Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Pirelli Diablo Rosso II VS Mitas Sport Force+

    REKLAM ALANI
  1. #61
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    Sadece ön için 110/70 ölçülerinde mitaş sport force için link verebilecek olan var mı? İzmir'de nereden alabilirim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı Eski_kasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla moruk o lastik öyle 1 güven veriyoki galatasarayın son fener maçına 50 lira galibiyet basmıştım o kadar yani :D tabi yine bana hüsran var mode bağladık o ayrıda. ben yakın zamanda vfr 800 alıcam inş ona 180 ebat sağlam bi lastik bulmak lazım aslında asıl derdim o bu sıralar. bu v-tec mevzusu korkutuo ufaktan beni. bakalım
    kank bi de şöyle bi durum var, ben yanlaya yanlaya gidiyorum şehir içinde, onu alınca efendi efendi gitmem lazım. 1 aya bitiririm yoksa.
    Eski_kasa bunu beğendi.

  3. #63
    Eski_kasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-03 660 / tvs apache 150
    Alıntı Jemand adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kank bi de şöyle bi durum var, ben yanlaya yanlaya gidiyorum şehir içinde, onu alınca efendi efendi gitmem lazım. 1 aya bitiririm yoksa.
    ya biliorum z1000 de 1 ay da biter o lastik senin yapıcağın sert hamur lastik alıp devam etmek hacı yoksa dayanmaz tabi.

  4. #64
    leone_510 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    yamaha MT-01


    8 bin civarında şuan..250 kg luk Mt-01 üzerinde.Ön lastik daha çabuk yıpranma göstermekte.Bu ikinci takım 20-25 bin ömrü var.

  5. #65
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı leone_510 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/gWzBMO.jpg

    8 bin civarında şuan..250 kg luk Mt-01 üzerinde.Ön lastik daha çabuk yıpranma göstermekte.Bu ikinci takım 20-25 bin ömrü var.
    yapma abi gitmez o kadar? benim motorda da takılı bi çift, 300-500 km oldu. yumuşaklığına, aşınmasına bakılırsa hiç de o km görmez gibi?

  6. #66
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı Eski_kasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya biliorum z1000 de 1 ay da biter o lastik senin yapıcağın sert hamur lastik alıp devam etmek hacı yoksa dayanmaz tabi.
    tekrar düşündümde; boşveeer tak 850 liraya mitası, çıldır.

    Eski_kasa ve oialdemir bunu beğendiler.

  7. #67
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı Jemand adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tekrar düşündümde; boşveeer tak 850 liraya mitası, çıldır.

    https://media.giphy.com/media/14hVD0HODUPY08/giphy.gif
    Kanka kapatma dükkanın önünü, git Alper abimize güzel fiyat yapsın sana

    *Gifteki Tron sahneside efsanedir...

  8. #68
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Sileye giderken beni çekmiş ali
    Green Arrow bunu beğendi.

  9. #69
    68charger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Şehir
    Istanbul city
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer ABS, Kawasaki Ninja 300 ABS
    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Takılmasına takılır ancak size her türlü yarardan ziyade zarar olarak dönecektir. Keşke orjinal ebata en yakın olarak taksaydınız, satan bir çok yerde mevcuttu lastik. Hatta örneklemek gerekirse Zenn Motor Hasanpaşaya gitseniz sökme takma dahil daha iyi fiyata alırdınız muhtemelen. Hayırlı olsun, kazasız belasız.

    Bazı kimseler hatta lastiği taktırdığım Zenn Motorda bu ölçünün olmayacağını-zararları olacağını iddia etti.
    Yatamazmışım da yok bu lastik bin km sonra ne hale gelirmişte

    160-180-190 lık lastikli motorlar yatamıyor mu yani?

    İlk bakışta doğru gelse de mantık yürüttüğümüzde aslında mümkün olduğu anlaşılıyor.
    Yurt dışına takan da çok var ve yorumlardan kimsenin bu uygulaman şikayet etmediğini görürsünüz. Ben bu forumu da üyeyim.

    http://www.kawasakininja300.com/

    Muadili KTM 250 RC veya 390'lar da da arka 150'lik. Hatta RC 125 de bile! Durum böyle olunca 300cc ye 160'lık neden problem yaratsın???

    Beyler 160 lık arka lastik öyle aman aman bir genişlikte değil gözünüzde büyümesin.

    1)Ninja hafif bir motor değil 173kg.
    2)Yeterince güçlü de 39 beygir. 2 silindir.
    3)Kawasaki zaten pahalı olan bir motosiklet. Fiyatını artırmamak için 140 kullanmış olma ihtimali yüksek.
    Hepsi bir maliyet sonuçta.
    4)Büyük lastik takınca sürteceği ;maşa, çamurluk gibi yerlere bol güvenlik mesafesi var.


    Dün bizzat Hasanpaşa'dan -Tarabaya'ya sürdüm ve gece da Tarabya'dan-Sancaktepeye.
    Gerçekten harika, herkese tavsiye ederim. Viraja korkusuzca yatmak ve hala güvelik rezervesi olduğunu hissetmek süper. Son sürat denemesi yapmadım henüz ama 150-160 km/h hızlara kolay çıkıyor.
    Frenlere asılınca ABS nin daha geç devreye girmesi dolayısı ile fren mesafesinin kısalması...
    Aynı duyguları Fazer'e Metzeler M7 RR taktığımda hissetmiştim

    Geniş olmasının hiç bir olumsuz yanını görmedim henüz. Uzun vadede belki bir depoda 1-2 benzin fazla yakacaktır.

    Ama 40 beygirlik bir motoru aşırı yoracağını pek düşünmüyorum ama elbette 140'lık ile her zaman bir fark olacaktır. Zaman içinde yorumlarımı yaparım gene.

    Kalın sağlıcakla.




  10. #70

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 sl gitti MT 25 geldi
    Merhaba arkadaşlar tekerinize taş değmesin.
    Yeni motoruma (mt25) rosso 2 takdırdım alır almaz. Ancak fren tutmuyor gibi Bu yeni lastik için normal midir ? Bana hiç güven vermedi zaten ayı gibi de basmadım frene tırstım düşerim diye.

  11. #71
    68charger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Şehir
    Istanbul city
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer ABS, Kawasaki Ninja 300 ABS
    Bende de Rosso 2 vardı. Brezilya üretimi. Bende memnun kalmadım ondan Mitasa geçtim.

    Ayni his benden de oluştu. Gerçi benim lastikler yaş ve km itibari ile eskidi. Ancak Rosso kesinlikle geç ısınan bir lastik.

    Yeni lastik takıldıktan sonra fren tutmuyor demek normal değil. Hemen kayıyor mu ABS mi devreye giriyor biraz aç konuyu???

  12. #72

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 sl gitti MT 25 geldi
    Eski motorumdaki gibi fren yapıyorum maneti yavaş yavaş sıkıyorum ancak durmuyor makine.
    Bu arada benim rosso lar ön çin malı 2015 27. hafta üretimi arka alman malı 2017 üretimi.

  13. #73
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Rosso alman üretim kullandım. Anında ısınan sıkıntı yaratmayan bir lastikti.

    Mitastan bir tik daha iyi olduğunu düşünüyorum.

    Motora abs takılmış gibi hissettiren bir lastiktir kendisi

  14. #74
    68charger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Şehir
    Istanbul city
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer ABS, Kawasaki Ninja 300 ABS
    Alıntı mombohunter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski motorumdaki gibi fren yapıyorum maneti yavaş yavaş sıkıyorum ancak durmuyor makine.
    Bu arada benim rosso lar ön çin malı 2015 27. hafta üretimi arka alman malı 2017 üretimi.
    Çin malı Rosso da mı varmış

    Sıfır adlım demişsin. Nasıl 2015 lastik aldın ki?

  15. #75
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı 68charger adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bazı kimseler hatta lastiği taktırdığım Zenn Motorda bu ölçünün olmayacağını-zararları olacağını iddia etti.
    Yatamazmışım da yok bu lastik bin km sonra ne hale gelirmişte

    160-180-190 lık lastikli motorlar yatamıyor mu yani?

    İlk bakışta doğru gelse de mantık yürüttüğümüzde aslında mümkün olduğu anlaşılıyor.
    Yurt dışına takan da çok var ve yorumlardan kimsenin bu uygulaman şikayet etmediğini görürsünüz. Ben bu forumu da üyeyim.

    http://www.kawasakininja300.com/

    Muadili KTM 250 RC veya 390'lar da da arka 150'lik. Hatta RC 125 de bile! Durum böyle olunca 300cc ye 160'lık neden problem yaratsın???

    Beyler 160 lık arka lastik öyle aman aman bir genişlikte değil gözünüzde büyümesin.

    1)Ninja hafif bir motor değil 173kg.
    2)Yeterince güçlü de 39 beygir. 2 silindir.
    3)Kawasaki zaten pahalı olan bir motosiklet. Fiyatını artırmamak için 140 kullanmış olma ihtimali yüksek.
    Hepsi bir maliyet sonuçta.
    4)Büyük lastik takınca sürteceği ;maşa, çamurluk gibi yerlere bol güvenlik mesafesi var.


    Dün bizzat Hasanpaşa'dan -Tarabaya'ya sürdüm ve gece da Tarabya'dan-Sancaktepeye.
    Gerçekten harika, herkese tavsiye ederim. Viraja korkusuzca yatmak ve hala güvelik rezervesi olduğunu hissetmek süper. Son sürat denemesi yapmadım henüz ama 150-160 km/h hızlara kolay çıkıyor.
    Frenlere asılınca ABS nin daha geç devreye girmesi dolayısı ile fren mesafesinin kısalması...
    Aynı duyguları Fazer'e Metzeler M7 RR taktığımda hissetmiştim

    Geniş olmasının hiç bir olumsuz yanını görmedim henüz. Uzun vadede belki bir depoda 1-2 benzin fazla yakacaktır.

    Ama 40 beygirlik bir motoru aşırı yoracağını pek düşünmüyorum ama elbette 140'lık ile her zaman bir fark olacaktır. Zaman içinde yorumlarımı yaparım gene.

    Kalın sağlıcakla.
    https://i.hizliresim.com/zBv6oY.png
    https://i.hizliresim.com/6X7oWP.jpg
    https://i.hizliresim.com/OLnG4Z.jpg
    https://i.hizliresim.com/G0QdM2.png
    Memnun olmanıza sevindim umarım sorun yaşamazsınız. Son hız olarak düşüş yaşarsınız, virajlarda vermeniz gereken güç daha fazla olacaktır dönüşler için. Janttan ötürü lastik kenarında çatlamalar veya bombe yapmalar oluşabilir bu risk mevcut. Başka motorların farklı ebatları sizin teorinizi haklı veya haksız çıkaramaz ona göre yapılıyor o jantlar. Jant ebatı ve kalınlığı diye kavramlar var malum o ebatları kapsıyor. 110-150 ebat sizi kurtarabilecek en iyi ebattır sizi esasen ancak siz kendi zevkinize göre bir tercih yapmışsınız. Bu kadar yazma sebebim başka insanları yanıltmaması için bu durumun. 2 ebat arasında çok aşırı fiyat farkı yok insanlar kalın gözüksün diye fiziksel ve güvenlik öğelerden feragat etmemeli.
    BatuhanK bunu beğendi.

  16. #76
    68charger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Şehir
    Istanbul city
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer ABS, Kawasaki Ninja 300 ABS
    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Memnun olmanıza sevindim umarım sorun yaşamazsınız. Son hız olarak düşüş yaşarsınız, virajlarda vermeniz gereken güç daha fazla olacaktır dönüşler için. Janttan ötürü lastik kenarında çatlamalar veya bombe yapmalar oluşabilir bu risk mevcut. Başka motorların farklı ebatları sizin teorinizi haklı veya haksız çıkaramaz ona göre yapılıyor o jantlar. Jant ebatı ve kalınlığı diye kavramlar var malum o ebatları kapsıyor. 110-150 ebat sizi kurtarabilecek en iyi ebattır sizi esasen ancak siz kendi zevkinize göre bir tercih yapmışsınız. Bu kadar yazma sebebim başka insanları yanıltmaması için bu durumun. 2 ebat arasında çok aşırı fiyat farkı yok insanlar kalın gözüksün diye fiziksel ve güvenlik öğelerden feragat etmemeli.
    Evet normal şartlarda 5 inch genişliğinde jant kullanmak lazım. Ninja 300 de bu 4 inch dir. Thailanda bir aksesuar firması 5 inch jant üretmiş. Bakalım fren modifikasyonundan sonra arka maşa ve jant gelebilir.

    https://youtu.be/G-u-MqBG28E

    Benim yazdıklarım yabancı forumlarda ki sürücülerin tecrübeleri. Kendim de yaşayacağım ve burada elbette olmusuz yanlarınıda paylaşacağım.

    Ancak ilk bir kaç yüz km çok keyifli.

  17. #77

    Üyelik
    22 Mayıs 2017
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 300 KRT non-ABS
    kendi motorum ninja 300 e standart ölçüsünde mitasın mc50 lastiklerini taktık ondan önce ırc vardı ve şunu kesin söyleyebilirim fark çok çok fazla, virajlarda güven veriyor, geçen gün yağmura yakalandık ıslak hava performansıda mükemmeldi kısacası verdiğim 500 liranın her kuruşunu hak etti bu lastik tavsiye ederim

  18. #78
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    Herkese tekrardan merhaba dostlar ve tabiki iyi bayramlar.
    Daha öncede mitas sportforce+ ile ilgili kısa vadede ki izlenimlerimi belirtmiştim.

    Bu bayramda çoluğu çocuğu arabayla gönderip peşlerinden motosiklet ile gittim.

    Gerçek anlamda virajda da nasıl görelim dedim.

    Nispeten çok iyi olmayan asfaltta gayet başarılı bir performans sergiledi. Şimdiye kadar da herhangi bir sorun yaşamadım. Virajda kaçırma, Allah'ım sana geliyorum demeler yaşatmadı. Gayet keyifli ve güvenli bir şekilde seyahat ettim.

    Sonuç olarak parasını sonuna kadar hak ettiğini düşünüyorum ve tekrarında yine alırmıyım? Tabiki evet




  19. #79

    Üyelik
    17 Ocak 2015
    Cbr 125de mitas mc25 kullanıyorum e5de orta şeritten sol şeride hızla atladım(sol şerit komple durmuş) bastım frene anında 10-20kmlere dustum sonra devam. Irc olsa asla durmazdı. Bu lastiğin en sevmediğim yönü kuru cok guzel bi hava varken çimleri ıslatmak amaclı açılan suya denk gelirseniz fena kayıyor. Artçım vardı geçen gün motor nasıl kayıyor öyle dedi

  20. #80
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Italjet
    bende bugün sipariş ettim Bandit'e sportforce+ bakalım nasıl olacak.


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)