsiniz.Ktm'nin argeleri, geliştirdiği teknolojiler, yaptığı çalışmalar ve etkinlikler lansmanlar kendini gayet iyi bir şekilde ortaya koyuyor.

  14. #54
    Pisman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2008
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    ben olsam test motoru arardım

  15. #55
    mccxcix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Arkadaslar ne kadar gommussunuz KTMyi Allah askina! Her motorda olumsuzluklar olabiliyor, biraz sans meselesi, evet KTM rc 390 ile sorun yasayan arkadas oldu ama spormoto bircok firmaya gore daha cok ilgili davrando ve cozume ulastirdi, ayrica cb 500 f demissiniz, suan 28000 TL, keza z300 un sifiri da ona yakin. Duke 250'm vardi gayette memnundum kullanmasi bu kadar rahat bir motor yoktur, titresimvar miydi evet vardi ama 120 km nin ustunde sadece peglerde hissediliyordu, ne aynada ne elciklerde herhangi bir titresim yoktu. Bence suanfiyat performans urunu olarak Duke 390 cok iyi, yenilenmis amirtisor, kaydirmali debriyaj, buyuk depo, selesi ve daha bir cok seyi ile. Benim tercihim 390 olurdu hem az yakiyor hem de guvenlik ve kalite olsun daha onde, titresime kafa yormayin fazla, uzerindeki lastikler bile rakiplerine fark atar. İyi secimler...
    "Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî

  16. #56
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı whitedeamon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burda kendi tezinizi kendiniz yıkmışsınız Eğer adam cbf mi yoksa duke mü diye soruyorsa bence ktm kaymak tabakaya hitap etmiyordur yani.Kaldı ki "2008-2012 yıllarında tüm Dünya'da ekonomik kriz patlak vermiştir.
    Ekonomik daralma olmuştur,bunun sonucunda insanlar tasarrufa yönelmiş, ya hayalindeki motoru almayı ertelemiş yada büyük hacim yerine daha ufak hacimli motorlara yönelmiştir,
    Sonuç olarak mtosiklet satışları düşerek,
    Bu piyasada da daralmaya sebeb olmuştur.
    Firmalarda bu yıllarda insanların ihtiyaçları doğrultusunda ürünler piyasaya sürerek krize bu şekilde cevap vermiştir,
    Ve işe yaramıştır" demişsiniz.Ktm'de gayet yerinde fiyatlarla ürün soktu piyasaya ve sokmaya devam ediyor.Servislerse hiçte aman aman pahalı değil.Ktm çok büyük bir firma demekte çok doğru değil hadi dedik diyelim firmanın ayakta kalmasını servis fiyatlatını şişirerek sağlayabilecekleri düşüncesine nereden kapıldınız."aşırı pahalı ve özel kullanım alanına sahip modeller üreten, sadece kaymak tabakaya hitap eden ktm firmasını,
    Oldukça dar olan o pazardan, daha geniş pazarlara da üretim yapan bir firma haline getirmektir.
    Bajaj ile ortaklığın sebebi budur."
    Adam zaten 390 ve altı modelleri bajaja yaptırıyor.Yani maliyeti zaten indiriyor.
    Neyse ana fikre gelirsek bence ktm kaymak tabakaya falan hitap etmiyor.Yani eğer vatandaş cbf mi duke mü diye sorabiliyorsa hiç değil.
    İkincisi servisler o kadar pahalı değil.Yani kawasakinin ismi çıkmış ama araştırıp bakınca kawasaki gibi bir japonun servis fiyatlarının ktm'yi nasıl solda sıfır bıraktığını göreceksiniz.
    Üçüncüsü ktm hiçte küçük bir firma değildir.Ne kadar fazla motor sattığına bakarak bu marka küçük bu marka büyük diyenezsiniz.Ktm'nin argeleri, geliştirdiği teknolojiler, yaptığı çalışmalar ve etkinlikler lansmanlar kendini gayet iyi bir şekilde ortaya koyuyor.
    Meraktan soruyorum ktmnin geliştirdiği teknolojiler nelerdir? Arge bölümünde, dünyadaki mevcut motosikletlerden farklı tüketiciye yansıyan ne olmuştur?
    Az silindir, çok iş

  17. #57
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Meraktan soruyorum ktmnin geliştirdiği teknolojiler nelerdir? Arge bölümünde, dünyadaki mevcut motosikletlerden farklı tüketiciye yansıyan ne olmuştur?

    Mesela bu bir çalışmadır.Bir firmanın arge çalışması yapması yada konsept üzerinde çalışması tüketiciye uçuk şeyler vermesi anlamına gelmez.Yakıt tüketimini düşürme üzerinde çalışmasıda, bu konuda yeni bir sistem geliştirmeside bir teknolojidir.Motoru tasarlarken aerodinamik üzerinde çalışmakta bir teknoloji geliştirmektir.Gününüzde +299 gören kaç çıplak motor var.Ya ktm harici hiç yoktur yada sayılıdır.Bugün tek silindirden o kadar yüksek güç üreten kaç makina vardır.Bugün 250 cc segmentinde kaydırmalı debriyaj kullanan kaç marka var.

  18. #58
    astrofizik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio beverly 350
    Alıntı whitedeamon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burda kendi tezinizi kendiniz yıkmışsınız Eğer adam cbf mi yoksa duke mü diye soruyorsa bence ktm kaymak tabakaya hitap etmiyordur yani.Kaldı ki "2008-2012 yıllarında tüm Dünya'da ekonomik kriz patlak vermiştir.
    Ekonomik daralma olmuştur,bunun sonucunda insanlar tasarrufa yönelmiş, ya hayalindeki motoru almayı ertelemiş yada büyük hacim yerine daha ufak hacimli motorlara yönelmiştir,
    Sonuç olarak mtosiklet satışları düşerek,
    Bu piyasada da daralmaya sebeb olmuştur.
    Firmalarda bu yıllarda insanların ihtiyaçları doğrultusunda ürünler piyasaya sürerek krize bu şekilde cevap vermiştir,
    Ve işe yaramıştır" demişsiniz.Ktm'de gayet yerinde fiyatlarla ürün soktu piyasaya ve sokmaya devam ediyor.Servislerse hiçte aman aman pahalı değil.Ktm çok büyük bir firma demekte çok doğru değil hadi dedik diyelim firmanın ayakta kalmasını servis fiyatlatını şişirerek sağlayabilecekleri düşüncesine nereden kapıldınız."aşırı pahalı ve özel kullanım alanına sahip modeller üreten, sadece kaymak tabakaya hitap eden ktm firmasını,
    Oldukça dar olan o pazardan, daha geniş pazarlara da üretim yapan bir firma haline getirmektir.
    Bajaj ile ortaklığın sebebi budur."
    Adam zaten 390 ve altı modelleri bajaja yaptırıyor.Yani maliyeti zaten indiriyor.
    Neyse ana fikre gelirsek bence ktm kaymak tabakaya falan hitap etmiyor.Yani eğer vatandaş cbf mi duke mü diye sorabiliyorsa hiç değil.
    İkincisi servisler o kadar pahalı değil.Yani kawasakinin ismi çıkmış ama araştırıp bakınca kawasaki gibi bir japonun servis fiyatlarının ktm'yi nasıl solda sıfır bıraktığını göreceksiniz.
    Üçüncüsü ktm hiçte küçük bir firma değildir.Ne kadar fazla motor sattığına bakarak bu marka küçük bu marka büyük diyenezsiniz.Ktm'nin argeleri, geliştirdiği teknolojiler, yaptığı çalışmalar ve etkinlikler lansmanlar kendini gayet iyi bir şekilde ortaya koyuyor.
    Sanırım ne söylediğim anlaşılmadı,
    2011 öncesi ucuza modeli yoktu,herkes alamıyordu diyorum,fazla bilinmiyordu.
    Çok pahalı speical arazi motorları ve yüksek cc pahalı modelleri vardı.
    Sonra kriz çıktı,satışlar iyice düştü ve düşük cc motorların satışları arttı.
    KTM'de insanların ihtiyaçları doğrultusunda ürün gamını genişletti ve bajaj'a motor yaptırıp,ucuza motor sattı,
    Servis diyorum,dünya'nın en iyi motorunu üretsen, servisi yoksa o motoru satamazsın, kimse almaz.
    Bu uygun fiyatlı seri sayesinde,servislere nakit akışı sağlanıyor,çünkü kriz var insanlar motor almıyor, servise de gitmiyor.
    Ktm'den 125cc-390cc motor alıyorsanız aslında http://ktm.bajajauto.com dan motor almış oluyorsunuz,
    Safkan duke'e binmek istiyorsanız;
    14.000€ verip Duke 690r alacaksınız diyorum.

  19. #59
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı zabuzaretta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu söylenilenler tamamen kullanıcı profili ile alakalı.
    Kullanıcı profili dediğin o arkadaş benim hayatımda gördüğüm en düzgün ve en titiz motor kullanan adamlardan birisi.
    brooklynnn bunu beğendi.

  20. #60

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Halen CB 500 F diyorum ilanımı bırakıp kaçıyorum

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...0974696/detay/
    pea ve josepth_o6 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)