Sizce üretim amacını en iyi karşılayan motosiklet hangisi?
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar, konu başlığında da dediğim gibi, sizce üretim amacını en iyi karşılayan ve beklentilere en iyi cevap veren motosiklet hangisi?
Bu konuyu düşününce aklıma ilk gelen motor, enduro/offroad sınıfında, Yamaha xtz 660z tenere. Bu motosikleti düşününce sanki kendi sınıfının tüm özelliklerini karşılayan en iyi motosiklet olarak görüyorum.
Sizinde kafanızda benim gibi farklı sınıflarda lider oldugunu düşündüğünüz motosikletler varsa paylaşır saniz sevinirim.
Reklamlar
-
Cbf 150 ybr 125. Kendi sınıfının hakkını veriyor. Az yakması falan değil dediğüm. A noktasından B noktasıne en iyi ulaşım aracı.
-
Alıp ta memnun olduğun her motosiklet üretim amacını karşılayan motosiklet demektir. Örneğin bende falcon flash 100 cc var memnunum benim için üretim amacını karşılıyor.
-
ünal dostuma katılıyorum. dün bende yolda giderken aklıma geldi. cbf yada ybr motorsa motor, sağlamlıksa sağlamlık, ekonomiyse ekonomi (ha 100 km üstü hız zor) ama iş görme derseniz kesinlikle bunlar.
yağını eksik etme, benzinin olsun başka hiç bir şey neredeyse bozamıyor aleti.
-
Üretim amacını karşılamayanlara örnek vermek daha mantıklı olur çünkü hepsinin görevi zaten budur. Neredeyse hepsi bu görevi yerine getirir.
-
Üretim amacı kar etmektir. O zaman CBF150 , YBR125.
-
korkmazunal adlı üyeden alıntı
Cbf 150 ybr 125. Kendi sınıfının hakkını veriyor. Az yakması falan değil dediğüm. A noktasından B noktasıne en iyi ulaşım aracı.
A ile B nin arasındaki mesafe ve yolun durumu (asfalt,toprak vs ) belirler o dediğinizi
-
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
A ile B nin arasındaki mesafe ve yolun durumu (asfalt,toprak vs ) belirler o dediğinizi
Hakkari'den çıkıp Tekirdağ'a gidin demiyoruz zaten. Onun için üretilen makineler farklı. Benim dediğim standartlar çerçevesinde ki Hakkari'den çıkıp Tekirdağ'a da gidilir. Asfaltta olabilir toprakta olabilir. Çamur olmadığı sürece sorun yok
-
Cevap sorunun içinde:
Üretim amacını en iyi karşılayan şey = Motosiklet
-
Commuter sınıfında Ybr yi tek gecerim,A noktasından B noktasına götürmesi,yaptıgın hataları motorun absorbe etmesi uzar gider,Kücük motor zaten,Bundan Sonra Mt 7 İle son bulurum heralde
-
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
Commuter sınıfında Ybr yi tek gecerim,A noktasından B noktasına götürmesi,yaptıgın hataları motorun absorbe etmesi uzar gider,Kücük motor zaten,Bundan Sonra Mt 7 İle son bulurum heralde
mt7 den sonrası yine yebere demedi deme. daha geçen yine demiştim, motor macerası yebereyle başlar yebereyle biter diye
-
korkmazunal adlı üyeden alıntı
Hakkari'den çıkıp Tekirdağ'a gidin demiyoruz zaten. Onun için üretilen makineler farklı. Benim dediğim standartlar çerçevesinde ki Hakkari'den çıkıp Tekirdağ'a da gidilir. Asfaltta olabilir toprakta olabilir. Çamur olmadığı sürece sorun yok
neyin standardı yada nasıl bi çerçeveyse tamam senin dediğin gibi olsun
-
||| 500Px.com/Arranger ||| Flickr.com/photos/132925453@N03 ||| Youtube.com/channel/UCpMYGwzlf5cTevF5uVbXWeg |||
-
Uzun yol icin Goldwing
Tartismasiz. Direk blok uzerine bozuk parayi dik koyup motoru calistirdiginizda devrilmeyen titresimsizlikte motora sahip, laZboy koltuk rahatliginda olmasina ragmen sasirtici bir sekilde motosiklet karakterini korumus olan uber arac.
Naked olarak Superduke
Piyasadaki muadillerinin aksine spor motosikletten devsirme olmayan, sifirdan kendine ait sasesi ve motoru olan, hatta motoru SS turune de cok uygun gelmeyecek karakterde olan, sehir icinde patir patir cruiser edasiyla gezip, icabinda bircok SS'in canini yakma kapasitesine sahip, Honda Jazz pratikligi ve Honda NSX kapasitesini ayni pakette sunabilme aykiriliginin ustesinden gelebilmis, sapina kadar naked alet.
Gosteris olarak Valkyrie Rune
Hareket eden heykel, motorlu sanat eseri...
-
Benim için ybr-cbf ve xt660 tenere
-
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
-
Naked/roadster kategorisinde Mv Agusta Daragster 800 çok hoşuma gidiyor. Bana göre çok özel bir makine. Türkiye'de bir tane satılık var.
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
neyin standardı yada nasıl bi çerçeveyse tamam senin dediğin gibi olsun
Öpüyorum gözlerinden kardeşim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------
DKN adlı üyeden alıntı
mt7 den sonrası yine yebere demedi deme. daha geçen yine demiştim, motor macerası yebereyle başlar yebereyle biter diye
Bilmedğimden soruyorum neden?
-
Gerçek motorcunun her şarta göre ayrı motoru olur, tıpkı 4 mevsim mont olmadığı gibi, şehrini scooter, yarışmak için yarış motoru, dağ bayır için gerçek enduro, hava için chopper, uzun yol için cruzer veya bol çantalı geniş koltuklu yol motoru
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)