2016 KTM RC 390 İkinci Kez Blok Kitledi
Reklamlar
-
20 Mayıs 2017, 07:52
#101
Şu saçmalığı bırakın artık. Kullanıcı hatasıdır, yok vitesi düşürmüstür vs. Ktm'yi överken yazıp yazıp duruyorlar kaydırmalı debriyaj var diye.
Kaydırmalı debriyaj olan modelde vitesi düşürse ne olacak ? Biraz düşünüp yorum yapın. Bindiğiniz para vererek aldığınız mala köle olmayın.
Reklamlar
-
20 Mayıs 2017, 09:26
#102
Şu markaların sinir bozucu paslasmalarının faturalarını hep biz son kullanıcılar çekiyoruz. Benelliyi RKS üretir, onu Keeway, Suzuki'yi Houjuo ( artık nasıl yazılıorsa ) Sym parca üretir aynı zamanda, Bajaj ın ne işler çevirdiği belirsiz, KTM i de bünyesine katmış, Kawasaki Kymco'nun motorunu kullanır, Hyosung Suzuki'den motor çalar,Peugeot piaggio grubunu kullanır, bu böyle uzayıp gidiyor.. Safkan bi motor kalmadı artık. Üretim maliyetlerini düşürmek icin Çin'yerleşti hepsi.
Düşük cc lerin kalitesi hızla düşüyor, ama fiyatları aynı orantıda artıyor. 250 cc sınıfında orası burası çatlayıp patlamayan motor kalmadı artık.
-
20 Mayıs 2017, 11:20
#103
YasinC adlı üyeden alıntı
Şu saçmalığı bırakın artık. Kullanıcı hatasıdır, yok vitesi düşürmüstür vs. Ktm'yi överken yazıp yazıp duruyorlar kaydırmalı debriyaj var diye.
Kaydırmalı debriyaj olan modelde vitesi düşürse ne olacak ? Biraz düşünüp yorum yapın. Bindiğiniz para vererek aldığınız mala köle olmayın.
Kaydırmalı debriyajın görevi ani vites küçültmelerde arka tekerin kilitlenmesini engellemek. 11000 devir çevirebilmek için tasarlanmış bir motoru 15000 devir çevirmeye zorlarsanız kırarsınız, patlatırsınız.
Siz de biraz daha düşünüp yorum yapın lütfen. Teknik açıdan bu işin doğrusunu araştırın. Hiçbir markanın sempatizanlığını yapmaya gerek yok, altı üstü motosiklet. Tek söylediğim, olayları birçok açıdan ele almanız gerektiği.
-
20 Mayıs 2017, 11:33
#104
TanImsIz adlı üyeden alıntı
Şu markaların sinir bozucu paslasmalarının faturalarını hep biz son kullanıcılar çekiyoruz. Benelliyi RKS üretir, onu Keeway, Suzuki'yi Houjuo ( artık nasıl yazılıorsa ) Sym parca üretir aynı zamanda, Bajaj ın ne işler çevirdiği belirsiz, KTM i de bünyesine katmış, Kawasaki Kymco'nun motorunu kullanır, Hyosung Suzuki'den motor çalar,Peugeot piaggio grubunu kullanır, bu böyle uzayıp gidiyor.. Safkan bi motor kalmadı artık. Üretim maliyetlerini düşürmek icin Çin'yerleşti hepsi.
Düşük cc lerin kalitesi hızla düşüyor, ama fiyatları aynı orantıda artıyor. 250 cc sınıfında orası burası çatlayıp patlamayan motor kalmadı artık.
Eli mahkum. Sıfırdan dizayn edilip üretilmiş kaliteli Avrupa malı 250cc bir motosikletim satmak mümkün olmaz sanırım bu devirde. Ancak fiyatların artması tamamen ülkemize has bir durum.
-
20 Mayıs 2017, 13:12
#105
fastrider_06 adlı üyeden alıntı
Kaydırmalı debriyajın görevi ani vites küçültmelerde arka tekerin kilitlenmesini engellemek. 11000 devir çevirebilmek için tasarlanmış bir motoru 15000 devir çevirmeye zorlarsanız kırarsınız, patlatırsınız.
Siz de biraz daha düşünüp yorum yapın lütfen. Teknik açıdan bu işin doğrusunu araştırın. Hiçbir markanın sempatizanlığını yapmaya gerek yok, altı üstü motosiklet. Tek söylediğim, olayları birçok açıdan ele almanız gerektiği.
Kaydirmali debriyaj aynı zamanda şanzımana binen yükü dolayısı ile motoruda korur. Aynı zamanda tork limitör görevi yapar. Arka tekerin devri daha yüksek oldugunda şanzımana yansıtmaz.
-
20 Mayıs 2017, 18:39
#106
fastrider_06 adlı üyeden alıntı
Biyel kolu kullanıcı hatasıyla nasıl kırılır biliyor musunuz? Herhangi bir viteste redline'da veya sınıra yakın giderken bir veya birden fazla vites düşürürsünüz ve hoş geldin çatlak-patlak blok, kırık biyel kolu vs. vs. Bu arada bu durum motosikletin beyni tarafından alınan kayıtlarla kolayca ispat edilebilir. Eğer durum böyleyse karalama kampanyasından önce motorlu taşıt kullanmanın püf noktalarını öğrenmekte fayda var.
KTM ve benzeri büyük markalarda karşınızdaki muhataplar gerçek profesyonellerdir, hiçbir firma işin içinden sıyrılmak için kullanıcı hatası deyip olayı geçiştiremez. Aksi takdirde uğrayacakları maddi ve manevi zararlar için böyle oyunlar içine giremezler.
Başta anlattığım durumu nereden mi biliyorum? Kendim başardım da oradan
Profesyonel kesinlikle değiller.
Esnaf mantığı ile çalışan (sözüm meclisten dışarı) motosiklet satıcısı Spormoto başka da bir şey değil.
Sıyrılmak için ellerinden geleni yaptılar ancak yanlış hamle yaptılar.
Evet, motosikleti 179 km/h ile seyir halinde iken 5. vitese düşürdüm, blok çatladı.
Çünkü geri zekalıyım ben.
-
20 Mayıs 2017, 20:52
#107
*Heka adlı üyeden alıntı
Profesyonel kesinlikle değiller.
Esnaf mantığı ile çalışan (sözüm meclisten dışarı) motosiklet satıcısı Spormoto başka da bir şey değil.
Sıyrılmak için ellerinden geleni yaptılar ancak yanlış hamle yaptılar.
Evet, motosikleti 179 km/h ile seyir halinde iken 5. vitese düşürdüm, blok çatladı.
Çünkü geri zekalıyım ben.
Biraz laga luga olsa da tamiri tümden üstlendiler, hatta ona razı olmadığınız için fark verip yeni araçla değiştirmenizi kabul ettiler değil mi? İki kez hem de. Bence Türkiye şartlarında çok da kötü bir müşteri hizmeti seviyesi değil.
-
22 Mayıs 2017, 04:11
#108
hasmet adlı üyeden alıntı
Biraz laga luga olsa da tamiri tümden üstlendiler, hatta ona razı olmadığınız için fark verip yeni araçla değiştirmenizi kabul ettiler değil mi? İki kez hem de. Bence Türkiye şartlarında çok da kötü bir müşteri hizmeti seviyesi değil.
Onlar bir şey vermedi, ben aldım. Kabul etmediler ben kabul ettirdim.
Herkes bir ben değil ve bu tarz bir olay yaşayacak kişi belki de bu kadar üstüne gitmeyip ücretli ya da ücretsiz onarımı kabul edecek vb.
Demem o ki hizmet standart bir hizmet değil, kişi ve kuruma göre değişmekte.
Türkiye şartlarında imkansızı başardığımı düşünüyorum, haklısınız.
-
29 Mayıs 2017, 00:07
#109
Merhaba,
Yaşadığım sorunları paylaştıktan sonra benimle iletişime geçip Spormoto ile yaşadıkları sorunları paylaşan çok fazla kullanıcı oldu.
Bugün de bir kullanıcı iletişime geçip yaşadığı problemi anlattı.
Spormoto'da çok rezil şeyler dönüyor, yakın zamanda paylaşacağım.
Kesinlikle bir karalama kampanyası yapmıyorum, mağdur kullanıcılara elimden geldiğince yardımcı oluyorum ve bunu benimle iletişime geçen kullanıcıların geri dönüşleri çok doğru bir iş yaptığımı gösteriyor.
-
29 Mayıs 2017, 00:09
#110
*Heka adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Yaşadığım sorunları paylaştıktan sonra benimle iletişime geçip Spormoto ile yaşadıkları sorunları paylaşan çok fazla kullanıcı oldu.
Bugün de bir kullanıcı iletişime geçip yaşadığı problemi anlattı.
Spormoto'da çok rezil şeyler dönüyor, yakın zamanda paylaşacağım.
Kesinlikle bir karalama kampanyası yapmıyorum, mağdur kullanıcılara elimden geldiğince yardımcı oluyorum ve bunu benimle iletişime geçen kullanıcıların geri dönüşleri çok doğru bir iş yaptığımı gösteriyor.
hocam son durum ne oldu motor tamir edildimi para istendimi vs vs vs?
-
29 Mayıs 2017, 00:18
#111
burak burk adlı üyeden alıntı
hocam son durum ne oldu motor tamir edildimi para istendimi vs vs vs?
Konuyu dikkatli bir şekilde baştan okuyun lütfen.
Ücret iadesi aldığımı, göreceksiniz.
-
29 Mayıs 2017, 11:55
#112
Bu ayın 2'sinde sevdiğim bir dostuma ikinci el Ktm Duke 200 aldık 2013 model 22200 km'de. Motorun bakımları aksatılmamış, aldığımız kişide bizzat arkadaşımız ve gayet sakin ve titiz kullanıcı profiline sahip bir kişiydi. Bu ayın yanılmıyorsam 24 yada 25'inde sahilde 60 yada 70'le giderken vitesi 3'ten 4'e çekme esnasında sol taraftaki vites kutusundan "taak" diye oldukça güçlü gelen bir ses sonrasında motoru marş aldıramadık. Bunun üzerine motoru çektik. Ertesi gün sanayide tanıyıp bildiğimiz bir ustamıza motoru bıraktık ve motor açıldı. Konuyu açan arkadaşın yaşadığı herşeyi bizzat bizde yaşadık. Motor kitledi. Krank, piston, sekman ne var ne yok gitti. Bi aksilik olmazsa pazartesi bugün şanzımana bakılacak. Aktif bir yamaha kullanıcısı olarak her zaman Ktm'ye karşı bir hevesim oldu ancak tüm bu yaşadıklarımızdan sonra bedava bile verseler Ktm markasının hiçbir motosikletini kullanmam...
-
29 Mayıs 2017, 12:53
#113
Yeni Duke 390 almayı planlıyordum, vazgeçtim.
-
29 Mayıs 2017, 13:11
#114
pnongrata adlı üyeden alıntı
Yeni Duke 390 almayı planlıyordum, vazgeçtim.
Bu olayın yüzlerce motor arasında sayılı düzeyde olduğunu farketmişsinizdir umarım. Markayı kayırmak gibi bi derdim yok ama Duke ün kalitesi ortada. Arada 1 2 tane patlayan çıkması bütün modellerin sorunlu olduğunu ve ya olacağını göstermez. Bu kullanıma da bağlı birşeydir. Durduk yerde patlayan sadece bu arkadaşı duydum başka da kimseyi görmedim. Geri kalanların hepsi aşırı zorladıkları için patlatıyorlar. Ön kaldırıp motor patlıyor, jant çatlıyor, götü başı oynuyor diyenler de var piyasada. En önemli sebeplerden birisi ön kaldırma ve motor daha ısınmadan sürekli yüksek devirde başlama. Ki sokak dövüşçüsü Duke lerde motor ısınmasını beklemeden kullanan çok gördüm. Bu adamın motorundan zaten hayır gelmez. Motorda kronik bir sorun oluşturacak bir şey duymadım ben 1.5 senelik motor hayatımda. Sürekli KTM sayfalarını ve forumu takip ederim motor patlatanların çoğu ya sürekli ön kaldırıyor ya da daha başka şeyler yapıyorlar. Arada 2 3 tane patlayan çıkmış bence çok sorun değil.
Bu arkadaşın patlayan 2 adet RC 390 ı da arada istisna olmuş.
Yani sırf bu konu yüzünden forumda olumsuz algı oluşmaya başladı farkında mısınız bilmiyorum. Ben şahsen spormoto nun yerinde olsam blok patlatan her motorun sahibinin geçmişini en ince detayına kadar araştırırdım. Bu konu insanlarda her 390 patlıyor algısı oluşturmaya başladığından bizim insanımızda bunu hiç düşünmeden kabul etmelerinden dolayı markanın itibarı zedeleniyor. Bu bahsettiğiniz şeylerin çok daha kötüleri honda da ve yamaha da oluyor. Bir çok R25 de ve MT 25 de ne sorunlar oldu 390 blok patlatıyor kelimesi kadar akılda kalmadı. Neden? Çünkü gereksiz uzatmadan dolayı ve bunun her motorda olacakmış gibi görüldüğünden dolayı. Oysa her R25 ve MT25 de yağ mı ne sorunu oluyor. Motorlar 8 9 litre yakıyor. Daha geçen gün biri konu açtı sıfır cbf 150 yi boyanmış olarak geldi diye. Bu sadece bir örnek.
Yani 1.5 senelik KTM kullanıcısı olarak düşük CC de KTM den kaliteli mal üreten bir firma görmedim ben. Özellikleri olarak diğer her markaya bin basar zaten motorlar. Bakımını düzgün yapmazsanız, sürekli motoru zorlayıp ön kaldırmaya stoppie yapmaya şu bu yapmaya çalışırsanız tabi ki motor patlar.
Duke 200 ABS
Steam ID : DaniCalifornia * Origin : DaniCaiifornia * PSN ID : DaniCaliforniaTR
-
29 Mayıs 2017, 13:21
#115
127 adlı üyeden alıntı
Markayı kayırmak gibi bi derdim yok
Yani 1.5 senelik KTM kullanıcısı olarak düşük CC de KTM den kaliteli mal üreten bir firma görmedim ben. Özellikleri olarak diğer her markaya bin basar zaten motorlar.
Merhaba. iyi günler.
-
29 Mayıs 2017, 13:38
#116
Ön kaldırınca balatan biter, zincir-dişlin eskir, takozlar yorulur. motor patlamaz
Savunuyorsak da elle tutulur şeyler söylemek lazım.
Vay efendim sert kullananlarda olmuş, vitesi debriyajsız bilmemne yapmış. Diğer. Ütün markaların sürücüleri mükemmel yumuşaklıkta sürüş yapıyorlar sanki.
Bu yorumum ktm kaka-bok mesajı içermiyor. Ama ktm iyi, sürücüler kötü demek tutmaz
-
29 Mayıs 2017, 13:51
#117
127 adlı üyeden alıntı
Yani 1.5 senelik KTM kullanıcısı olarak düşük CC de KTM den kaliteli mal üreten bir firma görmedim ben. Özellikleri olarak diğer her markaya bin basar zaten motorlar. Bakımını düzgün yapmazsanız, sürekli motoru zorlayıp ön kaldırmaya stoppie yapmaya şu bu yapmaya çalışırsanız tabi ki motor patlar.
Selamun Aleyküm
-
29 Mayıs 2017, 13:56
#118
Yılda 10 bin adet cbf de 1 tane kakalama mal olması ile yılda 100 -200 adet saatan 390 da arıza çıkma oranı birinde %0,01 iken digerin de %2 alarada 200 kat gibi azımsanamayacak bir fark var.
Duke 390 in honda alternatifi CBR500R veya CB500F de bir tanecik , yerli yabancı sitede patladı çatladı diye bir şey okudun mu?
ama
Ktm 390,250,200 serisinden haftada bir burada entry açılıyor patladı çatladı diye..
KTM de , Şekil ,teknolojik yenilik sunmak ,agırlıga düşen güç ,hafif parça yaparak daha çevik kıvrak motor bunlar KTM de on numara beş yıldız ,ama stabilte ,güvenilirlik bunlar için bok atmaya gerek yok zaten bu hususta boklu motor..
Bu motor sıfır al keyif yap garantisi bitince sat motoru
-
29 Mayıs 2017, 13:59
#119
Markayı kötülemek maksatlı yazmıyorum ama servisteki ustanın bana söylediğini yazayım: motor iyi ama çok güçlü olduğu için içerideki elemanlar görevini yerine getirmekte zorlanıyor (yağlama sulama diyelim anlayın yani illa teknik konuşmaya gerek yok) onun için devamlı piston,segman yada bloklarda vs... sıkıntılar yaşanıyor.. bunu biliyorlar aslında servislerde ama ya tutarsa diye önce kullanıcı hatası gibi başlıyorlar konuşmaya yanlız bunun düşük cc motorlarında olduğunu söylemişti onuda ekleyim yani yüksek cc de bir sorun çıkmıyormuş..
-
29 Mayıs 2017, 14:13
#120
burdan anlaşılan ktm çok dandik
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)