Hayalimdeki motoru almışsın hayırlı olsun
Kawasaki yedek parçaları çok pahalıdır
Eğitim almanı öneririm 200lük tek silindirden 636CC ye geçmek
Helva yemek istemeyiz dikkat et ve eğitim al
Bu arada fotoda isteruk
Hayalimdeki motoru almışsın hayırlı olsun
Kawasaki yedek parçaları çok pahalıdır
Eğitim almanı öneririm 200lük tek silindirden 636CC ye geçmek
Helva yemek istemeyiz dikkat et ve eğitim al
Bu arada fotoda isteruk
Eğitimi hallettim. Frene de alışıyorum yavaş yavaş 200 den 636 ya geçmek zor olmadı kendimi biliyorumAralardan geçen insan değilim gaza da kolay kolay gelmem.Piste çıkmak için aldım. Şu an lisans işleri ve eğitim işleriyle uğraşıyorum
Bu başlık öncelikle "RS200'te sadece ön frende ABS var, arkada yok, işe yaramaz" diye alay eden arkadaşlara gelsin.
valla hocam en iyi öğrenme yolu tecrübedir öncelikle koruma takozlarını biraz uzat ki grenajcıkların zarar görmesin sonrada sınırları zorla frenleme konusunda ne diyim aklıma en kestirme çözüm bu geldi. Korkularınla yüzleş
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:30 ----------
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanman dileği ile. o motor kesinlikle bi psikoterapist
rs 200 hala duruyor işe git gelde kullanıyorum şimdilik.Onu sürerkende abs devreye sokmamaya gayret ediyorum bakalım
Gazı da freni de ihtiyacın kadar kullanmaya alışırsan sorun kalmaz.
piste de 250 lik ile başlasaydın keşke düz yolda 300 giden arkadaşım pistte 250 cc nin son hızıyla fren yapmayı öğrenirken panik atak oldu... pist işi zordur. 600 lük ile biraz çayır çimen gezersin. yüklü bi 250 lik sürdün mü de 600 lüğe atladın hemen?
izmire mi çıkacan izlemeye geleyim?
1- Hayırlı olsun.
2- Fotoğraf isteriz.
3- Belleğe kazındı "abs var" algısı. Onu kırana kadar işin zor. R1100RT'den inip 200NS'e binince çok zorlanmıştım fren konusuna alışmakta.
Zx636 yapısı gereği Pulsardan çok çok üstün bir makina.ABS Olmasada, kolay kolay kaydıramazsın o tekerleği.Bunları kendimden pay biçerek söylüyorum,benim k4 ün ön tekerini henüz kaydıramadım yüksek hızda da panik fren yaptığım oldu ş.içindede levye ye asıldığım oldu.Haa tabi limit ve riskli gidersen o başka ABS çok büyük bir nimet üstünlüğü tartışılmaz,mühendisler araştırıp geliştirmişler.Bundan sonra fren yaparken biraz daha dikkatli davranırsın olur biter.636 nı keyifle binmen temenisyle.
Vayy arkadaş, bizde benzin göstergesi bile yok
Tecrübe, limitlerini bilmektir.
Foto isteruk
Nerde kaldı bu fotolar
yaklaşık 30 yıldır motosiklet kullanıyorum.bu tip kullanıcıların abs olmayan motordan şikayetini bir türlü anlayamıyorum.bu bir ruh ve yaşama şeklidir.bunu keşfetmeye çalışın.bu işten keyif almaya çalışın.abs çok kısa bir süredir standart motorlarda kullanılıyor.bu konuyu abartmayın.sadece bu duyguyu yaşayın.festivalleri takip edin.fazla takılmadan ve takmadan yaşayın.yada motor işini bırakın.sevgiyle kalın.
malesef çok kolay kayiyor dostum. soyleki ns200 bilmem ama 636 gibi makinede sehir ici dahi 40-50 altina pek inemezsin insende uzun sure boyle gidemezsin. ozellikle tragikte ara ara acilan yollarda ani durus yapman gerektiginde ne yazikki arka freni hissetmezsin bile on fren sarttir. ani durumda on mutlaka kayma yasatacaktir zamaninda elini cekmelisin, kayma yapmazsan araca yada birseye carpabilirsin. yani panik durumunda arka tekeri 3-5cmde olsa yerden kesebilecek kadar frenleme bilmen, yada cok hizli olup kayma baslarken freni gevsetmen sart. bide cok ruzgar olmasin diye dua etmelisin malum asiri ruzgar zemine toz toprak doldurur buda kaymayi kolaylastirir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)