Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

2016 KTM RC 390 İkinci Kez Blok Kitledi

    REKLAM ALANI
  1. #61
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Gecmis olsun.

    1. "kullanici hatasi" demeleri yanlis olmus. Dediginiz gibi musteriyi aptal yerine koymalarina gerek yok. Sorunu adamakilli ustlenip, garanti kapsaminda tamir ediyoruz demeleri gerekirdi, ki zaten sonucta teklif ettikleri de o.

    2. Olmasi gerektigi gibi ucretsiz tamir etmek istemeleri guzel, yukumlulukten kacmamislar.

    3. Istemeyip iade etmek istemeniz uzerine bunu yapmalari daha da guzel, cunku yasal olarak boyle bir sey yapma zorunluluklari yok. Garanti kapsaminda sadece tamir etme yukumlulukleri var, iade alma degil.

    Her ne kadar 390 blogunun patlamasi uzerine cok dalga gecmis olsam da, blok bildigim kadariyla dayanikli. Yarisanlar var; hatta yari-profesyonel dahi olsa yarismaya katilma durumunda bircok markanin iptal ettigi garantiyi KTM gecerli tutuyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Tek yanlışları ilk başta sizin sorununuz olduğunu belirtmek olmuş bence. Kötü bir firma olsalar ne garanti dahilinde tamir ediyoruz derler ne de tam değerimidir bilmiyorum ama 20bin tl ye iade alalım derler. İlk başta ölümü gösterip sıtmaya razı etmeye çalışmış telefondaki.

    Zamanında benim duke 390ımında fanı susmuyordu sürekli fan açıyordu yolda giderken bile. Radyatörleri kronik sorunlu imiş sattığım çocuk farketmiş radyatör suyunu kendi değiştirdiğinde sorunu gidermişti.

  3. #63
    freewill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 400 Youtube: Sucuk Ekmek MotoVlog
    daha 2 hafta kadar önce duke 250 almak isteyen arkadaşa senin ilk konunu ve benzer sıkıntıları yaşayan kişilerin yorumlarını göstermiştim almaktan vazgeçmişti. İlginç bir şekilde inazuma aldık kendisine çok memnun akşama işten gelince bu konuyu göstereyim de çocuğun keyfi yerine gelsin

  4. #64

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    3. Istemeyip iade etmek istemeniz uzerine bunu yapmalari daha da guzel, cunku yasal olarak boyle bir sey yapma zorunluluklari yok. Garanti kapsaminda sadece tamir etme yukumlulukleri var, iade alma degil.
    6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'dan alıntı yapalım:

    Tüketicinin seçimlik hakları
    MADDE 11- (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
    a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
    b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
    c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını
    isteme,
    ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
    seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.
    (2) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya ithalatçıya karşı da kullanılabilir.
    Bu fıkradaki hakların yerine getirilmesi konusunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. Üretici veya ithalatçı,
    malın kendisi tarafından piyasaya sürülmesinden sonra ayıbın doğduğunu ispat ettiği takdirde sorumlu tutulmaz
    Kaynak: http://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.6502.pdf
    hasmet bunu beğendi.

  5. #65
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı pea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'dan alıntı yapalım:

    Kaynak: http://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.6502.pdf
    Iyiymis bayagi. Amerika'da oyle degil bildigim kadariyla. Cok kapsamli bir "Lemon Law" var, ancak motosikletler icin sadece belli eyaletlerde gecerli.

  6. #66

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Açıkcası yeni motosikletim ile çok mutluyum.

    10-15 gün önce 0 km 2017 CBR 250 aldım, şu an 2500 km'de.

    Herhangi bir çalışmayan aksamı da yok.

    En büyük artısı ise bugün yaptığım 330 km'lik yolculuğu tek depo ile gerçekleştirmiş olmam, hala benzin var ve sanırım bi 10-20 km daha götürür.

    Honda hayat onda diye boşuna dememişler anlaşılan...

  7. #67

    Üyelik
    06 Nisan 2009
    Dominarcılar iyi okusun düşünsün bu blok ktm nin çok başını ağrıttı.
    *Heka bunu beğendi.

  8. #68
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı enderbilgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dominarcılar iyi okusun düşünsün bu blok ktm nin çok başını ağrıttı.
    Bajaj motor gücünü 35hp'e kadar kısmış sanırım bu tip durumların önüne geçmek için yaptılar. Duke ve rc'de sanırım motordan maksimumu almaya bakmıslar.
    jimi_hendrix bunu beğendi.

  9. #69

    Üyelik
    26 Aralık 2013
    Motosikleti
    SUPERDUKER
    690 için yabancı forumlarda bu tür sorunlar yaşayanları okumuştum
    hatta ridingwithtom diye bi adamın bununla ilgili bir video serisi var
    390 lara da bulaşmış demek ki

  10. #70

    Üyelik
    18 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 250R 2016 (S) - NC 750X 2017
    Alıntı *Heka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Açıkcası yeni motosikletim ile çok mutluyum.

    10-15 gün önce 0 km 2017 CBR 250 aldım, şu an 2500 km'de.

    Herhangi bir çalışmayan aksamı da yok.

    En büyük artısı ise bugün yaptığım 330 km'lik yolculuğu tek depo ile gerçekleştirmiş olmam, hala benzin var ve sanırım bi 10-20 km daha götürür.

    Honda hayat onda diye boşuna dememişler anlaşılan...
    Hayirli olsun. Dogru yolu ( şahsi dusuncem ) buldugunuza sevindim. 2016 nin sonunda alip 2017 nisanda sattigim cbr 250 ile 9000km yaptim. Parasinin fazlasiyla hakkini veriyordu. Suanda nc 750x kullaniyorum ve hergun cbr imi ozluyorum.

  11. #71

    Üyelik
    18 Aralık 2012
    Alıntı matrax33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dukelerdeki motor bloğu lc4 motor bloğudur. araştırabilirsiniz ne zaman üretildiğini. duke modeli 2012 de piyasaya sürülmüş olabilir ama motor bloğunun prototipi yeni geliştirilmiş değil. yılların birikimiyle aynı motor bloğu üzerinden geliştirerek piyasaya sürüyorlar. yani 30 sene önceki teknolojisiyle aynı motoru farklı şasi üzerine bindirip sürmüyolar piyasaya. aynı durum bir çok marka da da geçerli.
    Çok aradım ama motor bloklarının tek silindir olması haricinde Lc4 ile 390'ın benzer hiç bir noktasını bulamadım. Lc4 609 ve 625 cc olarak 1995-2008 yılları arasında üretilmiş, sonrasında da yerini 690'a bırakmış. Çap ve kursları bile birbirinden farklı.

    400cc'lik Supermoto bloğu da Düke 390'dan farklı.

  12. #72
    kuzan14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    CBR 600RR
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun. Bence ne yapacağını iyi biliyorsun. Fakat, sabrın var mı bilmem.

    Mandık olarak;
    - KTM çok kaliteli bir markadır.
    - Mobylette, Kymco CK125, Honda CBF150, Yamaha XCITY250 hiç birinde motor arızası olmadı.
    - Yamaha XCITY250 40 bin oldu. Taş gibi devam.
    - Blok patlatamadım. Demek ki kaliteli motosiklet sahibi olmamışım
    - KTM almam. Alana da mani olmam.
    Senin başına gelmediği, kimsenin başına gelmez anlamına gelmiyor? Dediğin motorlar sende sorun çıkarmamıştır ama birinde çıkarır, bilemezsin

  13. #73
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Honda gerçekten de kolay kolay üzmüyor kullanıcısını. Uygun fiyata yüksek kalite sunuyor. İstediğiniz motosikleti Honda yapıyorsa sevinmek lazım.

  14. #74
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı sanausbe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok aradım ama motor bloklarının tek silindir olması haricinde Lc4 ile 390'ın benzer hiç bir noktasını bulamadım. Lc4 609 ve 625 cc olarak 1995-2008 yılları arasında üretilmiş, sonrasında da yerini 690'a bırakmış. Çap ve kursları bile birbirinden farklı.

    400cc'lik Supermoto bloğu da Düke 390'dan farklı.
    lc4 motor bloğu ktm'nin spesical motorları hariç tümünde hala kullanılıyor.

    lc4 etiketli olarak modelleride var etiketi kullanmadan ürettikleride var.

    benim motorum sxc etiketli ama motor bloğu lc4.

    türkçe kaynak aratırsan bulamazsın.

  15. #75

    Üyelik
    18 Aralık 2012
    Alıntı matrax33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lc4 motor bloğu ktm'nin spesical motorları hariç tümünde hala kullanılıyor.

    lc4 etiketli olarak modelleride var etiketi kullanmadan ürettikleride var.

    benim motorum sxc etiketli ama motor bloğu lc4.

    türkçe kaynak aratırsan bulamazsın.
    LC4'lerin hepsi 600 cc hacminde. Türkçe kaynak tabii ki yok, internetten bakıyorum.

    Ktm'nin kendi sayfasında bu motor bloğunun tamamen yeni olduğunu söylemiş. 20-30 yıllık değil yani.

    "Completely new, the KTM 390 Duke's state-of-the-art, single-cylinder engine once again underlines KTM's development strength. It's clear that the latest materials and production technologies not only deliver the bike's bountiful torque and overwhelming acceleration at all engine speeds, but also good manners in everyday use and outstanding fuel economy. With 375 cc, the single-cylinder engine only weighs 36 kg, thanks to the compact design - typical of KTM - with transmission shafts arranged one above another."

    Kaynak: http://www.ktm.com/sg/naked-bike/390-duke-2016

  16. #76

    Üyelik
    06 Nisan 2009
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bajaj motor gücünü 35hp'e kadar kısmış sanırım bu tip durumların önüne geçmek için yaptılar. Duke ve rc'de sanırım motordan maksimumu almaya bakmıslar.
    390 ın asıl sıkıntısı tek silindir arazi makinasından bozma oluşudur. Bir de asıl üretim amacı yetenek kupalarında kullanılması için üretilmiştir. Bilirsiniz pist yarışlarında çok sağlam motora ihtiyaç yoktur. Tek silindir makinadan sokak motoru olmaz. Sokak motoru 2 silindir olur...

  17. #77
    omeraydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM 690smc-R
    Alıntı enderbilgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    390 ın asıl sıkıntısı tek silindir arazi makinasından bozma oluşudur. Bir de asıl üretim amacı yetenek kupalarında kullanılması için üretilmiştir. Bilirsiniz pist yarışlarında çok sağlam motora ihtiyaç yoktur. Tek silindir makinadan sokak motoru olmaz. Sokak motoru 2 silindir olur...
    KTM'nin bundan haberi yok sanırım. kdşflgklşjmfhgklkljşghfkljlmgjmgdf

  18. #78
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı enderbilgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    390 ın asıl sıkıntısı tek silindir arazi makinasından bozma oluşudur. Bir de asıl üretim amacı yetenek kupalarında kullanılması için üretilmiştir. Bilirsiniz pist yarışlarında çok sağlam motora ihtiyaç yoktur. Tek silindir makinadan sokak motoru olmaz. Sokak motoru 2 silindir olur...
    Çok yanlış bir genelleme olmuş... Her konfigurasyonun avantajı dezavantajı vardır.

  19. #79
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Nerede yazıyor yahu sokak motoru 2 silindir olur diye ?

  20. #80
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nerede yazıyor yahu sokak motoru 2 silindir olur diye ?
    Her yerde yazsa "enderbilgi" olmazdi ki
    shruikan, zekeriyaimam ve jimi_hendrix bunu beğendiler.


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)