Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

KTM Duke 250 Abs - Kawasaki Z300 Abs

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Eylül 2016
    Merhaba arkadaşlar,
    Uzun uzun düşündüm ve en sonunda bu iki motosiklet arasında kaldım . Daha önce konu açmıştım fakat o konuda baya kararsızdım . Böyle bir konu açayım dedim . Kısaca kendimi tanıtayım . Yaşım 23 , boy 183 cm , 65 kg , geçen sene B sınıfı ehliyetin üstüne A2 eklettim fakat motosiklet tecrübem yok kadar az . Yani sadece kursta sürdüm o kadar. O yüzden motosikleti almadan 1-2 hafta önce Honda'nın Güvenli Sürüş 1 ve Güvenli Sürüş 2 eğitimlerini almayı planlıyorum . İkisi yaklaşık 1200 TL civarında.
    Toplam bütçe olarak 23.000 TL ayırdım bunun içerisinde aksesuarlar (kask , eldiven, mont , pantolon , ayakkabı) , trafik sigortası ve ruhsat işlemleri de var .
    Kullanım amacı İstanbul içi işe giderken gelirken ve zevk için kullanacağım.
    Abs siz motosikletin acemi motosiklet sürücüsü için baya bir tehlikeli olacağını düşünüyorum o yüzden absli almaya karar verdim . Başlangıç olarak 250-300 cc nin beni zorlamayacağını düşünüyorum(tabi bunu eğitimde v.s göreceğim)

    Sizce bu iki motosikletten hangisi almak daha makul olur ?
    Şimdiden yorumlar için teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    ikisininde hemen hemen özellikleri aynı abs kaydırmalı debriyaj vs vs vs bence fiyat baz alınması lazım ama yeni başlıyorsanız duke 250 diyebilirim daha hafif daha kıvrak falan

  3. #3

    Üyelik
    27 Eylül 2016
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikisininde hemen hemen özellikleri aynı abs kaydırmalı debriyaj vs vs vs bence fiyat baz alınması lazım ama yeni başlıyorsanız duke 250 diyebilirim daha hafif daha kıvrak falan
    Peki 183 cm boy için ufak kalır mı ?

  4. #4

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    z300 ile duke250 birbirine yakın değil, birbiriyle alakası olmayan iki motosiklet. z300 çift silindir 39 hp ve 170 kg, hayvan gibi giden bir alet. geçen gün de söyledik sana kardeşim absli 200-250 cc tek silindir bişey bak. yani paran 23bin diye sınırlarının çok üstünde gezmen gerekmiyor. duke200 250, belki pulsar200ns abs gibi alternatiflere bak. z300 nedir yav. yeni başlıyorsun sen can sağlığın için önce max 20-25 hp motor
    KawaZ300 bunu beğendi.

  5. #5
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı enescanatar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    z300 ile duke250 birbirine yakın değil, birbiriyle alakası olmayan iki motosiklet. z300 çift silindir 39 hp ve 170 kg, hayvan gibi giden bir alet. geçen gün de söyledik sana kardeşim absli 200-250 cc tek silindir bişey bak. yani paran 23bin diye sınırlarının çok üstünde gezmen gerekmiyor. duke200 250, belki pulsar200ns abs gibi alternatiflere bak. z300 nedir yav. yeni başlıyorsun sen can sağlığın için önce max 20-25 hp motor
    Kawasaki ninja serisini zaten 3 motor için çıkartıyor.. Giriş motorudur ninja serisi z seriside barkın bayoğluda altın elbiseli adamda diyor başlangıç için alınır videosunu izleyebilirsiniz..Ayrıca anlamadığım r25in 36 beygir 165 kilo neden onunla başlanıyorda z300 ninja 300 le başlanmıyor 300 olunca gözünüze çok mu geliyor...Lafım size değil genel olarak böyle bir kanı olduğu için söylüyorum

  6. #6
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    ktm'ler çabuk ısınıp genelde de yüksek ısıda kalıyor. trafikte kalırsan falan bayağı rahatsız eder, direkt bacaklara vuruyor çünkü. kawasaki'yi bilmem, bi araştır.

  7. #7

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Kıyaslaması bile olmaz. Sıfır alacaksan 2016 modellerde ikisi de parasının motoru değil.

  8. #8

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    5000 devrin altında Z300 efendi efendi giden bir alet, höt diye atlamaz, bayılmaz, kimseyi yormaz, korkutmaz, fıtı fıtı gider. 7000 devirden sonra arkadan biri tekme atıyor ben hala kim olduğunu bulamadım.
    Duke 200 deseniz Z300 derdim ama duke 250 deyince ben de bilemedim şimdi Z300'ün lastikleri tırış. Rodaj bakımına götürdüğümde serviste bu lastiklerle bu kadar yatma düşersin demişlerdi, Duke250 kaliteli lastiklerle geliyor. O lastikleri taktırmak 1200lr. Z300 titremez, duke 200de ellerim bile uyuşmuştu Z300 sele dukenin ki Z300 sele alçak motor geri rahat itiliyor. duke 250 zor biraz.. Z300 menzil 250 ?
    Ben aldığımda Duke250 yoktu. Şimdi ben de bilemedim?

  9. #9
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Geçenlerde bir duke 250 kullanıcısı, yeni almasına rağmen titreşimden isyan ediyordu. Düşünmek lazım...

  10. #10
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    titreşim iyidir değilmidir ?

  11. #11
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    titreşim iyidir değilmidir ?
    İyidir tabi, dolaylı yoldan sakin sürmek zorunda kalırsın. Az titresin
    Az silindir, çok iş

  12. #12
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyidir tabi, dolaylı yoldan sakin sürmek zorunda kalırsın. Az titresin
    hahahah xt660 diyorum

  13. #13

    Üyelik
    27 Eylül 2016
    Alıntı sdirer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5000 devrin altında Z300 efendi efendi giden bir alet, höt diye atlamaz, bayılmaz, kimseyi yormaz, korkutmaz, fıtı fıtı gider. 7000 devirden sonra arkadan biri tekme atıyor ben hala kim olduğunu bulamadım.
    Duke 200 deseniz Z300 derdim ama duke 250 deyince ben de bilemedim şimdi Z300'ün lastikleri tırış. Rodaj bakımına götürdüğümde serviste bu lastiklerle bu kadar yatma düşersin demişlerdi, Duke250 kaliteli lastiklerle geliyor. O lastikleri taktırmak 1200lr. Z300 titremez, duke 200de ellerim bile uyuşmuştu Z300 sele dukenin ki Z300 sele alçak motor geri rahat itiliyor. duke 250 zor biraz.. Z300 menzil 250 ?
    Ben aldığımda Duke250 yoktu. Şimdi ben de bilemedim?
    İyice kafamı karıştırdınız valla . Titreşimden gerçekten çok kişi şikayetçi. Lastik kısmında 600-700 liraya iyi bi lastik takılır aslında.

  14. #14
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı sdirer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5000 devrin altında Z300 efendi efendi giden bir alet, höt diye atlamaz, bayılmaz, kimseyi yormaz, korkutmaz, fıtı fıtı gider. 7000 devirden sonra arkadan biri tekme atıyor ben hala kim olduğunu bulamadım.
    Duke 200 deseniz Z300 derdim ama duke 250 deyince ben de bilemedim şimdi Z300'ün lastikleri tırış. Rodaj bakımına götürdüğümde serviste bu lastiklerle bu kadar yatma düşersin demişlerdi, Duke250 kaliteli lastiklerle geliyor. O lastikleri taktırmak 1200lr. Z300 titremez, duke 200de ellerim bile uyuşmuştu Z300 sele dukenin ki Z300 sele alçak motor geri rahat itiliyor. duke 250 zor biraz.. Z300 menzil 250 ?
    Ben aldığımda Duke250 yoktu. Şimdi ben de bilemedim?
    abi tadında bırak şu smiley işini

  15. #15
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    titreşim şöyle önemli günde 50 100 km yapcaksan şehir içinde çok fazla etki etmez ama dersenki ben uzun yola çıkıcam hep vs vs o zaman titreşim önemli bence yoksa günde 50 100 km ne kadar titricekte seni ne kadar rahatsız edicek

  16. #16

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi tadında bırak şu smiley işini
    Onlar mimik yerine, ilaç gibi

  17. #17
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ktm'ler çabuk ısınıp genelde de yüksek ısıda kalıyor. trafikte kalırsan falan bayağı rahatsız eder, direkt bacaklara vuruyor çünkü. kawasaki'yi bilmem, bi araştır.
    Tabi modelden modele degisiyor muhtemelen ama benim bir onceki 1000cc Hondam ve simdiki Superduke ayni sicakliklara kadar artiyor, ve esit sicaklikta radyator fani devreye giriyor. O girdikten sonra da sicaklik artmiyor... ikisinde de dijital yag sicaklik gostergesi vardi, oradan biliyorum.

    Sicakta hangisi daha rahat? Tabii ki Superduke. Cunku V2 motor ince, bacaklara ayaklara uzak. Ama Honda 4 silindir blok ayagin hemen onunde, zaten blok yanlardan hafif tasiyor, ve rahatsiz edebiliyor; ozellikle de fan calisinca...

  18. #18

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Alıntı mrkcn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyice kafamı karıştırdınız valla . Titreşimden gerçekten çok kişi şikayetçi. Lastik kısmında 600-700 liraya iyi bi lastik takılır aslında.
    Ne yap biliyor musun: Önce git duke 250'yi dene, sonra git Z300'e otur. Otur diyorum çünki kawasakide test motoru yok sanırım. Varsa onu da dene. Canlı canlı gör, oturuşları arasında farkalr var. Dukenin oturuşu çok farklı, Z300 başta beni yormuştu. Ama sele konforu
    En önemlisi sen hangisini beğeniyorsun ona karar ver, fikirle motor alınmaz gönülle alınır Beğendiğini al onunla mutlu ol.

  19. #19
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Şahsen düşünmez z300 alırdım. Duke 250 kullanmadım ancak z300 kullandım çok rahat ve yormuyor. 7 bin devirden sonra motor canlanıyor. Tork ve beygir gücü değerleri de daha yüksek. Eğimli yerlerde bayılmıyor sele konforu çok iyi açıkçası direk z300 tercih ederdim.

  20. #20

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawasaki ninja serisini zaten 3 motor için çıkartıyor.. Giriş motorudur ninja serisi z seriside barkın bayoğluda altın elbiseli adamda diyor başlangıç için alınır videosunu izleyebilirsiniz..Ayrıca anlamadığım r25in 36 beygir 165 kilo neden onunla başlanıyorda z300 ninja 300 le başlanmıyor 300 olunca gözünüze çok mu geliyor...Lafım size değil genel olarak böyle bir kanı olduğu için söylüyorum
    evet söylediğin gibi o genel kanı. ama benim dediğim şeyde max 20-25 hp tek silindir sınırlandırması var yani r25 de benim başlangıç için önerilerimin dışında


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler