diyetlist.com diye bi site var oradada bir cok diyet tarifi edinilebilir ) valla cok kilolu artci lmicaksin hatta kadin disinda artcı almican
diyetlist.com diye bi site var oradada bir cok diyet tarifi edinilebilir ) valla cok kilolu artci lmicaksin hatta kadin disinda artcı almican
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
Benim motora iki kişi binince fren sıkıştırıyor. Tamirde etmiyorum. O bahaneyle kimseyi bindirmiyorum. :D
Bence kaskta sorun görünmüyor. Ucuz birşey değil ki atıp yenisini alasın.
Benden bir tavsiye altındaki aletin sınırlarını zorlamadan yola cıkma 1. kural motoru aldın ani hızlanma ani fren sağa sola dönerken ne kadar yatabiliyorsun veya yatarken fren yaparken en uc kayma sınırını belirle ayrıca yokusta teker yaparmı yapmazmı bunların hepsini hesaba katarak motor kullan.Herkezin genelde yaptığı hata bu altındaki aletin neler yapıp neler yapamacağını bilmeden cıkıyor yola sonra da üzücü kazalar oluyor dikkat et kardesim dediklerime kulak as cok faydasını göreceksin
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:00 ----------
sesli güldümm :D:D:D:D:D:D çiftler arasındaki dialoglar komedi malzemesi zaten...
Çöpe atma kaski, forumda ekipman bagisi isteyen bir arkadas var, ona karsi odemeli kargo yaparsin )
şaka bir tarafa senin yerinde olsam ekonomiyi duzeltene kadar kullanirdim.
Hocam dediğiniz gibi fren çalışmaları , slalom , yatırma vb. çalışmaları yapıyorum zaten. Asıl amacım hondadan eğitim almak fakat bu ayki bütün güvenli sürüş 1 eğitimleri dolu. 2 ye katılmak içinde hazır mıyım bilmiyorum.
Geçen aylarda yine aynı artçımla birlikte saçma bir virajda düşmüştüm daha çok acemi olduğum zamanlardı. Bakışı kaçırdım kaldırıma odaklandım kaldırıma girdik arkadaşla. O gün bu gündür bakışı asla bir kere bile kaçırmadım. Hatta o kazadan sonra ilk defa yine aynı o arkadaşı aldım (tekere gelip yine kaza yaptık orası ayrı tabi de ), virajlarda olum helal olsun güzel yatırıyorsun demeye başladı arkadaş. Bu kazada motorun tekere geleceğini hiç beklemiyordum çünkü bu zamana kadar izlediğim videolarda ve yazılarda motosikletin eğer torku yüksekse düz yolda gazı fazla kaçırınca tekere geldiğini veya debriyajı vurarak tekere getirildiğini biliyordum. Arka fren olayınıda okumuştum bir yerden allahtan o akşam direk aklıma arka fren geldi ). Yokuştan tın tın çıkarken baktım devir düşüyor dedim vites düşüreyim. Ya 3 den 2 ye yada 2 den 1 e aldım fakat genelde vites düşürürken fren yapıp ara gaz ile vites düşürürken debriyajı yavaş bırakma gibi bir olay olmadığı için oradan kalan alışkanlık gazı verip aniden debriyajı bırakınca baktım motosiklet tekerde Yani hocam bu kadar anlatmamın sebebi daha önce böyle bir olayı hiç görmemiş , okumamış olduğum için motosikletten en son bekleyeceğim tepkiydi orada tekere gelmek.
Fakat artık bunuda tecrübe ettiğime göre bu olay hayatım boyunca aklımda kalacak acı deneyimler listesinde baş sıraları çekecek ondan eminim. Dediğiniz gibi bu tür şeyleri çalışmak çok çok önemli fakat ben daha önceden hiç dik yokuşta tekere gelmemek için çalışma yapma gibi bir çalışma duymadığım için tecrübesiz yakalandım. Tekrardan teşekkür ederim tavsiyeleriniz için
Kaskınızın aynısından ben de kullanıyorum. Fiberglass kasklar polycarbonlar veya plastikler gibi kolay esnemez. Ana kabukta çatlak yoksa kaskınıza şans verin derim ben.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)