Hasar kaydı degil bu
Pert kayıtlı diyelim eger bi aracın degerinin %60 tan fazla hasar i varsa o pert kayıtlıdır
Ha sen pert e ayirtmassin tamir ettrirsin o başka
Ben olsam almam
Hasar kaydı degil bu
Pert kayıtlı diyelim eger bi aracın degerinin %60 tan fazla hasar i varsa o pert kayıtlıdır
Ha sen pert e ayirtmassin tamir ettrirsin o başka
Ben olsam almam
Naked amacı şehir içinde kıvrak kıvrak kullanmaktır ,yüksek cc Tek silindir olunca alet biraz deli bozuk olur ,gaz açarsın yüksek tork ile şahlanır kapatırsın sanki fren yapmış gibi motor freni yapar, böyle hart hurt kulanım
benim sevdiğim en güzel tarafını anlatmışsın.
2016 modelli böyle değil test sürüşüne katıldım gecen yıl daha sakin olmuş motor gaz açıyorsun gitmiyor gibi gaz kapatıyorsun Fren yapmış gibi kompresöre binmiyor o yüzden beğenmedim titreşim de daha eski modellere göre.
Özel den mesaj at merak ettim hangi gruba giriyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------
Demek ki dünyada emsali yok tek silindir , naked yük cc ,
Naked amacı şehir içinde kıvrak kıvrak kullanmaktır ,yüksek cc Tek silindir olunca alet biraz deli bozuk olur ,gaz açarsın yüksek tork ile şahlanır kapatırsın sanki fren yapmış gibi motor freni yapar, böyle hart hurt kulanım şehir içi için sıkıntılı bir durum olur bundan mütevellit AKLI başında olan japonlar bu topa hiç girmiyor, Uzun yol/stabilze yol endruo için durum farklı...
Ticari ürün var, Nish ürünler vardır, Butik ürünler vardır, hepsinin üreticisi ve alıcısı farklıdır,
Bu ticari bir ürün degil butik bir ürün eger ticari bir ürün olsaydı 4 büyük japonda en az birisi bu işi yapardı.
Tepitimde dogru hangisi oldugunuzu da yazarım ama ayıp olur (onunda cevabını söylediğin cümlede var Duke 690 kullanmadan laf atmak biraz komik)
sonuç siz begenmişsiniz almışsınız saygı duyarım güle güle kullanın buna kimse karışamaz tekerinize taş degmesin.
Bana kim sorarsa sorsun mantıklı degil derim bu da benim görüşüm.
Ayrıca bu motor çok hafif hafif yapmak için bir çok parçasını alimulyum kulnmak zorundadırlar, bu yüksek yedek parça maliyeti olur. Alacak insanın iki kere düşünmesi lazım.[/QUOTE]
Alüminyum malzeme olarak motorda gidon.jant.,arka maşa, cıvatalar birde pegler var başka büyük parca yok alüminyum olarak.
17500 km dir kullanıyorum iki yıl oldu alalı sadece debriyaj balatası değiştirdim komple set olarak yay sacları yağ ve yağ filtresi değişimi 750 TL.
Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın, rehberi şeytan olmuştur..
Yunus EMRE
14000 tl 14000 euro luk motorun yuzde 25 i yapar. keske biraz matematik bilseniz
Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın, rehberi şeytan olmuştur..
Yunus EMRE
motoru aldım beyler,
lastikler, özellikle arka, bitikti o sebeple korkarak sürdüm. ki motoru alıp da ilk sürüşüm zaten gece karanlığına denk geldi, aksi gibi kaskın vizörü de koyu olunca pek bi şey göremedim gece. yatayım diyorum, arka taraf fik fik kayıyor. yumuşak modda kullandım pek hırçın gelmedi; tabi bi 2 numreli modu var daha denemedim, lastik alınca artık.
yılların getirdiği ufak aşınmalar, dökülmeler var boyada ve çıkartmalarda; ama dert edilecek şeyler değil.
şimdi bana lastik lazım 120-160.. boyut büyük olduğundan fiyattan girecek zaten.. ne lastik alayım ben buna?
hayırlı olsun güle güle iyi günlerde kazasız belasız kullanman dilegi ile,
Latik ile ilgili bilmiyorum ama benim 120-160 lastik almam lazım sava-sport birşey var ondan düşünüyorum , belki alırım ama bilmiyorum ,belkide almam benim kisi diş derinligi olarak eskimedi ama sene olarak eskidi lastik 3 yıllık oldu biraz sertleşti hava ısınınca da tutmaz ise bakacagım bir şey..
Sava yı incele istersen yabancı sitelerde memnun kalmışlar.. TR de de F/K sı iyi duruyor..
pirelli scorpion trial 2 alman gerekiyor. f/p oranı muazzam 690 duke te 15000 kullandim hala daha gidiyordu arkadasa verdim kullanmasi icin. param cok dersen mt60 rs corsa alacaksin ama arka 7000 de biter. Rosso fln hikaye. su performansı fln rezalet bi lastik zaten Rosso. bu 2 sinden birini sececeksin. keyifli surusler
elimde şu an 120-160 mt60 rs corsa var, 390'dan çıkanlar (eski sahibi taktırmıştı); ama 3 yıllık lastikler ve arka lastikte iç yama var, hoş yama yaptıralı beri hava kaçırma falan sezmedim. lastiğin temas yüzeyi az diye çekiniyorum?
rosso lar cok dayanikli lastikler ama yol tutusu patates.Zaten bir lastik ne kadar iyi tutarsa o kadar cok asiniyor ve omur tuketiyor demektir.Trial 2 angel gt nin gelistirilmis hamurundan yapilmis bir lastik.Ducati Multistrada Bmw 1200 Gs in de uzerinde gelen fabrika cikisi lastiktir.Yagmur performansi ve dayanikliligi cok iyidir.Rosso ulkemizin ayna asfaltinda,kumlu camurlu sulu yollarinda tutmayan bir lastik.
ELindeki eski mt60 lara gelince 3 sene uzun bir sure dis kalinligi ne durumda bakmak lazim.Lastigi takip denemeden sinirlarini zorlamadan anlayamazsin.Bence git 0 trial 2 al guvenli sur.
"Ben motoru yüksek devirlerde kullanmam, ulaşım amaçlı da kullanmam. Kendim öğretmenim, okul sonrası veya hafta sonları falan çıkıp yollarda, becerebildiğim kadarıyla, virajlarla falan haşır-neşir olmak benim amacım. Apaçilik derdinde falan değilim."
bu kullanım için 390 yeter artardı aslında.
hayırlı uğurlu olsun motorun.
ama bu motor tam bir apaçilik motoru. öyle memur gibi kullanıp yazık etme motora. hakkını ver apaçilik yap.
690 cok merak ettigim bir motor super olabilir bende 250ccden 750 4 silindire gectim 1 senedir kullaniyorum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)