la iki motor patlamış diye itin g.tüne soktunuz koca markayı. sanki bi tek ktm'de oluyo bu aksilikler. hiç ducati'nin saçmalıklarından bahseden yok, bmw'den bahseden yok... sorun arıyosanız, japon'u avrupalı'sı hepsi aynı b.kun farklı renkleri.
Bu sorun KTM de garanti kapsamında olup bayi tarafından kıyak yapılmış gibi gösteriliyor olamaz mı?
KTM 'nin buna kullanıcı hatası diyeceğini sanmam.
Üretici firma mühendisleri ile görüşüldü diye belirtilmiş gelen mailde. KTM mühendisleri gerçekten kıyakmı yaptılar yoksa zaten garanti kapsamında olacak bir şeyi kıyak yapılıyormuş gibi mi gösterdiler.
ktm de honda da nasıl motor üreteceklerini biliyorlar okuyup araştıran motosiklete kafa yoran birine tek silindir arazi motorunu süsleyip satamazlar. Bu motorları alan kitlenin çaylak oluşu durumu kurtarıyor. 2 silindir arazi motoru olmayacağı gibi tek silindir sokak ya da ss motor olmaz anca çakma ss veya sokak motoru olur.Olsa da ömrü kısa olur 100.000km yi zor geçer. Dünyada yetenek veya çaylak kupalarında bile 250cc sınıfı motorların çoğu 2 silindirdir. Hatta şöyle ; milletin gelsin diye ölüp bittiği emisyonlara uymadığı için sadece asya ülkelerinde satabildiği 250RR asya yetenek kupasında kullanılan motorların makinasının sokağa uydurulmuş halidir. euro3 standardının dahi zorunlu olmadığı ülkelerde satılır.Bizim gibi ülkelere anca pist motoru olarak ithal edilebilir.
bu ürün bir KTM Avusturya Malı değil sonucta...KTM Hindistan malı..yani mühendisliği bilmem ama sonucta üretim kalitesi bir 690..1190 değil..yani burda bir hinlik var..biz parayı markaya veriyoruz ama KTM ürünü ekonomik gerekçelerle Hindistanda üretiyor..mesela bu üründe (ktm125-200-250-390) bir mühendislik varsa hepsinin birebir aynı kasa ve detaylara sahip olmasının nedenini açıklamalı..veya en basitinden ayak koyulan peg ile vitese bastığınız nokta arasında dar mesafeyi açıklasın...yani ben bu ürün KTM değil derim..veya uyduruk baştan savma ergonomi var derim...
peki yine aynı ekeonomik gerekçelerle yine Hindistan da üretilmiş Suzukı Inazuma neden markaya yakışır bir şekilde ve sağlamlıkta diyorum...yani demek ki KTM maliyeti düşürmek için daha kalitesiz alaşımlı malzemeler seçmiş...
KTM Duke 200 deki dandiklik veya olası sıkıntılar markayı bitirmez veya b.oklamaz..KYM KTM dir her zaman...ama bu modelleri tercih edenlerin beklentileri fazla yüksek tutmamasını tavsiye ederim...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
ya kendi motorumdan soğutuyonuz ha! en sonunda satacam; bu kadar da marka antipatisi olmaz.
ktm benim 2 satır eleştiri yazmam ile batmaz yarısını bajaj satın almış zaten ktm nin... inazumayı çinli haojue diye bi marka üretir. Bu marka 2014 te Türkiye piyasasına da girmiştir. İnazumanın hindistan ile alakası yoktur şimdilik. arazi motoru, supermoto, rally cros için ktm nin kapısını çalabilirsiniz. Pist veya sokak motoru alma niyetiyle ktm ye gitmek için daha çok erkendir. Bana ktm nin ürettiği 2 silindirli pist veya sokak motorunu örnek gösterin düşüncelerimi tekrar gözden geçireyim.
Sokak motoru işine bodoslama girdikleri bir gerçektir. O bloklar ile o çocuk okumaz...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------
ktm benim 2 satır eleştiri yazmam ile batmaz yarısını bajaj satın almış zaten ktm nin... inazumayı çinli haojue diye bi marka üretir. Bu marka 2014 te Türkiye piyasasına da girmiştir. İnazumanın hindistan ile alakası yoktur şimdilik. arazi motoru, supermoto, rally cros için ktm nin kapısını çalabilirsiniz. Pist veya sokak motoru alma niyetiyle ktm ye gitmek için daha çok erkendir. Bana ktm nin ürettiği 2 silindirli pist veya sokak motorunu örnek gösterin düşüncelerimi tekrar gözden geçireyim.
Sokak motoru işine bodoslama girdikleri bir gerçektir. O bloklar ile o çocuk okumaz...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:37 ----------
soğuyacak bi durum yok cbr250 nin bloğu hangi motordan alınma sanıyorsun? Cbr250 nin bloğu da arazi motorundan gelmedir. Düşüncemin özü küçük cc sınıfında da 2 silindirli kaliteli modellere binmek benim vatandaşımın da hakkıdır.
Bence uretim yeri cok da onemli degil. iphone Cin mali. Uretim kalitesi mukemmel.
Demek istedigim o ki uzerinde KTM yazan bir motosiklette sorun varsa, sorun Hindistan'in degil KTM'indir.
Ancak tabii ki 390 ile 1290 arasinda cok bariz fark var. Acikcasi yan yana koydugunuzda sanki baska markalar gibi duruyorlar.
Ancak benzer farklilik bir Honda Grom ve CB1000R arasinda da var.
Velhasil fiyat tabii ki urune yansir, ancak markanin, fiyattan bagimsiz, kendinden beklenen performans kriterlerini saglamasi lazim. Mesela, tabii ki $5000 alti bir motosiklette hidrolik debriyaj olmaz, ancak telli debriyajin uzun sure duzgun ve problemsiz calismasi beklenir.
verdiğim örnekte aynı şeye vurgu yaptım..
markalar ne isterse Hindistan da veya Çinde o üretiliyor.. ınazuma iyi ktm serileri göründüğü gbi..
Honda Çindeki fabrikasında bizim cbf 150 lerin blok alaşımını ısrarla düzeltmediler..revizyon yapmadılar..model 10 yıldır yağ eksiltiyor..
Held Montum Pakistan üretimiydi..ve inanılmaz şekilde yıllara yollara meydan okudu..örnekler çok..
KTM yi kötülemek haksızlık olur..sadece bu markaya yakışan ürün kalitesi yok Hindistanda üretilen modellerde...
Terapi niyetine:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...m-haslama.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto...a-haslama.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto...i-haslama.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto...i-haslama.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto...t-haslama.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto...a-haslama.html
Tutturdunuz avusturalayı diye.değil kardeşim değil 2 farklı kalitede üretiliyor ktm.birisi 390 cc ye kadar olan yol motorları diğerleri avusturya yapımı gerçek ktm kalitesi.tıpkı hondanın yamahanın kawasakinin yaptığı GİBİ..r25 in cbr 500 650 250 kawasaki z300 250 farklı üretildiği GİBİ.tabiki yamaha honda ktm kalitesi ama seri üretim olan giriş segmenti cihazlar.bir hondacbr 250 ile cbr1000 nin üretim bandının harcanan zamanın gözden geçirilme ve test süresinin aynı olabiliceğini hiç sanmıyorum.tekrar geçmiş olsun.
"Yaşamın amacı ölümdür.
Bunun farkında olan insan, hiçbir cesaret gösterisinden kaçınmaz. Bu yüzden hayatın en büyük gerçeği ölümdür."
Freud
bu Avusturya lılardan tırsılır
tüm dünyada çok sevilen, tutulan, fan kulüpleri olan bir motoru iki kere aynı şekilde kırıyorsan problemi biraz da kendinde aramalısın. Adamlar bir kere motorunu değiştirmişler demişler iyi niyetiniz için yardımcı olacağız yine de yaranamamışlar.Benim vw grubu bir arabam var dsg şanzıman sürekli mechatronic problemi çıkarır tüm dünyaca bilinen birşey kroniktir.Disti firma arabanın garantisi bitmiş olmasına rağmen parça parasının %40'ı gibi bir paraya giderir problemi bunun adına "vw iyi niyet garantisi" diyorlar.Motor patlatma biyel kolu kırma benim bildiğim böyle birşey değil yani mechatronic arızası gibi yaygın kronik birşey değil.Pistonu krank mili olan herhangi bir Motorlu bir taşıtın biyel kolunu kırdım diye azbuçuk anlayan kime söylersen söyle sana çok mu zorladın diye sorar?Sen bir de iki kere kırmışsın!.Hepimiz hevesliyiz güzel vites atalım güzel hızlanalım güzel dönelim virajları diye ama malesef öğrenirken denerken de makinelerin canını alıyoruz.KTM markasını bir tarafa bırakırsak (Markaya sempatim var) Spormoto muhteşem bir disti midir?Tabiki değildir.Eksikleri illa vardır.Honda yamaha gibi zibilyon tane satan markalar varken gitmiş kullanıcı kitlesi dar ve nispeten pahalı KTM'yi Husqvarna'yı getiriyorlar ve hizmet vermeye çalışıyorlar işleri zor.Ben yamaha kullanıyorum üreticiye mail atarsan şansın varsa dönen oluyor.Bayii ile aran iyi ise işlerini yürütüyorsun.(Kawasaki felan daha kötü diyorlar)Seni telefonda dinlemişler, mail atarak bilgilendirmişler. Sıkıntını da ilk seferde mantıklı bir çözüm yolu ile gidermişler.Bence türkiye standardına göre gayet iyiler.Bundan sonraki motosiklet hayatında bu tarz sıkıntılar şanssızlıklar yaşamazsın umarım.Şu motoru zorlama meselesini de takkeyi önüne koy bir daha düşün bence.
1. motorunuz blok kitledi sıfır km motosiklet verdiler, aldığınız motosiklette kitledi ve bu sefer paranızı iade ettiler... Türkiye şartlarında sizin KTM'ye burada teşekkür yazısı yazmanız gerekirdi. Adamlar daha ne yapabilirler senin için? Sizin burdaki şikayetiniz yüksek hızlarda seyrederken motor kitlemesinden ötürü başınıza gelebilecek ihtimaller üzerinden olabilirdi ancak. (ktm kullanmıyorum fanatiğide değilim)
*Heka 1-2 yıl daha KTM kullansa idin, adamlar Türkiye pazarından çekileceklerdi zarar ediyoruz die Helal olsun RC 390 ın korkulu rüyası *HEKA
Sırf bu konular yüzünden KTM almamayı düşünüyorum . KTM ve Bajaj dışında da istediğim gibi bir naked makina bulamadım . (absli)
Biyel kolu kullanıcı hatasıyla nasıl kırılır biliyor musunuz? Herhangi bir viteste redline'da veya sınıra yakın giderken bir veya birden fazla vites düşürürsünüz ve hoş geldin çatlak-patlak blok, kırık biyel kolu vs. vs. Bu arada bu durum motosikletin beyni tarafından alınan kayıtlarla kolayca ispat edilebilir. Eğer durum böyleyse karalama kampanyasından önce motorlu taşıt kullanmanın püf noktalarını öğrenmekte fayda var.
KTM ve benzeri büyük markalarda karşınızdaki muhataplar gerçek profesyonellerdir, hiçbir firma işin içinden sıyrılmak için kullanıcı hatası deyip olayı geçiştiremez. Aksi takdirde uğrayacakları maddi ve manevi zararlar için böyle oyunlar içine giremezler.
Başta anlattığım durumu nereden mi biliyorum? Kendim başardım da oradan
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)