Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

Piaggio X9 500 adam etmeye çalışacağız...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Alıntı Mustaphalanx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aaa evet dikkatimi çekmemiş. Uyarınız için teşekkür ederim
    Aşk olsun Mustafa dedim ya üzerinden kalemle geçeriz diye

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:03 ----------





    Yüksek süratlerde üstteki ilave deflektör camın sürücüye doğru eğilmesine yol açıyordu. İki adet chopper bağlantınlrpm laması, somun ve musluk contası kullanarak destek yaptım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    @SAZMAN
    Yaptıklarınız herkese örnek olacak şeyler. Fakat ek cam olmamış. Görünümü bozmuş. Bence gerek yok. Yüksek hızda biraz öne eğilmek yeterli. Böyle yelkenli gibi duruyor.
    SAZMAN bunu beğendi.

  3. #83
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @SAZMAN
    Yaptıklarınız herkese örnek olacak şeyler. Fakat ek cam olmamış. Görünümü bozmuş. Bence gerek yok. Yüksek hızda biraz öne eğilmek yeterli. Böyle yelkenli gibi duruyor.
    İstediğim zaman çıkarıyorum uzun yolda çıkarıyorum. Şehir içinde hiç rüzgar sesi gelmiyor böyle Harika konforlu. Dediğinize katılıyor ve tak çıkar yapıyorum bagajda her türlü alet var. Bir inceleme videosu çektim ama nasıl buraya atarım ��

  4. #84
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı SAZMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstediğim zaman çıkarıyorum uzun yolda çıkarıyorum. Şehir içinde hiç rüzgar sesi gelmiyor böyle Harika konforlu. Dediğinize katılıyor ve tak çıkar yapıyorum bagajda her türlü alet var. Bir inceleme videosu çektim ama nasıl buraya atarım ��
    Motorunda baya büyük bir ön cam var. Naked motorlarla kıyaslarsan senin motor otomobil gibi rüzgar korumalı. Videoyu youtube a yükleyip linkini sayfaya yazabilirsin. Kazasız belasız sürüşler...

  5. #85
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Rüzgar tam alnıma geliyor çok iyi bir kaskım da yok. Şekline takılmıyorum. Kötü olduğunu kabul ediyorum ama sürünce ne demek istediğimi anlarsınız.
    Teşekkürler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

    https://youtu.be/xi7mLfdUaIY

    Burada da DURSUN.
    Mustaphalanx bunu beğendi.

  6. #86
    jacob34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT 03 (660)
    Önceki takas yaptığın yazıyı okumuştum. Kendi kendime "bayaa ucuza kapatmış makinayı" demiştim. Ucuz etin yahnisi bu oluyor. Bende ktm de yaşadım hatta daha kötülerini 2 ayda toplandı parçası yok diye içinde bulunduğun durumu burda en iyi ben anlarım dostum
    SAZMAN ve Mustaphalanx bunu beğendiler.

  7. #87

    Üyelik
    14 Mart 2016
    Motosikleti
    Honda Activa 100 (2004)
    Alıntı jacob34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önceki takas yaptığın yazıyı okumuştum. Kendi kendime "bayaa ucuza kapatmış makinayı" demiştim. Ucuz etin yahnisi bu oluyor. Bende ktm de yaşadım hatta daha kötülerini 2 ayda toplandı parçası yok diye içinde bulunduğun durumu burda en iyi ben anlarım dostum
    Aslında içinde bulunduğum durumdan şaşılacak derecede çok memnunum Motorumu şu an hiçbir motorumu sevmediğim kadar seviyorum. Bir tane sıfır bir tane de sıfır ayarında (500 kmde) aldığım motosiklet oldu ama hiçbirini bu kadar çok sevmedim. Allah korusun pert olsa oturur ağlarım o derece bir sevgi besledim yani.

    Aslında çok da pahalıya patlamadı. Sizin gibi parça gelsin diye hiç beklemedim. Sanki peynir ekmek motosikletleri gibi parça hususunda ne istediysem şak diye çıkarıp önüme koydular. Egzos contasını bile bu kadar hızlı bulabileceğimi düşünmemiştim. Yaptığım masraflar:

    2x2 ön fren balatası 170 tl
    bagaj teli 25 tl
    sarf malzemeleri (yağlar, filtreler, wd 40, balata spreyi, kontak spreyi, siyah bant, alet takımı, alyan takımı) 350 tl
    fren hidroliği 14 tl
    egzos contası 150 tl
    arka çanta demiri 180 tl
    sinyal tuşu 50 tl
    michelin city grip lastikler ve çelik siboplar (rot balans dahil) 650tl
    45 lt çanta 210 tl

    bakım ve işçilik (190tl havaya gitti haram zehir zıkkım olsun onu katmayacağım)
    Frenler ve egzos için 150+30=180 tl
    kayış ve varyatör bakımı için 100 tl
    Yalama olmuş vidayı sökme işçiliği 20 tl + 1 tl vida 21 tl

    TOPLAM 1890 TL (+ haram zehir zıkkım olsun 190 tl)

    Motosiklet 5500tl + 2100 = 7600 tl

    Sonuç olarak ön arka frenlerim orjinal brembo, arka diskim tüm balatalar ve hidroliğine kadar sıfırıyla değişti. Şu an frenlerimden zerre ses gelmiyor. Egzos contam yeni, motorumdan ses gelmiyor, yolda tıs tıs sessiz sedasız gidiyorum. Ön arka lastiklerim yeni ve daha nicesi.

    Evet biraz masraf yaptım, biraz uğraştım ama:

    *Motosikletin ve varyatörünün kondisyonunu ve motorun genel olarak ne durumda olduğunu, bakıma ne zaman gireceğini biliyorum.
    *Hangi yağı koyduğumu, motorumda ne parça kullandığımı biliyorum, yapılan tüm işçilikleri gözümle gördüm.
    *Motosiklet, aldığım adamın dediği gibi çıktı. Hiç sürpriz yaşamadım. Allah Razı olsun.
    *Ufak tefek şeylere müdahale edebilecek mekanik bilgiye sahip oldum. Motorumu tanıdım.
    *Masrafsız diye tonla para verip alıp 1tl bile masraf etseydim işte o zaman canım çok sıkılırdı. Lakin masraflarını biliyordum, kabullenerek aldım.
    *Şu anki motorumun maliyet fiyatına muadil bir motosiklet var mı?

    Son olarak motorumun kozmetik ihtiyaçları var ama sürerken keyif aldığım için gözüm onları pek de görmüyor.

    Kozmetik masraflar

    200 tl ayna tamiri
    Maksimum 300 tl koltuk ve göğüs kaplama.
    120 tl sıfır ön cam.

    Daha da sayılabilir fakat en acilleri bu.

    Okuduğunuz için teşekkürler. Tekeriniz düz bassın...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------

    Alıntı SAZMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rüzgar tam alnıma geliyor çok iyi bir kaskım da yok. Şekline takılmıyorum. Kötü olduğunu kabul ediyorum ama sürünce ne demek istediğimi anlarsınız.
    Teşekkürler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

    https://youtu.be/xi7mLfdUaIY

    Burada da DURSUN.
    Eline sağlık abimmm

  8. #88
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Dükkandayım adam etmeye devam ediyorum. Satelis efsane yahu Ne kadar güzel motor yapmışlar param olsa da yerine alabilecek mantıklı bir motosiklet bulamıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:36 ----------



    Lastik boyadım biraz eğlenceli

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------

    Mustaphalanx bunu beğendi.

  9. #89
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    @SAZMAN
    Sizin gibi becerikli arkadaşları bulmuşken sorayım. Bu egzost kapağını boyatmak mı yoksa folyo kaplatmak mı doğru olur.

  10. #90
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Ben hemen siyah mat şömine boyası alır boyardım. 10 dakikamı almaz. Xenter sayfasında da paylaştım. Ve yukarıda fotoğrafta gördüğünüz satelis egzoz kapağını Normal kaporta boyasını spreye bastırdım onunla boyadım. Yan karenaj aynı şekilde benim atölyede boyadık. 3 tüp boya aldım. Çok güzel olmadı ama çok incelemezsen kötü durmuyor. Fotoğraftaki gibi şu an. Yapı marketten siyah mat folyo aldım çizik yerleri ve tur camının alt kısmını kapladım. Biraz önce yaptım. Yağmur biterse süreceğim biraz bakalım.

  11. #91
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı SAZMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben hemen siyah mat şömine boyası alır boyardım. 10 dakikamı almaz. Xenter sayfasında da paylaştım. Ve yukarıda fotoğrafta gördüğünüz satelis egzoz kapağını Normal kaporta boyasını spreye bastırdım onunla boyadım. Yan karenaj aynı şekilde benim atölyede boyadık. 3 tüp boya aldım. Çok güzel olmadı ama çok incelemezsen kötü durmuyor. Fotoğraftaki gibi şu an. Yapı marketten siyah mat folyo aldım çizik yerleri ve tur camının alt kısmını kapladım. Biraz önce yaptım. Yağmur biterse süreceğim biraz bakalım.
    Bir deneyeyim bakalım. Fikir için teşekkür ederim. Senin egzost kapağı çok güzel görünüyor. Kolay gelsin.

  12. #92
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz

    Ön camın alt kısmına film çektim dıştan idare eder mükemmel olmadı ama olsun ben eğreti seviyorum

  13. #93
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı SAZMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/zBVWE6.jpg
    Ön camın alt kısmına film çektim dıştan idare eder mükemmel olmadı ama olsun ben eğreti seviyorum
    Bence üstüne bir kat daha at. Fakat karbon görünümlü olanından. Yakışır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:36 ----------

    Bu arada ben de harekete geçtim. Egzost kapağını güzel bir zımparaladım. Isıya dayanıklı boya bauhaus'tan mı bakmak lazım?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------

    İş tamam.
    Mustaphalanx ve SAZMAN bunu beğendiler.

  14. #94

    Üyelik
    14 Mart 2016
    Motosikleti
    Honda Activa 100 (2004)
    Yeniden merhabalar. Tüm bakımlarımı yaptırdıktan sonra dedim ufak çaplı bir seyahate çıkayım. Bu hafta Kocaeli Karamürselde işim vardı. Yükledim eşyalarımı koyuldum yola.



    Size topcase takıldıktan sonraki yol deneyimlerimden bahsedeyim.

    Alet rüzgarlı havada 120ye kadar oldukça stabil ama 120den sonra rüzgardan ötürü biraz çekindirmeye başlıyor. Geçen seferki İlker abiyle yaptığım gezide rüzgar azdı ve topcase yoktu, herhangi bir yüküm de yoktu o yüzden 150ye kadar motor gram sıkıntısızdı. Bu sefer topcase yarıya kadar, sele altıysa tam kapasite yüklüydü. Otobanda çok basamadım çünkü dediğim gibi biraz güvensiz geldi. Topcase yüklü de olsa yüksüz de olsa malesef motorun dengesini çok etkiliyormuş!

    Mesela bugün de topcase ve sele altı boşken bi hız denemem oldu. 130-140 arası bir hızda tatlı bir viraja yattım. Motosiklet boş olmasına rağmen motorun tepkileri gerçekten korkutucuydu... Bi ara gidon beni dinlememeyi seçti. Motor ön arka yaylanmaya başladı ve upside veya downside yiyeceğim diye korktum gazı bıraktım kompresör ve hafif arka frenle yavaşladım. Ama gidona fazla müdahale etmeyeyim derken en sol şeridin solundan en sağ şeride kadar kaydım. Allahtan yol boştu ve başıma kötü şeyler gelmedi. Gidonu sıkmak yerine serbest bıraktım motor direk kendini topladı.

    Aslında sorunu düz yolda ellerimi bırakınca anladım. Ellerimi bıraktığımda direksiyon direk yalpalamaya başlıyor. Daha önce yamaha nmax'im varken de aynı sorunu yaşamıştım. Topcase rüzgar ve kendi ağırlığı yüzünden motorun arka kısmını ağırlaştırıyor ve motor da haliyle arkaya basıyor. Arkaya bastıkça ön havalanıyor ve dengesizlik oluşuyor. Daha ağır bir direksiyon topuzu işimi görür diye tahmin ediyorum fakat sorun şu. Şu anki topuzlarım eşşek kadar. Daha ağırını ve uyumlusunu nerden bulacağım ben şimdi?

    Öte yandan rolantim mi arttı yoksa artık motor daha mı stabil çalışıyor emin olamadım. Şu an motorum daha az titreşimli fakat rolantim 1500-1700 bandında çalışıyor. Gözlemlediğim kadarıyla motor sıcakken de soğukken de genellikle 1600de duruyor. Egzos contasını yaptırmadan önce ilk çalıştırmada rolantim 1600-1700 iken motor ısındıktan sonra bu değer 1300-1400e kadar düşüyordu sonra 1500 civarında sabitleniyordu. Şimdi ilk çalışma devrinden hiç düşmüyor. Bunu da araştıracağım.

    Yakıtım şu an şehirler arası 4,5-5 lt arası. 120km/h süratte kmde ortalama 25 kr yakıyor. (benzin 5tl) Yakıt tüketimim contayı yaptırmadan önce uzun yolda 4 litreydi. Bi ayarı kaçtı fakat ne ayarı kaçtı tam emin değilim. İstanbula döndüğümde Kadıköy motora ya da ustama bi uğrar baktırırım.

    Sizin de düşüncelerinizi bilmek isterim. Okuduğunuz için teşekkürler
    SAZMAN, acemi60 ve SuleymanE bunu beğendiler.

  15. #95
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı Mustaphalanx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeniden merhabalar. Tüm bakımlarımı yaptırdıktan sonra dedim ufak çaplı bir seyahate çıkayım. Bu hafta Kocaeli Karamürselde işim vardı. Yükledim eşyalarımı koyuldum yola.

    https://i.hizliresim.com/0BkYY9.jpg

    Size topcase takıldıktan sonraki yol deneyimlerimden bahsedeyim.

    Alet rüzgarlı havada 120ye kadar oldukça stabil ama 120den sonra rüzgardan ötürü biraz çekindirmeye başlıyor. Geçen seferki İlker abiyle yaptığım gezide rüzgar azdı ve topcase yoktu, herhangi bir yüküm de yoktu o yüzden 150ye kadar motor gram sıkıntısızdı. Bu sefer topcase yarıya kadar, sele altıysa tam kapasite yüklüydü. Otobanda çok basamadım çünkü dediğim gibi biraz güvensiz geldi. Topcase yüklü de olsa yüksüz de olsa malesef motorun dengesini çok etkiliyormuş!

    Mesela bugün de topcase ve sele altı boşken bi hız denemem oldu. 130-140 arası bir hızda tatlı bir viraja yattım. Motosiklet boş olmasına rağmen motorun tepkileri gerçekten korkutucuydu... Bi ara gidon beni dinlememeyi seçti. Motor ön arka yaylanmaya başladı ve upside veya downside yiyeceğim diye korktum gazı bıraktım kompresör ve hafif arka frenle yavaşladım. Ama gidona fazla müdahale etmeyeyim derken en sol şeridin solundan en sağ şeride kadar kaydım. Allahtan yol boştu ve başıma kötü şeyler gelmedi. Gidonu sıkmak yerine serbest bıraktım motor direk kendini topladı.

    Aslında sorunu düz yolda ellerimi bırakınca anladım. Ellerimi bıraktığımda direksiyon direk yalpalamaya başlıyor. Daha önce yamaha nmax'im varken de aynı sorunu yaşamıştım. Topcase rüzgar ve kendi ağırlığı yüzünden motorun arka kısmını ağırlaştırıyor ve motor da haliyle arkaya basıyor. Arkaya bastıkça ön havalanıyor ve dengesizlik oluşuyor. Daha ağır bir direksiyon topuzu işimi görür diye tahmin ediyorum fakat sorun şu. Şu anki topuzlarım eşşek kadar. Daha ağırını ve uyumlusunu nerden bulacağım ben şimdi?

    Öte yandan rolantim mi arttı yoksa artık motor daha mı stabil çalışıyor emin olamadım. Şu an motorum daha az titreşimli fakat rolantim 1500-1700 bandında çalışıyor. Gözlemlediğim kadarıyla motor sıcakken de soğukken de genellikle 1600de duruyor. Egzos contasını yaptırmadan önce ilk çalıştırmada rolantim 1600-1700 iken motor ısındıktan sonra bu değer 1300-1400e kadar düşüyordu sonra 1500 civarında sabitleniyordu. Şimdi ilk çalışma devrinden hiç düşmüyor. Bunu da araştıracağım.

    Yakıtım şu an şehirler arası 4,5-5 lt arası. 120km/h süratte kmde ortalama 25 kr yakıyor. (benzin 5tl) Yakıt tüketimim contayı yaptırmadan önce uzun yolda 4 litreydi. Bi ayarı kaçtı fakat ne ayarı kaçtı tam emin değilim. İstanbula döndüğümde Kadıköy motora ya da ustama bi uğrar baktırırım.

    Sizin de düşüncelerinizi bilmek isterim. Okuduğunuz için teşekkürler
    Sonuçta motor yılların yükünü taşımış. 130-140 la viraj yapmak biraz aşırı olmuş. Benim motorum 5 yıllık. Yeniyken 140 km/h gidişi ile şimdiki aynı değil. Motorun orası burası oynuyor. Uzun yolda 90-120 aralığı yeterlidir. Yüksek hız daha çok masraf ve tehlike demektir. Kazasız belasız sürüşler.
    Mustaphalanx bunu beğendi.

  16. #96
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Bence bu konunun ismini Custom tamirler denemeler diye değiştirip fikir sayfası yapmalı. Mustafacığım görüşemedik ben yağmur nedenimizle ilgaz turununiptaş ettim ki iyi ki etmişim kayınpeder köyde Mahsur yağmurdan.
    Bende yağmurda sürüş yaptım ilk defa ve çene açılır kask ile açık halde sürdüm ve ekstra camın da sayesinde hiç ıslanmadım neredeyse araba konforu. Bu motorlar gerçekten tam touringe yakın sanırım. Lastiklerin de iyi ve Yen'i ise doğru hava basılmış ise yağmur ve kırı arasında panik fren dışında çok fark görmedim. 90 km gibi hızlarda yavaşlamadan sürüldüğünde yağmuru yarıp geçiyor. İnanılmaz. Bayıldım. Gazı çek uzuyor ve bye bye baby. Ve birkaç satelis ilanından ve Yen'i modelden gördüğüm kadarınile Benin gidon topuzlarını büyütmüşler.
    Daha yapacak çok şey var zaman yok.
    Sevgiler.
    Mustaphalanx bunu beğendi.

  17. #97

    Üyelik
    14 Mart 2016
    Motosikleti
    Honda Activa 100 (2004)
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sonuçta motor yılların yükünü taşımış. 130-140 la viraj yapmak biraz aşırı olmuş. Benim motorum 5 yıllık. Yeniyken 140 km/h gidişi ile şimdiki aynı değil. Motorun orası burası oynuyor. Uzun yolda 90-120 aralığı yeterlidir. Yüksek hız daha çok masraf ve tehlike demektir. Kazasız belasız sürüşler.
    Makinalar gerçekten de yaşlanıyor. Materyal yorgunluk denen olay gerçekten bir zaman sonra sıkıntı. Bakalım bu motoru eski aldık. Kaç sene sonra artık tamam yürümüyorum diyecek merak ediyorum doğrusu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------

    Alıntı SAZMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence bu konunun ismini Custom tamirler denemeler diye değiştirip fikir sayfası yapmalı. Mustafacığım görüşemedik ben yağmur nedenimizle ilgaz turununiptaş ettim ki iyi ki etmişim kayınpeder köyde Mahsur yağmurdan.
    Bende yağmurda sürüş yaptım ilk defa ve çene açılır kask ile açık halde sürdüm ve ekstra camın da sayesinde hiç ıslanmadım neredeyse araba konforu. Bu motorlar gerçekten tam touringe yakın sanırım. Lastiklerin de iyi ve Yen'i ise doğru hava basılmış ise yağmur ve kırı arasında panik fren dışında çok fark görmedim. 90 km gibi hızlarda yavaşlamadan sürüldüğünde yağmuru yarıp geçiyor. İnanılmaz. Bayıldım. Gazı çek uzuyor ve bye bye baby. Ve birkaç satelis ilanından ve Yen'i modelden gördüğüm kadarınile Benin gidon topuzlarını büyütmüşler.
    Daha yapacak çok şey var zaman yok.
    Sevgiler.
    Abi eklemeden geçemeyeceğim. Şu yol çizgilerini ve yol üzerine boyanmış hız ve yol işaretlerini kim yaptıysa taaaa... Ağzımı bozmak istemiyorum ama bugün yağmurlu havada ciddi ter döktüm. Bununla ilgili harici bir konu açmayı bile planlıyorum. Yahu bugün yağmurlu havada lastiklerim asfalta sıkı sıkı tutunuyor ama o yazıların üstüne gelince motorun başı arkası ayrı oynuyor. Bu nasıl bir kaymadır! Viraja giremedim yahu korkudan. tekerler öyle bir kayıyor ki sanki motor altımdan gidecek. Bu nedir arkadaş yaaa! Bu yollarda sadece otomobil mi sürülüyor! Adrenalin ve korkuyu doyasıya yaşamak isteyen herkesi yağmurlu havada halıdere karamürsel arasındaki dönemeçli yokuşlarda sürmelerini öneriyorum...
    SAZMAN bunu beğendi.

  18. #98
    hachiko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500
    Bu motor ciddi manada 140dan sonra dengesini kaybediyor..Oysa burgman 160da dahi çok güvenli gidiyordu (top speed 160 km) Bir kere 160ın üzerine çıktım zor toparladım sanki ön teker yere değmiyordu..Ayrıca virajda bana hep fırlatacakmış gibi geliyor yüksek oluşundan dolayı sanırım... İlk aldığımda benzin sarfiyatı beni aşırı korkutmuştu 10 liralık benzin atardım 15-20 km zor gidiyordu..Şimdi 15 liralık atıyorum min 50 km gidiyor.. ( arada akü değişti) Şu ramazan ayında her akşam gezdim alıştımda benzini de hoşuma gitmeye başladı...
    Mustaphalanx ve SAZMAN bunu beğendiler.
    100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im

  19. #99
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Alıntı hachiko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motor ciddi manada 140dan sonra dengesini kaybediyor..Oysa burgman 160da dahi çok güvenli gidiyordu (top speed 160 km) Bir kere 160ın üzerine çıktım zor toparladım sanki ön teker yere değmiyordu..Ayrıca virajda bana hep fırlatacakmış gibi geliyor yüksek oluşundan dolayı sanırım... İlk aldığımda benzin sarfiyatı beni aşırı korkutmuştu 10 liralık benzin atardım 15-20 km zor gidiyordu..Şimdi 15 liralık atıyorum min 50 km gidiyor.. ( arada akü değişti) Şu ramazan ayında her akşam gezdim alıştımda benzini de hoşuma gitmeye başladı...
    Satelisi sürmelisiniz. ok gibi stabil gidiyor.
    Mustaphalanx bunu beğendi.

  20. #100
    hachiko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500
    Alıntı SAZMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Satelisi sürmelisiniz. ok gibi stabil gidiyor.
    Denemek isterim doğrusu..Hayalimdeki burgman 650 ya da europan 1300 var.. + olarak x9a olan tüm kötü düşüncelerim günden güne iyi yönde değişiyor..Başında beni aşırı yormuştu (aldıktan 1 hafta sonra aşırı hararetten devirdayim pompasını patlattı motor yakıyordu neredeyse , benzin azalınca çalışmıyordu) bugün son olarak attığım 15 liralık benzinle 70 km gidince beni bayağı mest etti...

    Ekleme: Bugün birşey farkettim ne kadar yağmur yağarsa yağsın bacakların ıslanmıyor bu motorda dün şortla bit pazarına gittim yağmur vardı gram ıslanmadım bak bu çok harika..
    Mustaphalanx bunu beğendi.
    100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)