Çok ciddi bir kaza geçirdim.
Reklamlar
-
Evet biraz önce yazdığım gibi, lastiğin bazı bölümlerinde yükseklik farkı var,
En üstten 4.resimde görülüyor,özellikle yağmur ve şerit çizgilerindeki performansın bir yan etkisi olarak çokça bulunan kanalların sonucu,
Bu lastikten çok memnunum ama böyle bir sıkıntı var,ayrıca çok sıcak asfaltta kayma yapıyor,bunu çok kez yaşadım,yine sebebi fazlaca bulunan kanallardır,
Şu an kullandığım City grip 66p koduna sahip,bu kod 150km hıza dayanıklı demek,
Ve ben motoru çok performanslı kullanmadığımdan lastik ile 21.000km yapmama rağmen,şu anda kesinlikle aşınma yok,runner'da 15.000km de değişim yapardım,hız endeksi yüksek modeli varsa onu tercih edin,
Hız endeksi ne kadar yüksekse o kadar dayanıklı demek.
Not:lastikleri yazın güneşte bırakmayın, çok çabuk sertleşir.
Lastiğe kimyasal madde, çözücü vb gibi şeyler bulaştı ise hemen temizleyin ,lastiğe tecavüz eder.
Basıncı her hafta kontrol edin.
Ne o , ne bu , ne her ikisi , nede hiçbiri...
Reklamlar
-
Ya bu konuda kafama birşey takıldı: Bu lastikler kendi kendine mi düştü?
-
-
Bahsedilen dönüş yoğun trafik bekleme bölgesi lastik izi dışındaki çizgi bolca damlamış yağ,pislik içeriyor.(bir çok otobüs,kamyon orda dakikalarca bekliyor iş saatlerinde)
-
artık yaz geliyo uyarımızı yapalım. trafik kurallarına uyun, uymayanları uyarın. şehir içi hız limitlerine dikkat !
-
Şeytanın avukatlığını yapacağım, jant yolda giderken kırılmış olabilir mi?
-
Lastik basıncı benimde basıma gelmişti o gundur bu gun her hafta lastik basıncına bakarım hatta 4 gunde bir felan.. gecmiş olsn
-
GB79 adlı üyeden alıntı
Şeytanın avukatlığını yapacağım, jant yolda giderken kırılmış olabilir mi?
Kesinlikle hayır.zaten yolda kırılsa anlarım ve muhtemelen çok daha ciddi bir kaza olurdu.Motosiklet altımdan kayınca benide sürükledi.Yolun kenarında beton bariyerler vardı.1 metrelik duvar gibi düşünün.Motorla beraber sürüklenerek o bariyerlere vurdum.O sırada jant sürüklenerek duvara vurduğu için kırıldı.Ne kadar şiddetli vurduğumu tahmin edebilirsiniz her halde.Eğer motor beni arkasına alsaydı motorla bariyerler arasında dümdüz olurdum.Motor 190 kg zaten.Savrulmanın etkisiyle tüm yük jant bindi ve kırdı.Yolda jant kırmasını gerektirecek bir çukur,tümsek de yoktu.Dümdüz yolda arka teker kaydı.
-
öncelikle cok geçmiş olsun
kazanın tek sebebi virajda doğru zamanda gaz açıp motoru dik konuma getirmemeniz
-
Öncelikle geçmiş olsun. Yoğun trafikten sonra özellikle otobüs kamyon egzozları gözle pek görülmeyen bi tabakaya sebep olabiliyor.
Hız yatma açısı vs herşey normalse lastikten kaynaklandığını sanmam
-
lastiklerin resimlerini görünceee kazayı lastikler değil sen yapmışsın sonucu çıkıyor.
-
-
Büyük geçmiş olsun. Kasktan sonra eldiven. Eliniz nasıl?
-
Lastiğiniz gözle görülür biçimde eskimiş.
Fotoğraflarınız çok güzel, üzerindeki izlerin aralarının çatladığı net biçimde görülüyor. Bu durum lastiğin genellikle yaşından dolayı oluşur. 1 yıl önce taktırmışsınız ancak rafta beklemiş bir ürün olabilir. İkinci olarak lastiğin ortası çok düzleşmiş, bu da eksik hava ile uzun süreli kullanıldığını gösterir. Bu düzleşme sonucunda yukarıda bir arkadaşın da bahsettiği üzere sağa sola yatışlarda omuz kısımlara geçerken ani zıplama ve yön değiştirme hissi görülebilir. Motor daha zor yatar.
Ancak bütün bunlar sabit hızla giderken hız yüksek veya lastik kötü dahi olsa sizinki gibi ağır bir skuterin arkasını kaybetmesini mantıklı hale getirmiyor. Genelde ön kendisini önce bırakır. Arkanın bırakması söz konusu olduğunda fazla yatık olmak, kaygan zemin ve orada gereğinden fazla gaz verilmesi gibi hatalar ön plana çıkar.
Geçmiş olsun.
-
İlgilendiğiniz için sağolun.Ellerimde ki hasar az.Soyulmalar var fakat çok derin değil.Yani baya ucuz yırttım.Asıl dizlerim,kalçalarım ve sağ omzum ağrıyor.Gün geçtikçe daha iyi oluyorum.Korumalarım olmasa patates olurdum.Bu kazanın nedenini bende tam bilemiyorum.Lastikten olabilir diye düşünüyorum ama belki de zeminde bir sorun vardı.Emektarı artık hurdaya ayırıp xmax 400 abs almayı düşünüyorum.
-
Geçmiş olsun
Bana lastikler iyi gibi göründü.
Büyük ihtimal yolda olan bir şey yüzünden düştünüz yağ benzin gibi. Havalarda ısınıyo artık orta refüj sulamaları da başladı onlara çok dikkat etmek lazım artık.
Tekrar geçmiş olsun.
-
weirdo1 adlı üyeden alıntı
O viraj tepede dışa doğru eğimli, maximum dikkat ile geçerim ben hep ordan, yoldaki toz toptak veya gece göremediğiniz hafif bir islaklik yada lastiklerin doğru basıncda olmayisi neticesinde dusmussunuzdur.
12 bin km dekı lastik bitmiştir.
bakın bak burda çok önemli bir ayrıntı var allah rızası için bir daha okuyun. sebep budur büyük ihtimal.
motoru yatırmadım dersin ama ters eğim olduğu için çok yatık pozisyonda olursun. yarış pistlerine dikkat edin yol eğimi nasıl? sağa virajlarda yolun sağ tarafı aşağıda ve sol taraf yukarıda olur.
sizin virejda eğim yönü ters ise büyük tehlike bu! ve böyle yollar var.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)