Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Ön Ve Arka Dişli İle İlgili

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    arka 38 ön 15 olan dişliyi değiştirmek istiyorum takım zincir dişli alarak arkayı kaç önü kaç yapsam rampa yukarı çekiş artar ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    bektanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Motosikleti
    mz 301 2002- Mondial RX3i Evo 2015
    önü 1 diş düşürebilirsin çekiş artar hızın düşer son hızda bir düşüş olmaz.
    öndeki 1 diş yokuşta çekişi ciddi anlamda arttırır.

  3. #3
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    http://www.sprocketcalculator.com/

    burdan eski değerini gir. ne değişiklik yaparsan neden kazanır neden kaybedersin gösteriyor.

    google diye bir site var. bayaa bilgi var içinde tavsiye ederim. yeni açılmış çok güzel.
    Pisman bunu beğendi.

  4. #4
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı bektanist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    önü 1 diş düşürebilirsin çekiş artar hızın düşer son hızda bir düşüş olmaz.
    öndeki 1 diş yokuşta çekişi ciddi anlamda arttırır.
    inanmayın beyler, fotoşok.

  5. #5

    Üyelik
    17 Mayıs 2014
    Şehir
    İzmir
    ön dişliyi büyütmek = arka dişli küçültmek = son hız artar fakat çekiş düşer.
    ön dişliyi küçültmek = arka dişli büyütmek = son hız düşer fakat çekiş artar.

    ön dişliye müdahele arka dişliye göre daha fazla etkiler. (ikisini de eşit boyda büyütmek ve küçütmekten bahsediyorum) eğer ufak değişim istiyorsanız arka dişliği 1-2 numara büyütüp küçültebilirsiniz. Yok belirgin fark hissetmek istiyorum diyorsanız ön dişli ile oynayın. (tabii kalkıp 100 yapan motorun 140 yapmasını beklemeyin )
    Pisman bunu beğendi.

  6. #6
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    Alıntı FalconX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön dişliyi büyütmek = arka dişli küçültmek = son hız artar fakat çekiş düşer.
    ön dişliyi küçültmek = arka dişli büyütmek = son hız düşer fakat çekiş artar.

    ön dişliye müdahele arka dişliye göre daha fazla etkiler. (ikisini de eşit boyda büyütmek ve küçütmekten bahsediyorum) eğer ufak değişim istiyorsanız arka dişliği 1-2 numara büyütüp küçültebilirsiniz. Yok belirgin fark hissetmek istiyorum diyorsanız ön dişli ile oynayın. (tabii kalkıp 100 yapan motorun 140 yapmasını beklemeyin )
    bence ön arka 1 numara büyük al seneye de kullanırsın.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)