Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
7. sayfa BirinciBirinci ... 5678 SonuncuSonuncu

Piaggio X9 500 adam etmeye çalışacağız...

    REKLAM ALANI
  1. #121
    Erdost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2015
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    ZONTES 350 T2
    İtalyan motorları usta seçer.

    Bu motorlar Japon motorlarından daha kaliteli ve sınırda üretilirler.Yani çağının teknoloji ve kalitesini zorlar bir yapı barındırırlar.

    Onun için İtalyan ve eski bir motor alıyorsanız,

    1-Paradan kaçmayacaksiniz
    2-Ustası özel olacak, teknik kapasitesi yüksek, yenilikçi metodlar uygulayan geri kafalı olmayan birisi olacak..
    SAZMAN ve Mustaphalanx bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Kayışı taktık. Bakalım nasıl olacak

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------

    Ikinci kayış da hedefe 40 km kala koptu. Gece saat 01.00 motoru yol kenarına kilitleyip gidiyorum. Elimde 1 adet daha eski kayış var. Tam bir eziyet oldu yolculuk. 16 saattir hedefe varamadım. Istanbula dönüp kayışları alıp gelmem 8 saat sürdü. Hey Allahım.
    Mustaphalanx bunu beğendi.

  3. #123
    freewill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 400 Youtube: Sucuk Ekmek MotoVlog
    yahu bu kadar kısa zaman da kayış nasıl kopar. Ölçülerle ilgili mi bir sıkıntı var? Bir de bu kayışlar için ağır sanayi mi ne diyorlar tersanelerin olduğu yerde mi neydi. Özel endüstriyel kayışlardan bahsediliyordu. Bi araştırın derim. Bir de yağ muhabbeti varmış. Şanzıman kısmından gelmiyor değil mi?

  4. #124

    Üyelik
    18 Aralık 2012
    Alıntı SAZMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kayışı taktık. Bakalım nasıl olacak

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------

    Ikinci kayış da hedefe 40 km kala koptu. Gece saat 01.00 motoru yol kenarına kilitleyip gidiyorum. Elimde 1 adet daha eski kayış var. Tam bir eziyet oldu yolculuk. 16 saattir hedefe varamadım. Istanbula dönüp kayışları alıp gelmem 8 saat sürdü. Hey Allahım.
    Bu kayislar, ilk kopan da dahil, omru dolmus, 12 bin kilometreden fazla surulmus kayislar mi? Eger oyleyse kopmalari normal. Varyator kayislari agir sanayide surekli ayni ve genelde dusuk devir ceviren makina kayislarina gore cok daha agir ve farkli yuk altinda calisiyorlar. Bu yuzden italyanlarda veya japonlarda genelde 12, 16 bin de bir degisim omru bicmisler.

    Gecmis Olsun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:59 ----------

    Alıntı Mustaphalanx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeniden merhabalar. Haberler kötü. Dün yapılan bakımın ardından sabah motoru çalıştırmaya kalktım çok zor çalıştı. Varyatörün üstü yine yağ olmuştu. Aradım Kadıköy motoru manyetodan olabilir dedi. Maslak merkez motoru aradım yüksek ihtimal sekman dedi. Tahmini masraf 1000-2500tl çıkar dediler.

    Sonuç olarak bu motorun adam olmayacağına kanaat getirdim. İtalyan aygırları sanırım ömürlük değiller. Bi çaresine bakıcam.

    Motosikletten soğuma noktasına geldim o derece...
    Daha dün sadece binip gideceksin derken "manyetodan olabilir" ne demek oluyormus??? Piaggio bir motorum var, simdi okudum konuyu. Manyetonun oradaki kablo cikis noktasi zamanla biraz yag kacirma yapabilir ancak o kisim varyator tarafinda degildir, motorun sag yaninda kalir. Ustelik de bu durumda zor calisma gorulmez. Daha once bu servisin "his bir seyi yok" dedikleri ve motordan ses geldigi sikayetiyle geldigi halde gonderdikleri bir Fuoco 500'un 5 dakika sonra koprude kranki kilitleyip motor blogu altindan piston kolunu cikarttigini hatirliyorum.

    Verilere gelecek olursak, hava kutusunda yag var, rolanti yuksek ve inmiyor, zor calisiyor. Ben usta degilim ama Mustafa gibi merakliyim, Piaggio sahibi oldugum icin de asinayim. Bu durumda motorun hava aldigindan, kompresyonun dustugunden, 3 segmanindan bir veya bir kacinin bozuk olmasindan suphelenirim. Sayet boyle ise bunun da serviste olculmesi kolay, kompresyonu buji yerinden olculur, suphenin saglamasi yapilir. Kompresyon dusukse motorun ust kapagi acilip segman kontrolu ve gerekiyorsa degisimi yapilir.

    X9'lar yeri doldurulamayacak cok nefis motorlardir ancak yaslari itibari ile cok el degistirmislerdir ve maalesef cok kasaplarin elinden gecmislerdir. Mustafa, emek emek saatler boyu ugrasmissin ama amerikayi yeniden kesfetmeye de cok gerek yok. Sikayetlerinin tamamini bir kerede yaptir, fazla da tutsa keyifle bin. Motorunun muadilleri bugun 25-35 bin lira arasinda. Yok harcamak istemiyorsan o sekilde sat gitsin.
    SAZMAN ve Mustaphalanx bunu beğendiler.

  5. #125
    yulis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2017
    Motosikleti
    Apache RTR150 --> RTR180-->CBF1000FA
    kardeşim geçmiş olsun,hayırlı olsun bende kendim değiştiriyorum bir çok parçayı tamircilere güvenmiyorum aslında içinden geldim bu işlerin

    daha önce bi konuda da bahsetmiştim babam eski motosiklet tamircisidir şimdi bisikletçi hala ondan destek alıp kendim yaparım

    motor indirip söktük yanlış sente ayarından sbop yamulttuk yılmadık tekrar topladık ilk 4 zamanlı deneyimimdi ama yapılıyor

    özellikle yabancı sitelerde çok kaynak var

    senin gibi bende beski derli toplu bir maxi alacağım sırf tecrübe etmek ve öğrenmek için boş zamanlarımda uğraşmak keyif veriyor

    işte senin avantajın şuan bekar olman

    umarım başarılı bir şekilde sonuçlanır takipteyim
    Mustaphalanx bunu beğendi.

  6. #126
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    Maalesef bu maceranın böyle sonuçlanacağı belliydi. Daha Fazla stres sahibi olmayıp satın gitsin derim. Okul yıllarımda 65 model bir vosvos beni resmen sinir hastası yapacaktı ordan biliyorum, eski motor ve arabalar eğer tek araç ise uğraşılacak dert değil.

  7. #127
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Şimdi motoru bıraktığım yere gidiyorum. Bakalım yerinde duruyor mu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------

    Elimde son bir tane yaralı kayış var. 40 km yolu yapabilirsem mükemmel olacak .yoksa motoru getirmenin başka bir çaresine bakacağım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:47 ----------

    Tamir ettim. Şimdi yola çıkacağım. Dua edin 40 km gitse yeter. Sevgilerimle.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:55 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:58 ----------

    Hedefe sağ salim ulaştım. Sevgiler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:38 ----------

    yulis ve Mustaphalanx bunu beğendiler.

  8. #128
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Üzerindeki kayış yaralı olduğundan, 450 km yavaş bile gitsem, mutlaka yolda kalırım diye, motoru bırakmaya karar verdim. Motor Kastamonu' da güvende kilitli. Yeni kayış alıp otobüsle gidip, takıp motoru geri getireceğim.


    Kayış önerisi için konu açtım sevgili arkadaşlar, lütfen bana yardımcı olursanız sevinirim.
    Selamlar.
    Mustaphalanx bunu beğendi.

  9. #129

    Üyelik
    11 Haziran 2014
    Şehir
    Ordu
    Motosikleti
    Aprilia RSV 1000
    Bu hayatta yeninin tutulanın değilde sevdiği motorun peşine giden bi benmiyim diyordum değilmişim. Sevindim açıkcası.

    Arkadaşım ben herkezin bindiği cbf e pulsara veya ybr'ye hatta 600cc-1000cc motorlara binmek istemiyorumdur belki değilmi tamam en çok onlar satılıyor en çok onları parçaları bulunuyor veya tüm ustalar onlardan para kazanıyor olabilir. ama BANANE ben sevdiğim motora binmek istediğim de neden bir toplum ve motorcu camianın baskısına maruz kalıyorumki. 2016 model pulsarımı satıp 2006 model cbf250 aldım kaç km de allah bilir km göstergesine bakmadım bile ama seviyorum daha çok hoşuma gidiyor .

    Malesefki motorlar demir yorgunluğundan ve bakım zamanları geldiğinden bakım gerektiriyorlar bunu belli km lerde sıfır motorlarda da yapıyoruz zaten ama mesele şu motorları bitiren bilinçsiz kullanıcılar ve bilinçsiz motor ustalarıdır bunu kabullenmek lazım

    şuan motorumun fren hidroliğine bakıyorumda pekmez kıvamına gelmiş belliki fabrikanın koyduğu hidrolik değişmemiş hala kimin suçu eski motorunmu? yıllarca kullanan kullanıcılarınmı yoksa herdefasında gördüğü halde kullanıcıya kardeş bu hidrolik ömrünü doldurmuş bak frenin kazık gibi olmuş demeyen ustalarmı?

    Malesefki otomobilimi veya motorumu ustaya bırakıp usta sen halledersin ben akşam gelir alırım diyemiyorum işimi gücümü bırakıp aracımın başında beklemek zorunda kalıyorumki bi eksiklik yanlışlık yapmasın yaparsada bilim ona göre düzeltmeye çalışim güvenemicekmiyiz kardeşim kimseye helal mi yani bu kazandıklarımız yazık ya çok doluyum bu konularda kusuruma bakmayın ...
    SAZMAN ve Mustaphalanx bunu beğendiler.

  10. #130
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Alıntı ahmetyildiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu hayatta yeninin tutulanın değilde sevdiği motorun peşine giden bi benmiyim diyordum değilmişim. Sevindim açıkcası.

    Arkadaşım ben herkezin bindiği cbf e pulsara veya ybr'ye hatta 600cc-1000cc motorlara binmek istemiyorumdur belki değilmi tamam en çok onlar satılıyor en çok onları parçaları bulunuyor veya tüm ustalar onlardan para kazanıyor olabilir. ama BANANE ben sevdiğim motora binmek istediğim de neden bir toplum ve motorcu camianın baskısına maruz kalıyorumki. 2016 model pulsarımı satıp 2006 model cbf250 aldım kaç km de allah bilir km göstergesine bakmadım bile ama seviyorum daha çok hoşuma gidiyor .

    Malesefki motorlar demir yorgunluğundan ve bakım zamanları geldiğinden bakım gerektiriyorlar bunu belli km lerde sıfır motorlarda da yapıyoruz zaten ama mesele şu motorları bitiren bilinçsiz kullanıcılar ve bilinçsiz motor ustalarıdır bunu kabullenmek lazım

    şuan motorumun fren hidroliğine bakıyorumda pekmez kıvamına gelmiş belliki fabrikanın koyduğu hidrolik değişmemiş hala kimin suçu eski motorunmu? yıllarca kullanan kullanıcılarınmı yoksa herdefasında gördüğü halde kullanıcıya kardeş bu hidrolik ömrünü doldurmuş bak frenin kazık gibi olmuş demeyen ustalarmı?

    Malesefki otomobilimi veya motorumu ustaya bırakıp usta sen halledersin ben akşam gelir alırım diyemiyorum işimi gücümü bırakıp aracımın başında beklemek zorunda kalıyorumki bi eksiklik yanlışlık yapmasın yaparsada bilim ona göre düzeltmeye çalışim güvenemicekmiyiz kardeşim kimseye helal mi yani bu kazandıklarımız yazık ya çok doluyum bu konularda kusuruma bakmayın ...
    Arkadaşım,

    Ben eski motor aldığımda ilk önce tüm sıvıları değiştiririm. Aktarma organlarına bakım yaparım, lastikleri ve bujileri yenilerim. Fren sistemini bakımını yaparım. Yoksa yolda kalırım sürekli. BU benim 23. motorum sanırım.

    Kayış kopması uzun yolda tam bir bela olacağından en iyi kayışı almak istiyorum. Çünkü motorum saat gibi çalışıyor. Mükemmel konforlu ve dengeli. O nedenle binmeye devam edeceğim. Ben satacağım zamanı çok iyi biliyorum. Şu an bu motorun yerine konacak bir motor yok maalesef. Ben bunu 8 liraya malettim.

    Kayış önerilerini bekliyorum halen .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------

    Bu arada bu motorla kurban bayramında 3000 km yapmayı planlıyorum, o kadar rahat yani.
    ahmetyildiz ve serif abi bunu beğendiler.

  11. #131

    Üyelik
    20 Mart 2017
    yürekden kutluyorum , allah enerjinizi artırsın
    SAZMAN ve Mustaphalanx bunu beğendiler.

  12. #132
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Güncel......

  13. #133

    Üyelik
    18 Aralık 2012
    Alıntı SAZMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım,

    Ben eski motor aldığımda ilk önce tüm sıvıları değiştiririm. Aktarma organlarına bakım yaparım, lastikleri ve bujileri yenilerim. Fren sistemini bakımını yaparım. Yoksa yolda kalırım sürekli. BU benim 23. motorum sanırım.

    Kayış önerilerini bekliyorum halen .
    Neden orjinal Piaggio 500 kayışı takmıyorsunuz? 12 hatta 15 bin kilometre problemsiz gidersiniz... En fazla 300 liradır. Bu çektiğinize değer mi?

  14. #134

    Üyelik
    25 Nisan 2010
    Alıntı SAZMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım,

    Ben eski motor aldığımda ilk önce tüm sıvıları değiştiririm. Aktarma organlarına bakım yaparım, lastikleri ve bujileri yenilerim. Fren sistemini bakımını yaparım. Yoksa yolda kalırım sürekli. BU benim 23. motorum sanırım.

    Kayış kopması uzun yolda tam bir bela olacağından en iyi kayışı almak istiyorum. Çünkü motorum saat gibi çalışıyor. Mükemmel konforlu ve dengeli. O nedenle binmeye devam edeceğim. Ben satacağım zamanı çok iyi biliyorum. Şu an bu motorun yerine konacak bir motor yok maalesef. Ben bunu 8 liraya malettim.

    Kayış önerilerini bekliyorum halen .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------

    Bu arada bu motorla kurban bayramında 3000 km yapmayı planlıyorum, o kadar rahat yani.
    orjinal kayışından şaşmayın. orjinali büyük ihtimalle mitsuboshi markadır. orjinal kayış örnek link https://www.motopit.com.tr/urun/varyator_kayisi_debriyaj_kayisi_849090

  15. #135
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Alıntı sanausbe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden orjinal Piaggio 500 kayışı takmıyorsunuz? 12 hatta 15 bin kilometre problemsiz gidersiniz... En fazla 300 liradır. Bu çektiğinize değer mi?
    Yahu kızma kardeşim hemen. Ben orijinal istemiyorum demedim ki! Daha iyisi var ise alalım dedim. Bilen yazsın dedim hey allaaam

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:55 ----------

    Alıntı cool113 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    orjinal kayışından şaşmayın. orjinali büyük ihtimalle mitsuboshi markadır. orjinal kayış örnek link https://www.motopit.com.tr/urun/varyator_kayisi_debriyaj_kayisi_849090
    Evet bu kayışı çok begendim iki tarafı da tırtıklı değişik. Benim 3 kayış da buna benzemiyordu. Bunu alayim olmazsa. Bu da kevlar mi acaba

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:58 ----------

    Alıntı cool113 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    orjinal kayışından şaşmayın. orjinali büyük ihtimalle mitsuboshi markadır. orjinal kayış örnek link https://www.motopit.com.tr/urun/varyator_kayisi_debriyaj_kayisi_849090

    Maslak Data Motor İbrahim Usta ya gidip orijinal kayışı aldım. Sizin linktekinin aynısı.

    Hiç fikir veren olmadığı için teşekkür ederim.

    Sevgiler.

  16. #136
    The Dude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2008
    Şehir
    Khalkedon
    Motosikleti
    sym joymax
    o kadar yazdık sana da yaranılmıyor.
    dur bad-dua edeceğim sana,

    saçların dökülsün,
    yolda kayışın kopsun ...
    SAZMAN ve Mustaphalanx bunu beğendiler.

  17. #137

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Sazman hiç kayışdan anlama yoksa yardımcı olurdum. :(

    Sayende kayışları tanıdım o derece.
    SAZMAN ve Mustaphalanx bunu beğendiler.

  18. #138
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    al hocam sana kayış http://www.polini.com.tr/urun/kevlar-varyator-kayisi--248080-_1679.aspx?CatId=917

  19. #139
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Bunu aldım. Orijinal piaggio yazıyor üzerinde.....



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------

    Alıntı bazen25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    al hocam sana kayış http://www.polini.com.tr/urun/kevlar-varyator-kayisi--248080-_1679.aspx?CatId=917
    Ben kayış bulamadım mı diyorum? Guzel kardeşim neden bunu alayım onu söyle o zaman. Ben de gogıla yazıyorum çıkıyor sıkıntı yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------

    Bir de benim aldığım ürün farklı senin önerdiğin farklı. Işte fark nedir? Hangisini neden tercih etmeliyiz diye soruyorum.

    Sevgiler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------

    Alonedark93 ve Mustaphalanx bunu beğendiler.

  20. #140

    Üyelik
    25 Nisan 2010
    Alıntı SAZMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu kızma kardeşim hemen. Ben orijinal istemiyorum demedim ki! Daha iyisi var ise alalım dedim. Bilen yazsın dedim hey allaaam

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:55 ----------



    Evet bu kayışı çok begendim iki tarafı da tırtıklı değişik. Benim 3 kayış da buna benzemiyordu. Bunu alayim olmazsa. Bu da kevlar mi acaba

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:58 ----------




    Maslak Data Motor İbrahim Usta ya gidip orijinal kayışı aldım. Sizin linktekinin aynısı.

    Hiç fikir veren olmadığı için teşekkür ederim.

    Sevgiler.
    evet kevlar kayış. maxi scooter modellerinde kevlar kayış kullanılır. diğer türlü o güce dayanamaz kısa sürede yıpranıp kopar. orjinal kayışın üzerindede dikkat ettiyseniz mitsuboshi amblemi var ve çok kaliteli bir kayış. kaliteli motosikletlerin orjinal kayışları genellikle mitsuboshi veya bando marka oluyor. bu kayışla sürekli tapagaz gitmiyorsan ortalama 20-25 bin km sana hizmet verecektir.
    Mustaphalanx bunu beğendi.


7. sayfa BirinciBirinci ... 5678 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)