Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Duke200-250 r25 hikayesi

    REKLAM ALANI
  1. #1
    tolgakızılgü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2013
    Dün akşam kağıthane den maçka istikametine doğru evimden yola çıktım gayet sakin havanın keyfini çıkarırcasına ağır ağır ilerliyordum ki yanımdan deli manyak gibi bir duke fırlayıverdi çocuk çılgın kullanıyordu trafikte çok riskli hareketler yapıp mesafeyi biraz açtı bende bakalım yetişebilicekmiyim düşüncesiyle vites bile küçülmeden ufak manevralarla arkadasından topukladım tünel virajına girerken çoktan arkasına yapışmıştım ki tünelde zaten durum çok çok değişti. arkadaş kaydırmaz debriyajıyla virajlarda 4 den 3 e çok rahat çekip beni yakalamaya çalışıyordu artık nafile... bomonti çıkışında yavaşlamış aynamdan arkadaşı kesiyordum bjk tüneline girmeden baktım çılgın gibi geliyor (hakkını vereyim tecrübeli ve direksyonu güzel bir arkadaştı) derken yine tünel ve yine sonuç değişmedi tünel bitti ben yne ağır ağır ilerlerken maçkaya döndüm ışık kırmızı pırrr arkadaş geldi yanıma durdu tebrik ettim abi cc bukadar dedi haklıydı ama büyük bir makina olsa eminim ölmüştü inş büyütmez güzelbir anı oldu. inşallah burdadır sohpet etmek nasip olur.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    cıbırlover1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2015
    Şehir
    Polonya
    Motosikleti
    CBR 125R
    Bende sizin gibi dusunuyordum hatta bu duke kullanicilari "psikopat yaw" diyordum Ama bir gun bir abim al dene dedi.. Duke u denedikten sonra anladim ki makinada bir ruh var 200 cc ama cbr125 den sonra sanki 600rr kullanmis gibi gelmisti. Inanilmaz bir torku var ve insani tehlikeli suruslere sevketiyor
    Pisman bunu beğendi.

  3. #3
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Ankara'da 390 kullanıcı var etimesgut zırhlı birliklerin orada karşılaştık. Etimesgut'un içinde yol tadilatından dolayı tek taraftan vermisler yolu arada bir karşı şeriti kullanıyordu. Dolmuş bunu sıyırdı resmen ama fark etmedi yola devam ediyordu. Sanırım elvankent-eryaman da oturuyor. Genelde Duke kullanıcıları genç kanı hızlı akıyor.

  4. #4
    EldekiDebryj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Şehir
    -
    Motosikleti
    DUKE 200
    Duke çok ayrı. )) Cbr250m vardı. Duke oturduktan sonra işte bu dedim. :D Cbr250 unuttum :D Eğer cbr 250 almadan önce bı kere duke kullanmış olsam cbr250 almazdım.

  5. #5
    tolgakızılgü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2013
    Keşke motorlarını okadar kısıtlamasalar belki bende duke yada rc düşünebilirdim ama çok kısıtlıyorlar makinaları. Donanım süper kalite güzel gel gelelim piyasanın en yavaş motorları...

  6. #6
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Alıntı tolgakızılgü adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Keşke motorlarını okadar kısıtlamasalar belki bende duke yada rc düşünebilirdim ama çok kısıtlıyorlar makinaları. Donanım süper kalite güzel gel gelelim piyasanın en yavaş motorları...
    190 yapan R25 in aslında 171 gittiği bilinen bir gerçek. %10 fazlalık var pulsar ve R25 lerde. MT 25 de durum ne bilmiyorum. R25 in top speed videolarına bakarsan(yabancılara Türklere değil) makineler hep 170 lerde geziyor. 190 yazanların hepsi de eklemiş %10 kayıp diye. Duke 250 170 gören bir motor. Yani kafa kafaya kapışabilirler R25 ile rahatlıkla. Duke 200 ise max. 136 görüyor sonra kesiciye giriyor. Tek silindir motorlardan bahsediyoruz. Haliyle motoru zaten sınırlarına kadar vermiş adamlar. Biraz daha devir çıksa motoru 20 binde eline alırdı kullanan herkes.
    Duke 200 ABS
    Steam ID : DaniCalifornia * Origin : DaniCaiifornia * PSN ID : DaniCaliforniaTR

  7. #7

    Üyelik
    24 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Duke250>YBR125
    Duke almak isteyen kişinin zaten top speed merakı olmaması gerekiyor. Motor tork motoru arka dişlinin büyüklüğüne baktığınızda belli oluyor. Arka dişli oldukça büyük. Hızlanma da gayet güzel. Fakat belli bir hızdan sonra motor naked olduğu için deli gibi rüzgar alıyorsunuz ve sürüşün güvenliği de azalıyor. Motoru amacına göre alıp amacına göre kullanmak gerekli bence. Duke250 kullanıyorum, modifiyesiz 170 yapmasını mümkün görmüyorum. Belki Duke 390 yapabilir.
    127 bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Duke 200 kullanırken en fazla 2-3 kere top speed yapmışımdır. KTM son hız için değil, ışık yarışı için motor yapıyor. Güzel yanlanıyor namussuzla
    Ultraviolet bunu beğendi.

  9. #9
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı 127 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    190 yapan R25 in aslında 171 gittiği bilinen bir gerçek. %10 fazlalık var pulsar ve R25 lerde. MT 25 de durum ne bilmiyorum. R25 in top speed videolarına bakarsan(yabancılara Türklere değil) makineler hep 170 lerde geziyor. 190 yazanların hepsi de eklemiş %10 kayıp diye. Duke 250 170 gören bir motor. Yani kafa kafaya kapışabilirler R25 ile rahatlıkla. Duke 200 ise max. 136 görüyor sonra kesiciye giriyor. Tek silindir motorlardan bahsediyoruz. Haliyle motoru zaten sınırlarına kadar vermiş adamlar. Biraz daha devir çıksa motoru 20 binde eline alırdı kullanan herkes.
    r25 sahipleri seni burda taşa tutar şimdi

  10. #10
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    r25 sahipleri seni burda taşa tutar şimdi
    Araştırmadan motor alınca böyle sonuçlar ortaya çıkabiliyor.
    Duke 200 ABS
    Steam ID : DaniCalifornia * Origin : DaniCaiifornia * PSN ID : DaniCaliforniaTR

  11. #11
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    bende 10 gün süren yarma işleminin ardından bugün motosikletimi yine topladım ve hız denemesi yapayım derken ön teker havalandı bir an. direksiyonu hafif kırıp gazlama yapınca yanlıyor hemen benim motor.

    ne güzel oluyor yaw :D motosiklet gibisi var mı beaa

  12. #12
    tolgakızılgü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2013
    Gps verileride doğruyu gösteriyor sadece belirli modelde değil arabalarda bile söylediğin durum sözonusu. Söyleninenler doğru amaçları farklı her iki motorunda r25 in ktm klasmanı da rc 390 dır... kafa kafaya da giderler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:41 ----------

    Alıntı 127 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Araştırmadan motor alınca böyle sonuçlar ortaya çıkabiliyor.
    Gps verileride doğruyu gösteriyor sadece belirli modelde değil arabalarda bile söylediğin durum sözonusu. Söyleninenler doğru amaçları farklı her iki motorunda r25 in ktm klasmanı da rc 390 dır... kafa kafaya da giderler.
    Pisman ve 127 bunu beğendiler.

  13. #13
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı 127 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    190 yapan R25 in aslında 171 gittiği bilinen bir gerçek. %10 fazlalık var pulsar ve R25 lerde. MT 25 de durum ne bilmiyorum. R25 in top speed videolarına bakarsan(yabancılara Türklere değil) makineler hep 170 lerde geziyor. 190 yazanların hepsi de eklemiş %10 kayıp diye. Duke 250 170 gören bir motor. Yani kafa kafaya kapışabilirler R25 ile rahatlıkla. Duke 200 ise max. 136 görüyor sonra kesiciye giriyor. Tek silindir motorlardan bahsediyoruz. Haliyle motoru zaten sınırlarına kadar vermiş adamlar. Biraz daha devir çıksa motoru 20 binde eline alırdı kullanan herkes.
    Tüm modellerde var %10 fazla gösterme. Duke250 ile 160 ı zor gördüm 170 kim yapmış.

  14. #14

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı 127 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    190 yapan R25 in aslında 171 gittiği bilinen bir gerçek. %10 fazlalık var pulsar ve R25 lerde. MT 25 de durum ne bilmiyorum. R25 in top speed videolarına bakarsan(yabancılara Türklere değil) makineler hep 170 lerde geziyor. 190 yazanların hepsi de eklemiş %10 kayıp diye. Duke 250 170 gören bir motor. Yani kafa kafaya kapışabilirler R25 ile rahatlıkla. Duke 200 ise max. 136 görüyor sonra kesiciye giriyor. Tek silindir motorlardan bahsediyoruz. Haliyle motoru zaten sınırlarına kadar vermiş adamlar. Biraz daha devir çıksa motoru 20 binde eline alırdı kullanan herkes.
    Bizimkilerin hız göstergelerinde bir tuhaflık olduğu kesin. Aksi durumda dünyanın en hızlı R25'leri bizde demektir. Diğer yandan Duke 250'nin daha düşük güç ve daha kötü aerodinami ile R25'le aynı hızı yapması pek mümkün değil. Belki kalkışta biraz geçer ama sonra geriye düşecektir.

    Hız konusunda herkes ekranında gördüğü ile konuşuyor ki olması gereken de budur. Yalnız bu durumda kim hızlıdır kim değildir muhabbeti yapmak için motorların dişlileriyle oynanmamış olması ve de motorların aynı koşullarda sürülmesi gerekiyor (rüzgar, yokuş durumu). Adam gitmiş dişli değiştirip yokuş aşağı yaptığı hızı top speed videosu diye yayınlıyor. Saçma sapan bir şey. Aynı mevzu beygir gücü karşılaştırmalarında da var. Herkes bir yerlerden tekerlek gücünü duymuş onu satacak ya sürekli laf salatası dönüyor: "Motor 35 BG ama onun tekerlek gücü en fazla 25'tir". Sanki diğer motorun gücü çıktığı gibi geliyor, hiç kayıp olmuyor.

    Bu arada başlıkla anlatılan hikaye arasında "Duke" kelimesi dışında bir bağlantı kuramadım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------

    Alıntı EldekiDebryj adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke çok ayrı. )) Cbr250m vardı. Duke oturduktan sonra işte bu dedim. :D Cbr250 unuttum :D Eğer cbr 250 almadan önce bı kere duke kullanmış olsam cbr250 almazdım.
    Boy kaç bilmiyorum ama CBR250'nin yanında Duke çok ufak ve rahatsız bir motor bana göre... Duke'da rahat edebilmek için belirli bir cüssenin üzerinde olmamak gerekiyor.
    127 bunu beğendi.

  15. #15
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı tolgakızılgü adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    r25 in ktm klasmanı da rc 390 dır... kafa kafaya da giderler.
    çıkar piste gör bakalım, kafa kafaya mı gidiyolar

  16. #16

    Üyelik
    16 Mayıs 2017
    Ya Duke 250 ve R25 karsılastırması cok gereksiz bence. Birisi şehir içi için manevraları vs. çok iyi diğeri ise SS model haliyle üst devirlerde koyar postayı. Her grup motosiklet farklı amaçlara hizmet eder.
    İkisi de çiçek gibi makineler
    Bu arada hocam tünellerde dikkatli olun aman diyeyim sizden önemli değil hiçbir şey. Güvenli ve keyifli sürüşler
    Ultraviolet ve Pisman bunu beğendiler.

  17. #17
    Pisman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2008
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı tolgakızılgü adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Keşke motorlarını okadar kısıtlamasalar belki bende duke yada rc düşünebilirdim ama çok kısıtlıyorlar makinaları. Donanım süper kalite güzel gel gelelim piyasanın en yavaş motorları...
    aslında yavaş demek haksızlık olur, benzerleri arasında en seri motorlar ktm de 200-390 cc arası, nispeten son hızı düşük, ve konforu... o da tarz meselesi + gülü seven dikenine katlanır

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:32 ----------

    Alıntı tolgakızılgü adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Keşke motorlarını okadar kısıtlamasalar belki bende duke yada rc düşünebilirdim ama çok kısıtlıyorlar makinaları. Donanım süper kalite güzel gel gelelim piyasanın en yavaş motorları...
    aslında yavaş demek haksızlık olur, benzerleri arasında en seri motorlar ktm de 200-390 cc arası, nispeten son hızı düşük, ve konforu... o da tarz meselesi + gülü seven dikenine katlanır

  18. #18

    Üyelik
    23 Şubat 2015
    Motosikleti
    1970 Triumph Tr6
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tüm modellerde var %10 fazla gösterme. Duke250 ile 160 ı zor gördüm 170 kim yapmış.
    Tüm modellerde %10 denemez bir dergi incelemesinden dyno ölçümü

    Honda NC750X DCT:
    A 130 km / he 125 kmh real, 4 100 r / min +%3.8
    A 90 km / he 86 kmh real, 2 800 r / min +%3.6

    Kawasaki Versys 650:
    A 130 km / he 125 kmh real, 6250 rev / min +%3.8
    A 90 km / he 86 kmh real, 4250 rev / min +%3.6

    Yamaha Tracer 700:
    A 130 km / he 121 kmh real, 5500 rev / min +%6.9
    A 90 Km / h, 83 kmh real, 3 900 r / min +%6.3

  19. #19
    gogozh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2016
    Şehir
    istanbul
    Yıllar yıllar sonra Allah ömür verirse torunlarima anlatacam bu r25' i .

    250 cc motosiklet 390 cc makinayı tokatliyordu. Bayir aşağı üstüne yatınca hele birde aç karnına bınersen 200 km/h bile zorluyordun diye anlatacam duracam 😂
    pea ve EldekiDebryj bunu beğendiler.

  20. #20
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    ne güzel hikayeydi sahiden. çok teprik.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)