Merhaba,
Bildiğiniz üzere motosikletim RC 390 blok patlatmıştı.
Uzun uğraşlar ve saçma diyaloglar neticesinde 1500 TL fark ile yeni motosikletimi teslim almıştım.
Konu ile ilgili ayrıntılı bilgiye
buradan ulaşabilirsiniz.
Linkini paylaştığım konuyu incelemeniz şu an da paylaşacaklarımı daha iyi kavrayabilmenize yardımcı olacaktır. Bu hususu göz önünde bulundurarak paylaşacaklarımı okumanızı diliyorum.
İlk RC'de yaşadığım tüm problemleri yeni teslim aldığım RC'de de yaşıyordum ve bu beni çok üzüyordu.
- Vites göstergesinin stabil çalışmaması
- Benzin göstergesinin stabil çalışmaması
- Plastik aksamdan gelen rahatsız edici düzeydeki sesler
- Karenajların bağlantı noktalarından kırılması
Hatta bir gün yakın arkadaşım ''la olm aynı sorunları hepsi bunda da çıktı bu da blok patlatmasın **
'' demişti, gülüp geçmiştik.
Benzin ve vites göstergesi ile ilgili durumu servise bildirdim ve garanti kapsamında gerekli işlemlerin yapılacağı iletildi.
Velhasıl kelam bir gün arkadaşıma otomobil satın almak için servisin bulunduğu ilçeye yolum düştü, servisin bana uzaklığı 130 KM bu arada.
Arkadaşım arkada ben önde ilçeye gittik, otomobili satın aldık.
Buraya kadar gelmişken motosikleti bakıma sokayım dedim, gittik servise.
KTM RC 390'ın bakım aralıkları her 7500 KM'de bir.
Motosikletim de 4400 KM'de herhangi bir bakım yaptırmak zorunda değilim, titiz bir kullanıcı olduğum için motosikletim ile ilgilenmeyi seviyor yemiyor yediriyor içmiyor içiriyorum.
Yağ ve yağ filtresi değişimi yapılıp, zincir temizlenip yağlanıyor ve yola çıkmaya hazırım.
Servisten ayrıldıktan 5,4 KM sonra, 130-140 km/h ile seyir halinde iken motor kitliyor ve bir şekilde herhangi bir kazaya karışmadan motosikletten düşmeden durabiliyorum.
Servisi arayıp durumu izah ediyorum ve motosikleti almaya geliyorlar.
Belirtmek istediğim bir husus var, yaşadığım problemlerin kesinlikle servis ile alakası yoktur, servisin müdahale edebileceği bir noktadan kaynaklanan hiç bir problem yaşanmamıştır. Sorun tam olarak motosikletin kendisindedir.
Bir gün sonra motosiklet serviste açıldı ve gerekli incelemeler yapıldı.
5-6 gün sonra bir mail geldi.
Biyel kolu civatası kırılmasından dolayı yaşanan bu sorunun sorumlusu benmişim!
Motosikletin şanzıman kısmı hariç her yeri dağılmış durumda, blokta da çatlamalar mevcut.
Biyel kolu nedir?
Tıklayın!
Hemen ilgili kişiyi aradım ve uzun bir görüşme yaptık, daha doğrusu ben konuştum o dinledi.
Arkadaşlar yaşadıklarımın tamamını burada paylaşabilmem mümkün değil, yaşadığım gerginlikler ve tutarsız görüşmeler o kadar çok canımı sıktı ki anlatamam.
Düşünün yaşanan problem benden kaynaklı ama firma bir kereye mahsus olmak üzere problemi garanti kapsamında ücretsiz olarak onarım yoluyla çözmeyi kabul ediyor? Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu?
Resmen dalga geçiyorlar benimle.
İlgili kişiye söylediklerimi aynen paylaşıyorum;
''Ben kimim de siz benim motosikletimi ücretsiz onarım yapıyorsunuz? Madem bu sorunun kaynağı kullanıcı neden gönderdiğiniz mailde ücretsiz onarım yapabileceğinizi söylüyorsunuz, yazarsınız oraya kullanıcı kullanımından dolayı problem yaşanmıştır yaklaşık 10000 TL hasar söz konusudur onayınız durumunda ücretli onarım yapılacaktır aksi takdirde aracınızı servisten alabilirsiniz yazarsınız olur biter, keriz mi sizin şirketiniz yoksa ben mi aptalım sanıyorsunuz?''
Ardından isteğimi belirttim;
''Bir şekilde bu motosikletin ücretini tarafıma iletirsiniz, ister onarım yapar satarsınız parasını verirsiniz, isterseniz sıfır motosikleti satar parasını verirsiniz ya da bana direk ücret iadesi yaparsınız gerisi beni bağlamaz.''
3 gün sonra iletişime geçtiğimde aldığım teklif şu oldu;
Motosikletinizi 20000 TL karşılığında satın almak istiyoruz(X kişisi için), sizin içinde uygunsa işlemlere başlayalım?
Tabi ki de hemen kabul ettim ve lanet olası motordan kurtuldum!
Demem o ki,
Spormoto Distribütörlüğünde KTM pişmanlıktır.
Spormoto profesyonellikten uzak, tüketici düşmanı, çözüm üretemeyen, Türkiye'ye yakışır bir firmadır.
Tüketicisini aptal yerine koyabilen, bilinçsiz ve yeterli bilgiye sahip olmayan tüketicisini öpen, sevgilerini çekinmeden ileten bir firmadır.
Mağduriyetim bir şekilde giderilmiş olmasına rağmen yaşadıklarımı sizlerle paylaşıyorum, biraz geç oldu çünkü iş ve okul yoğunluğumdan dolayı vakit bulamamıştım.
Yorum sizlerin...