Duke 390'dan sonra 690 nasıl olur?
Reklamlar
-
Merhabalar,
Geçen yıl Duke 390 aldım, 2013 model, ilk motorum. Birkaç bin km bindim, kaza da yaptım; ama kazayı beceriksizlikten yapmadım, seyir halindeyken uyukladım falan filan...
Ben motoru yüksek devirlerde kullanmam, ulaşım amaçlı da kullanmam. Kendim öğretmenim, okul sonrası veya hafta sonları falan çıkıp yollarda, becerebildiğim kadarıyla, virajlarla falan haşır-neşir olmak benim amacım. Apaçilik derdinde falan değilim.
Şimdi tereddütte kaldığım ve sizlerden önerilerinizi rica ettiğim konu şu: 390'dan sonra 690 sonra nasıl hissettirir?
1- 2016 öncesi modeller çok titriyor diyorlar (2012 model var aklımda) ? Tamam bende de bi küçüğü var da, hani 390'dan daha mı fazla titriyor?
2- 390'dan sonra 690'da o "güç artışı"nı bariz hisseder miyim?
3- 2012'lere has olumsuzluklar var mıdır? Neye dikkat etmek lazım alacak olursam?
4- Malum sitede şimdilik bir ilan var; https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...15767052/detay, 28000'de, ağır bakımları yapılmış, hasar kayıtlı; ne dersiniz?
Şimdiden teşekkürler.
Reklamlar
-
shruikan adlı üyeden alıntı
Birkaç bin km bindim, kaza da yaptım; ama kazayı beceriksizlikten yapmadım, seyir halindeyken uyukladım falan filan...
690 390 dan sonra uçak gibi gelir. O tecrübeyle, seyir halinde uyuya kalmalarla vs alınacak motor değil.
-
Ktm'yi neden bilemiyorum hiç sevemedim sizin soruya cvp olmadı ama konu başlığını görünce yazmak istedim
-
Salurbey adlı üyeden alıntı
Ktm'yi neden bilemiyorum hiç sevemedim
sizin soruya cvp olmadı ama konu başlığını görünce yazmak istedim
yamaha mt09 alıp "uyuz mod"da da binilebilir; ama ağır. 690 160 kilo falan
-
bu duke 390 larda ne varya alan memnun kalmıyor arkadaş ben hastasıydım dukerin çok sorun duymaya başladım artık
-
Satarken çok zorlanırsın.
ER-6 , CBF650,600 gibi şeylere bak viraj demişsin MT07 eliyorum bu yazdıgım motorları alırsan hem alırken hem satarken hem bakımlarda kafan daha rahat olur.
Ayırca bütün dünya gerizekalı kuş beyinli aptal bir bu KTM mi akıllı 600 kusur cc tek silindir naked motor yapıyor,
BMW,HOnda ,Kava, triump.......geri zekalı bir bunlar mı akıllı
Çok çok çok gerksiz bir motor zaten ilanlarda 1 tane var ikincisi yok...Milettin tevecuhu de belli oluyor burdan zaten.
-
Onceki motorun 2012 model 690 duke tu.1 senede 20000 km yaptim.cok eglenceli cok kivraktir.690 duke supermoto naked karisimi bir motordur.mt09 la ne oturma pozisyonu ne de frenleri suspansiyonlari kiyas kabul etmez.
-
Farkı iliklerine kadar hissedersin. Uykunu açar
Hasar kayıtlarına 20-30 liralık motorlarda çok takılmamak lazım. Orjinal egzoz 5.000tl, amortisor yamulsa tanesi 3.000tl. Bu gibi durumlarda fazla yazılıyor, sonrasında güzel aksesuarlar alabiliyorsun.
Seviyorsan git konuş bence.
-
yukarida hondanin kawa nin buzdolablarini oneren olmus sadece guluyorum.
-
KTMADDICTED adlı üyeden alıntı
Onceki motorun 2012 model 690 duke tu.1 senede 20000 km yaptim.cok eglenceli cok kivraktir.690 duke supermoto naked karisimi bir motordur.mt09 la ne oturma pozisyonu ne de frenleri suspansiyonlari kiyas kabul etmez.
mt09 oturuş pozisyonu ben hiç beğenmemiştim ben duke 390 istiyodum valla konunun açıldığı iyi oldu ilanlara bakıyorum hep eski ilanlar alan satamıyor duke 250 bakayım dedim onlarında çok performanslı olcağını düşnmüyorum duke 200den öyle kaldı e bide blok patlatma vs sorunlar duyunca iyice elimi ayağımı çektim.ŞEhir içi kompakt bişey alıyım diyodum hem hafif hem beygir tork oranı yüksek vs ama ters köşe oldu biraz
-
serif abi adlı üyeden alıntı
Ayırca bütün dünya gerizekalı kuş beyinli aptal bir bu KTM mi akıllı 600 kusur cc tek silindir naked motor yapıyor,
BMW,HOnda ,Kava, triump.......geri zekalı bir bunlar mı akıllı
Çok çok çok gerksiz bir motor zaten ilanlarda 1 tane var ikincisi yok...Milettin tevecuhu de belli oluyor burdan zaten.
Yamaha tenere 660, BMW F650 ve ülkemize gelmeyen bir çok tek silindir 600lük var.
Duke690 kullanmadan laf atmak biraz komik. Çok satan motor alınıyorsa kimse R25, CBR250 almasın. CBF150 den devam.
-
dun ducati diavel arkadan carpti.Sag taraftaki egsoz yamulttu.Exper bekliyorum.Egsozlarin yenisi 8000 tl.Motorumda 8000 tl tramer gozucek.Demem o ki tramer var mi yok mu degil neler degisti o kismi onemli.
-
sizin dediğiniz o iş türkiyede iş görmez hocam türkiyede hasar kaydı mı var aa bide egzozu var oo geç geç kapat ilanı mantığı var herkeste...Sonra deniyor ki piyasa çok kötü ya çok yüksek kimse almıyo herkes en iyisini istiyor ama en düşük fiyatla almak istiyorlar sonra durum ortada zaten.Yamahanın fiyatlarının yükselmesinin nedeni yağ pompası yüzünden marka adı kötülenmesin diye fiyatları yukarı çekmiş dedi geçen forumdan birisi bilmiyorumda biraz komik geldi
-
Her motoru alabilirsin de , seyir halinde uyumak nedir yahu ? ( not: 2 motoru da kullanmadım)Piyasası baya bi zayıftır ama.
-
Aklın başındaysa 100 bg civarı bütün motorlara binersin ki bunu senin fark etmiş olman lazım buraya konu açıp sormam saçma oluyor. İnsan yapabileceğinin farkına varmalı.
-
Aynı tarz değil ama ben Duke 390'dan sonra motor alacak olsam,Honda cbr 650f tercih ederdim,
Hemde 649cc ,yıllık vergisi 250tl
-
astrofizik adlı üyeden alıntı
Aynı tarz değil ama ben Duke 390'dan sonra motor alacak olsam,Honda cbr 650f tercih ederdim,
Hemde 649cc ,yıllık vergisi 250tl
Duke690 neredeyse 50 bin tl adam vergiyi mi düşünür ? 😄
-
İlandaki motorun fiyatı çok düşük?bir arkadaşımda satıyor 690 yanlış hatırlamıyorsam fiyat 30bin üzeriydi
Düzeltme yapayım 2016 690r'mış
-
Kardeşim fabrikasyon verileri var onları baz alırsan tabikide fark yaşarsın ciddi anlamda.
Ama kendine şunu sor tek silindir bir motora neden bu kadar cok para veriyim?
vibrasyonuda cabası vibrasyon bir motorsikletteki en kötü düşmandır.Mağaradakı taşın üstüne damlayan su gibidir sinsidir ama zamanla çok kötü bir hal alır o yüzden silindir sayısını arttırıp daha mantıklı modelleri düşün derim.
-
Duke 690, hastası olduğum bi model.
390'ın bi sıkıntısı yok, elden çıkarma değil benim amacım; yenisini alırsam eskisini satılığa koyarım. bastım mı gidiyor, sıktım mı duruyor. daha bi sıkıntı yaşatmadı 390.
600cc sınıfı motor, ya KTM olur ya Triumph olur; japon almam. motoru iyi olsa, süspansiyonu dandik oluyo yok freni dandik oluyo. daha üst hacimlerde kalite artıyor genel olarak; ama o motorlar beni aşar.
bütçe meselesi de var, fazla zorlamak istemiyorum. 25 lira altına bi de 690 olunca şeytan dürtüyor.
Konuyu da, 390'dan 690'a geçtiğime değer mi diye açtım. değip değmeyeceğini bilsem zaten açmam. 690 sürmedim hiç, bilmiyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)