Duke 390'dan sonra 690 nasıl olur?
Reklamlar
-
c3y adlı üyeden alıntı
Kardeşim fabrikasyon verileri var onları baz alırsan tabikide fark yaşarsın ciddi anlamda.
Ama kendine şunu sor tek silindir bir motora neden bu kadar cok para veriyim?
vibrasyonuda cabası vibrasyon bir motorsikletteki en kötü düşmandır.Mağaradakı taşın üstüne damlayan su gibidir sinsidir ama zamanla çok kötü bir hal alır o yüzden silindir sayısını arttırıp daha mantıklı modelleri düşün derim.
Motora silindiri için mi para veriyoruz ? Bazen insanlar tercihlerin ve zevklerin kişisellik çerçevesini unutup yanlış yorumlar yapıyorlar, sizinki de biraz öyle olmuş. Titreşim öngörünüzde temelde doğru ancak çıkarımı yanlış. Tanklar, ağır makinalar gibi taşıtlar inanılmaz derecede titreşime sahiptir ama komponentleride buna göre seçilir, KTM'de bu konuda uzman bir firma, ben hiç titreşimden dağılan KTM görmedim. Dolayısıyla mantık faktörü görecelidir. O tek silindir 690cc blok, 100 hp ve üzerindeki çok silindirli arkadaşları bir çok noktada tarumar edecek potansiyele sahiptir. Dolayısıyla herşeyin + ve - leri vardır.
Reklamlar
-
shruikan adlı üyeden alıntı
1- 2016 öncesi modeller çok titriyor diyorlar (2012 model var aklımda) ? Tamam bende de bi küçüğü var da, hani 390'dan daha mı fazla titriyor?
2- 390'dan sonra 690'da o "güç artışı"nı bariz hisseder miyim?
3- 2012'lere has olumsuzluklar var mıdır? Neye dikkat etmek lazım alacak olursam?
4- Malum sitede şimdilik bir ilan var;
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...15767052/detay, 28000'de, ağır bakımları yapılmış, hasar kayıtlı; ne dersiniz?
1. Evet.
2. Evet.
3. Hiç bilmiyorum. Eski LC4'lerde sorunlar var. İngilizceniz varsa forumuna girip bakın.
4. Yaşı ve km'si yüksek Avrupa motosiklet tavsiye etmem. Fiyatları boşuna ucuz değil.
-
motor piskopat bilmeyen yok zaten.dünyanın en hızlı 1 silindirli motoru.e tabi ona göre titricek son hızı düşük.bende isterdim 690 duke olsun hatta r modeli olsun ama türkiyedeyiz.burada pek mantıklı bir motor değil 2. eli parçası piyasası belli.ayrıca yurt dışı fiyatını bilmiyorum ama 0 km olanından bahsediyorum 13 15 bin avro arasına sanırım satılıyor.bu paralara mt09 z900 z1000 mt10 gsx1000s vs vs saymakla bitmeyen çok daha mantıklı motorlar var.2. el alıcam o kadar zengin değilsindir heralde :D o zaman pazarlığın konuşacak.0 alıp satanların en ağır zarar ettiren motorlardan biri zaten.bide harbi harbi deneyim gerekir ustalık isteyen bir motor bence.390 dan sonra sürerim dersen biraz cehalete kapılmış olursun.kolay gele
-
-
burak burk adlı üyeden alıntı
motor piskopat bilmeyen yok zaten.dünyanın en hızlı 1 silindirli motoru.e tabi ona göre titricek son hızı düşük.bende isterdim 690 duke olsun hatta r modeli olsun ama türkiyedeyiz.burada pek mantıklı bir motor değil 2. eli parçası piyasası belli.ayrıca yurt dışı fiyatını bilmiyorum ama 0 km olanından bahsediyorum 13 15 bin avro arasına sanırım satılıyor.bu paralara mt09 z900 z1000 mt10 gsx1000s vs vs saymakla bitmeyen çok daha mantıklı motorlar var.2. el alıcam o kadar zengin değilsindir heralde :D o zaman pazarlığın konuşacak.0 alıp satanların en ağır zarar ettiren motorlardan biri zaten.bide harbi harbi deneyim gerekir ustalık isteyen bir motor bence.390 dan sonra sürerim dersen biraz cehalete kapılmış olursun.kolay gele
sıfır almıyorum abi, nereye alıyon? 50 kağıt anasını satayım sıfırı!
iyi diyon da aga, 390'dan sonra araya ne sıkıştırabilirim?
-
Yedek Parçası pahalı diyen arkadaşlara şunu diyebilirim,spormoto yurt dışındaki parca fiyatlarıyla arasında 3-4 Euro oynuyor.
Sadece aksesuar pahalı spormoto da.
Asıl sorun 30 Euro luk parca ordaki motor sahibi için uygun 1500 Euro maaş alsa ama bizim burda 1400 TL alıp parçaya 120 TL olunca tabiki pahalı geliyor.
-
shruikan adlı üyeden alıntı
sıfır almıyorum abi, nereye alıyon? 50 kağıt anasını satayım sıfırı!
iyi diyon da aga, 390'dan sonra araya ne sıkıştırabilirim?
bir dünya klasiği mt07 tabiki sıkıştırabilirsin.aslında düşündüğün zaman öyle piyasada olan güçlü bir motor çok yok.aklıma 1. gelen tabi mt07 oluyor herkeste var olmaz yok dersen ern6 yok oda olmaz dersen xj600 gibi cbf650 cb650 sanırım olabilir.hatta biraz sabırlı olursan mt09 tutturabilirsin bu fiyatlara.tabi o abs siz modeli o güçte yerse
-
sen bi kere o turuncunun tadini almisin, o paraya şu aliniyor, bu aliniyor falanlar felonlar hikaye bundan sonra..
ilk motorum 690 idi, ilk motor olmaz, binilmez edilmez, o paraya şunu al filan dinlemeden aldım, halende biniyorum seve seve. ne yaptığını bil yeterki..
1. uzun yolda otobanda paso tapa gaz 150 gidersen titrer, senin bahsettiğin seyir şeklinde dikkate almaya gerek yok titreşimi
2. bariz hissedersin, ne bmw'ler, ne mersolar, ne çip tuning denen aletle mok edilmiş opeller filan.. kedi fare oyunu misalı
3. külbütör bilyalarında sıkıntı oluyor 690 motorlarında, motor üst kapağı açtırıp bakmak lazım ona mutlaka
4. hiç fikrim yok valla.. istanbuldaysan motox'te buluşun sahibi ile, memduh abiler bi göz atsın, ona göre sar derim 690'ı
-
Cok guzel olur. Duke 690 ciddi bir motor. Iyi de gidiyor. Malzeme kalitesi olarak da bircok japondan ustun
-
mostro adlı üyeden alıntı
Cok guzel olur. Duke 690 ciddi bir motor. Iyi de gidiyor. Malzeme kalitesi olarak da bircok japondan ustun
Malzeme kalitesi kesinlikle ustun. Dizayn'in arti eksi yonleri var. Uretim kalitesi olarak Japon ustun.
Avrupa motosikletleri bu kadar yerip niye mi Avrupa motosiklet kullaniyorum? Tabii ki Avrupa motosikletleri yerebilmek icin. Neredeyse kullanmak kadar zevkli.
-
bakalım, bi aksilik çıkmazsa pazar günü Bursa'ya, memlekete, gidip bizimkileri görürüm, pazartesi de İstnabul'a geçer motora bakar, baktırırım. pazartesi günü servisler açık mıdır acaba? 1 mayıs ya?
servis nereye gösterelim? yakın kalıyor diye aklımda hasanpaşa spormoto vardı ama? ben zaten Bolu'dan gelcem.
-
shruikan adlı üyeden alıntı
servis nereye gösterelim? yakın kalıyor diye aklımda hasanpaşa spormoto vardı ama? ben zaten Bolu'dan gelcem.
moto x, maslak oto sanayi, tavsiye olunur! sakir senkalayci bilirsin sanirim, dakar rally yarismacisi, motocros samiyonu vs., onun yeri..
● hız sınırlarına uy / trafiğin akışkanlığını takip et / hızını görüş ve duruş mesafene göre ayarla ● sürüş şekli ile kimseyi hataya zorlama, tehlike yaratma ● diğerlerin öküzlüklerini telafi edebilmek için pay bırak
-
Selam Shruikan,
Mesaj gondermede hata oldugu icin cevabi buraya yapistiriyorum.
690 special sayilabilecek bir makine.parca kalitesinin de 390 ve oncesi serilerle alakasi yok.Oturma pozisyonu tamamen dik dizler 90 derece kirik.Ilk bindiginde ne kadar ileride bu vites dersin.sonra 390 a oturursun biz nasi surmusuz bu rahatsiz aleti dersin,bende oyle oldu en azindan.Diger 690 kullanan arkdaslar da ayni seyi soyledi.cok kivrak cok hizli bir motor 690 duke.Selesi 84 cm yuksek sayilabilir.1.8 lt yag alir her 1000 km de bir 250-500 ml yag eksiltir.Kontrol etmen gerekir.mt09 ancak kafa tutabiliyordu bana, o da trafige girene kadar tabi.titresim basta fazla geliyor, sonradan alisiyorsun.
Km konusuna gelince eger bakimlari duzenli yapildiysa ve motoru exper ettirdiginizde sikintisi yoksa alabilirsiniz.Motor ust kapagina baktirmak gerekebilir 25k da bir.Rocker bilyalari zamanla gevsiyor.rocker lari degistirmistim ben ses yaptigi icin.690 duke den daha eglenceli kullandigim tek motor oldu simdiye kadar o da 690 smcr di.Ktm nin kivrakligina hafiflgine alistiysaniz gecmis olsun, hic bir baska marka sizi tatmin etmeyecektir zaten.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:40 ----------
bu arada motox tavsiye olunmaz.15 tl lik ampul takip yalandan 2 kablo legimleyip 100 tl arti kdv isteyen biridir sakir bey.Cok iyi motor suruyodur efsanedir orasini bilemem ama kazik yemek istemiyorsaniz adam gibi esnafla muhatap olmak istiyorsaniz karakoydeki atamoto yu tavsiye ederim.
-
390dan sonra 690 ben önermem.Pislik atanlarda ciddi ciddi yaptı mı diye düşünüyorum.
-
tyrung adlı üyeden alıntı
Yamaha tenere 660, BMW F650 ve ülkemize gelmeyen bir çok tek silindir 600lük var.
Duke690 kullanmadan laf atmak biraz komik. Çok satan motor alınıyorsa kimse R25, CBR250 almasın. CBF150 den devam.
Saydıklarından bir tanesi naked degil ben motor işine 25 sene önce biyonik mobiletim vardı, 25 sene sonra kendimce bir şey aldım arada ki 25 yıl yok bende
ögrenmenin yaşı yok;
Tek silinidir 600 cc ve üzeri MT03 yapıldı diye biliyorum ,o da şimdi üretilmiyor hani şu ülkemize gelmemiş NAKED tek silindir üretilen 600-690 cc motorları saysanız da bizde ögrensek.
Bay çok bilen ;
armut ile elma ikisi de sert çekirdekli meyve ama yinede karşılaştırılmaz.
Emsal şeyler karşılaştırılır sana birisi comuter alacagım dese her halde CBF,YBR gibi çok satan modelleri tavsiye edersin.
Birisi 250 cc granejli racing benzer bir şey almak istese R25 ve CBR 250 e bir bak dersin .
Duke 390 üzeri serileri veya Ducati bizde genelde TR de
üç tip insana hitap eder.
1 Zengin varlıklı insanlara
2 Hayellerinde koşan insnalara
3 Çok bilmiş ukala ,özenti ,kişilik bozukulugu olan milette bakın bakın ben farklıyım ,diyen insanlara
İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.
If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.
-
serif abi adlı üyeden alıntı
Saydıklarından bir tanesi naked degil ben motor işine 25 sene önce biyonik mobiletim vardı, 25 sene sonra kendimce bir şey aldım arada ki 25 yıl yok bende
ögrenmenin yaşı yok;
Tek silinidir 600 cc ve üzeri MT03 yapıldı diye biliyorum ,o da şimdi üretilmiyor hani şu ülkemize gelmemiş NAKED tek silindir üretilen 600-690 cc motorları saysanız da bizde ögrensek.
Bay çok bilen ;
armut ile elma ikisi de sert çekirdekli meyve ama yinede karşılaştırılmaz.
Emsal şeyler karşılaştırılır sana birisi comuter alacagım dese her halde CBF,YBR gibi çok satan modelleri tavsiye edersin.
Birisi 250 cc granejli racing benzer bir şey almak istese R25 ve CBR 250 e bir bak dersin .
Duke 390 üzeri serileri veya Ducati bizde genelde TR de
üç tip insana hitap eder.
1 Zengin varlıklı insanlara
2 Hayellerinde koşan insnalara
3 Çok bilmiş ukala ,özenti ,kişilik bozukulugu olan milette bakın bakın ben farklıyım ,diyen insanlara
naked olarak gelmiyor ama yamaha XT660Z hala türkiyede satıyor.
1 Zengin varlıklı insanlara ( zengin değilim)
2 Hayellerinde koşan insnalara (hayelerinde koşanda değilim yaş 44 oldu )
3 Çok bilmiş ukala ,özenti ,kişilik bozukulugu olan milette bakın bakın ben farklıyım ,diyen insanlara[/QUOTE] ( bu yazdıklarından hiçbiri değilim )
demekki tespitin yanlış oluyor
ben ktm duke 690 ı alırken kıstaslarım vardı öyle karar verip aldım.
1-hafif güçlü olmasını istedim.piyasada bu motorun alternatifi yok en yakın mt 07 oda 30 kg daha ağır.
2 -kaliteli olsun istedim .brembo frenler vs.
3- agresif olsun istedim .
4-bakım maliyeti düşük olsun 2 yağ filtresi 1.8 lt yağ alıyor yaklaşık 135 tl tutuyor.
bunlar bir kaçı tercih ktm duke 690 etmemim sebebi.
-
dışarıdan nasıl bir izlenim uyandırır başkalarının kafalarında bilemem tabi; ama 690 Duke benim en başından beridir istediğim motor.
şu an, görece, makul bi fiyat yakalayamamış olsaydım, almazdım; daha doğrusu alamazdım. yoksa benzer paralara daha performanslı aletler yok değil. ama içime sinmiyor diğerleri. bu benim görüşüm, daha ziyadesiyle, gerekçem.
-
KTMADDICTED adlı üyeden alıntı
8 bin liraya motor var be
-
xawa adlı üyeden alıntı
naked olarak gelmiyor ama yamaha XT660Z hala türkiyede satıyor.
1 Zengin varlıklı insanlara ( zengin değilim)
2 Hayellerinde koşan insnalara (hayelerinde koşanda değilim yaş 44 oldu )
3 Çok bilmiş ukala ,özenti ,kişilik bozukulugu olan milette bakın bakın ben farklıyım ,diyen insanlara
( bu yazdıklarından hiçbiri değilim )
demekki tespitin yanlış oluyor
ben ktm duke 690 ı alırken kıstaslarım vardı öyle karar verip aldım.
1-hafif güçlü olmasını istedim.piyasada bu motorun alternatifi yok en yakın mt 07 oda 30 kg daha ağır.
2 -kaliteli olsun istedim .brembo frenler vs.
3- agresif olsun istedim .
4-bakım maliyeti düşük olsun 2 yağ filtresi 1.8 lt yağ alıyor yaklaşık 135 tl tutuyor.
bunlar bir kaçı tercih ktm duke 690 etmemim sebebi.[/QUOTE]
Demek ki dünyada emsali yok tek silindir , naked yük cc ,
Naked amacı şehir içinde kıvrak kıvrak kullanmaktır ,yüksek cc Tek silindir olunca alet biraz deli bozuk olur ,gaz açarsın yüksek tork ile şahlanır kapatırsın sanki fren yapmış gibi motor freni yapar, böyle hart hurt kulanım şehir içi için sıkıntılı bir durum olur bundan mütevellit AKLI başında olan japonlar bu topa hiç girmiyor, Uzun yol/stabilze yol endruo için durum farklı...
Ticari ürün var, Nish ürünler vardır, Butik ürünler vardır, hepsinin üreticisi ve alıcısı farklıdır,
Bu ticari bir ürün degil butik bir ürün eger ticari bir ürün olsaydı 4 büyük japonda en az birisi bu işi yapardı.
Tepitimde dogru hangisi oldugunuzu da yazarım ama ayıp olur (onunda cevabını söylediğin cümlede var Duke 690 kullanmadan laf atmak biraz komik)
sonuç siz begenmişsiniz almışsınız saygı duyarım güle güle kullanın buna kimse karışamaz tekerinize taş degmesin.
Bana kim sorarsa sorsun mantıklı degil derim bu da benim görüşüm.
Ayrıca bu motor çok hafif hafif yapmak için bir çok parçasını alimulyum kulnmak zorundadırlar, bu yüksek yedek parça maliyeti olur. Alacak insanın iki kere düşünmesi lazım.
İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.
If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.
-
Uzun süreli yüksek cc Avrupa motosiklet sahibi olmak için maddi sıkıntı olmaması şart gibi birşey... Yoksa bıçak üstünde...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)