Sadece merak (r25 - cbr 500r)
Reklamlar
-
Arkadaşlar sadece merakımdan soruyorum yanlış anlaşılmasın, r25 fiyatı 18.000 cbr 500r ikinci eli sıfır ayarında motorlar, henüz 3-5 bin km de fiyatı 20000 ila 22000 arası değişiyor, bu paraya 250 Cc r25 yerine, 500 Cc abs li cbr 500r almak daha mantıklı değilmidir ve sıfırı şu anda 27 bin olmuşken...
Hiç bu tarzda konu açan, öneri isteyen vs görmedim..
Reklamlar
-
Görmezsin, çünkü farklı kulvarlar. R25 için yine bir nebze başlangıç motoru diyebiliyoruz, 500R için diyemeyiz. Birinin sıfırı 18 bin, diğerinin ikinci eli 20-22 bin. Sıfırı 28 bin. Üstelik 20-22 bine satılan motorlar eski kasa, kasa değişti. Haliyle ikisi birbirine alternatif değil
Ama kişisel fikrimi sorarsan 18 bini verebiliyorsam, bekler uygun fiyatlı temizi düşünce 500R alırım. Bunu şu an yaparım, ama başlangıç motoru alacak olsam düşünmezdim.
-
yataksaraR25 ile CBR500 kıyaslamak. Ne kullanıyorsunuz siz?
-
Sıfırla ikinci el kıyası her zaman yanıltır. sıfırda ne aldığını tam olarak bilirsin(fiyat ve ürün olarak) sonradan süpriz pek çıkmaz en az 2 veya 4 yıl garantisi vardır.
2. el de fiyatlar sabit değil ve 22.000 temiz cbr 500r önermesi pek doğru değil. temizi var belki 24.000, 22.000 e var belki kazalı km geri sarılmış
Sıfır fiyatları arasındaki farktan dolayı, 2. el de bile genel tüketici için rakip değiller.
2017 model R25 bayiler 17 bine verirken e 20-25k km de geçmişi muamma 2014 500r 22.000 isteniyor. Satanda haklı aslında ama bu fiyatlar pek mantıklı değil malesef
-
Tvs01 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar sadece merakımdan soruyorum yanlış anlaşılmasın, r25 fiyatı 18.000 cbr 500r ikinci eli sıfır ayarında motorlar, henüz 3-5 bin km de fiyatı 20000 ila 22000 arası değişiyor, bu paraya 250 Cc r25 yerine, 500 Cc abs li cbr 500r almak daha mantıklı değilmidir ve sıfırı şu anda 27 bin olmuşken...
Hiç bu tarzda konu açan, öneri isteyen vs görmedim..
ikinci el motor almak için artık motor ustası olmak şart oldu. güvenilecek motosiklet ustası yok. biz usta olduktan sonra 13 bin liraya 99 model yamaha r1 alsakta problem değil.
-
fatih.met adlı üyeden alıntı
ikinci el motor almak için artık motor ustası olmak şart oldu. güvenilecek motosiklet ustası yok. biz usta olduktan sonra 13 bin liraya 99 model yamaha r1 alsakta problem değil.
Hocam sen bunuda dizersin :-)
Sadece 1500 tl
-
kardeş çok yazıldı çizildi.r25 ve cbr 500 karşılaştırmaları var.
benim param olsa r25 umrumda olmaz.
bu arada bayide kalan 2014 model sıfır cbr ları 19 liradan sattılar
-
R3 ile CBR500R aynı şampiyonada yarıştırılıyorsa CBR500R ı gözünüzde fazla büyütmeyin. R25 ten sağlam olduğu ortadadır. Neden alınmasın?
-
Ben olsam cbr 500r alırdım. Sakin kullanılırsa abs ki 500 r25 den daha iyi bir başlangıç motoru olabilir
-
R25 250cc sınıfında gayet güzel bir motosiklet bu kadar gömmeye gerek yok fakat CBR500r hem kalıp hem güç olarak daha yukarılarda.CBR500R da fiyat olarak yeni kasaları 2.elde 22-23 civarlarına vermeleri çok normal bu fiyatlarda illa kazası olacak diye bir şey yok, zaten pek tutulan bir motor değil ve daha 3-4 ay öncesine kadar çoğu bayi 0 2016 model yeni kasayı 24 civarına bırakıyordu bende düşünüyordum almayı.Eğer tecrübeniz varsa, ilk motorunuz değilse bence 500r tercih edilir.
-
Ya şu 25 yaşındaki ,motoru apache olan ama her motosiklet hakkında mühendis kadar bilgisi olan fatih.met kardeşimiz gibi akıl ihsan eyle yarrabbi.Abicim senin neden her motosikle ile ilgili bi bilgin var,hayır bindinmi indinmi ,tamircimisin toplarmısın silkelermisin .her konuda neden sen mesela bize bir he de.
Youtube bağımlılık yapmış,sana şimdi bir şaşe versek 0 dan s 1000 arar bloğu otutturup ,crusier çıkarıp enduro teker takarsın gibi geliyor bana.o profil fotonu gördükçe eski türk filimlerindeki emrah geliyor aklıma.İticiliğin yok bi seviyorum seni .
-
R25 gerçekten farklı bir motor. Sıkıntıları oldu doğru ama motor karakteristiği,viraj kabiliyeti,görünusu,gidişi gerçekten çok başka.
Honda test sürüşünde 500r kullandım. Güzel motor ama r25 den aldığım keyfi mutluluğu kesinlikle vermedi. İki motorada binen biri olarak yazıyorum bunu.
Kişiye göre değişir. Ama yine yazıyorum 500r teknik olarak daha üstün (abs vs ) fakat kalıp kısmına katılmıyorum. Arka teker deniyorsa orda 180/55 var ok.
Teknik Özellikler olarak 500r daha üstün fakat her alıcı için nihai alım kararını verilmesi icin yeterli olmaz
-
CBR500 ile R3 karşılaştırırsanız daha mantıklı olur.Ama yurdum insanı için önce fiyat tabi ki.
-
Belki 600rr onuda kullanmak isterim fırsatım olursa. Honda'da gözlemledigim bariz fark şu,uysal motor. Yamaha ise hırçın,gaz tepkisi bazen yoruyor binciyi bir gerçek ama hırçın agresif karakteri bu Yamaha'nın.
R6 ve 600rr kullanan binicilerin hep bahsettiği gaz tepkisi farkı ve hırçınlik meseleside bu. İlerde onları kullanıncada yazacağım izlenimlerimi.
-
Valla ben her ikisini de hem yan yana hem bayilerde görmüş biri olarak söyleyebilirim ki 500r bariz daha büyük duruyor, yeni kasadan bahsediyorum eski kasa Cbr250 nin hormonlusu gibi duruyor bana kalırsa, sadece lastik için değil bu söylediğim(bu arada arka lastik ölçüsü 180 değil 160 ölçülerinde) karenajlarda motoru oldukça iri göstermiş sadece gidon yüksekliği sırıtıyor, biraz aşağıda olsa 600 lük ss bir motor kadar heybetli görüntüsü.Aynı şeyi R25 için söyleyemem daha cılız bir duruşu var haliyle fakat yine de tasarımı gayet güzel 250 likler içerisinde.
-
Yanlış yazmışım,düzeltme için tskrler mert. 160/60 teker.
-
500r 194 kilo her bünyeye uymaz . Ben ışıklarda 500r ımla r6 ve hayabusa ile kalkışta ezilmedim . Hoş r6 2. vitese çekemedi falan filan ama olsun . Ama r25 le gitseniz o motorlar kıçıyla güler size anlayan anladı. Yamaha önce o motora bi abs koysun hele .
-
Şöyle boyut özellikleri vs bir kiyaslama yapmak anlaminda koyuyorum.
Cbr500r ağır kalıyor r25 e göre nerdeyse 30 kg. Işıklarda ezilmeme mevzusuda bana çok anlamlı gelmedi,yani 500r neye göre ezilmiyor ve r25 eziliyor ?
Bende cok defa yan yana geldim baska motorlarla,ezildigimi hatırlamıyorum. Zaten motor cc ve markasına göre ezilmek diye birşey yok benim icin ama sizin anladığınız ezilme paralelinde yazıyım dedim.
Birde 500r naked bike motor karakterine sahip,devir tork olarak yani siz ilk viteste tabi ss lerden daha ii kalkarsıniz çünkü ss makinalar tork ve max gücü çok yuksek devirde veriyor. Ornek r25 12.500 devirde max gux ve 10.500 de max tork u sağlıyor. 500r 7000 de max tork 8500 de max guc. Yani tam bir naked bike.
-
trancexp adlı üyeden alıntı
Ben ışıklarda 500r ımla r6 ve hayabusa ile kalkışta ezilmedim
Onlar seni farketmemiştir
-
melsur adlı üyeden alıntı
youtube de şu videoyu buldum. motorumda 180cc silindir piston takılı ve ben tekrar orjinal haline çevircem yani 150cc silindir piston takıcam ve egzantrik zinciri yeni değişti ama yinede bakıcam durumuna ve hazır sökmüşken krankına falan bakabilirsem onlarada bakacağım.
ecelem yok benim gerekirse haftalarımı alsın sorun değil ama öğrendiğim zaman bir kere öğreneceğim bir şeyi.
zaten adamlar video bile koymuş detaylı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------
Macit250 adlı üyeden alıntı
Ya şu 25 yaşındaki ,motoru apache olan ama her motosiklet hakkında mühendis kadar bilgisi olan fatih.met kardeşimiz gibi akıl ihsan eyle yarrabbi.Abicim senin neden her motosikle ile ilgili bi bilgin var,hayır bindinmi indinmi ,tamircimisin toplarmısın silkelermisin .her konuda neden sen mesela bize bir he de.
Youtube bağımlılık yapmış,sana şimdi bir şaşe versek 0 dan s 1000 arar bloğu otutturup ,crusier çıkarıp enduro teker takarsın gibi geliyor bana.o profil fotonu gördükçe eski türk filimlerindeki emrah geliyor aklıma.İticiliğin yok bi seviyorum seni .
1 silindirli basit bir motoru söküp toplamak için sence mühendis yada çok bilgi sahibi olmaya gerek var mı? ben bu işi yaptıktan sonra kendinden utanacak mısın?
param ile rezil olmaktan bıktım. ben bugüne kadar 3 sefer silindir piston attırdım ve çeşitli motorlarımın çeşitli parçalarını değiştirttim.
başıma neler geldi sen bilmezsin. usta sıfır taktım diyor halbuki bırak sıfırı değiştirmemiş bile!! scooter motorun cvt debriyaj sistemindeki kayıştan bahsediyorum. hani kaliteli markası "bando" olan kayıştan. arka varyatörüde çıkma takmış ama sıfır parası aldı benden.
yani sen diyorsunki fatih sen kendin öğrenme git kazıklanmaya devam et! öylemi yoksa ben mi yanlış anlıyorum?
daha 8 bin kilometre oldu motor yaptıralı ve piston sesi geliyor, zaten hep geliyordu ama çok az geliyordu ve bugün şiddetlendi. aslında iki gündür motor anlız gaz kesiyor gibi yavaşlayıp hızlanıyor.
beceriksiz ustalar kurcalamasın artık motorumu. öyle bir konuşuyorsun ki sanki 6 silindir v motor sökücez.
allah senin cezanı versin macit! ben hangi motorlar hakkında bilgi sahibiyim dedim? iftira atıp aşağılamak nedir yaa?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)