İlk Motosiklet Duke 390 Olur Mu?
Reklamlar
-
Merhaba arkadaslar 2 ay once ehliyet aldım. 33 bin tl civarında otomobil almayı düşünüyordum, fakat çalıştığım yer ile ilgili sıkıntı çıktı.Otomobil yalan oldu yani
Neyse , o kısmı geçelim
Normalde mt25 düşünüyordum sıfırı 15.750 TL
Sonradan düşündüm ki buna bu kadar para vereceğime üzerine az daha koyarım rosso lastik ile gelen ayrıca abs ve kaydırmalı debriyajlı duke 250 alırım . Tekrar düşündüm duke 250 lerde titreme oluyormuş , duke 390 lara bakayım dedim . İlk motosikletin 390 cc olması kafamı karıştırdı . Hiç motosiklet tecrubem yok sadece ehliyet kursunda maksimum 10 km sürmüşümdür o da cbf150.
Duke 390 aşırı gaz tepkisi veriyor mu bunu merak ettim
Reklamlar
-
Hayır olmaz.
Gaz tepkisi fazla olan bir motordur, gazı kaçırırsan bir yerlere yapışırsın. Titreşimi de bana göre fazladır ve çok rahatsızdır. Yeni kasasını bilmiyorum tabi ben eskisini sürmüştüm. KTM yakında test günleri yapacak, orada deneyebilirsin ama CBF'i 10km kullandım deyince 390'ı sana vereceklerini sanmıyorum. Belki 200'ü deneyebilirsin.
Başlangıç için 200 bile işini fazlasıyla görecektir. Bence MT'yi falan bırak, hala kaldıysa 13900 TL'ye TNT 250 al, olmadı eski fiyattan TNT 25 al.
-
mrkcn adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaslar 2 ay once ehliyet aldım. 33 bin tl civarında otomobil almayı düşünüyordum, fakat çalıştığım yer ile ilgili sıkıntı çıktı.Otomobil yalan oldu yani
Neyse , o kısmı geçelim
Normalde mt25 düşünüyordum sıfırı 15.750 TL
Sonradan düşündüm ki buna bu kadar para vereceğime üzerine az daha koyarım rosso lastik ile gelen ayrıca abs ve kaydırmalı debriyajlı duke 250 alırım . Tekrar düşündüm duke 250 lerde titreme oluyormuş , duke 390 lara bakayım dedim . İlk motosikletin 390 cc olması kafamı karıştırdı . Hiç motosiklet tecrubem yok sadece ehliyet kursunda maksimum 10 km sürmüşümdür o da cbf150.
Duke 390 aşırı gaz tepkisi veriyor mu bunu merak ettim
Helvacılar gelmeden az çok tavsiye istyorsan amacını yazsaydın..
Boy?
kilo?
bütçe?
Sürüş yapacagın yer?
Sürüş yapacagın mesafe günlük haftalık?
Ehliyet sınıfın nedir?
Neden motor almak istyorsun ?(şekil olsun, ulaşım ihtiyacı ,hobi...ıvır zıvır..)
Biraz kendini tanıt amacı anlat ki sana bilen yardımcı olur.
Bilmeyen ukalalar da fikir verir sende yazılanlara göre bir karar alırsın.
Bu kadar güçlü motor almaya kalkmışsın Kelli felli bir adama sorsan sana güvenligi, için cb500f der hebeln hübele diyen apaçhiye sorsan hızlı hızlı nefes alarak soluyarak MeeeTee07 ,meete7 der...
Artık sen seçersin yorumlardan bir şey kendi karekter yaş ve konumuna göre
-
serif abi adlı üyeden alıntı
Helvacılar gelmeden az çok tavsiye istyorsan amacını yazsaydın..
Boy?
kilo?
bütçe?
Sürüş yapacagın yer?
Sürüş yapacagın mesafe günlük haftalık?
Ehliyet sınıfın nedir?
Neden motor almak istyorsun ?(şekil olsun, ulaşım ihtiyacı ,hobi...ıvır zıvır..)
Biraz kendini tanıt amacı anlat ki sana bilen yardımcı olur.
Bilmeyen ukalalar da fikir verir sende yazılanlara göre bir karar alırsın.
Bu kadar güçlü motor almaya kalkmışsın Kelli felli bir adama sorsan sana güvenligi, için cb500f der hebeln hübele diyen apaçhiye sorsan hızlı hızlı nefes alarak soluyarak MeeeTee07 ,meete7 der...
Artık sen seçersin yorumlardan bir şey kendi karekter yaş ve konumuna göre
Yorum için teşekkürler hocam ,
Yaş 23
Boy 183 cm
Kilo 65
Ehliyetimin sınıfı B + A2
Bütçem aksesuara 2500-3000 TL , 18.000 TL civarı motosiklete ayıracağım para . Tabi bir de trafik sigortası için 900 TL ayırdım . Toplamda bütçe 21.000-22.000 TL
Kullanacağım yer , Çoğunlukla şehiriçi . Tabi yılda 1 sefer şehirdışı yapabilirim tatil amaçlı. Daha çok zevk için motosiklet alıyorum yoksa toplu taşıma kullanıyorum çoğunlukla .
-
Daha once hayatinizda hic motor kullandiniz mi? Cok trafik varmi yasadiginiz yerde
-
390 gücünü alt devirde verir. Tek silindir. Yanlış bi debriyaj darbesi tekere getirir motosikleti. Ufak bi motosiklet tecrübeniz olsa başlayabilirsiniz ona derim ama hiç yok. Bence 250 ile biraz ısının debriyaja sonra geçersiniz 390'a.
-
unoturbo adlı üyeden alıntı
Daha once hayatinizda hic motor kullandiniz mi? Cok trafik varmi yasadiginiz yerde
Klasik İstanbul trafiği . (Ümraniye)
Otomobil ile yaklaşık 5000 km tecrübem var . Fakat motosikletle pek tecrubem yok
-
İnsan gibi motosiklet kullanırsan 390 da kullanılır. Mühim olan gitmek değil durmaktır. Bol bol frenleme çalışması yaparak 390 ilede başlanır. Abartmaya gerek yok bence. Her işin ustası olana kadar yavaş yavaş deneyimle tecrübe kazanılır. Çok yakın kız arkadaşım 600rr kullanıyor. Cbr 250 ile başladı.
-
Macit250 adlı üyeden alıntı
İnsan gibi motosiklet kullanırsan 390 da kullanılır. Mühim olan gitmek değil durmaktır. Bol bol frenleme çalışması yaparak 390 ilede başlanır. Abartmaya gerek yok bence. Her işin ustası olana kadar yavaş yavaş deneyimle tecrübe kazanılır. Çok yakın kız arkadaşım 600rr kullanıyor. Cbr 250 ile başladı.
Motosiklette çok hız seven birisi değilim sadece hava ile temas ederek aracı kullanmak hoşuma gidiyor . Keza baya bi süre bisiklet kullandım . Yeri geldi her gün en az 7-8 km dolaştım bisiklet ile . Araç olsa neyse de motosiklet ile 90-100 km/h ile kaza yapmak sıkıntı
-
mrkcn adlı üyeden alıntı
Klasik İstanbul trafiği . (Ümraniye)
Otomobil ile yaklaşık 5000 km tecrübem var . Fakat motosikletle pek tecrubem yok
senin otomobil tecrüben bile yok sayılır. sanıyorum yaşın 20 civarı. aklını başına al mt25 bile fazla sana. absli 200-250 cc bişey bak derim.
-
enescanatar adlı üyeden alıntı
senin otomobil tecrüben bile yok sayılır. sanıyorum yaşın 20 civarı. aklını başına al mt25 bile fazla sana. absli 200-250 cc bişey bak derim.
Yaşımı yukarıda yazdım dostum , tekrar yazayım yaşım 23
Bence sadece İstanbul şehiriçinde 5000 km tecrübe az gibi görünmüyor.
-
Trafik tecrüben yoksa tavsiye etmem, normalde direk olmaz diyen ( hayatında motor kullanmamış forum sakinleri ) arkadaşlara pek kulak asma, kendine güvenmen önemli. Başta da söylediğim gibi trafik tecrüben yoksa sıkıntı yaşayabilirsin, motor kullanma işini de eğitime gidip halledebilirsin.
-
Kullanim amacina gore duke 250 den yuksri cikma. Zaten ayda yilda bir sehir disina cikacagim demissin titresim seni rahatsiz etmez o kadar..
-
Capitao_3 adlı üyeden alıntı
Kullanim amacina gore duke 250 den yuksri cikma. Zaten ayda yilda bir sehir disina cikacagim demissin titresim seni rahatsiz etmez o kadar..
Hocam zaten 250 ile 390 arasında kalmamın sebebi. 390 daha fazla hız yapıyor diye değil . Sadece 250 tek silindir olduğu için titreşim rahatsız eder diye düşündüm . Zaten bir süre sonra 250 yetmeyecektir diye düşünüyorum ama belli de olmaz hız seven birisi değilim motosiklette.
-
mrkcn adlı üyeden alıntı
Hocam zaten 250 ile 390 arasında kalmamın sebebi. 390 daha fazla hız yapıyor diye değil . Sadece 250 tek silindir olduğu için titreşim rahatsız eder diye düşündüm . Zaten bir süre sonra 250 yetmeyecektir diye düşünüyorum ama belli de olmaz hız seven birisi değilim motosiklette.
duke390 da tek silindir. ben motosikletle günlük 100 km yol yapıyorum ev iş sadece. ayda 2000+ km yol demek bu. yani 2 buçuk ayda 5000 km bence az. ayrıca duke390 kullandım o da titriyor. çift silindir titremez diyoruz diye mt25 aldım o da titriyor
-
az daha koy ybr al
geçen şöyle birşey gördüm;
390, vitesli, trafiğe daha motorla hiç çıkmamış biri için hoş olmaz. daha ufak bişeyle başla kardeşim.
en basitinden şunu yapacaksın bak. dönüşe geleceksin. frene bir dokunacaksın hoop teker kilit. direksiyon tam kırılmış. şimdi küçük motorun olsa zaptedebilirsin. ayağını yere koyar durursun en kötü düşersin. ama büyük motorla sıkıntı yaşarsın.
hem bugün motor al, 1 sene sonra aynı paraya 2. elini satıyorsun o kadar para vermişken r6 alayım bari olayına girmeye gerek yok bence.
-
Cbr500r al bence. Benim İstanbul'da min. 60k araba, Ankara'da 70-80k km araba tecrüben var. 3k km 150'lik motor tecrübesinden sonra Cbr500r aldım. Eğitimlerimi de tamamlamıştım. Motor sürüşüm, hakimiyetim (kurs hocalarının dediğine göre) çok iyiydi. Ama Cbr500r yerine daha az hata toparlayan bir motor alsaydım şimdiye 2-3 defa patlamıştım. Motoru sattım sayılır, şimdi büyütme zamanı ama yavaş yavaş. Hala 600'lük yarış motoruna geçsem mi geçmesem mi kararsızlık içerisindeyim. Kararsızlık içerisindeysen de geçmeyeceksin. 1 step at a time
-
Cbf alabilirsin 10.000 km kullanıp satarsın en azından satarken kaybetmessin ayrıca tecrübe kazanırsın,390 Ktm ile başlamak sakıncalı bence.
-
Duke serisini seven birisi olarak 200 390 rc390 hepsini kullandım.Yanlış anlamayın ama bilmeyen adam motoru değildir duke 390 44 beygir 150 kilo alet adamı tükürüverir valla ben söyleyim size 10 km tecrübeyle ona bakmanız biraz sakıncalı olmuş bence duke 200 abs bakın duke 250 çok arada kalan bir motor bence duke 250 ile arasında çoook fazla bir fark yok DUKE 200 ABS güzel şeçim olur bence ama avrupa motorları biraz sıkıntılı olabilr sağlamlık konusunda sağlam olsun 100bin km kullanayım gibi bir planınız varsa cbr 150 ybr 125 alıp kullanabilirsiniz
-
enescanatar adlı üyeden alıntı
duke390 da tek silindir. ben motosikletle günlük 100 km yol yapıyorum ev iş sadece. ayda 2000+ km yol demek bu. yani 2 buçuk ayda 5000 km
bence az. ayrıca duke390 kullandım o da titriyor. çift silindir titremez diyoruz diye mt25 aldım o da titriyor
Tek silindir olduğunu bilmiyordum . O zaman Duke 250 Abs en mantıklısı gibi İşte ikilemdeyim . En doğrusu neyse onu almak istiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------
ahe adlı üyeden alıntı
Duke serisini seven birisi olarak 200 390 rc390 hepsini kullandım.Yanlış anlamayın ama bilmeyen adam motoru değildir duke 390 44 beygir 150 kilo alet adamı tükürüverir valla ben söyleyim size 10 km tecrübeyle ona bakmanız biraz sakıncalı olmuş bence duke 200 abs bakın duke 250 çok arada kalan bir motor bence duke 250 ile arasında çoook fazla bir fark yok DUKE 200 ABS güzel şeçim olur bence
ama avrupa motorları biraz sıkıntılı olabilr sağlamlık konusunda sağlam olsun 100bin km kullanayım gibi bir planınız varsa cbr 150 ybr 125 alıp kullanabilirsiniz
Teşekkürler . Sanırım Duke 200 Abs veya Duke 250 Abs arasında tercih yapacağım .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)