duke 390 tek silindir 40 beygir,
helvanı olmasa da bi sütlacını yeriz.
duke 390 tek silindir 40 beygir,
helvanı olmasa da bi sütlacını yeriz.
Yerinde olsam pulsar alırdım.
Neden ?
İlk başta tedirgin olacaksın panik olacaksın temkinli temkinli süreceksin tam ben oldum diyeceksin pat yerdesin..
Sonra biraz agrılar v.s yine tedirgin tedirgin süreceksin agrılar geçecek ben hatamı anladım diyeceksin yavaş yavaş apacihilklere başlıyacak her kesin içinde az yada çok apachilik vardır , bu seferde bu hareketlerden birini yaparken pat yerdesin.
KTM ile Pulsar arasında bu patlar arasında çok ciddi maliyet farkı var,
KTM hafif ve kalite olsun diye bir çok yeri alimulyum alaşım.
Pulsar ise demir alaşım.
Pulsar da pişdikden sonra KTM3 90 alırsın veya başka hoşuna giden model i veya sevmedin motor işini onu satar şahin falan alırısın atık bütçene göre..
daha motosiklet kullanmamışsın hızı sevmediğini nereden biliyorsun. mesela sadece hızla ilgili değil ben 20 ile yere düştüm korumamı giymemiştim. kemiğimi gördüm. yani bu iş öyle yaparım böyle ederim diyilebilecek bir iş değil. kaydırmalı debriyaj ve abs olduğu için duke 250 ile başlayabilirsin dedim yoksa kendi fikrim 150 cc nin üzerine asla çıkmaman.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------
ben sana altın bir tavsiye vereyim. git ybr al. paranın kalan kısmını da dolar yap. 1 sene sonra hem o dolar ktm 390 alır sana ybr de üzerine bonus kalır
Duke 390 ile de başlanabilir tabii, ama 600 cclik bir çok motosiklete kafa tutan inatçı bir katır olacak altında. Kontrolde tutmak da fazla zor.
Duke 250'de titreme var gibi laflara bakma bile, başlangıç için iyi sayılabilecek seçimdir, ben 390 almadan önce "abi selesi çok sert", "acaip titriyor" gibi onlarca yorum okudum. Evet titriyor da, 50 cclik titremeye gücü olmayan scooter sonrası titriyor millete, uzun yolunu da yaptım, hiç öyle titrer bir hali ile tanışmadım. Ha tabii tapagaz kastırmak derdindeysen 400 cc motor bir yerden sonra titresin bir zahmet. O yüzden git önce kendin dene, selesi sert ise verirsin 800 TL civarı ek para, yumuşağını alırsın en başta, titreme denilen de seni rahatsız edecek boyuttaysa Duke almazsın.
Analogue at birth, digital by design. The fat on my body is the designer and the brain is trying to be the coder.
Şunu anlamadım;
Duke 250 tek silindir ve titriyormuş diye okumuşsun, rahatsız olurum diye düşünmüşsün. Sonra 390 cc tek silindir, yine titreyen duke 390 sormuşsun. Hayır 250 yetmez desen gene anlayacağım da, hocam titreşim anlamında duke 200 = duke 250 = duke 390. Yani hepsi her tek silindir motor gibi titrer. Ama öyle abartıldığı gibi bir titreşim değil bu. Yahu tek silindir tenereler ile dünyayı geziyor adamlar. Titriyor işte, tenere de titriyor. İnsanları rahatsız eden canından bezdiren titreşim, eski balansörsüz çinlilerin titreşimiydi. İnsanların bayıldığı BMW F650GS'ler de belli bir yıla kadar (2008 diye hatırlıyorum) tek silindirdi ve bariz titriyor. Motorize polisler bütün mesaisini geçiriyordu o GS'lerin üstünde. Bu kadar abartmaya gerek yok.
Unutmadan; R25-MT25 de titriyor. Her motor titrer. Öyle çok pürüzsüz, titreşimsiz bir motor istiyorsan, goldwing falan bakmak lazım. Arabaların motorları bile titriyor, bu titreşimi hissediyoruz.
Hız sevmiyorum gibi bir durum yok. Ktm 390 güle oynaya 150 km hıza çıkan motosiklet olarak hızı size sevdirir.Ayrıca duke 250 gibi 390 'da titriyor.Alt devirlerde oldukça sakin bir motosiklet ancak 7000 devirden sonra hacmine göre gayet iyi ivmeleniyor.Acemi insan için 7000 devir sonrası sıkıntı olabilir.Maddi durumunuz iyiyse düştüğüm zaman çıkan masraf sorun olmaz derseniz,acemiliği bir nebzede olsa 7000-8000 devir üstüne çıkılmamak şartıyla tolore edebilir.Ancak yine de 250 cc üstünü tavsiye etmem.
Yamahanın son zamlarından sonra kimse ybr tavsiye etmiyor sanırım.
titreşim için vazgeçiyosan, 390'da titreşim 6-7 bin devirden sonra sağ ayaklıkta oluyor sadece, başka yerinde "titreşim" hissetmedim ben.
küçükleri bilmiyorum da, duke 390 4000 devir altında hiç mutlu-mesut gitmiyor; "gaz ver abi, gaz ver abi" gibi bi hali var, kolu oynatınca da zırt diye artıyo devir. üst vitesler sıkıntı olmaz da, şehir içinde 1'de 2'de ayarlayamazsan, kafana geçebilir.
yoksa, iyi motor. satayım sana
benim sana onerim 2014-2015 arasi temiz bir ikinci el ybr ile baslaman.
ybr' nin ustune oturup 9-10 beygirin icerde kosturmasini, ivmelenmesini hissedince iyiki duke 250 almamisim diyeceksin. trafik tecrubende pek yokmus 30 beygir ustu motosikleti ben hicbir zaman baslangic icin uygun gormem ama karar senin tabi ki.
Tecrübe olmadan kesinlikle olmamalı Allah korusun sakat kalırsın. Belli bir süre eğitim alırsan olabilir. 250cc motor ile başlaman bile biraz yüksek çok ağır olmayan bi 250cc tek silindir alırsan işini görür ilk motorun olacaksa yamaha ile falanda başlama derim biraz daha uygun fiyatlı ürünlere kaç TNT 25 işini görür mesela tek silindir rahat bir alet belli bir süre kullandıktan sonra dilersen yükseltebilirsin ama ilk seferde 390 ile başlanmamalı
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)