Almaman gereken bir motoru alıyorsun. Bayi ile konuş değişim yapsinlar. Biraz paran yansın senden önemli değil. Kendini boş yere zora sokucagin bir makina 09. Inazuma grenajlisi sana uygun bir motor olur.10-15 bini devir sonra alırsın.
Almaman gereken bir motoru alıyorsun. Bayi ile konuş değişim yapsinlar. Biraz paran yansın senden önemli değil. Kendini boş yere zora sokucagin bir makina 09. Inazuma grenajlisi sana uygun bir motor olur.10-15 bini devir sonra alırsın.
Kardeşim geçen ay 20bin km yaptığı MT7'sini sattı, geçen hafta mt9 aldı. Üzerinde gelen lastiklere pek güvenmedğim için değiştireceğim demişti. Lastikler değişip de trafik işlemlerini halledince motoru teslim alacak bayiden.
Motoru aldığı bayi kampanya ile Yamaha Akademiden güvenli sürüş eğitimi hediye etmiş. 20bin km mt7 öncesinde de bir o kadar 250cc tecrübesi ile eğitim de neymiş demeyip bu iyi oldu zaten bu motorla eğitim de şart deyip eğitime gidecek.
Benim tavsiyem üzerindeki lastiklere bir bak, gerekiyorsa bayiden teslim almadan değiştirt.
Kendi motorunla eğitim mutlaka al, eğitim almadan yola çıkma. Önceden eğitim almış olabilirsin ama onlar başka motorlardı. Bu motorla eğitime git, orada hocalar tamam trafiğe çıkabilirsin diyene kadar eğitime devam et. Eğitim şart.
Şeyime göre hoca arıyorum demis ya laz sizin ki de o hesap. İyi o zaman hayırlı olsun umarım kazasız belasız zevkle kullanırsınız da
Buyuk probem ne onu anlamadım?
1. Si uzerinden tulumu kesinlikle eksik etme.. 2. Si hondada ki surus egitimlerine devam et gerekirse hepsini al.. 3 kurla olacak is degil. Panik halinde ne yapacaksin. Ani durus onune birsey atlarsa ne yapacaksin bunlarin hepsinin egitimini almalisin. Hatta motordan dusmenin bile egitimini al...
Bir müddet B mode da kullan.B modda gaz kolunun tepkimeleri yavaş ve geç olur. Gaza gelme olasılığını düşürür. Daha kontrollü sürüşler yaparsın. Bir müddet sonra S moda geçersin. A moda geçme gereği dahi duymazsin. Çünkü akıllara zarar bir mod. Dikkatli olunmazsa bir yere girme ihtimalin yüksek .
Canınla oyun oynuyorsun dostum. Dönülmeyecek yol yoktur. Hatayı yapmadan dön. Benim de çok fazla trafik tecrübem var. Tamam, faydalı bir durum ama başladığım ve hala kullandığım 200cc motosiklet ile ilk zamanlar ilk viteslerde gazı açınca nefesim kesiliyordu. Onlarca tehlike atlattım. Hepsinden motosikletin toleransından ve teslim almadan değiştirdiğim lastikten dolayı kurtuldum. Motosikletimin son hızı 140. Muhtemelen senin motosikletin 1. viteste 140 yapar. Burada tecrübeli insanlar yorum yapmış. Eline hakim olamazsın, kendini tutamazsın demişler. Ben de sakin biriyim. Ama kendini tutamıyorsun. O gazı açıyorsun, o hızları deniyorsun. Sen ise işi bilmeyen biri olarak onlara karşı çıkıyorsun. Yanlış yoldasın. Burada senin yaptığının aynısını yapan bile korkudan 1000 km. sonra sattım diyor. Hala macera peşindesin. Aynı yaştayız dostum. Tabirimi maruz gör ama çok dik kafalı davranıyorsun. Normalde böyle konuşanlara cevap yazma isteğim olmazdı ama insanlık görevimi yapmak istedim. Gel yol yakınken dön. Sevdiklerini üzme riskine girme.
Merhaba, yaşının genç olması dışında bence problem yok. Trafik tecrüben iyiyse, yaşından daha olgun yapıdaysan sorun olmaz. Ben de scooterdan 3 silindir 105 bg makinaya geçtim, hakkını vererek kullanıyorum ama 35 yaşındayım ve trafik tecrübem çok fazla. 10K kmdir de hiçbir tehlike dahi atlatmadım.
Yalnız bence senin için tehlikeli kısım yoğun trafikten ziyade özellikle inişlerde Umuttepe virajları ve yoldaki genellikle sabahları oluşan kaygan zemin.
Başta söylediğim gibi bence 24 yaş için daha mütevazi birşey olsa daha iyi olurdu ama git geri ver demem.
Forumdaki tepkiler de gayet doğal, kimseye alınma.
Hayırlı olsun.
Duyma istediğin şeyi mi yazayım? Doğru olan neyse onu mu yazayım?
Yada şuraya bir link bırakayım.(250cc ile yapılmış bir kaza)
http://www.motosiklet.net/forum/moto...rum-olmak.html
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)