Sadece ön için 110/70 ölçülerinde mitaş sport force için link verebilecek olan var mı? İzmir'de nereden alabilirim.
Sadece ön için 110/70 ölçülerinde mitaş sport force için link verebilecek olan var mı? İzmir'de nereden alabilirim.
8 bin civarında şuan..250 kg luk Mt-01 üzerinde.Ön lastik daha çabuk yıpranma göstermekte.Bu ikinci takım 20-25 bin ömrü var.
Bazı kimseler hatta lastiği taktırdığım Zenn Motorda bu ölçünün olmayacağını-zararları olacağını iddia etti.
Yatamazmışım da yok bu lastik bin km sonra ne hale gelirmişte
160-180-190 lık lastikli motorlar yatamıyor mu yani?
İlk bakışta doğru gelse de mantık yürüttüğümüzde aslında mümkün olduğu anlaşılıyor.
Yurt dışına takan da çok var ve yorumlardan kimsenin bu uygulaman şikayet etmediğini görürsünüz. Ben bu forumu da üyeyim.
http://www.kawasakininja300.com/
Muadili KTM 250 RC veya 390'lar da da arka 150'lik. Hatta RC 125 de bile! Durum böyle olunca 300cc ye 160'lık neden problem yaratsın???
Beyler 160 lık arka lastik öyle aman aman bir genişlikte değil gözünüzde büyümesin.
1)Ninja hafif bir motor değil 173kg.
2)Yeterince güçlü de 39 beygir. 2 silindir.
3)Kawasaki zaten pahalı olan bir motosiklet. Fiyatını artırmamak için 140 kullanmış olma ihtimali yüksek.
Hepsi bir maliyet sonuçta.
4)Büyük lastik takınca sürteceği ;maşa, çamurluk gibi yerlere bol güvenlik mesafesi var.
Dün bizzat Hasanpaşa'dan -Tarabaya'ya sürdüm ve gece da Tarabya'dan-Sancaktepeye.
Gerçekten harika, herkese tavsiye ederim. Viraja korkusuzca yatmak ve hala güvelik rezervesi olduğunu hissetmek süper. Son sürat denemesi yapmadım henüz ama 150-160 km/h hızlara kolay çıkıyor.
Frenlere asılınca ABS nin daha geç devreye girmesi dolayısı ile fren mesafesinin kısalması...
Aynı duyguları Fazer'e Metzeler M7 RR taktığımda hissetmiştim
Geniş olmasının hiç bir olumsuz yanını görmedim henüz. Uzun vadede belki bir depoda 1-2 benzin fazla yakacaktır.
Ama 40 beygirlik bir motoru aşırı yoracağını pek düşünmüyorum ama elbette 140'lık ile her zaman bir fark olacaktır. Zaman içinde yorumlarımı yaparım gene.
Kalın sağlıcakla.
Merhaba arkadaşlar tekerinize taş değmesin.
Yeni motoruma (mt25) rosso 2 takdırdım alır almaz. Ancak fren tutmuyor gibi Bu yeni lastik için normal midir ? Bana hiç güven vermedi zaten ayı gibi de basmadım frene tırstım düşerim diye.
Bende de Rosso 2 vardı. Brezilya üretimi. Bende memnun kalmadım ondan Mitasa geçtim.
Ayni his benden de oluştu. Gerçi benim lastikler yaş ve km itibari ile eskidi. Ancak Rosso kesinlikle geç ısınan bir lastik.
Yeni lastik takıldıktan sonra fren tutmuyor demek normal değil. Hemen kayıyor mu ABS mi devreye giriyor biraz aç konuyu???
Eski motorumdaki gibi fren yapıyorum maneti yavaş yavaş sıkıyorum ancak durmuyor makine.
Bu arada benim rosso lar ön çin malı 2015 27. hafta üretimi arka alman malı 2017 üretimi.
Rosso alman üretim kullandım. Anında ısınan sıkıntı yaratmayan bir lastikti.
Mitastan bir tik daha iyi olduğunu düşünüyorum.
Motora abs takılmış gibi hissettiren bir lastiktir kendisi
Memnun olmanıza sevindim umarım sorun yaşamazsınız. Son hız olarak düşüş yaşarsınız, virajlarda vermeniz gereken güç daha fazla olacaktır dönüşler için. Janttan ötürü lastik kenarında çatlamalar veya bombe yapmalar oluşabilir bu risk mevcut. Başka motorların farklı ebatları sizin teorinizi haklı veya haksız çıkaramaz ona göre yapılıyor o jantlar. Jant ebatı ve kalınlığı diye kavramlar var malum o ebatları kapsıyor. 110-150 ebat sizi kurtarabilecek en iyi ebattır sizi esasen ancak siz kendi zevkinize göre bir tercih yapmışsınız. Bu kadar yazma sebebim başka insanları yanıltmaması için bu durumun. 2 ebat arasında çok aşırı fiyat farkı yok insanlar kalın gözüksün diye fiziksel ve güvenlik öğelerden feragat etmemeli.
Evet normal şartlarda 5 inch genişliğinde jant kullanmak lazım. Ninja 300 de bu 4 inch dir. Thailanda bir aksesuar firması 5 inch jant üretmiş. Bakalım fren modifikasyonundan sonra arka maşa ve jant gelebilir.
https://youtu.be/G-u-MqBG28E
Benim yazdıklarım yabancı forumlarda ki sürücülerin tecrübeleri. Kendim de yaşayacağım ve burada elbette olmusuz yanlarınıda paylaşacağım.
Ancak ilk bir kaç yüz km çok keyifli.
kendi motorum ninja 300 e standart ölçüsünde mitasın mc50 lastiklerini taktık ondan önce ırc vardı ve şunu kesin söyleyebilirim fark çok çok fazla, virajlarda güven veriyor, geçen gün yağmura yakalandık ıslak hava performansıda mükemmeldi kısacası verdiğim 500 liranın her kuruşunu hak etti bu lastik tavsiye ederim
Herkese tekrardan merhaba dostlar ve tabiki iyi bayramlar.
Daha öncede mitas sportforce+ ile ilgili kısa vadede ki izlenimlerimi belirtmiştim.
Bu bayramda çoluğu çocuğu arabayla gönderip peşlerinden motosiklet ile gittim.
Gerçek anlamda virajda da nasıl görelim dedim.
Nispeten çok iyi olmayan asfaltta gayet başarılı bir performans sergiledi. Şimdiye kadar da herhangi bir sorun yaşamadım. Virajda kaçırma, Allah'ım sana geliyorum demeler yaşatmadı. Gayet keyifli ve güvenli bir şekilde seyahat ettim.
Sonuç olarak parasını sonuna kadar hak ettiğini düşünüyorum ve tekrarında yine alırmıyım? Tabiki evet
Cbr 125de mitas mc25 kullanıyorum e5de orta şeritten sol şeride hızla atladım(sol şerit komple durmuş) bastım frene anında 10-20kmlere dustum sonra devam. Irc olsa asla durmazdı. Bu lastiğin en sevmediğim yönü kuru cok guzel bi hava varken çimleri ıslatmak amaclı açılan suya denk gelirseniz fena kayıyor. Artçım vardı geçen gün motor nasıl kayıyor öyle dedi
bende bugün sipariş ettim Bandit'e sportforce+ bakalım nasıl olacak.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)